En osaa sanoa, mutta sanon silti, että se oli tuossa suunnassa. Tosin tämä kohta metsää näyttää tutulta, joten saatan olla eksyksissä. Kamera alkaa painaa ja eväät on syöty. Termospullo on tyhjä, eikä luonnollisesta ole ottanut kuvaakaan. Ehkä tuolla on ranta, tuon harjanteen takana.
On raskasta olla myytti.
(hihitystä)
EOS
10
153
Vastaukset
- Anonyymi
Viihdyttävä
Hupikirjoittelussa on viihdyttävä puoli, joka ilmestyy heti paikalle, kun jotain aloittaa.
Yhdessä hetkessä sormenpäähäni ilmestyi kreikkalainen jumalatar, joka rämpii suomalaisessa metsässä sinne eksyneenä.
Hän on luontokuvaaja.
(naurua)- Anonyymi
Ovara
Kun kaiken toivonsa menettää, niin istahtaa kaatuneelle puunrungolle ja kaivaa esiin purukumia.
Liikesarja aiheuttaa muutoksia läheisissä puissa. Kaarna liikkuu ja rapisee. Puut elivät.
Mutta ne olivatkin oravia.
Sankoin joukoin ne tarkastelivat minua, kun kuvasin luontoa.
(reps) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ovara
Kun kaiken toivonsa menettää, niin istahtaa kaatuneelle puunrungolle ja kaivaa esiin purukumia.
Liikesarja aiheuttaa muutoksia läheisissä puissa. Kaarna liikkuu ja rapisee. Puut elivät.
Mutta ne olivatkin oravia.
Sankoin joukoin ne tarkastelivat minua, kun kuvasin luontoa.
(reps)Metsänhenki
- Anteeksi, mutta oletteko nähneet tällaista?
- En. Mikä tuo on?
- Se on suuntavaisto.
- Minäkin tarvitsisin tuollaisen. Taidan olla eksynyt.
- Kuinka niin?
- Ei metsään voi eksyä.
- Kuinka niin?
- Tehän olette kreikkalainen taruhahmo. Ei sellainen voi olla suomalaisessa metsässä. Jo ajatuskin on aivan höpsö.
- En minä ole mikään taruhahmo. Itse olet.
Oravat puissa katselivat menoa maanpinnalla ja pyörittelivät päätään.
(hirn) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Metsänhenki
- Anteeksi, mutta oletteko nähneet tällaista?
- En. Mikä tuo on?
- Se on suuntavaisto.
- Minäkin tarvitsisin tuollaisen. Taidan olla eksynyt.
- Kuinka niin?
- Ei metsään voi eksyä.
- Kuinka niin?
- Tehän olette kreikkalainen taruhahmo. Ei sellainen voi olla suomalaisessa metsässä. Jo ajatuskin on aivan höpsö.
- En minä ole mikään taruhahmo. Itse olet.
Oravat puissa katselivat menoa maanpinnalla ja pyörittelivät päätään.
(hirn)Onneksi se meni pois minua kiusaamasta. Mokoma rääväsuu ja ilkipiruilija. Kuvitella, että metsissä on tuollaisia ihmisen harmina. Eikä edes auttavas kättä ojentanut, vaan vein suuntavaistonsakin pois. Millainen elukka. Mokoma kentauri. Mikä luojan luoma tuokin oli, ja miksi täällä keppejä potkiskelee. Ei siis mitään käsitystä.
Minun tulisi päästä suihkuun, mutta en tiedä missä suunnassa se on. Luontokuvaaminen on rasittavaa.
(naurua) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onneksi se meni pois minua kiusaamasta. Mokoma rääväsuu ja ilkipiruilija. Kuvitella, että metsissä on tuollaisia ihmisen harmina. Eikä edes auttavas kättä ojentanut, vaan vein suuntavaistonsakin pois. Millainen elukka. Mokoma kentauri. Mikä luojan luoma tuokin oli, ja miksi täällä keppejä potkiskelee. Ei siis mitään käsitystä.
Minun tulisi päästä suihkuun, mutta en tiedä missä suunnassa se on. Luontokuvaaminen on rasittavaa.
(naurua)Kun kreikkalainen jumalatar etsi metsästä vessaa, niin kotona huolestuttiin.
- Mihin se tyttö meni?
- Luontokuvaamaan.
- Mitä kuvaamista luonnossa nyt on?
- Luultavasti luonto.
- Siis meidän piti mennä terveyskeskukseen. Kellohan on jo kohta….
- Yksitoista. Anna tytön kuvata luontoa jos näin haluaa.
- Ei hullumpaa ole kuin kuvata jotain jäkälää pusikossa.
- Onkohan sitä kahvia vielä jäljellä?
- Mene katsomaan. Ja mitä näillä luontokuvilla sitten tehdään? Katsellaanko niitä… vai? Vastaa nyt äläkä siinä keiku.
(hihitystä) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kun kreikkalainen jumalatar etsi metsästä vessaa, niin kotona huolestuttiin.
- Mihin se tyttö meni?
- Luontokuvaamaan.
- Mitä kuvaamista luonnossa nyt on?
- Luultavasti luonto.
- Siis meidän piti mennä terveyskeskukseen. Kellohan on jo kohta….
- Yksitoista. Anna tytön kuvata luontoa jos näin haluaa.
- Ei hullumpaa ole kuin kuvata jotain jäkälää pusikossa.
- Onkohan sitä kahvia vielä jäljellä?
- Mene katsomaan. Ja mitä näillä luontokuvilla sitten tehdään? Katsellaanko niitä… vai? Vastaa nyt äläkä siinä keiku.
(hihitystä)Kandee kysyä Oraakkelilta, muutoin pää vaivautuu.
Vilma
- Anonyymi
Joo,
Tuossa tilanteessa yksikin nyytti olis paljon parempi kuin myytti.
Joko löysit sieltä pois vai kehoitanko etsimään kuravettä ja keittämään naavaa?
-keinovaginamies- - Anonyymi
Canon eos kameroitako tarkoitat
- Anonyymi
Mjaa
Kysymyksesi on vähän kuin can can, joka on jokin tanssilaji.
Ēōs on kreikkalaisessa tarustossa aamuruskon jumalatar.
Siis mimmi dilppailee pitkin rantsua ja valo taivaalla nousee.
(hihitystä)
- Anonyymi
LPR:n y-lio-piston apurahoilla kustannettu Nyytti ennemminkin. -sivusta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP jo 100 % suositumpi kuin persut
Kertoo Hesarin uusin kannatuskysely. Demareiden kannatus on miltei tuplat verrattuna persuihinl. Suomen kansa ei selväst15611042Ikävä sinua mies
Vuosia kuluu, mutta tunteet ei ole hävinnyt. Tasoittuneet toki, kun ei olla nähty. Järki palannut päähän kuitenkin. Se i474315Mikä tämä henkilö mahtaa touhuta Parkanossa
Kamalaa https://www.ylasatakunta.fi/teksti/pirkanmaan-karajaoikeus-vangitsi-koiran-tappamisesta-epaillyn-6.68.127794.b58664054Orpo: Velkajarrua vastustavaa puoluetta vaikea ajatella hallitukseen
No Minja Koskelan kommunistipuolue jäi ulos tuosta. Kaikki eduskuntapuolueet vasemmistoliittoa lukuun ottamatta sopivat1973664PS ylivoimainen nousija myös HS:n gallupissa, SDP laskee taas
https://www.verkkouutiset.fi/a/hs-gallup-sdpn-suosio-laskee-ps-nousussa/#0a7d2507 Ylivoimainen viime kuukausien nousija1013486Valtavasti suomalaisia asunnottomina, mutta ei yhtään somalia
tai muuta kehitysmaalaista. Mites tässä näin kävi? Tiedän hyvin, että esim. somaleita lentää ulos mm. Hekan asunnoista,1013340Hienoa! Eduskunta luopui käteisen käytöstä
Nyt tuo sama muutos pitää saada myös muuhun yhteiskuntaan. Käteistähän ei tarvitse tänä päivänä enää kuin rikolliset.731980Maajussi-Ville herättää kysymyksiä - Etsiikö oikeasti rakkautta vai mainostaako oliiviöljyä?
Mitä mieltä olet: etsiikö Ville rakkautta vai mainostaako oliiviöljyään? Maajussille morsian -ohjelmassa yksi maajusseis161305Kovia syytöksiä Stefan Thermaninsta.
Jättänyt taas maksamatta kohuliikemies, hupparit ja muita ostamiaan tavaroita. On soiteltu liikkeestä ja Stefan iskenyt155998Totuuspuolueen johtaja Jaana "prinsessa Leia" Kavonius on vangittu
Kavonius määrättiin jo keväällä 2024 poissaolevana vangittavaksi todennäköisin syin epäiltynä 13 vainoamisesta ja 24 kun269964