Miksi kampaaja ei leikkaa niin kuin asiakas haluaa ?

Anonyymi-ap

Olen erittäin laiska hiusten laittaja, eli haluan aina mallin joka pysyy kuosissaan helposti pesun jälkeen. usein en edes kuivaa hiuksia vaan se saavat kuivaa itsekseen. Jos malli on hyvä niin ne on helppo hoitaa tällä tyylillä, mutta nyt ei löydy tälläiseen suostuvia kampaajia ,!
Haluaisin myös sivulle kääntyvät etuhiukset, mutta nyt olen käynyt x 3 eri kampaajalla ja yrittänyt saada heitä leikkaamaan etuhiukset mutta eivät suostu !
Syitä on monia, minulla on pyörylä hiuksissa, liian vaikea laittaa pesun jälkeen ( kun et muutenkaan viitsi mitään tehdä ), ei sovi minulle jne….
Hermot menee !!!!
Kyllä kaupataan kalliita shampoita ja hoitoaineita yms, suoristusrautoja yms…
Taidan vain ottaa itse sakset ja leikata etuhiukset, pelkään vain epäonnistuvani täysin….

3

206

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Oliskohan syynä se, että hiukset on hyvin erilaiset eri ihmisillä. Olen joskus näyttänyt kampaajalla kuvaa, että haluaisin tuollaiset hiukset. Olen saanut vastauksen, että minun hiuksistani ei saa sellaisia. Olin itse aika pettynyt viimeksi käytyäni hiuksten leikkauksessa. Kotona sitten otin hiusleikkurin ja ohensin sivuhiuksia, jotka oli jätetty todella hurjan näköisesti. En varmaan osannut oikein selittää kampaajalle, miten halusin hiukseni leikattavan. Seuraavaksi taidan kasvattaa hiuksiani pidemmiksi tai toinen vaihtoehto on se, että itse leikkaan ne.

• Anonyymi

Niin sitä itse leikkaamista minäkin mietin, en vain ole hyvä siinä hommassa mutta kun ei jaksaisi maksaa kallista hintaa eikä kuitenkaan ole tyytyväinen loppu tulokseen.
        Itsekin epäilen, että en osaa selittää kampaajalle mitä haluan.
        Mutta välillä kyllä tuntuu että kampaaja ymmärtää ja kysyy vielä oikean suuntaisia kysymyksiä, mutta loppu tulos on kaikkea muuta kuin se mitä halusin ja mistä juuri keskustelimme.
        Ja kyseessä kuitenkin kampaaja jolla olen käynyt jo muutamia vuosia, pitäisi hänen tuntea.
        hiuslaatuni. voi olla kyllä, että on huonoa käydä välillä taas jollain uudella kampaajalla vai onko ? En tiedä enää itse mikä kannattaa ja mikä ei,
        Joskus kampaaja kysyy kukahan nämä on viimeksi leikannut… kun vastaan vain kampaaja pyörittelee hän silmiään ja luo katseita joista näkee ettei nyt ihan onnistunut hänelläkään.
        Joskus kadehdin muslimi naisia, huivi vain päähän ja menoksi…. Vitsi vitsi.

• Anonyymi

Minulla on paksut hiukset, hiuslaatu vain on silkinhienoa lievästi kihartuvaa. Kampaajat kertovat kuinka ihania kampauksia / leikkauksia hiuksiini saa ja kuinka helppoa niitä on pesun jälkeen laittaa!
        No unohtavat aina kertoa mikä aine määrä siihen tukkaan pitää örvätä, että saa sen sellaiseksi kuin on leikattu !!
        Kerran tukka leikattiin hienosti juu, mutta vaikka kampaaja sen laittoi ja laittoi kaikenmaailman aineet että tukka pysyisi sen näköisenä seuraavaan pesuun niin 2-3 tuntia niin tukka oli lässähtänyt…. Ja en tosiaankaan edes koskenut tukkaani sinä aikana, arvaa olinko pettynyt…
        Kampaaja vain ihmetteli millainen hiuslaatu minulla on, noh kait ammattilaisen se pitäisi nähdä kun sitä leikkaa ja laittaa. Ja kyseinen kampaaja nähnyt hiukseni ja leikannut monen monta kertaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. NO NIIN! Nyt on sitten prinsessa Sannan sädekehä lopullisesti rikottu

narsistia ei kannata enää kuin ne fanaattisimmat kulttilaiset, jotka ovat myös sitä Suomen heikkoälyisintä sakkia. Kun
      Maailman menoa
      116
      4775
    2. Kansa haluaa Marinin hallituksen takaisin ja Orpon pois

Suomen kansa on nyt ilmoittanut millaisen hallituksen Suomi tarvitsee. "Suomalaisten suosikki seuraavaksi hallituspohja
      Maailman menoa
      184
      4492
    3. Mikä piirre kaivatussa on sinulle se juttu?

Tunnetko kaivattuasi vai onko hän haavekuva, jota et edes tunne? Joskus tää asia ei ole niin selvää.
      Ikävä
      117
      1932
    4. Tylsille treffeille

Hiljaisen ukon kans nuotiolle?
      Tunteet
      403
      1701
    5. HihhuIi-Päivi täpinöissään Viktorin tapaamisesta

Eiköhän nyt kaikille ole vihdoin selvää kenen joukoissa tämäkin putinisti seisoo. https://www.iltalehti.fi/politiikka/a
      Maailman menoa
      33
      1472
    6. Ensitreffit Matti ei vaikene enää - Rehellinen tilitys epäonnistuneesta suhteesta Elisaan

Häntä pystyyn, Matti! Olet mahtava tyyppi ja varmasti “se oikea” löytyy vielä! Elisan kanssa ei nyt vaan sitten natsann
      Ensitreffit alttarilla
      6
      1229
    7. Upeeta! Rauha tulee pian!

Hieno suunnitelma ja se on toteutumassa alle kahdessa viikossa. Jihuu! Tätä on odotettukin, nyt se tulee! https://www.is
      Maailman menoa
      371
      1185
    8. Minkä lempinimen olet

antanut kaivatullesi?
      Ikävä
      74
      1110
    9. Mitä hyvää olet

aiheuttanut kaivatullesi?
      Ikävä
      74
      1055
    10. Miksi et halua

Seksiä sen kanssa jota rakastat? Vai ajatteletko että hän ei halua?
      Ikävä
      92
      998
    Aihe