Itse olen tullut aika lailla siihen johtopäätökseen, vuosien myötä, ettei naisella ole logiikkaa.
Tunteet kuljettaa...
Naisen logiikka
2
223
Vastaukset
- Anonyymi
Naisilla näyttää olevan se että heidän tunteensa on pääasia ja totuuden mittari millään faktoilla tms on turha yrittää vaikuttaa heidän harhautuneeseen mieleensä. Ovat mielestään aina myös oikeassa kaikessa ovat ammattilaisia kaikessa autoilusta lähtien vaikka ei olisi ikinä edes ajokorttia ollut. Sekin on erikoista. Monta kertaa joutuu muistuttamaan että ratti on tällä puolen minä ajan ja päätän mihin ajan sillä puolella ei ole rattia kuten huomaat ja sinä et aja tätä autoa et ole koskaan ajanut autolla senttiäkään eikä ole edes korttia. Toinen esimerkki voisitko tulla tekemään asian x kun en osaa. Tätä kinuamista voi kestää kuukausi kaupalla. Sitten kun teet sen nainen pyörii kokoajan vieressä neuvomassa miten se pitää tehdä. Tässäkin kohtaa joudun aina muistuttamaan että nyt painu helvettiin siitä jaloista jos et tee tätä ja jos osaat noin hyvin tehdä tämän niin miksi et ole sitä tehnyt moneen kuukauteen vaan vinkunut. Kolmas asia on se että nainen sanoo haluavansa eri asioita mihin todellisuudessa sitten reagoi ja minkä valitsee ja haluaa. Nainen sana voisi olla synonyymi jollekkin mielen sairaudelle. Olen saanut tarpeekseni naisista. Ei se seksi näin tuhansien kertojen jälkeen ole niin kovaa valuttaa että sillä sietää ihan mitä tahansa käytöstä. Ehkä joku epätoivoinen mies runkkari jaksaa nöyristellä ja kumarrella että saisi kokeilla itse en enää. Olen keskittynyt täysin muihin asioihin omaan hyvinvointiin ja työhön. Täytyy sanoa että on todella korkea kynnys pitää olla todella erikoinen yksilö että alan seurustelemaan enkä usko että sellaista tulee tarjolle koska ikääkin alkaa jo olla.
- Anonyymi
Olet selvästi tekemisissä "vääränlaisten" naisten kanssa, jos tuolta tuntuu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lataus pakkaskelissä
En olisi koskaan ostanut sähköautoa jos olisin tajunnut että ne eivät lataa pakkasissa suurteholatauksella vaan istut tu1104334Kun väestö ikääntyy ja veronmaksajat vähenee, mitä sitten vasemmistolaiset?
Maahanmuutto ei vaan ole ratkaisu väestön ikääntymiseen. Maahanmuutto lykkää ja hidastaa väestön ikääntymistä ja työv572478Miksei Trump ole kiinnostunut Suomen valloittamisesta?
Täällähän on enemmän turvetta kuin Norjalla öljyä. Eikö Ttump ole turvenuija?781650Kyllä mä suren
Sitä että mikään ei ole kuten ennen. Ei niitä hetkiä ja katseita. Toisaalta keho lepää eikä enää tarvitse sitä tuskaa ko61113- 66854
- 21833
Olet mies aika ailahteleva luonteeltasi
Olen nähnyt kuinka olet iloinen, sosiaalinen ja osallistuva. Autat ja kannustat muita. Ja sitten olen nähnyt kuinka istu118823- 39792
Olisin valmis tutustumaan uudelleen
En menneisyyden kautta vaan haluaisin tutustua ihmiseen, jollaiseksi olet kasvanut.50779- 62768