Euroopan tilintarkastustuomioistuimen jäsen, entinen kokoomusmeppi Petri Sarvamaa varoittaa nyt uudesta kriisistä ja EU:n rajusta velkaantumisesta.
Sarvamaan mukaan ilman komission seuraavaa budjettiesitystäkin EU:n velka tulee kymmenkertaistumaan.
– Me arvioimme, että se on noin 900 miljardia euroa vuonna 2027, Sarvamaa sanoo.
Purra oikeassa: Purran varoitus toteutuu – 400 miljardin lainapommi on vasta alkua
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/3ab04894-4bfb-459e-a602-89e7fe7de802
Eurostoliitto jytkyttelee 900mrd lisää velkaa
14
129
Vastaukset
- Anonyymi
Rahaa tarvitaan, koska pitää varustautua mahdolliseen kriisiin Venäjän uhitellessa.
Putin haluaa Euroopasta Russolandian. - Anonyymi
Kaikki "luotu raha" on todellisuudessa velkaa.
Voimme muuttaa tämän, luodaan rahaa vain työtä vastaan.
Aika voidaan poistaa funktiosta, jolloin myös "korkoa korolle" poistuu.- Anonyymi
Miten niin on velkaa?
- Anonyymi
Purra mitä varoitukselta tekee muuta enempää kuin tarttuu itse tilaisuuden koittaessa varoittamaansa lainapommiin. Kuka kehtaa väittää Purran tekevän muuta astukoot esiin perustein nyt tai vaijetkoon iäksi.
- Anonyymi
Velkapommiin tarttumisen edessä Purra selvästi aikeisa tappaa itsensä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Velkapommiin tarttumisen edessä Purra selvästi aikeisa tappaa itsensä.
Mahtavaa!
- Anonyymi
EU alkaa olla yhtä velkainen kuin USA. Ei mene hyvin "lännen" johtavilla valtioilla. Eletään koko ajan enemmän ja enemmän velaksi.
Vain Kiinalla ja Venäjällän sekä Intiaalla menee hyvin. Kenen on tulevaisuus?- Anonyymi
Venäjällä menee hyvin HUUTONAURUA....
- Anonyymi
Missä EU, siellä ongelma ja kusetus.
- Anonyymi
Nyt tulee rahaa!
T. Paavo - Anonyymi
Saatanan paska EU miten ole ottanut heikkojen Suomalaisten rahat jo vuosia!
Saatanan EU kuinka olen työntänyt Suomeen kymmeniä tuhansia Euroopan Ulkopuolelta tulleita lähi-itäläisiä
vahvistamaan heikkoja Suomalaisia mutta epäonnistunut siinä ja heikentänytkin Suomea entisestään!- Anonyymi
Älä viitsi kiroilla!
- Anonyymi
Eu aikana Suomessa ei ole kasvanut kun velat ja matujen määrä. On tää hienoa.
- Anonyymi
Ei se mitään Suomalainen velkaorja koska pian koko Eurostoliiton Eurodollati järjestelmä RESETOIDAAN! Saat ikioman digitaalisen pedonmerkin ranteeseen ja sitten olen kirjaimellisesti onnellinen kuin kukkanen ;=))
https://mega.nz/file/oVoTwQ7I#cTRzmcrYzGI0JGu1G21e66euz5BSsggdSljRMy8MgRI
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?
Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k1715217- 1974117
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah1403725Orpo: Velkajarrua vastustavaa puoluetta vaikea ajatella hallitukseen
No Minja Koskelan kommunistipuolue jäi ulos tuosta. Kaikki eduskuntapuolueet vasemmistoliittoa lukuun ottamatta sopivat653072Mikä tuota vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?
Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki jankata yhdestä asia533010- 1461997
Nyt meni lopulliset lämmöt.
Alan käyttäytymään yhtä kylmästi miehiä kohtaan kuin mua kohtaan on käyttäydytty ja vain käytetty viimeiset pari vuotta441757Hienoa! Eduskunta luopui käteisen käytöstä
Nyt tuo sama muutos pitää saada myös muuhun yhteiskuntaan. Käteistähän ei tarvitse tänä päivänä enää kuin rikolliset.391515Onko erityinen paikka jossa haluaisit nyt olla
Onko joku spesiaali lempipaikka missä mieluiten olisit?631444Orpo loukkaantui fasismiin viittaavasta sanavalinnasta
Mutta miksi loukkaantui? Orpohan on tehnyt yhteistyötä fasistien kanssa jo vuonna 2019, siis jo neljä vuotta ennen loukk261319