Sovittiin naisystäväni kanssa, ettei enää juhlita syntymäpäiviä. Ymmärsin tämän niin, ettei hän halua joka vuotista muistutusta vanhenemisestaan. Sopi minulle. No, hänen syntymäpäivä sitten tuli ja meni. Hän oli todella äkäinen. Kysyin syytä ja vastaus oli"Olisit nyt voinut edes hyvää syntymäpäivää toivottaa!"
Ymmärsinkö alun perin jotain väärin?
Merkkipäivät
5
200
Vastaukset
- Anonyymi
Ei nykyään vietetä syntymäpäiviä
- Anonyymi
Eipä kukaan voi sanoa mitä juuri hän on tarkoittanut. Noin henkilökohtaisella tasolla ajattelen, että juhliminen on täysin eri asia, kuin pelkkä onnentoivotus. Omassa lähipiirissäni juhlitaan vain muksujen synttäreitä, mutta kyllä aikuisillekin onnea toivotetaan. Täyskymmeniä korkeintaan joku aikuinenkin haluaa juhlia. Sekinnon ihan tavallista, että ihmiset oikein erikseen ilmoittavat, että eivät juhli syntymäpäiviään. Eli siis eivät pidä synttärijuhlia ja kaipaa isoa vierasjoukkoa. Harvalle se varmaan tarkoittaa, ettei kumppanikaan saa aamukahveja keittää ja toivottaa hyvää syntymäpäivää.
- Anonyymi
Täytyy myös yodeta, ettei tämä kyllä liity nainen logiikkaan. Oikeastaan kaikki tuntemani miehet toimivat ihan samalla tavalla, eli eivät juhli, muta pahoittavat mielensä, jos lähimmät jättävät kokonaan huomioimatta. En tiedä vieläkö lehdissä näitä julkaistaan, mutta ainakin aiemmin niissä jatkuvasti ilmoituksia, että sejase ei juhli syntymäpäiviään 😀.
- Anonyymi
Itse tulikitsen "en halua juhlia syntymäpäivääni", myös miesten osalta, että en halua juhlia, en tarvitse lahjoja, älä kutsu vieraita, jne. Sen se ei vielä koskaan tarkoittanut "älä huomioi asiaa mitenkään" tai "leiki, ettei syntymäpäivääni ole olemassakaan".
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m644041Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7163845Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3993649Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o863471Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363209Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja582698- 502685
- 1212562
Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise142219Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182219