Hei ihana mies

Anonyymi-ap

Voisinpa mä puhua sun kanssa. Vähän huono päivä. Yksi ihminen kosketti mua, mistä en pitänyt, mut en osannut sanoa sitä, kun se tuli ihan puskista. Ja yksi toinen tyyppi kattelee mua silmiin ja on ehkä ihastunut. En todellakaan ole flirttaillut hänelle. Ja kolmas tuli lähes kiinni kasvoihin, kun juteltiin. Voi luoja. Säkään et oo mua koskettanut sillä tavalla etkä tullut niin lähelle kuin nämä. Koskisitkin ja tulisitkin. 😅 Mitä mä teen?

n

23

825

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Älä ainakaan tänne tule valehtelemaan.

      • Anonyymi

        En mä valehdellut.


    • Anonyymi

      Mietipä vähän, eikö toi koskettelukin olisi outoa, vaikka olisikin kys. mies. Ehkä fantasioissa se voi tuntua hyvälle ajatukselle, mutta oikeasti, kuka toimii noin?

      • Anonyymi

        Kosketus oli kohtuullisen neutraali ja neutraalille alueelle, mut silti se tuntui ikävältä. Kyseessä ei edes ollut mikään hipaisu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kosketus oli kohtuullisen neutraali ja neutraalille alueelle, mut silti se tuntui ikävältä. Kyseessä ei edes ollut mikään hipaisu.

        Ja ei se mies, johon olen ihastunut, koskisi muhun ikinä sillä tavalla, jos me ei oltais me.


      • Anonyymi

        No ainakin itse olen saanut työkaverilta jonkinasteisia kosketuksia, vähän leikkimielisiä tai takaa ohittaessa kädellä koskee vyötäröltä/alaselästä.


    • Anonyymi

      No siinäpä valkkaat niistä kolmesta.

      • Anonyymi

        En oo heistä kiinnostunut yhtään.


    • Anonyymi

      Vai sillä lailla? Mitäs sinä siellä puskassa teit? Ja se yks toinen tyyppi? Taidat tykätä olla heille kiinnostuksen kohteena. No, saat tehdä tietenkin mitä haluat. Eihän se mulle kuulu. m>n

    • Anonyymi

      Ja ei, tää ei oo kivaa. Mä en tajua tätä. Miten mun pitäisi olla, ettei ihmiset ala kuvittelemaan mitään? Murjottaa ja olla puhumatta kenellekkään?

      • Anonyymi

        Tää siis aloittajalta.


      • Anonyymi

        jos koit koskettelun häiritsevänä, esihenkilön juttusille rohkeasti vaan💪


    • Anonyymi

      Mulla on niin halpa olo. Miks mä en sanonut mitään? Mä en halua olla se nainen, joka ei puolusta itseään. Mua ärsyttää nyt. Miehet kyl on ihan pask*ja. Tosi monet ainakin.

      • Anonyymi

        Tämäkin aloittajalta.


      • Anonyymi

        Naisella on täysi oikeus ja velvollisuuskin vetää rajat jos vain siltä hiukankin tuntuu. Vaikka se voi olla vastapuolesta yllättävää ja pelästyttävääkin, henkilö ei välttämättä ymmärrä että sinua ahdistaa tuollaiset asiat. Toivon rohkeutta sinulle sanoa suoraan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Naisella on täysi oikeus ja velvollisuuskin vetää rajat jos vain siltä hiukankin tuntuu. Vaikka se voi olla vastapuolesta yllättävää ja pelästyttävääkin, henkilö ei välttämättä ymmärrä että sinua ahdistaa tuollaiset asiat. Toivon rohkeutta sinulle sanoa suoraan.

        Oletko kokenut ahdistelua?

        Sivusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko kokenut ahdistelua?

        Sivusta

        En. Olen mies.


    • Anonyymi

      Ihana M nainen soita minulle niin jutellaan niitä näitä ja tehdään päivästä kiva

    • Anonyymi

      Kaikkea hyvää tehdään hyvin ja kohdataan me.

    • Anonyymi

      Varman yks sun toinen asia selviäis jos juttelis

    • Anonyymi

      Töissä kosketti?

      • Anonyymi

        Niin töissä. Ja jos nyt oot se lääppijä, niin voit jättää sen tähän yhteen kertaan. Saatan seuraavan kerran lyödä refleksinä.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      195
      2043
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      133
      1138
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1063
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      21
      805
    5. 58
      796
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      721
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      628
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      574
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      538
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      522
    Aihe