Hei ihana mies

Anonyymi-ap

Voisinpa mä puhua sun kanssa. Vähän huono päivä. Yksi ihminen kosketti mua, mistä en pitänyt, mut en osannut sanoa sitä, kun se tuli ihan puskista. Ja yksi toinen tyyppi kattelee mua silmiin ja on ehkä ihastunut. En todellakaan ole flirttaillut hänelle. Ja kolmas tuli lähes kiinni kasvoihin, kun juteltiin. Voi luoja. Säkään et oo mua koskettanut sillä tavalla etkä tullut niin lähelle kuin nämä. Koskisitkin ja tulisitkin. 😅 Mitä mä teen?

n

22

588

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Älä ainakaan tänne tule valehtelemaan.

• Anonyymi

En mä valehdellut.

• Anonyymi

Mietipä vähän, eikö toi koskettelukin olisi outoa, vaikka olisikin kys. mies. Ehkä fantasioissa se voi tuntua hyvälle ajatukselle, mutta oikeasti, kuka toimii noin?

• Anonyymi

Kosketus oli kohtuullisen neutraali ja neutraalille alueelle, mut silti se tuntui ikävältä. Kyseessä ei edes ollut mikään hipaisu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kosketus oli kohtuullisen neutraali ja neutraalille alueelle, mut silti se tuntui ikävältä. Kyseessä ei edes ollut mikään hipaisu.

Ja ei se mies, johon olen ihastunut, koskisi muhun ikinä sillä tavalla, jos me ei oltais me.

• Anonyymi

No ainakin itse olen saanut työkaverilta jonkinasteisia kosketuksia, vähän leikkimielisiä tai takaa ohittaessa kädellä koskee vyötäröltä/alaselästä.

• Anonyymi

No siinäpä valkkaat niistä kolmesta.

• Anonyymi

En oo heistä kiinnostunut yhtään.

• Anonyymi

Vai sillä lailla? Mitäs sinä siellä puskassa teit? Ja se yks toinen tyyppi? Taidat tykätä olla heille kiinnostuksen kohteena. No, saat tehdä tietenkin mitä haluat. Eihän se mulle kuulu. m>n

• Anonyymi

Ja ei, tää ei oo kivaa. Mä en tajua tätä. Miten mun pitäisi olla, ettei ihmiset ala kuvittelemaan mitään? Murjottaa ja olla puhumatta kenellekkään?

• Anonyymi

Tää siis aloittajalta.

• Anonyymi

jos koit koskettelun häiritsevänä, esihenkilön juttusille rohkeasti vaan💪

• Anonyymi

Mulla on niin halpa olo. Miks mä en sanonut mitään? Mä en halua olla se nainen, joka ei puolusta itseään. Mua ärsyttää nyt. Miehet kyl on ihan pask*ja. Tosi monet ainakin.

• Anonyymi

Tämäkin aloittajalta.

• Anonyymi

Naisella on täysi oikeus ja velvollisuuskin vetää rajat jos vain siltä hiukankin tuntuu. Vaikka se voi olla vastapuolesta yllättävää ja pelästyttävääkin, henkilö ei välttämättä ymmärrä että sinua ahdistaa tuollaiset asiat. Toivon rohkeutta sinulle sanoa suoraan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Naisella on täysi oikeus ja velvollisuuskin vetää rajat jos vain siltä hiukankin tuntuu. Vaikka se voi olla vastapuolesta yllättävää ja pelästyttävääkin, henkilö ei välttämättä ymmärrä että sinua ahdistaa tuollaiset asiat. Toivon rohkeutta sinulle sanoa suoraan.

Oletko kokenut ahdistelua?

Sivusta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oletko kokenut ahdistelua?

Sivusta

En. Olen mies.

• Anonyymi

Ihana M nainen soita minulle niin jutellaan niitä näitä ja tehdään päivästä kiva

• Anonyymi

Kaikkea hyvää tehdään hyvin ja kohdataan me.

• Anonyymi

Varman yks sun toinen asia selviäis jos juttelis

• Anonyymi

Töissä kosketti?

• Anonyymi

Niin töissä. Ja jos nyt oot se lääppijä, niin voit jättää sen tähän yhteen kertaan. Saatan seuraavan kerran lyödä refleksinä.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. IL - PerSut tykittää - Vaaralliset tappajat vankilaan jopa loppuelämäksi!!

Entistä rajumpi elinkautinen tulee – Vaaralliset tappajat vankilaan jopa loppuelämäksi Henkirikosten uusijat voidaan ja
      Maailman menoa
      25
      13838
    2. Päivi Räsänen vs. Abbas Bahmanpour

(Bahmanpour on imaami Helsingissä) Syyttäjä siis jahtaa edelleen Räsästä tämän H-puheista, joissa hän on ilmeisesti vaa
      Maailman menoa
      154
      5451
    3. Demokratian uhka: Perussuomalaiset ja polarisoiva "me ja muut" -ajattelu

Laurence Rees varoittaa, kuinka demokratian heikkeneminen ja autoritaaristen liikkeiden nousu voidaan liittää "me ja muu
      Maailman menoa
      199
      5076
    4. SIELTÄ SE TULI: Kepu-Kurvinen: "Emme enää lähde punavihreään hallitukseen"

Nyt muuten nauretaan loppuviikko, että tähänkö kaatui Lindtmanin pääministerihaaveet. "Antti Kurvisen mukaan puolue ei
      Maailman menoa
      82
      4211
    5. "Rauhanomainen" miekkari hesassa: "Eläköön aseellinen vastarinta" - lakana

Kyseessä on Suomen Palestiinalaisten yhdistyksen viime perjantaina järjestämä ”Hiljainen kynttiläkulkue Palestiinalaiste
      Maailman menoa
      87
      3551
    6. Palkansaajan oikeus nauttia työuransa hedelmistä

Työeläkejärjestelmä on verrattavissa pyramidihuijaukseen, jossa alemmat tasot, eli nykyiset palkansaajat, toimivat maksa
      Maailman menoa
      109
      3048
    7. HS - Sanna Marinin kirja on priimaluokan vedätys!

Kirja-arvio|Toivo on tekoja tulisi ensisijaisesti nähdä maineen rahallisen hyödyntämisen voimaannuttavana merkkipaaluna.
      Maailman menoa
      12
      2862
    8. Monella äärivasemmistolaisella C-paperit armeijasta

Kuinka kävisi sodan tullen noille? Puolustusvoimat huomauttaa, että C-luokituksen saaneiden sijoittumisesta sodan aikan
      Maailman menoa
      36
      2489
    9. Vanhat miehet eivät muista

Niinistö muistaa vain Marinin hölmistyneen ilmeen, mutta ei miksi möllötti sen näköisenä. Vanhanen taas ei muuten vaan
      Maailman menoa
      12
      2221
    10. Onko rajojen kiinnipitäminen ihmisoikeuksien vastaista?

Maahanmuutosta puhutaan usein niin kuin kyse olisi vain numeroista ja rajoista. Kyse on kumminkin ihmisistä, jotka halua
      Maahanmuutto
      278
      2069
    Aihe