Voisinpa mä puhua sun kanssa. Vähän huono päivä. Yksi ihminen kosketti mua, mistä en pitänyt, mut en osannut sanoa sitä, kun se tuli ihan puskista. Ja yksi toinen tyyppi kattelee mua silmiin ja on ehkä ihastunut. En todellakaan ole flirttaillut hänelle. Ja kolmas tuli lähes kiinni kasvoihin, kun juteltiin. Voi luoja. Säkään et oo mua koskettanut sillä tavalla etkä tullut niin lähelle kuin nämä. Koskisitkin ja tulisitkin. 😅 Mitä mä teen?
n
Hei ihana mies
22
667
Vastaukset
- Anonyymi
Älä ainakaan tänne tule valehtelemaan.
- Anonyymi
En mä valehdellut.
- Anonyymi
Mietipä vähän, eikö toi koskettelukin olisi outoa, vaikka olisikin kys. mies. Ehkä fantasioissa se voi tuntua hyvälle ajatukselle, mutta oikeasti, kuka toimii noin?
- Anonyymi
Kosketus oli kohtuullisen neutraali ja neutraalille alueelle, mut silti se tuntui ikävältä. Kyseessä ei edes ollut mikään hipaisu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kosketus oli kohtuullisen neutraali ja neutraalille alueelle, mut silti se tuntui ikävältä. Kyseessä ei edes ollut mikään hipaisu.
Ja ei se mies, johon olen ihastunut, koskisi muhun ikinä sillä tavalla, jos me ei oltais me.
- Anonyymi
No ainakin itse olen saanut työkaverilta jonkinasteisia kosketuksia, vähän leikkimielisiä tai takaa ohittaessa kädellä koskee vyötäröltä/alaselästä.
- Anonyymi
No siinäpä valkkaat niistä kolmesta.
- Anonyymi
En oo heistä kiinnostunut yhtään.
- Anonyymi
Vai sillä lailla? Mitäs sinä siellä puskassa teit? Ja se yks toinen tyyppi? Taidat tykätä olla heille kiinnostuksen kohteena. No, saat tehdä tietenkin mitä haluat. Eihän se mulle kuulu. m>n
- Anonyymi
Ja ei, tää ei oo kivaa. Mä en tajua tätä. Miten mun pitäisi olla, ettei ihmiset ala kuvittelemaan mitään? Murjottaa ja olla puhumatta kenellekkään?
- Anonyymi
Tää siis aloittajalta.
- Anonyymi
jos koit koskettelun häiritsevänä, esihenkilön juttusille rohkeasti vaan💪
- Anonyymi
Mulla on niin halpa olo. Miks mä en sanonut mitään? Mä en halua olla se nainen, joka ei puolusta itseään. Mua ärsyttää nyt. Miehet kyl on ihan pask*ja. Tosi monet ainakin.
- Anonyymi
Tämäkin aloittajalta.
- Anonyymi
Naisella on täysi oikeus ja velvollisuuskin vetää rajat jos vain siltä hiukankin tuntuu. Vaikka se voi olla vastapuolesta yllättävää ja pelästyttävääkin, henkilö ei välttämättä ymmärrä että sinua ahdistaa tuollaiset asiat. Toivon rohkeutta sinulle sanoa suoraan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Naisella on täysi oikeus ja velvollisuuskin vetää rajat jos vain siltä hiukankin tuntuu. Vaikka se voi olla vastapuolesta yllättävää ja pelästyttävääkin, henkilö ei välttämättä ymmärrä että sinua ahdistaa tuollaiset asiat. Toivon rohkeutta sinulle sanoa suoraan.
Oletko kokenut ahdistelua?
Sivusta - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko kokenut ahdistelua?
SivustaEn. Olen mies.
- Anonyymi
Ihana M nainen soita minulle niin jutellaan niitä näitä ja tehdään päivästä kiva
- Anonyymi
Kaikkea hyvää tehdään hyvin ja kohdataan me.
- Anonyymi
Varman yks sun toinen asia selviäis jos juttelis
- Anonyymi
Töissä kosketti?
- Anonyymi
Niin töissä. Ja jos nyt oot se lääppijä, niin voit jättää sen tähän yhteen kertaan. Saatan seuraavan kerran lyödä refleksinä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Heh, Riikka runnoi Suomen BKT:n miinukselle
Suomi on Riikan irvistysten ansiosta ainoa negatiivisen talouskasvun maa EU:ssa. Ei tästä ainakaan EU:ta voi syyttää, ku775436Erään T miehen viimeinen aloitus tänne
Moi Olen kirjoittanut täällä säännöllisesti yli 5 vuotta. Kaivannut kuten kuuluukiin, mutta myös unohdellut ja selvitel353025Sanna vaihteeksi Australian "60 minuuttia" ohjelmassa
Kansanvälinen superstaramme esiintyi tällä kertaa toisella puolen maapalloa esitettävässä ohjelmassa. Kiinnostus on kova1242343HihhuIi-Päivi täpinöissään Viktorin tapaamisesta
Eiköhän nyt kaikille ole vihdoin selvää kenen joukoissa tämäkin putinisti seisoo. https://www.iltalehti.fi/politiikka/a1201955Yritykset verolle ja yritystuet 10 mrd. eur/v pois
Kiristämistapauksissa yrityksille sanotaan hei hei. Suomi ei tarvitse yhteiskunnan rahoilla "yrittämistä". Yhteiskunta v191895- 1111810
Sanna Antikainen (ps) : Vornasen pyssy suututti demarit
https://www.suomenuutiset.fi/sanna-antikaisen-kolumni-vornasen-pyssy-suututti-demarit-mutta-kuka-puhuu-totta/ Vornasen41443Björn Wahlroos ykkösaamussa nautittavaa kuunneltavaa
Ehdottomasti viisaimpia ja tietävämpiä ihmisiä mitä Suomesta koskaan tullut. Naureskeli viherpiipertäjille jotka ihan p2971415Yritän saada sinut pois mielestäni ja ajatuksistani nainen
Turhaan. Mitä enemmän yritän, sitä enemmän haluan sinut ja sinua. Miten voitkaan olla niin ihana ja tuntua niin hyvältä.711412Nyt meni maku vas.liittoon, kun vaativat minimituntipalkkaa lakiin
Sehän tarkoittaa samalla myös maksimituntipalkkaa, koska kun laki on kerran laadittu, niin sitä on vaikea muuttaa. Työma531294