Itse olen tullut aika lailla siihen johtopäätökseen, vuosien myötä, ettei naisella ole logiikkaa.
Tunteet kuljettaa...
Naisen logiikka
3
234
Vastaukset
- Anonyymi
Naisilla näyttää olevan se että heidän tunteensa on pääasia ja totuuden mittari millään faktoilla tms on turha yrittää vaikuttaa heidän harhautuneeseen mieleensä. Ovat mielestään aina myös oikeassa kaikessa ovat ammattilaisia kaikessa autoilusta lähtien vaikka ei olisi ikinä edes ajokorttia ollut. Sekin on erikoista. Monta kertaa joutuu muistuttamaan että ratti on tällä puolen minä ajan ja päätän mihin ajan sillä puolella ei ole rattia kuten huomaat ja sinä et aja tätä autoa et ole koskaan ajanut autolla senttiäkään eikä ole edes korttia. Toinen esimerkki voisitko tulla tekemään asian x kun en osaa. Tätä kinuamista voi kestää kuukausi kaupalla. Sitten kun teet sen nainen pyörii kokoajan vieressä neuvomassa miten se pitää tehdä. Tässäkin kohtaa joudun aina muistuttamaan että nyt painu helvettiin siitä jaloista jos et tee tätä ja jos osaat noin hyvin tehdä tämän niin miksi et ole sitä tehnyt moneen kuukauteen vaan vinkunut. Kolmas asia on se että nainen sanoo haluavansa eri asioita mihin todellisuudessa sitten reagoi ja minkä valitsee ja haluaa. Nainen sana voisi olla synonyymi jollekkin mielen sairaudelle. Olen saanut tarpeekseni naisista. Ei se seksi näin tuhansien kertojen jälkeen ole niin kovaa valuttaa että sillä sietää ihan mitä tahansa käytöstä. Ehkä joku epätoivoinen mies runkkari jaksaa nöyristellä ja kumarrella että saisi kokeilla itse en enää. Olen keskittynyt täysin muihin asioihin omaan hyvinvointiin ja työhön. Täytyy sanoa että on todella korkea kynnys pitää olla todella erikoinen yksilö että alan seurustelemaan enkä usko että sellaista tulee tarjolle koska ikääkin alkaa jo olla.
- Anonyymi
Olet selvästi tekemisissä "vääränlaisten" naisten kanssa, jos tuolta tuntuu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m483592Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7163555Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3983341Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o793154Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä362949Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja582438- 502215
- 962105
Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise141979Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181959