Itse olen tullut aika lailla siihen johtopäätökseen, vuosien myötä, ettei naisella ole logiikkaa.
Tunteet kuljettaa...
Naisen logiikka
2
117
Vastaukset
- Anonyymi
Naisilla näyttää olevan se että heidän tunteensa on pääasia ja totuuden mittari millään faktoilla tms on turha yrittää vaikuttaa heidän harhautuneeseen mieleensä. Ovat mielestään aina myös oikeassa kaikessa ovat ammattilaisia kaikessa autoilusta lähtien vaikka ei olisi ikinä edes ajokorttia ollut. Sekin on erikoista. Monta kertaa joutuu muistuttamaan että ratti on tällä puolen minä ajan ja päätän mihin ajan sillä puolella ei ole rattia kuten huomaat ja sinä et aja tätä autoa et ole koskaan ajanut autolla senttiäkään eikä ole edes korttia. Toinen esimerkki voisitko tulla tekemään asian x kun en osaa. Tätä kinuamista voi kestää kuukausi kaupalla. Sitten kun teet sen nainen pyörii kokoajan vieressä neuvomassa miten se pitää tehdä. Tässäkin kohtaa joudun aina muistuttamaan että nyt painu helvettiin siitä jaloista jos et tee tätä ja jos osaat noin hyvin tehdä tämän niin miksi et ole sitä tehnyt moneen kuukauteen vaan vinkunut. Kolmas asia on se että nainen sanoo haluavansa eri asioita mihin todellisuudessa sitten reagoi ja minkä valitsee ja haluaa. Nainen sana voisi olla synonyymi jollekkin mielen sairaudelle. Olen saanut tarpeekseni naisista. Ei se seksi näin tuhansien kertojen jälkeen ole niin kovaa valuttaa että sillä sietää ihan mitä tahansa käytöstä. Ehkä joku epätoivoinen mies runkkari jaksaa nöyristellä ja kumarrella että saisi kokeilla itse en enää. Olen keskittynyt täysin muihin asioihin omaan hyvinvointiin ja työhön. Täytyy sanoa että on todella korkea kynnys pitää olla todella erikoinen yksilö että alan seurustelemaan enkä usko että sellaista tulee tarjolle koska ikääkin alkaa jo olla.
- Anonyymi
Olet selvästi tekemisissä "vääränlaisten" naisten kanssa, jos tuolta tuntuu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP jo 100 % suositumpi kuin persut
Kertoo Hesarin uusin kannatuskysely. Demareiden kannatus on miltei tuplat verrattuna persuihinl. Suomen kansa ei selväst428088- 2194411
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah1513857Orpo: Velkajarrua vastustavaa puoluetta vaikea ajatella hallitukseen
No Minja Koskelan kommunistipuolue jäi ulos tuosta. Kaikki eduskuntapuolueet vasemmistoliittoa lukuun ottamatta sopivat1443334PS ylivoimainen nousija myös HS:n gallupissa, SDP laskee taas
https://www.verkkouutiset.fi/a/hs-gallup-sdpn-suosio-laskee-ps-nousussa/#0a7d2507 Ylivoimainen viime kuukausien nousija373109Mikä tämä henkilö mahtaa touhuta Parkanossa
Kamalaa https://www.ylasatakunta.fi/teksti/pirkanmaan-karajaoikeus-vangitsi-koiran-tappamisesta-epaillyn-6.68.127794.b58262080Ikävä sinua mies
Vuosia kuluu, mutta tunteet ei ole hävinnyt. Tasoittuneet toki, kun ei olla nähty. Järki palannut päähän kuitenkin. Se i191728Hienoa! Eduskunta luopui käteisen käytöstä
Nyt tuo sama muutos pitää saada myös muuhun yhteiskuntaan. Käteistähän ei tarvitse tänä päivänä enää kuin rikolliset.621706Sulla on avaimet ja keinot
Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi251425Orpo loukkaantui fasismiin viittaavasta sanavalinnasta
Mutta miksi loukkaantui? Orpohan on tehnyt yhteistyötä fasistien kanssa jo vuonna 2019, siis jo neljä vuotta ennen loukk281382