Pysy erossa musta

Anonyymi-ap

Niiku sanoin. Oon liian raju sulle ja sun herkkä mieli ei kestä sitä. Laulat täällä sun elämää. En kestä juoruamista. Vihaan sitä. Pelastin sut ennemminkin poistumalla. Mua on seurattu 2015 lähtien. Olen silmän alla koko ajan. Siksi muualla kuuluu heti jos joku mun lähellä sekoilee. En voi kertoa enempää. Kaikkea hyvää. Älä ota yhteyttä enää.
Totta en ole ollut kiltti bye now

36

313

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Laita henkkoht?

• Anonyymi

Eiköhän nämä naisina esiintyvän rönttösen jutut ole laitettu aika henkkoht sinne minne pitääkin..

Sukkahoususetä ei vaan koe saavansa tarpeeksi huomiota, se varmaan muuttuu..

• Anonyymi

Olisitko esim juuri sinä vaikka tällaista eksistentiaalista tilitystä mitä palstaäijä tässä avauksessa tuotti? T naiselta🙄

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eiköhän nämä naisina esiintyvän rönttösen jutut ole laitettu aika henkkoht sinne minne pitääkin..

Sukkahoususetä ei vaan koe saavansa tarpeeksi huomiota, se varmaan muuttuu..

Missä sä oot ollu? Yksin saanut urputtaa näille naisia alentavalla antisankareille. Tiedän ettei se ole sun prioriteetti mutta mun on. T naiselta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Missä sä oot ollu? Yksin saanut urputtaa näille naisia alentavalla antisankareille. Tiedän ettei se ole sun prioriteetti mutta mun on. T naiselta

Seurannut sivusta naureskellen. Palstaäijä ei taida olla ainut naisia ali-arvioiva pilipalipeelo..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Seurannut sivusta naureskellen. Palstaäijä ei taida olla ainut naisia ali-arvioiva pilipalipeelo..

Ikävä kyllä ei. Pthyi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olisitko esim juuri sinä vaikka tällaista eksistentiaalista tilitystä mitä palstaäijä tässä avauksessa tuotti? T naiselta🙄

Ei ollut mulle

• Anonyymi

Ootkohan kuvitellut omias kirjoituksista?

• Anonyymi

Ootkohan sinä se naista alentava kuvittelija joka on roikkunut jo tovin näissä palstaäijän lurituksissa pitäen itselleen yllä surrealistista ja loukkaavaa kuvaa naisesta, jonka ajatusapparaatit on näiden tuherrusten varassa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ootkohan sinä se naista alentava kuvittelija joka on roikkunut jo tovin näissä palstaäijän lurituksissa pitäen itselleen yllä surrealistista ja loukkaavaa kuvaa naisesta, jonka ajatusapparaatit on näiden tuherrusten varassa?

Jatkan - ym-mär-rät-kö jo? Kannattais, kammottava ihminen oot

• Anonyymi

Haluatko täsmentää, että kuinka tämä palatasedän, eli aloittajan trollaama seuraaminen vuodesta 2015 nivoutuisi visioosi?🚩

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Haluatko täsmentää, että kuinka tämä palatasedän, eli aloittajan trollaama seuraaminen vuodesta 2015 nivoutuisi visioosi?🚩

En haluaisi, koska en tiedä mistä se edes kertoi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En kyllä ole minä alistanut taikka alentanut
        ikinä ketään.
        Mä oon se joka kuvittelee että kaikissa on hyvää.
        Se joka kuvittelee että säkin oot ihan hyvä tyyppi oikeesti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En kyllä ole minä alistanut taikka alentanut
        ikinä ketään.
        Mä oon se joka kuvittelee että kaikissa on hyvää.
        Se joka kuvittelee että säkin oot ihan hyvä tyyppi oikeesti.

😆😆😆 jep jep

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jatkan - ym-mär-rät-kö jo? Kannattais, kammottava ihminen oot

Jatkan mäkin.

En ym-mär-rä vieläkään
        miksi sä olet noin ilkeä mulle.

Olis kannattanut jutella ja selvittää asiaa
        silloin kun pyysin ja oli mahollista.

Säkin oot ihan mukava.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jatkan mäkin.

En ym-mär-rä vieläkään
        miksi sä olet noin ilkeä mulle.

Olis kannattanut jutella ja selvittää asiaa
        silloin kun pyysin ja oli mahollista.

Säkin oot ihan mukava.

Eikö sulle alamittainen tonttumies ole sanottu useammin kuin kerran että ole hyvä ja tule selvittämään. Selvittely ei sitten tarkoita pusikoissa kyttäämistä puistojen liepeillä 😂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eikö sulle alamittainen tonttumies ole sanottu useammin kuin kerran että ole hyvä ja tule selvittämään. Selvittely ei sitten tarkoita pusikoissa kyttäämistä puistojen liepeillä 😂

Soot kyllä mahoton tapaus.
        Justhan mä sulle sanoin että olisit selvitellyt.
        Oon useammankin kerran sanonut niin.

En mä pysty tulla selvittää mitään jonkun kanssa
        josta en tiiä ees kuka se joku on.
        Oon ehkä alamittainen, mutten mikään mies. Vieläkään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Soot kyllä mahoton tapaus.
        Justhan mä sulle sanoin että olisit selvitellyt.
        Oon useammankin kerran sanonut niin.

En mä pysty tulla selvittää mitään jonkun kanssa
        josta en tiiä ees kuka se joku on.
        Oon ehkä alamittainen, mutten mikään mies. Vieläkään.

Niin aivan, tämä originelpieninainen jota huudatit täällä kertoen yksityiskohtaisesti esim. meneillään olevasta poliisitutkinnasta. Et ole mitään muuta kuin netissä elävä pikkurotta huomionkipeydessään, vanha käppänä sellainen.

Harvoin toivoo kenenkään kuolemaa mutta sä palstasetä edustat kaikkea sitä mitä tässä maailmassa on vialla, ja tiedät sen itsekin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin aivan, tämä originelpieninainen jota huudatit täällä kertoen yksityiskohtaisesti esim. meneillään olevasta poliisitutkinnasta. Et ole mitään muuta kuin netissä elävä pikkurotta huomionkipeydessään, vanha käppänä sellainen.

Harvoin toivoo kenenkään kuolemaa mutta sä palstasetä edustat kaikkea sitä mitä tässä maailmassa on vialla, ja tiedät sen itsekin.

Mitä piip?
        Origin kuolemaako siis toivot?
        Kerrotko vielä miksi?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä piip?
        Origin kuolemaako siis toivot?
        Kerrotko vielä miksi?

Yksi palstasedän hahmo muiden joukossa... Drop dööd

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Yksi palstasedän hahmo muiden joukossa... Drop dööd

Ei taida kyllä olla noin kuitenkaan vaikka kuinka koitatte väitellä.
        On se jännä kuinka jotkut eivät ymmärrä mitään.

• Anonyymi

Öö miks sua seurataan ja mitä olet tehnyt? Siksikö muakin seurattiin?

• Anonyymi

Syynä varmaan palstaäijä aiemmat tuomiosi ja liikuskelusi koulujen lähettyvillä emt

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Syynä varmaan palstaäijä aiemmat tuomiosi ja liikuskelusi koulujen lähettyvillä emt

Tämä mitä kirjoitat ja mihin uskon, on sen verran yksityiskohtaista tietoa, että siinä ei jää paljon propagandistille varaa tehdä uskomattomia skeemoja siitä kuinka joku menee täällä henkilöön. Kuulijakunta ei ole aina niin skarppeja

• Anonyymi

Aloittaja on kyl mies. Selkeä mies. Ei voi erehtyä

• Anonyymi

Newsflash.. Sama vtun elämässään epäonnistunut muiden muksuista kirjoitteleva monttuun potkittava studiosetä

• Anonyymi

Näinhän se on. Mutta jos tälle teesille olisi dikotominen vastine, että tämä äikän esittämä nainen olisi joku tietty hlö niin titityy ajattelua olisi sekin. Oletko samoilla linjoilla ns? 🤔

• Anonyymi

"Kuvitellu olevansa kiltti" heh. -sivusta

• Anonyymi

Laitahan sinä miespuolinen Kheerleaderi se puuhkas jo pakettiin mitä tulee näihin palstaäijän avauksiin se on ohi jo. T

• Anonyymi

Sussa ei ole mitään liian rajua mulle,
      ehkä pikemminkin sä olet liian herkkä.

Sä kuvittelet joidenkin muiden kirjoituksia mun kirjoituksiks jos sun mielestä edelleen täällä oon kirjoitellut muutamaa kommenttia enempää viime aikoina.
      Noh, oli vissiin kaksi aloitusta sulle kohdistettuja jossain vaiheessa aiemmin.

Muutoin mä olen pysynyt erossa susta,
      mikä on aika vaikeaa kyllä koska..........

Jos haluaisit kaikkea hyvää mulle,
      tai edes mitään hyvää mulle niin selvitetään
      asiat kahden kesken eikä täällä.

Puhu mulle!

• Anonyymi

Koska ollaan oltu muka yhteyksissä sun kaa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Koska ollaan oltu muka yhteyksissä sun kaa?

Noh, ollaan ku ollaan oltu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Noh, ollaan ku ollaan oltu.

Vuosi? Kaksi vuotta?

• Anonyymi

Kaipuu tekee ihmisestä haavoittuvaisen ja sitten purkaa tunteitaan. Asioiden jakaminen tai jakamattomuus on tietysti sovittava itse henkilön kanssa.

• Anonyymi

En tiedä liittyykö tämä vanhempaan naiseen, mutta totuus on se ettemme koskaan tule olemaan missään tekemisissä tietyn henkilön kanssa!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En tiedä liittyykö tämä vanhempaan naiseen, mutta totuus on se ettemme koskaan tule olemaan missään tekemisissä tietyn henkilön kanssa!

Ai. Eiks teil viel ookaan uusintareissuja Tallinnaan toisten rahoilla suunnitelmissa?
        Minä sinä vanhempana naisena tiedän kyllä kööris, enkä millään muotoa teiän kans tekemisissä aio ollakaan. Johan sen toi eka riviki kertoo miks. ;)

Ja ei, en ole myöskään alottaja.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. SDP jo 100 % suositumpi kuin persut

Kertoo Hesarin uusin kannatuskysely. Demareiden kannatus on miltei tuplat verrattuna persuihinl. Suomen kansa ei selväst
      Maailman menoa
      156
      11042
    2. Ikävä sinua mies

Vuosia kuluu, mutta tunteet ei ole hävinnyt. Tasoittuneet toki, kun ei olla nähty. Järki palannut päähän kuitenkin. Se i
      Ikävä
      47
      4315
    3. Mikä tämä henkilö mahtaa touhuta Parkanossa

Kamalaa https://www.ylasatakunta.fi/teksti/pirkanmaan-karajaoikeus-vangitsi-koiran-tappamisesta-epaillyn-6.68.127794.b58
      Parkano
      66
      4054
    4. Orpo: Velkajarrua vastustavaa puoluetta vaikea ajatella hallitukseen

No Minja Koskelan kommunistipuolue jäi ulos tuosta. Kaikki eduskuntapuolueet vasemmistoliittoa lukuun ottamatta sopivat
      Maailman menoa
      197
      3664
    5. PS ylivoimainen nousija myös HS:n gallupissa, SDP laskee taas

https://www.verkkouutiset.fi/a/hs-gallup-sdpn-suosio-laskee-ps-nousussa/#0a7d2507 Ylivoimainen viime kuukausien nousija
      Maailman menoa
      101
      3486
    6. Valtavasti suomalaisia asunnottomina, mutta ei yhtään somalia

tai muuta kehitysmaalaista. Mites tässä näin kävi? Tiedän hyvin, että esim. somaleita lentää ulos mm. Hekan asunnoista,
      Maailman menoa
      101
      3340
    7. Hienoa! Eduskunta luopui käteisen käytöstä

Nyt tuo sama muutos pitää saada myös muuhun yhteiskuntaan. Käteistähän ei tarvitse tänä päivänä enää kuin rikolliset.
      Maailman menoa
      73
      1980
    8. Maajussi-Ville herättää kysymyksiä - Etsiikö oikeasti rakkautta vai mainostaako oliiviöljyä?

Mitä mieltä olet: etsiikö Ville rakkautta vai mainostaako oliiviöljyään? Maajussille morsian -ohjelmassa yksi maajusseis
      Maajussille morsian
      16
      1305
    9. Kovia syytöksiä Stefan Thermaninsta.

Jättänyt taas maksamatta kohuliikemies, hupparit ja muita ostamiaan tavaroita. On soiteltu liikkeestä ja Stefan iskenyt
      Kotimaiset julkkisjuorut
      155
      998
    10. Totuuspuolueen johtaja Jaana "prinsessa Leia" Kavonius on vangittu

Kavonius määrättiin jo keväällä 2024 poissaolevana vangittavaksi todennäköisin syin epäiltynä 13 vainoamisesta ja 24 kun
      Maailman menoa
      269
      964
    Aihe