Suomi on diktatuuri ja aina vaan pahenee.
https://www.is.fi/digitoday/art-2000011549389.html
"Kahta miljoonaa suomalaista koskeva muutos tulee pian: ”Erillistä suostumusta ei enää kysytä”
Lukemattomat suomalaiset saavat käyttöönsä palvelun, joka voi hämmentää aluksi.
Suomi.fi-viestit tulevat käyttöön kaikille digitaalisesti asioiville täysi-ikäisille vuoden 2026 alusta, Digi- ja väestötietovirasto DVV kertoo.
Muutos koskee niitä, jotka eivät ole ottaneet palvelua aiemmin käyttöönsä eli jopa kahta miljoonaa suomalaista.
Lue lisää: Saat kohta uuden postilaatikon – iso vahinko uhkaa, jos et ole tarkkana
Hallituksen Digi ensin -hanke tuo digipostin kaikille. Kyse on siitä, että nykyään paperilla lähetettävä viranomaisposti laskuineen kaikkineen saapuu jatkossa digitaaliseen postilaatikkoon. Digiposti ei ole sama asia kuin perinteinen sähköposti.
Palvelu tulee käyttöön, kun henkilö tunnistautuu ensimmäisen kerran vuonna 2026 jonkin viranomaisen sähköiseen asiointipalveluun. Muutoksen jälkeen viranomaispostia vastaanottaa ensisijaisesti digitaalisesti yli neljä miljoonaa henkilöä."
On tämä saatanallinen maa!
"ERILLISTÄ SUOSTUMUSTA EI ENÄÄ KYSYTÄ"
30
296
Vastaukset
- Anonyymi
Totalitarismia se on.
- Anonyymi
Tulee digi-ID, digilompakko 2026/2027.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tulee digi-ID, digilompakko 2026/2027.
Raamatussa puhutaan että tulee ns. "pedon merkki" jota ilman ihmiset ei voi ostaa eikä myydä, että näin tapahtuu lopun aikoina.
- Anonyymi
Älkää kirjautuko v 2026 alusta vero- ym sivuille.
Se on pelkkä katastrofi. Rosvot on jo valmiina.- Anonyymi
Mutta on Suomi kyllä idiotismin vallassa kun tällaisia väkisin tuodaan ja ihmisille pakotetaan.
Globalismia ja hulluutta joka tulee tuhoutumaan.
- Anonyymi
Ei tarvi kirjautua.
- Anonyymi
Ei tarvi niin, mutta mitä sitten kun tarviikin?
Sekin on tehty tarkoituksella tuollaiseksi ansaksi että voidaan väittää ihmisen itse olevan vastuussa digi-postin hyväksymisestä, eli että se ei ole ennen voimassa kun yrittää kirjautua vaikka verottajan sivulle.
Tuolla tavalla kierot päättäjät tässäkin kohtaa yrittää venkoilla itseään pois vastuusta kun eivät suoraan pakota sitä ihmisille käyttöön, eli kierosti laittavat niin että se aktivoituu vasta kun kansalainen itse yrittää kirjautua valtion palveluun sisään. - Anonyymi00022
Anonyymi kirjoitti:
Sekin on tehty tarkoituksella tuollaiseksi ansaksi että voidaan väittää ihmisen itse olevan vastuussa digi-postin hyväksymisestä, eli että se ei ole ennen voimassa kun yrittää kirjautua vaikka verottajan sivulle.
Tuolla tavalla kierot päättäjät tässäkin kohtaa yrittää venkoilla itseään pois vastuusta kun eivät suoraan pakota sitä ihmisille käyttöön, eli kierosti laittavat niin että se aktivoituu vasta kun kansalainen itse yrittää kirjautua valtion palveluun sisään.Kyllä PIENISTÄ asioista taas rääytään....tuotahan on kätevä käyttää.
Sähköposti tuo ilmoituksen jos Suomi.fi -palvelussa on jotain huomiota vaativaa. - Anonyymi00030
Anonyymi kirjoitti:
Tuolla tavalla kierot päättäjät tässäkin kohtaa yrittää venkoilla itseään pois vastuusta kun eivät suoraan pakota sitä ihmisille käyttöön, eli kierosti laittavat niin että se aktivoituu vasta kun kansalainen itse yrittää kirjautua valtion palveluun sisään.Käännetään asia toisin päin. Kyllä verottajan viestin voi saada henkilökohtaisesti käteen. Pitänee jatkossa ruveta hoitamaan veroasiat ulos-ottomiehen kanssa. Kyllä se varmaan tulee kotiovelle asti henkilökohtaisesti verottajan puolesta tuomaan maksulapun.
- Anonyymi
Minne voi vaihtaa käräjäoikeuden kirjeet kun ei osta mistään yhtään mitään? Ja vaikkei ostakaan pitäisi olla vaan maksavinaan? https://www.hs.fi/kirjeenvaihtajat/art-2000011487599.html
Ulosottovirkkuna - Anonyymi
Minulla on ehdotus ette nostaisi eläkeikää. Viisampaa on laskea eläkeikää kun ei töitä ole, pudotatte pois kaikki toimeentulotuen piiristä ja laitatte ennen aikaiselle eläkkeelle. Sen lisäksi on paljon töissä valtiolla ja kunnalla jotka eivät tuota. Nuo työt ovat menoerä joten vähennystä tarvitsee vähän enemmän eli noin 60% nykyisestä loisioista samalla teho olisi huomattava. Samoin kuin työllisyyden vähentäminen ei enää kaukaisempia sukulaisia palkata. Joissain paikkakunnilla myöskin sisäsiittoisuus vähenisi eikä hoitopaikkoja tarvittas kehitysvammaisille.
- Anonyymi
Meinaatko että raha kasvaa puussa ?
Kenenkään ei tarvitse tehdä mitään, rahaa tulee kaikille tuosta vaan, yhteiskunta toimii ilman rahaa, jne. jne.
Miten tuo olisi käytännössä mahdollista, jos sen vielä kertoisit ideoidesi tueksi ?
- Anonyymi
Mihin se persujen kehuja katosi? Ja ei, en ole vassari enkä demari.
- Anonyymi
Ja vuoteen 2030 tulee iki-ihana pedonmerkki kun kyseinen PAKOLLINEN viranomaispalvelu siirtyy siis biosähköiseen muotoon eli rokotetta ranteeseen luultavasti nestemäisen mikrosirun muodossa joka sitten skannataan otsasta käsin mikäli siis haluat esim maksaa verosi tai minkä muunkaanlaiset laskusi + asioida & osallistua yhteiskunnan palveluihin mitenkään ;=))
https://mega.nz/file/5ZgkhRjD#kZHhHK3FA0Brm7oBDz7ezahE2OMhbimq4ygGODrYA2U
Onneksi kyseistä teknologiaa oli jo Suomalaisten kansanmurhapiikissä pienenä valmisteluna tulevaan! Näin toimii sähköinen asiointi Eurostoliitossa tulevaisuudessa KÄTEVÄSTI kun mikrosiruasi ei edes erikseen tarvitse uusia koska se on kirjaimellisesti osa IKIOMAA KROPPAA JA VERENKIERTOASI!!!
https://mega.nz/file/9cRTGaLT#seEM2B7Ly_1mw3AQ8n9GUTh1txe6xyaE2PEPUlZarJ0
Olen puhtaasti niin sanattomana onnesta että tähän tarvitaan nyt vanhaa kunnon Suomalaista röhönaurua! Onneksi minulla on semmoinenkin aika vanha video vielä varastossa eli eipä muuta kuin MENOKSI!!!
https://mega.nz/file/RRIFzAjb#_RgW3TO2PR2kS7ec8a4U3XHNxAu_63WGddZozxlvjJI
MUAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
https://tomialatalo7.files.wordpress.com/2025/09/image-257.png - Anonyymi
Sinne menee kiinteistö- ja autoverolaskut ja hyvinvointialueiden laskut ja jos et käy yhtenään kyttäämässä niin perintään menee ja maksat moninkertaisesti.
Näin se menee tässä nykyajan digipaska-Suomessa, kyllä on kaikki asiat päin helvettiä tässä maassa!- Anonyymi00023
Ei tarvi mitään "KYTÄTÄ"......sähköpostiin tulee ilmoitus, jos on katsottavaa uutta siellä.
Minullekin tulee aina meili , kun Vero.fissä on uusi kiinteistöverolippu.
Ihme marmatusta tosi kätevästä palvelusta.
- Anonyymi
Tuo on törkein temppu Suomen historiassa! Oma sähköposti riittää.
Aikaisemmin koetettiin Posti-palvelulla. Ei ollut pitkä kokeilu. - Anonyymi00015
On tuo diktatorista painostusta. Kaikista ilmoituksista pitäisi myös muistuttaa tekstiviestillä — vai onko tarkoitus pakkopumpata ulosotolla sakkokorkoina ihmisiltä rahaa kun eivät käy vähän väliä tarkistamassa postiaan.
EI JATKOON!!! - Anonyymi00016
Suomi.fi ssä on mahdollista ruksata jos haluaa tiedon uusista viesteistä sähköpostiinsa. On tähän mennessä ollut, eiköhän se ole ensi vuonnakin. Paperipostiinkaan ei ole voinut luottaa.
- Anonyymi00021
Mites kuule tilanne, että laskut tulee vaikka sähköpostiin, kuten vaikka puhelinoperaattorin nettilasku ja laskun maksaja kuolee ja jonkun ajan kuluttua netti katkaistaan, kun laskua ei ole maksettu.
Eivät muut pääse laskua maksamaan, kun laskut tulee kuolleen sähköpostiin.
Jollei kellään ole pankkitunnuksia, niin eivät voi avata uutta nettisopimustakaan.
Jos lasku tulee paperisena, niin sen voi maksaa, vaikka laskun saaja olisi kuollut, eikä nettiä katkaista. - Anonyymi00024
Tuo on hyvä homma...minunkin viesteistä tulee Gmailiin ilmoitus...kätevää.
- Anonyymi00017
No voi hyvänen aika. Kyllä nyt menee elämä pilalle kun hyödyllinen sähköinen palvelu tulee käyttöön. Paperia, rahaa ja aikaa säästyy kun ylimääräiseltä kirjepostilta vältytään.
Maailmassa on vaikka minkälaista murhetta ja kriisiä ja Suomessa aletaan öyhöttämään jostain sähköisestä palvelusta joka on enemmän hyödyllinen kuin haitallinen.
Ei perkele teidän junttien kanssa. Nyt sitä suhteellisuuden tajua kehiin :D- Anonyymi00026
Älä muuta sano! - ihan fiksu ratkaisu , tykkkään kovasti. Mutta millä nuo mouhotttajajuntit oman etunsa tajuaisivat!!
Valoja päälle nyt, marisijat!
- Anonyymi00018
Posti oy myyntikuntoon ja pörssikurssi nousuun kun kannattamattomat ja huonot osa-alueet saadaan pois, siksi näin
- Anonyymi00019
Mitä jos ei rekisteröi sähköpostia.
- Anonyymi00020
Mites silloin, jos ei ole tietokonetta, älypuhelinta ja nettiyhteyttä.
Ne kaikki maksaa, kun koko ajan toitotetaan, että yhteiskunta säästää, kun
ei tarvitse paperipostia toimittaa, mutta kulut mkasatetaan kansalaisilla, vaikka veroja maksetaan, joilla se paperipostikin kustannetaan.
Älypuhelinta ei taida alle 50 eurolla saada, kannettavaa tietokonetta ei taida alle 300 eurolla saada ja nettiyhetyttäkään ei juuri alle 20 €/kk saa, että vuodessa kustantaa nettiyhteys 240€.
Kyllä on kallista viranomaistpostia 240€/vuosi+ päälle tietokoneen/älypuhelimen hinta.
Jollei ole verkkopankkia, niin ei edes onnistu kirjautumaan verottajan sivulle, kanta.fi sivulle tai suomi.fi palveluun, koska vaativat kirjautumiseen pankkitunnuksia.
Jos yhteiskunta määrää tälaisia uudistuksia, niin yhteiskunan tulee myös hankkia kaikille laitteet vaatimiensa palveluiden käyttöön ja nettiyhteydet maksuttomiksi.- Anonyymi00027
Minun läppärini maksoi 70 €, niitä saa käytettyinä monesta paikasta..
Ja mobiilivarmeella voi kirjautua , jos ei ole nettipankkia. - Anonyymi00028
Kuulut marginaaliin joten ketään ei kiinnosta.
- Anonyymi00025
Voit kieltäytyä siitä, idiootti.
- Anonyymi00029
Sen palvelun voi myös lopettaa, tosin se täytyy tehdä aina uudelleen puolivuosittain, eikä liittyminen koske ainakaan niitä harvoja, joilla ei ole älykännyä tai muuta nettiyhteyttä.
Itse en ole itse aktiivisesti liittynyt ja juuri katsoin, niin ei minua ole liitetty sinne ainakaan vielä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit996592KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3666166Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei603043Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521112514Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1082165- 1251804
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro191663Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1811340Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään341315- 731237