Näin sauvakävelijän ilman sauvoja!
Kädet heiluivat, kuin sauvakävelijällä, mutta ei hänellä sauvoja ollut.
Olikohan unohtunut kotiin, eikä jaksanut hakea, vaan käytti virtuaalisia sauvoja?
>simiti<
Virtuaalisauva-kävelijä?
18
142
Vastaukset
- Anonyymi
walking man..j oku paholainen kuihn Stenhen Kinfin Juaa..... Randalll Flagg..
mutta katsoiin huviksenimikä joku superauto Callaeayn superauto Corvette. - Anonyymi
tavallaan niin kun on vasaran pivä-torstai niin joku auto... Callaway Slegehammer Corvettekin.
- Anonyymi
Haamusauvakävelee, mie kävelen takaperin ja pidän sauvoja, poikittain edessä, tai pään päällä.
Kävely on tärkeintä. Kerran huomasin, erään jota ärsytti, kun kävelijä askelsi "oudosti". Ärtymys sai aikaan, ilkukuvan matkimisen.
Hyvähän se on, jos herättää liikkumisellaan, muiden empaattisuuden... - Anonyymi
Haukkujapentu, oikeiston perustrolli pilaa kaikki keskustelut.
- Anonyymi
Siinäpä onki sulla unelmaa...olla jonkun sauva! PS. Älä ees unta nää.
- Anonyymi
Oletko tosiaan noin yksinkertainen juntti?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko tosiaan noin yksinkertainen juntti?
Ehei. Emmä oo mikään pskajalka. Ja suhun verrattuna mä oon moninkertaisesti älykkäämpi kaikilla mittareilla. Sinä sen sijaan olet pelkkä vajaaälyinen vassari ja aivan täysi pelle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ehei. Emmä oo mikään pskajalka. Ja suhun verrattuna mä oon moninkertaisesti älykkäämpi kaikilla mittareilla. Sinä sen sijaan olet pelkkä vajaaälyinen vassari ja aivan täysi pelle.
Persupellepentu kiljuu ja äiskä ei anna viikkorahaa. Vtu .ikä junttiääliö.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Persupellepentu kiljuu ja äiskä ei anna viikkorahaa. Vtu .ikä junttiääliö.
Persupelle ja juntti. Kaverilla kaksi sanaa varastossa. Vttu mikä iivana. Perus punikki. Haha.
- Anonyymi
Mutta ole kuule rauhassa vaikka kommareitten keisari sillä ei sillä loppujen lopuksi niin väliä kunhan vaan vittuilen ajankuluksi.
- Anonyymi
Juntti kiljuu kommunismia, kun ei aivoissa muuta liiku.
>simiti< - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juntti kiljuu kommunismia, kun ei aivoissa muuta liiku.
>simiti<Menes nyt sinne tehtaankadulle siitä pyörimästä. Punikki.
- Anonyymi
sauvat ja mies erosivat kukin omille tielleen
jossakin näet pelkkiä sauvoja menossa- Anonyymi
+Lauma käveleviä sauvanhaltijoita. Heh.
- Anonyymi
Mulle kans! Missähän niitä myydään?
- Anonyymi
Voihan sitä kävellä vaikka paikoillaan, tai takaperin, nostella polvia, venyttää askelta, pyöritellä käsiä, ja tonttukävely vasta kivaa onkin!
xLiner - Anonyymi
liikkuvia ihmisiä on paljon täällä päin on rullahiihtäjiäkin on... rullasuksilla kesällä voi hiihtää asfalrilla menemään, oikeikeasti itsekin pidän ehkä pyöräilystä kun on mäkiä ja tunneleita sellaisia juttuja... piristää tunnelit ja sellaiset.
- Anonyymi
kävelijä, Walker, Johnnie Walker.
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1285744
Mikä on vaikeinta siinä, että menetti yhteyden kaivattuun, jota vielä ajattelee?
Mikä jäi kaihertamaan? Jos jokin olisi voinut mennä toisin, mitä se olisi ollut? Mitä olisit toivonut vielä ehtiväsi san3962559- 1342477
Persut rahoittavat velkarahalla rikkaiden ökyelämää
Minkä vuoksi persut eivät leikkaa rikkailta, joilla on maksukykyä? Tuskinpa tuo persujen käytös saa Suomen kansalta hyv72066- 121323
- 581055
Kun ei numeroa
niin en edes voi viestittää, et suunnitelmiin tuli muutos. Ikävä on, ja kasvaa vaan🤍101042- 51912
- 76825
Temusta tilaamiseen tulee muutos
Alle 150 euron tullivapaus poistuu. Vihdoinkin kankea EU saa jotakin aikaiseksi. https://www.iltalehti.fi/digiuutiset/101815