Mä en ymmärrä. Ihan kamala se mukula kiviympyrä jossa ei näy edes kaistaviivoja. Välttelen viimeiseen asti siihen menoa, mutta muutamia kertoja olen ajanut siitä läpi ja vetänyt ihan tuurilla menemään. onneksi ympyrä on ollut tyhjä muista autoista silloin. En ole saanut mitään selkoa epämääräisistä kivirajauksita siis niistä väreistä jota siinä maassa näkyy. olen vain ajanut keskellä ympyrää ja kääntynyt haluamassa kohdassa.
Joo tää on varmaan väärä palsta, mutta ei tuu mitään.
Haminen raatihuoneen ympyrä. miten siinä ajetaan
13
172
Vastaukset
- Anonyymi
Ap jatkaa: ongelmia tavallisessa ympyrässä ei ole ja onnistuu täysin, mutta tuo on jotenkin todella epäselkeä ympyrä. Siinä näkyy kivissä jotkut rajaukset, mutta eihän niistä saa erkkikään selvää missä kuuluu ajaa.
- Anonyymi
Ei se olekaan liikenneympyrä vaan tavallinen katu, Raatihuoneentori. Oikealta tulevia pitää väistää.
- Anonyymi
No Haminan kaupunki on pyörällä kuin kysyjän pää.
- Anonyymi
En yhtään ihmettele aloittaja tulee haminasta.
- Anonyymi
Sun ei pitäisi olla minkään auton ratissa jos olet oikeasti noin kuutamolla. Nyt luovut autoilusta omaehtoisesti.
- Anonyymi
Nyt nyt. Kuuntele tarkkaan. se ei ole ympyrä. Varo oikealta tulevia sillä sinun kuuluu väistää niitä. Hybvä, että oli tyhjä sillä olisi luultavasti kolaroinut oikealta tulevan kanssa.
- Anonyymi
Ikävä kyllä aloittaja ei ole ainut pihalla oleva autoilija tuossa "ympyrässä". olen nähnyt kyseisen paikan kohdalla jos jonkin näköisiä ajosuorituksia. T. Haminalainen.
- Anonyymi
no helvettiäkö tuollaisia hämypaikkoja tehdään. En kovin usein ole törmännyt tuollaisiin missään muualla. anteeksi vaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
no helvettiäkö tuollaisia hämypaikkoja tehdään. En kovin usein ole törmännyt tuollaisiin missään muualla. anteeksi vaan.
Haminan ympyräkaava on kyllä aika ainutlaatuinen.
Miksi sellainen on tehty, kai se oli hiukan kokeilua vielä silloin satoja vuosia sitten.
Ei sitä ainakaan autoliikenteelle tarkoitettu, jalan ja hevoskulkuneuvoilla sillin on menty. - Anonyymi
Haminassa ajamisen pitäisi olla oma koulutus :D enkä vittuile. Ei ole suomessa ympyrkaupunkeja haminan lisäksi muita. En oikeasti ihmettele jos tuo aiheuttaa hämmennystä ihmisissä.
- Anonyymi
Se ei ole liikenneympyrä, vaan katu. Oikealta tulevaa väistetään.
- AnonyymiUUSI
Ei se ole edes paha kohta. Muistat vaan väistämisen ja tiedostat, että siinä on kaksi kaistaa, vaikka ei ole selkeää kaistaviivaa. Pari kertaa, kun ajat näillä tiedoilla niin alkaa sujua. Joo myönnän, että se on hieman hämäävä paikka.
- AnonyymiUUSI
muutin kotkan seudulle vuonna 2019 ja muistan itsekin eka kerran, kun ajoin tuohon ympyräkatuun käydessäni naapurikunnassa. Luulin tulevani ympyrään, mutta huomasin autojen väistävän minua. Ajattelin, että ahaa onko tää nyt joku ihmeellinen tasa-arvo ympyrä vai pelkkä pyöreä katu. seuraava ajatus olikin, että saako kääntyä vasemmalle. no järki sitten lopulta totesi, että ei, tämä lienee yksi suuntainen rinkula, mutta todellakin oli hieman epämääräinen paikka ja kaikki käy niin nopeasti ajat tuollaiseen paikkaan, ei siinä muista niin tarkkaa vilkuilla kyltejä joita ei muistaakseni edes ole siinä. Olin hieman pihalla, mutta en kolaroinut onneksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?
Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k713829- 993456
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah773310Mikä tuota vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?
Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki jankata yhdestä asia362618- 1141522
Nyt meni lopulliset lämmöt.
Alan käyttäytymään yhtä kylmästi miehiä kohtaan kuin mua kohtaan on käyttäydytty ja vain käytetty viimeiset pari vuotta361486Meitä ei tule
Koska periaatteemme ovat rakkautta vahvempia. Tämä on siis koettelemus, jonka tarkoitus on vahvistaa meitä yksilöinä 😌221094Onko erityinen paikka jossa haluaisit nyt olla
Onko joku spesiaali lempipaikka missä mieluiten olisit?421090Sulla on avaimet ja keinot
Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi181046Itseään kannattaa tarkastella realistisesti ja
miettiä mihin ne rahkeet oikeesti riittää. Tyhmempikin ymmärtää että varakas ylemmän tason mies ei kelpuuta sellaista ku1181006