Voisinpa mä puhua sun kanssa. Vähän huono päivä. Yksi ihminen kosketti mua, mistä en pitänyt, mut en osannut sanoa sitä, kun se tuli ihan puskista. Ja yksi toinen tyyppi kattelee mua silmiin ja on ehkä ihastunut. En todellakaan ole flirttaillut hänelle. Ja kolmas tuli lähes kiinni kasvoihin, kun juteltiin. Voi luoja. Säkään et oo mua koskettanut sillä tavalla etkä tullut niin lähelle kuin nämä. Koskisitkin ja tulisitkin. 😅 Mitä mä teen?
n
Hei ihana mies
22
417
Vastaukset
- Anonyymi
Älä ainakaan tänne tule valehtelemaan.
- Anonyymi
En mä valehdellut.
- Anonyymi
Mietipä vähän, eikö toi koskettelukin olisi outoa, vaikka olisikin kys. mies. Ehkä fantasioissa se voi tuntua hyvälle ajatukselle, mutta oikeasti, kuka toimii noin?
- Anonyymi
Kosketus oli kohtuullisen neutraali ja neutraalille alueelle, mut silti se tuntui ikävältä. Kyseessä ei edes ollut mikään hipaisu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kosketus oli kohtuullisen neutraali ja neutraalille alueelle, mut silti se tuntui ikävältä. Kyseessä ei edes ollut mikään hipaisu.
Ja ei se mies, johon olen ihastunut, koskisi muhun ikinä sillä tavalla, jos me ei oltais me.
- Anonyymi
No ainakin itse olen saanut työkaverilta jonkinasteisia kosketuksia, vähän leikkimielisiä tai takaa ohittaessa kädellä koskee vyötäröltä/alaselästä.
- Anonyymi
No siinäpä valkkaat niistä kolmesta.
- Anonyymi
En oo heistä kiinnostunut yhtään.
- Anonyymi
Vai sillä lailla? Mitäs sinä siellä puskassa teit? Ja se yks toinen tyyppi? Taidat tykätä olla heille kiinnostuksen kohteena. No, saat tehdä tietenkin mitä haluat. Eihän se mulle kuulu. m>n
- Anonyymi
Ja ei, tää ei oo kivaa. Mä en tajua tätä. Miten mun pitäisi olla, ettei ihmiset ala kuvittelemaan mitään? Murjottaa ja olla puhumatta kenellekkään?
- Anonyymi
Tää siis aloittajalta.
- Anonyymi
jos koit koskettelun häiritsevänä, esihenkilön juttusille rohkeasti vaan💪
- Anonyymi
Mulla on niin halpa olo. Miks mä en sanonut mitään? Mä en halua olla se nainen, joka ei puolusta itseään. Mua ärsyttää nyt. Miehet kyl on ihan pask*ja. Tosi monet ainakin.
- Anonyymi
Tämäkin aloittajalta.
- Anonyymi
Naisella on täysi oikeus ja velvollisuuskin vetää rajat jos vain siltä hiukankin tuntuu. Vaikka se voi olla vastapuolesta yllättävää ja pelästyttävääkin, henkilö ei välttämättä ymmärrä että sinua ahdistaa tuollaiset asiat. Toivon rohkeutta sinulle sanoa suoraan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Naisella on täysi oikeus ja velvollisuuskin vetää rajat jos vain siltä hiukankin tuntuu. Vaikka se voi olla vastapuolesta yllättävää ja pelästyttävääkin, henkilö ei välttämättä ymmärrä että sinua ahdistaa tuollaiset asiat. Toivon rohkeutta sinulle sanoa suoraan.
Oletko kokenut ahdistelua?
Sivusta - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko kokenut ahdistelua?
SivustaEn. Olen mies.
- Anonyymi
Ihana M nainen soita minulle niin jutellaan niitä näitä ja tehdään päivästä kiva
- Anonyymi
Kaikkea hyvää tehdään hyvin ja kohdataan me.
- Anonyymi
Varman yks sun toinen asia selviäis jos juttelis
- Anonyymi
Töissä kosketti?
- Anonyymi
Niin töissä. Ja jos nyt oot se lääppijä, niin voit jättää sen tähän yhteen kertaan. Saatan seuraavan kerran lyödä refleksinä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kysymyksiä paIstavasemmistoIaisiIIe
Mistä johtuu teidän kroonisesti negatiivinen, synkkä, katkera ja kateellinen mentaliteetti? Milloin olette viimeksi aido1173603Voi itku! Sanna Marinilla EI OLLUT mitään tekemistä jäänmurtajakauppojen kanssa
Miten tässä näin kävi? Sanna-kultti paniikissa.313119Ähtärin eläinpuisto oy ja Hotelli Mesikämmen oy hakeutuvat konkurssiin
Ähtärin eläinpuisto oy ja Hotelli Mesikämmen oy hakeutuvat konkurssiin, Ähtärin eläinpuisto tiedottaa. Yritykset ovat t1332660En välttämättä koskaan aikaisemmin tosissani uskonut mihinkään sielunkumppanuuteen ym
Ennen kuin tapasin sinut. Oudointahan tässä on että ollaan tiedetty toisemme kuitenkin vuosia ja enemmän vuosia, mutta v152193Ikävä sua j-mies!
Enkä oikeesti ymmärrä miksi. Eihän me tunneta ees kovin hyvin. Mut haluaisin sun kanssa jotain säätöä sit kai vaan 🫦142072Jäänmurtajan kauppa oli kuin olikin SANNA MARININ ansiota
"Lähteiden mukaan Trump käytännössä päätti asiasta 2. lokakuuta 2019, jolloin Washingtonissa juhlistettiin Yhdysvaltain2022048- 361995
- 1201850
- 291821
- 351804