Foorumin syvin olemus

poromies

Kertokaas meitille mikä on tämän foorumin tarkoitus? Miksi ihmiset eksyvät tänne rikkauden polulle?

127

2035

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • quistis

kutsuu ja houkuttelee...tule,lue,jää koukkuun....Huuhaa on hyvä mielen kaatopaikka:o))))

• tossa oot oikees..... tähän jää koukkuun.....:)))))

• quistis
        BBrunetti kirjoitti:

tossa oot oikees..... tähän jää koukkuun.....:)))))

tavalla koukkuun...;o))

• yks syy..... ei muuta tekemistä.... tai sosiaalinen kanssa käyminen muiden ihmisten kanssa.... tai nää on mun syyt ku tääl olen....:))

• Doe-01

kertoo jo tärkeimmän.Mutta on tietysti ihmisiä,joiden elämällä ei tunnu olevan muuta tarkoitusta,kuin tänne kirjoittaminen.Tosielämän ystävien määrä 0%

• quistis

toi oli tosi tylyä:o(( Oikeesti toisilla ei ole muita ihmisiä...Onneksi sentään tää kontakti..Tuhma poika:o/

• Doe-01
        quistis kirjoitti:

toi oli tosi tylyä:o(( Oikeesti toisilla ei ole muita ihmisiä...Onneksi sentään tää kontakti..Tuhma poika:o/

v**luksi,vaan tämä on nykypäivänä ikävä ja kylmä tosiasia.

Joillakin on todella erinäisistä syistä nämä foorumit ainoita kontakteja ulkomaailmaan.
        Älä Q loukkaannu:)

• quistis
        Doe-01 kirjoitti:

v**luksi,vaan tämä on nykypäivänä ikävä ja kylmä tosiasia.

Joillakin on todella erinäisistä syistä nämä foorumit ainoita kontakteja ulkomaailmaan.
        Älä Q loukkaannu:)

loukkannu..Ajattelin toisia..Mä tiedän miten tärkee tää on monelle tai siis yleensäkkin keskustelupalstat..Heh mä tiedän et asun huuhaalla..:o))) Sä et saa mua loukkaantumaan...DOE:o))))

• eijarina

ihan oikeessa! Ei totuus voi loukata!

• Doe-01
        quistis kirjoitti:

loukkannu..Ajattelin toisia..Mä tiedän miten tärkee tää on monelle tai siis yleensäkkin keskustelupalstat..Heh mä tiedän et asun huuhaalla..:o))) Sä et saa mua loukkaantumaan...DOE:o))))

Minähän sain sinut rekkaamaan nikkisi,muistatko:)))

• quistis
        Doe-01 kirjoitti:

Minähän sain sinut rekkaamaan nikkisi,muistatko:)))

Sut aina..Muistan et hemmetti vie sait mut tilittämäänkin..Mut toivoo ettet Sä muista et mitä
        kerroin silloin;o))

• Doe-01
        eijarina kirjoitti:

ihan oikeessa! Ei totuus voi loukata!

Toisaalta tämä on joillekin ainoa purkautumistie,se täytyy ymmärtää..

Heh,hienoa,että Turkkulainen pitää turkkulaisen puolta;)))Kävin päiväl jokirannas Cindy-laivas kaljalla:)

• eijarina
        Doe-01 kirjoitti:

Toisaalta tämä on joillekin ainoa purkautumistie,se täytyy ymmärtää..

Heh,hienoa,että Turkkulainen pitää turkkulaisen puolta;)))Kävin päiväl jokirannas Cindy-laivas kaljalla:)

täytyykin pitää toistensa puolta!!! Mä haahuilin eilen Hesassa ja kamala koti-ikävä iski het kun sinne pääsin.

• Doe-01
        quistis kirjoitti:

Sut aina..Muistan et hemmetti vie sait mut tilittämäänkin..Mut toivoo ettet Sä muista et mitä
        kerroin silloin;o))

Enkä nyt itekään oikein muista,mut kyllä ne arkistoista löytyy,kun osaa hakea;)))

• quistis
        Doe-01 kirjoitti:

Enkä nyt itekään oikein muista,mut kyllä ne arkistoista löytyy,kun osaa hakea;)))

arkistoon..Tyssiä juttuja siellä;o))

• Doe-01
        eijarina kirjoitti:

täytyykin pitää toistensa puolta!!! Mä haahuilin eilen Hesassa ja kamala koti-ikävä iski het kun sinne pääsin.

Oulussa mullekin tuli heti koti-ikävä.Näin muuten ikkunasta sen omakotitalon tulipalon.Tiedät,missä se oli...

• quistis
        eijarina kirjoitti:

otukset...Ihmisten pitäis pitää kaikkien puolia..Olkoon vaik Utsjoelta tai vaik Hauholta:o)) Niih!

• Doe-01
        quistis kirjoitti:

arkistoon..Tyssiä juttuja siellä;o))

Luen vain omaksi ilokseni;)

• sydänystävä
        quistis kirjoitti:

otukset...Ihmisten pitäis pitää kaikkien puolia..Olkoon vaik Utsjoelta tai vaik Hauholta:o)) Niih!

Nyt puhut asiaa Q ;))))

• quistis
        Doe-01 kirjoitti:

Luen vain omaksi ilokseni;)

Aku Ankkaa...Auts..Eikun mee vaan arkistoon ja tsekkaa mikä sekopää se lulu oikein oli:o(

• Doe-01
        quistis kirjoitti:

Turkulaisia ja savolaisia haukutaan eniten..joten yhtä köyttä on pakko vetää..ja kunnolla:)))

• sydänystävä
        Doe-01 kirjoitti:

Oulussa mullekin tuli heti koti-ikävä.Näin muuten ikkunasta sen omakotitalon tulipalon.Tiedät,missä se oli...

Vai koti-ikävä iski HETI! :(((

• quistis
        sydänystävä kirjoitti:

Nyt puhut asiaa Q ;))))

joskus asiaakin..Tuli kuule ihan sydämestä;o)))

• quistis
        Doe-01 kirjoitti:

Turkulaisia ja savolaisia haukutaan eniten..joten yhtä köyttä on pakko vetää..ja kunnolla:)))

ymmärrät...Blondejakin haukutaan...Kun siis on savolainen ja viel blondi...Hui vedetään nyt vain ihan kiltisti sitä samaa köyttä:o))))

• Doe-01
        quistis kirjoitti:

ymmärrät...Blondejakin haukutaan...Kun siis on savolainen ja viel blondi...Hui vedetään nyt vain ihan kiltisti sitä samaa köyttä:o))))

Olen vanha hauki ja oppinut hyvin uimaan:))))

• eijarina
        Doe-01 kirjoitti:

systerikin oli nähny sen kun oli kaupungilla just sillon, mä luin lehdestä jos tarkotit sitä suojeltua.

• joka sana
        quistis kirjoitti:

totuus kirpaisee

• quistis
        Doe-01 kirjoitti:

Olen vanha hauki ja oppinut hyvin uimaan:))))

kaikki on hyvin...:o))) Vanha hauki..Heh!! Mä en kuitenkaan suostu olemaan lahna!!!

• Doe-01
        quistis kirjoitti:

Aku Ankkaa...Auts..Eikun mee vaan arkistoon ja tsekkaa mikä sekopää se lulu oikein oli:o(

Mä olen jo niin kalkkis,että luen vain Jerry Cottoneita à la 70-luku:))) Kuka se lulu sitten oli;))?

• quistis
        Doe-01 kirjoitti:

Mä olen jo niin kalkkis,että luen vain Jerry Cottoneita à la 70-luku:))) Kuka se lulu sitten oli;))?

ihmettelen??? Mä luin niitä Jerry Cottoneita silloin 70-luvulla...Jerry oli mun toka rakkauteni...Outo tytär meillä vanhemmat mietti..Heh:o))

• Doe-01
        quistis kirjoitti:

kaikki on hyvin...:o))) Vanha hauki..Heh!! Mä en kuitenkaan suostu olemaan lahna!!!

Mäkin tunnen yhden savolaisen blondin,jota vertaisin mieluimmin kuhaksi,jolla on terävät hampaat:)))Mutta eipä ole vielä puraissut poikki...;DD

• quistis
        Doe-01 kirjoitti:

Mäkin tunnen yhden savolaisen blondin,jota vertaisin mieluimmin kuhaksi,jolla on terävät hampaat:)))Mutta eipä ole vielä puraissut poikki...;DD

siis kuha...Mä olen se sähköankerias...;o)))

• quistis
        joka sana kirjoitti:

totuus kirpaisee

totuus...Hauska tavata taas...Heh..Sua ei olekkaan kuulunu:o))

• Doe-01
        quistis kirjoitti:

siis kuha...Mä olen se sähköankerias...;o)))

Kyllä kuhakin tietää,mitä ne ovat;))

• quistis
        Doe-01 kirjoitti:

Kyllä kuhakin tietää,mitä ne ovat;))

Hyvä niin...Mä olen sähköankerias kultakalalammikossa..niin suosittu siis:o)))

• eijarina
        quistis kirjoitti:

Hyvä niin...Mä olen sähköankerias kultakalalammikossa..niin suosittu siis:o)))

sä oot täällä halveeraamassa ittees. Kuulehan kämppis, lopeta tai muutan pois!

• quistis
        eijarina kirjoitti:

sä oot täällä halveeraamassa ittees. Kuulehan kämppis, lopeta tai muutan pois!

Mä alan rakastumaan ja nään kaiken ja myös itseni vaaleenpunaisten linssien läpi:o)) Niih!

• eijarina
        quistis kirjoitti:

Mä alan rakastumaan ja nään kaiken ja myös itseni vaaleenpunaisten linssien läpi:o)) Niih!

minäkin. Mäkin päätin lopettaa ruikuttamisen ja yrittää rämpiä lujaa sun perässä minkä kerkiän, nih!

• quistis
        eijarina kirjoitti:

minäkin. Mäkin päätin lopettaa ruikuttamisen ja yrittää rämpiä lujaa sun perässä minkä kerkiän, nih!

Ai oonks mä niin nopee...Sorry..Otas tästä tikkari..Ojentaa namin!!

• Doe-01
        quistis kirjoitti:

menkääs nyt kaikki ottaan lasi kylmää jaffaa tai siideriä:))Tää kuuma ilma tekee kaikenlaista..

• eijarina
        quistis kirjoitti:

Ai oonks mä niin nopee...Sorry..Otas tästä tikkari..Ojentaa namin!!

silläkö sitä nyt lepytellään? Saat anteeks kunhan muistat et oli viimeinen kerta kun kuulen sun morkkaavan ittees, oon sanonu jo monta kertaa että oot enkeli vaiks jalat maata viistää.

• quistis
        Doe-01 kirjoitti:

menkääs nyt kaikki ottaan lasi kylmää jaffaa tai siideriä:))Tää kuuma ilma tekee kaikenlaista..

on ihanan raikasta...Tuoksuu hyvälle...Mut kohta tää mami ottaa siiderin:o)) Ikävissäni kun olen:o(

• eijarina
        Doe-01 kirjoitti:

olis pari tölkkii viileekaapissa, kai sekin käy, vai?

• Doe-01
        eijarina kirjoitti:

olis pari tölkkii viileekaapissa, kai sekin käy, vai?

ja laita viel yksi mäyris viilenemään:))Helle helpottaa kuulemma vasta ensi viikolla.

• Dr.Swan

....omani on yksinkertaisesti se että haluan Rikastua!Potilaat syytävät rahaa aivan uskomattomalla tahdilla!Tämä on mahdollista vain Huuhaalla!

Toki minulla on myös luontainen intohimo peräpukamiin sekä muihin ihmisparkojen vaivoihin!

Onko Teillä jotain jossa voisin auttaa?

• sydänystävä

ne aidot ystävät,jotka välittää...siinä se! :))

• Doe-01

Siis turkulaiset ja savolaiset:DD

• sydänystävä
        Doe-01 kirjoitti:

Siis turkulaiset ja savolaiset:DD

Tiijätkö mitä??? Olen kuullut että Turkkulaiset miehet vikittelee Savolaisia naisia ;)))

• vitsi

virtuaaliystäviä en sanoisi oikeiksi ystäviksi herää

• sydänystävä
        vitsi kirjoitti:

Herääppäs itse...virtuaaliystäviä on minenlaisia ;)))

• eijarina
        vitsi kirjoitti:

saa kukin sanoa oman mielipiteensä, kyl mä ainakin pidän näitä täällä YSTÄVINÄNI!!!!

• Doe-01
        sydänystävä kirjoitti:

Tiijätkö mitä??? Olen kuullut että Turkkulaiset miehet vikittelee Savolaisia naisia ;)))

Minäkin löysin oekein mukavan naesen savosta,eli sinut:)))Eikö se riitä;))?

• mielikuvitusmaailma
        sydänystävä kirjoitti:

Herääppäs itse...virtuaaliystäviä on minenlaisia ;)))

tosiystävät ovat livessä ja tämä on täysin virtuaalimaailmaa eli tätä toisten kanssa kommunikointia ei voi sanoa ystävyydeksi

• odotettuakin
        eijarina kirjoitti:

saa kukin sanoa oman mielipiteensä, kyl mä ainakin pidän näitä täällä YSTÄVINÄNI!!!!

onhan tämä huuhaa

• Doe-01
        odotettuakin kirjoitti:

onhan tämä huuhaa

ihmisten pitää haave-ja virtuaalimaailmansa.Toivottavasti se ei sinua häiritse.Hoida sä reaali .

• näin ihan
        Doe-01 kirjoitti:

ihmisten pitää haave-ja virtuaalimaailmansa.Toivottavasti se ei sinua häiritse.Hoida sä reaali .

hyvä kun sinäkin puhut välillä totuuksia

• Doe-01
        näin ihan kirjoitti:

hyvä kun sinäkin puhut välillä totuuksia

Yleensähän huuhaalla puhutaan paskaa,niinkuin on tarkoituskin.Tosikoille on omat foorumit.Et sillee.

• varmaan
        Doe-01 kirjoitti:

Yleensähän huuhaalla puhutaan paskaa,niinkuin on tarkoituskin.Tosikoille on omat foorumit.Et sillee.

tiedät sen tiukkana ihmisenä menenkin sinne

• Doe-01
        varmaan kirjoitti:

tiedät sen tiukkana ihmisenä menenkin sinne

On täälläkin kivaa porukkaa,jotka eivät aina tykkää puhua vakavista asioista.Annetaan poliitikkojen hoitaa se sarka,vai mitä:)?

• quistis

ja niin tykkään lihasta..Hyvästä lihasta siis;o))

• eijarina

sitä enkelillekkin hyvä liha "maistuu"!

• quistis
        eijarina kirjoitti:

sitä enkelillekkin hyvä liha "maistuu"!

minulle ainakin...;o)))

• eijarina
        quistis kirjoitti:

minulle ainakin...;o)))

ei maistuis, niin paitsi sellasille jotka syö vaan pupujussin ruokaa. Mä kyl kuolisin mut jokainen saa ite päättää.

• quistis
        eijarina kirjoitti:

ei maistuis, niin paitsi sellasille jotka syö vaan pupujussin ruokaa. Mä kyl kuolisin mut jokainen saa ite päättää.

nyt ihan eri "lihast".Hih!!

• eijarina
        quistis kirjoitti:

nyt ihan eri "lihast".Hih!!

sen sun "lihan" merkityksen, kuhan nyt näytteli uunoo, vai täyks sitä nyt niin näytelläkkää?!

• quistis
        eijarina kirjoitti:

sen sun "lihan" merkityksen, kuhan nyt näytteli uunoo, vai täyks sitä nyt niin näytelläkkää?!

onhan meillä jo toi Uuno...Et sä voit olla ihan ER:o))

• eijarina
        quistis kirjoitti:

onhan meillä jo toi Uuno...Et sä voit olla ihan ER:o))

tullut ajatelleeks asiaa tuolta kannalta, josko mä oon sit vaan mä! Yritän täs imuroida yhtä biisiä, laitan sen sulle sit meilinä, olkoon yllätys.

• quistis
        eijarina kirjoitti:

tullut ajatelleeks asiaa tuolta kannalta, josko mä oon sit vaan mä! Yritän täs imuroida yhtä biisiä, laitan sen sulle sit meilinä, olkoon yllätys.

Mä en osaa oikein mitän näiden koneiden kanssa...Mun pojat molemmat omat siis,opiskelee alaa...Ai niin esikoinenhan läksi eilen inttiin..Ikävä...

• eijarina
        quistis kirjoitti:

Mä en osaa oikein mitän näiden koneiden kanssa...Mun pojat molemmat omat siis,opiskelee alaa...Ai niin esikoinenhan läksi eilen inttiin..Ikävä...

kun poika lähti mut onneks ne pääsee nykyään usein lomalle. Kävin tuol privan puolella laittamassa sen biisin sulle! Älä sit vetäse mua ympäri korvia jos se on susta ihan karsee. Sen saa nopeesti roskikseen!

• quistis
        eijarina kirjoitti:

kun poika lähti mut onneks ne pääsee nykyään usein lomalle. Kävin tuol privan puolella laittamassa sen biisin sulle! Älä sit vetäse mua ympäri korvia jos se on susta ihan karsee. Sen saa nopeesti roskikseen!

Mä olen valtavan otettu...kyyneleet vain valui...

• eijarina
        quistis kirjoitti:

Mä olen valtavan otettu...kyyneleet vain valui...

ystävän neuvona, ei mitenkään pahalla! Tuli vaan mieleen että on omiaan sulle!

• quistis
        eijarina kirjoitti:

ystävän neuvona, ei mitenkään pahalla! Tuli vaan mieleen että on omiaan sulle!

on aikansa...Tiedät sen..Kiitos vinkistä:o))

• eijarina
        quistis kirjoitti:

on aikansa...Tiedät sen..Kiitos vinkistä:o))

taas jossain.

• eijarina

Ootko tosissas? Onko tänne luvattu hellettä koko loppuviikoks? Mä tein tänään jo melkein konkurssin. Tortaina saa sanoo et rahat tuli, rahat meni, tuskin paljon mäyriksiä ostellaa, jos nyt kuitenkin jostain pystys sen verran nipistämään.

• Doe-01

ja vasta ensiviikolla hellittää.Kyllä me yks mäyris aina saadaan 7,90 hintaan:)))

• yksitypy

Mitä sinä poromies noin syvällisiä mietit?
      Tarkoitus on pitää hauskaa. Ei siinä sen kummenpaa tarkoitusta ole. :=))))
      Muuten poromies? Oletko mies vai nainen, kun et eilen vastannut :=))))

• Doe-01

Vaikka poroneito käyttäis isännän valtuuksia ja nimiä;)))?

• yksitypy
        Doe-01 kirjoitti:

Vaikka poroneito käyttäis isännän valtuuksia ja nimiä;)))?

poromies tai nainen teki avuksen ja lähti pois.
        Vai lähtikö? :=))) Ettei vaan piileksi täällä.

• Doe-01
        yksitypy kirjoitti:

poromies tai nainen teki avuksen ja lähti pois.
        Vai lähtikö? :=))) Ettei vaan piileksi täällä.

Saipa ainakin pitkän viestiketjun aikaseksi:=))

• yksitypy
        Doe-01 kirjoitti:

Saipa ainakin pitkän viestiketjun aikaseksi:=))

joka on hyvä juttu :=)))
        Tulee ihan entiset hyvät ajat mieleen.
        Tuo Uunon avaus pitäis kans viedä loppuun kun noin hyvin alkanut. :=))))

• Doe-01
        yksitypy kirjoitti:

joka on hyvä juttu :=)))
        Tulee ihan entiset hyvät ajat mieleen.
        Tuo Uunon avaus pitäis kans viedä loppuun kun noin hyvin alkanut. :=))))

Muistatko vielä ne sinun,kipparin ja minun 203-viestiketjut:)))?

• yksitypy
        Doe-01 kirjoitti:

Muistatko vielä ne sinun,kipparin ja minun 203-viestiketjut:)))?

voi unohtaa. :=)))
        Vielä kiikkustuolissakin sitten 50 vuoden päästä niitä muistelen.
        Mutta kyllä pitäis uusia se homma. Ja nythän on uusia kykyjäkin niin paljon, ettei kolmestaan tarvi sitä tehdä :=)))))

• Doe-01
        yksitypy kirjoitti:

voi unohtaa. :=)))
        Vielä kiikkustuolissakin sitten 50 vuoden päästä niitä muistelen.
        Mutta kyllä pitäis uusia se homma. Ja nythän on uusia kykyjäkin niin paljon, ettei kolmestaan tarvi sitä tehdä :=)))))

Kun saatais pitkästä aikaa tuon roihuavan nuotion tilalle pelkkä punainen piste:)))Muistelen,ettei meidänjälkeen ole kukaan saanut ketjua täyteen.

Siellähän ne on arkistossa:)

• poromies

3 tuntia ja 80 viestiä, oletteko seonneet?

• yksitypy

Ai olemmeko seonneet?? Eikait huuhaalla tuollaista kysytä, kun ollaan seottu jo aika päiviä sitten.
        Me olemme jo toivottomia tapauksia :=))))

• yksitypy
        yksitypy kirjoitti:

Ai olemmeko seonneet?? Eikait huuhaalla tuollaista kysytä, kun ollaan seottu jo aika päiviä sitten.
        Me olemme jo toivottomia tapauksia :=))))

Tervetulos huuhaalle. Et pääse täältä enää irti. Pitkästä viestiketjusta se munkin riippuvuus alkoi :=)))) Voisit rekata jo nikkiskin :=)))

• quistis

osasyyllinen turmelemaan sun hyvä aloitus...;o))

• eijarina
        quistis kirjoitti:

osasyyllinen turmelemaan sun hyvä aloitus...;o))

oon taas täällä hätäseen sorkkimassa kun toi kämppis ravaa karkuun minkä ehtii! Voi kiitos kaunis ja luja halaus privasta, se oli ihana!!!

• quistis
        eijarina kirjoitti:

oon taas täällä hätäseen sorkkimassa kun toi kämppis ravaa karkuun minkä ehtii! Voi kiitos kaunis ja luja halaus privasta, se oli ihana!!!

niin tahtoi Sua jotenkin kiittää:o))) Mä olen jo tahtia hidastanut:o))

• eijarina
        quistis kirjoitti:

niin tahtoi Sua jotenkin kiittää:o))) Mä olen jo tahtia hidastanut:o))

välillä kurkkaamassa täällä kun on se toinen juttu viel...

• quistis
        eijarina kirjoitti:

välillä kurkkaamassa täällä kun on se toinen juttu viel...

kiirusta pitää:o))

• eijarina
        quistis kirjoitti:

kiirusta pitää:o))

ylös ja alas ja vähän sivullekkin.

• olla kintereillä
        eijarina kirjoitti:

hermostuu pian

• Doe-01

• quistis
        eijarina kirjoitti:

ylös ja alas ja vähän sivullekkin.

jaksat..Olet aikamoinen duracel-pupu:o)))

• eijarina
        quistis kirjoitti:

jaksat..Olet aikamoinen duracel-pupu:o)))

Ton nyt vois ottaa jo loukkauksena mut tien ettet tarkota sitä niin!

• eijarina
        olla kintereillä kirjoitti:

hermostuu pian

ei muhun hermostu, niinkun en mäkän siihen vaikka perässä saankin juosta.

• quistis

• Doe-01
        quistis kirjoitti:

Voihan...Sä...Olen aikas sanaton...Onneksi toi ei ollu se mitä tarkoitin:o)) Hemmetti Doe...

Tässä vain kerrotaan Quistiksen syntymähetkistä;))

• poromies
        quistis kirjoitti:

Voihan...Sä...Olen aikas sanaton...Onneksi toi ei ollu se mitä tarkoitin:o)) Hemmetti Doe...

täällä vaan hölötätte omianne kun meikä on hädässä...

• quistis
        Doe-01 kirjoitti:

Tässä vain kerrotaan Quistiksen syntymähetkistä;))

varma et Sulla on siitäkin jossain arkistot:o))
        Taidetaan muuten olla saman ikäiset:o)))

• quistis
        eijarina kirjoitti:

ei muhun hermostu, niinkun en mäkän siihen vaikka perässä saankin juosta.

Mä olen tottunu et mun perässä ;o))) Heh..Ei vaineskaan,mut en hermostu:o)))

• asioita
        poromies kirjoitti:

keksi jotain uutta

• quistis
        poromies kirjoitti:

hemmetin mielelläni,mut mä en osaa noisa hommissa olla avuksi:o(

• voihan sitä
        quistis kirjoitti:

Mä olen tottunu et mun perässä ;o))) Heh..Ei vaineskaan,mut en hermostu:o)))

olla pois ja pysyä piilossa jos ei huomiota tarvitse

• Doe-01
        quistis kirjoitti:

varma et Sulla on siitäkin jossain arkistot:o))
        Taidetaan muuten olla saman ikäiset:o)))

vaan s24:llä :)))

Ai mun ikäni..tuota..syntynyt Kekkosen pressakautena;)))

• quistis
        Doe-01 kirjoitti:

vaan s24:llä :)))

Ai mun ikäni..tuota..syntynyt Kekkosen pressakautena;)))

Mul mielikuva jostakin et oltas melkein kaksosia:/

• poromies
        quistis kirjoitti:

hemmetin mielelläni,mut mä en osaa noisa hommissa olla avuksi:o(

kertokaas sitte ees paljo mä laita kattilaa vettä ku meinasi pottuja keittää?

• Doe-01
        poromies kirjoitti:

kiloa kohti,niin eiköhän onnistu:)

• quistis
        poromies kirjoitti:

Laita vettä niin et just potut peittyy:o))) Tää oli jus sellanen tarpeeks helppo kysymys;o)

• quistis
        voihan sitä kirjoitti:

olla pois ja pysyä piilossa jos ei huomiota tarvitse

himassa sitä huomioo riittää...Mulle tää huuhaa edustaa sitä piiloa ja pakoa kaikesta:o((

• saako he
        quistis kirjoitti:

himassa sitä huomioo riittää...Mulle tää huuhaa edustaa sitä piiloa ja pakoa kaikesta:o((

sitä huomiota kotona ollenkaan

• että lupasin
        quistis kirjoitti:

käydä kaveria katsomassa

• quistis
        saako he kirjoitti:

sitä huomiota kotona ollenkaan

Mut saanko mä niiltä...Ei kyllä täällä saa huomioo..kukas muuten mamin huomioo enää teininä huolii...Karkuun juoksevat:o))

• poromies
        quistis kirjoitti:

Laita vettä niin et just potut peittyy:o))) Tää oli jus sellanen tarpeeks helppo kysymys;o)

potut kiehuu iloisesti muistaen aina huuhaata.

• poromies

kävin ostamassa veroja kiertäen ansaintsemalla rahallani kotiteatteri-vehkeet mutta ei johdot piisaa....

• poromies

kyllä toisaalta toimaa mutta kun ei ole s-videojohtoa niin ei saa digiboxia kytkettyä. Eli jos haluun kattoo digikanavia niin pitää ottaa töllön perästä antennijohto digiboxiin ja siten mä menetän kotiteatterin....kai tajusitte? Ja toisinpäin....mut ku ois s-videojohto, aisin kaikki kytkettyä kerralla eikä tarvisi vaihdella tuon antennijohdon paikkaa....hä?

• yksitypy

sinulla on karaoken mahdollisuus siinä myös :=))
        Vai onko? Typy ei tiedä tästä nykytekniikasta mitään. Käy ostaan kaupasta lisää johtoa :=))

• poromies
        yksitypy kirjoitti:

sinulla on karaoken mahdollisuus siinä myös :=))
        Vai onko? Typy ei tiedä tästä nykytekniikasta mitään. Käy ostaan kaupasta lisää johtoa :=))

kaikkea löytyy...näkyy jumppaa ja kuraåkee ja soi vaikka sepi kumpulainen mut paljo semmone johto maksaa? ja tarviks mä viä eriksee audiojohdot digiboxi>dvd?

• yksitypy
        poromies kirjoitti:

kaikkea löytyy...näkyy jumppaa ja kuraåkee ja soi vaikka sepi kumpulainen mut paljo semmone johto maksaa? ja tarviks mä viä eriksee audiojohdot digiboxi>dvd?

myyjältä. Paljon siinä kuitenkin johtoja tarvitaan.
        Ei se kotiteatteri muuten toimi :=)))
        Ja eikait ne johdot ihan hunajaa maksa.
        Mitä niillä teatterilaitteilla tekee ilman johtoja :=)))
        Menit ostamaan kalliit laitteet ja nyt et raski johtoja ostaa. Voi hyvänen aika sun kans :=)))

• poromies
        yksitypy kirjoitti:

myyjältä. Paljon siinä kuitenkin johtoja tarvitaan.
        Ei se kotiteatteri muuten toimi :=)))
        Ja eikait ne johdot ihan hunajaa maksa.
        Mitä niillä teatterilaitteilla tekee ilman johtoja :=)))
        Menit ostamaan kalliit laitteet ja nyt et raski johtoja ostaa. Voi hyvänen aika sun kans :=)))

kaikki tulee mukana. tämähän vastaa samaa kuin ostaisi perunasalaattia ilman perunaa.

• yksitypy
        poromies kirjoitti:

kaikki tulee mukana. tämähän vastaa samaa kuin ostaisi perunasalaattia ilman perunaa.

oli minulla. Luulin et johdot kuuluu laitteeseen, vaan eipäs ollutkaan niin.
        Mutta onneks oli tuota apua lähellä, jotka tiesivät mitä johtoja mun täytyy lähteä metsästämään :=)))

• poromies
        yksitypy kirjoitti:

oli minulla. Luulin et johdot kuuluu laitteeseen, vaan eipäs ollutkaan niin.
        Mutta onneks oli tuota apua lähellä, jotka tiesivät mitä johtoja mun täytyy lähteä metsästämään :=)))

mutta äänet oavt kyllä komiat, mukava katsella leffoja ku lähtee 400w rms

• yksitypy
        poromies kirjoitti:

mutta äänet oavt kyllä komiat, mukava katsella leffoja ku lähtee 400w rms

kuulohan siinä jo menee :=(((
        Ja mitä sitä leffoja katselee kun huuhalla paljon kivempaa :=))))

• poromies
        yksitypy kirjoitti:

kuulohan siinä jo menee :=(((
        Ja mitä sitä leffoja katselee kun huuhalla paljon kivempaa :=))))

lähtee näin helteellä.

• yksitypy
        poromies kirjoitti:

lähtee näin helteellä.

helteellä jaksaa jumpata? Ai.. tarkoitit sitä jumppaa.:=))))
        Se kuuluu tosiaan kesään. Mutta ota kuitenkin elävä kohde :=)))

• jaapa

Sielun ja mielen syvimpiä arvoituksia ja älykkyyden syvintä olemusta maistelemaan. ;)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä ensi viikolla tapahtuu?

Mitä toivot, että ensi viikolla tapahtuu?
      Ikävä
      97
      4337
    2. Olen miettinyt kauan

miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h
      Ikävä
      44
      4284
    3. Oletko varattu minulle?

Mieheltä kysyn.
      Ikävä
      142
      4178
    4. Archie ja Iida ero.

Suuri kohujen saattelema rakkaustarina on ohi?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      146
      2904
    5. Vanhempi mies

Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa
      Ikävä
      28
      2292
    6. Olen levoton takiasi

Enkä saa itseäni rauhoittumaan
      Ikävä
      158
      2174
    7. Ostiko maailma sinut minulta?

Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue
      Ikävä
      20
      2088
    8. On niin paha olla

Tarviin jotain jolla turruttaa... Kuka voi auttaa.
      Ikävä
      40
      1749
    9. Älä stressaa. Rakastan sua

Eikä tämä tunne mene pois, se on varmaan jo huomattu kumpikin ❤️
      Ikävä
      73
      1350
    10. Minna Kuukka joutui jekuttamaan ovelasti TTK:n takia - Tästä oli kyse - Tunnustaa: "No joo, joo..."

Symppis Minna Kuukka! Minna on kyllä erinomainen valinta Tanssii Tähtien Kanssa -oppilaaksi - vai mitä mieltä olet? To
      Tanssii tähtien kanssa
      26
      1165
    Aihe