Mieheni halusi kotiseudulleen asumaan ja myönteinen siihen.
En ole päässyt ystävyystasolle täällä muiden kuin appeni kanssa.
Appeni on auttanut minua selviämään kun mieheni on juoppo retkillään useita viikkojakin kerrallaan yleensä 2-3 viikkoa.
Alussa olin appeni kanssa sängyssä satunnaisesti nykyään aina kun on tilaisuus.
Olen 24-vuotias ja appeni on 49-vuotias ja hän on ainoa tukeni tällä pikkupaikkakunnalla.
Mieheni halusi
Anonyymi-ap
6
877
Vastaukset
- Anonyymi
Hyvä että joku on sun tumkenasi. Millä suunnalla olette? Pitäkää te hyvät välit.
- Anonyymi
Kanta-Ĥämeessä ollaan.
Olen lähentynyt appeni kanssa ja hän tulee meille kun poika ei ole kotona.
Appeni kanssa on seksiä paljon useammin kuin mieheni kanssa!
- Anonyymi
Once you go appalachian never go back?
- Anonyymi
Tosi sairas aloitus. Ap putsaa korviesi väli pulloharjalla!
- Anonyymi
Ilman appeani olisin jättänyt miehenì jo pitkän aikaa sitten.
Rakastan appeani enemmän kuin miestäni.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos venäjällä olisi kansan valitsema presidentti, olisiko Ukrainan sotaa?
Ei varmasti olisi. Sehän on tiedossa, että raskaalla vaalivilpillä putin jatkaa pressana.2984055Riikka jytkytti naftan hinnan jo yli 2,3 euroon
Sannan aikaan esimerkiksi dieseliä selvästi kalliimpaa bensaakin sai 1,3 eurolla. https://www.is.fi/autot/art-2000011881073679Päivän Sanna: Suomi maailman onnellisin maa
Sanna muutti Suomen maailman onnellisimmaksi maaksi. Hänen pyyteetön työnsä maailmalla tuottaa edelleen tulosta.512719Vasemmiston feministinaiset puolustavat islamia
mikä on täysin järjenvastaista, mutta eihän femakoilla paljon järkeä olekkaan, leijuvat siellä omassa kuplassaan. Myös1932696- 622365
- 1541952
- 341747
- 431383
Onko jo liian "vanha" vai mitä mieltä olet? 57-v. saa raakaa tekstiä tv:ssä
The Summit Suomi tv-ohjelmassa 57-vuotiaan Maritan jaksamista kyseenalaistettiin iän takia. Onko tässä iässä jo liian "v351358- 461242