Trump teki liiton monien kanssa Egyptissä, Siinain niemimaalla, joka kuuluisi Israelille, mutta nykyään kuuluu Egyptille. Sopimuksen teki noin 30 maata ja mukana oli mm. Iso-Britannia, Ranska, Saksa, Italia ja monet merkittävät muslimimaat.
Sopimuksessa jaettiin Israelin maa kahtia ja päätettiin valita Trump Gazan väliaikaiseksi johtajaksi ja hänen apulaiseksi Britannian entinen pääministeri Tony Blair, jonka tallissa on nykyään Sanna Marin. Heidän neuvostossa on mukana myös merkittävät muslimimaat.
"Hän vahvistaa liiton monille yhden vuosiviikon ajaksi, ja puoleksi vuosiviikoksi hän lakkauttaa teurasuhrin ja ruokauhrin. Silloin hävittäjä tulee kauhistuksen siivillä. Tämä loppuu vasta, kun säädetty tuomio vuodatetaan hävittäjän yli."
- Dan 9:27; STLK
Alkoiko tänään 7 vuoden ahdistusten ajat?
128
557
Vastaukset
- Anonyymi
Israelissa huudettiin "Kiitos Trump". Netanjahu sanoi Knessetissä, että Trump on kuin Kyyros Suuri, joka vapautti Israelin vankeudesta. Miltä tämä teistä kuulostaa? Kuka on Israelin oikea vapahtaja?
- Anonyymi
Onko Trump antikristus, joka teki liiton kuoleman kanssa ja Israel siinä mukana on liitossa kuoleman kanssa mukana?
Kuolema on mun mielestä islam veturina , joka vetää muita saatanan kätyreitä Israelia vastaan. Israel ei ymmärrä olevansa murhan kohteena tässä liitossa tai sopimuksessa, joka on saatanasta, jos Israel tosiaan jaetaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko Trump antikristus, joka teki liiton kuoleman kanssa ja Israel siinä mukana on liitossa kuoleman kanssa mukana?
Kuolema on mun mielestä islam veturina , joka vetää muita saatanan kätyreitä Israelia vastaan. Israel ei ymmärrä olevansa murhan kohteena tässä liitossa tai sopimuksessa, joka on saatanasta, jos Israel tosiaan jaetaan.Ymmärrät kai sen ettei ole mitään zionisti
Valtiota.
Se on perustettu kansan murhan päälle.
279 murhattua kantapalestiinalaista vuonna 1 9 4 8.
Valtio on perustettu valheilla, joten se pitää
Purkaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuolema on mun mielestä islam veturina , joka vetää muita saatanan kätyreitä Israelia vastaan. Israel ei ymmärrä olevansa murhan kohteena tässä liitossa tai sopimuksessa, joka on saatanasta, jos Israel tosiaan jaetaan.Islam tosiaan on kuoleman kultti. Siihen, että ahdistuksen aikana olisi olennaisena hirmuvoimana muhamettilaiset, viittaa se, että pedon merkki on 666. Johannes näki ilmestyksessä merkkisarjan, joka oli silloiseksi bysantin kreikaksi 600-60-6, mutta tuo skripti on myös lähes identtinen arabiankielisen fraasin 'allahin nimessä' kanssa. Haluaisin jälleen kerran muistuttaa: Älkää ottako sitä merkkiä!
- Anonyymi
Hän vahvistaa liiton monille yhden vuosiviikon ajaksi, ja puoleksi vuosiviikoksi hän lakkauttaa teurasuhrin ja ruokauhrin.
Oletko huomannut, teurasuhri sekä ruokauhri ovat olleet lakauttetuina jo pari tuhatta vuotta?- Anonyymi
Lopun aikojen profetoiden mukaan ensin rakennetaan temppeli, jossa aloitetaan uhraaminen. Sitten vuosiviikon puolessa välissä temppeliin tulee laittomuuden ihminen Antikristus, joka lakkauttaa uhraamisen ja vuosiviikon lopussa hän tuhoutuu lopullisesti. Näin lukee mm. Dan 9:27.
- Anonyymi
Trump on nyt tosiaan rauhan ruhtinas. Vaikka on kristillistä pyrkiä rauhaan ja välttää kansanmurhaa, niin silti Trumpin polttoaineena ei ole ollut uskonto, vaan se, että jos alueella tapahtuu kansanmurha, ei se ole mikään bisnes Yhdysvalloille jos sen aseilla tehdään kansanmurhaa. Siksi Trump laittoi Israelin asiohin kun halusi että Amerikan edut toteutuvat alueella sekä mahdollisesti myös hänen henkilökohtaiset bisnekset.
Raha puhuu rauhan puolesta eikä niinkään uskonto, joka silittää kansanmurhaa myötäkarvaan.- Anonyymi
Israel ei ole tehnyt mitään kansanmurhaa, joka muuten määritellään YK:n sopimuksessa asiasta.
- Anonyymi
Trump ei tosiaan ole kristitty, puheistaan päätellen. Katolisen pakanauskonnon hännystelijä hän kyllä on, samoin kuin hänen lähipiirinsä. He ovat puuhaamassa maailmanhallitusta ja yhtä globaalia uskontoa, tajusivatpa sitä tai eivät, ja luulen, että tajuavat toki.
Alkaako tuo Danielin seitsemäs vuosiviikko uskovien kristittyjen ylöstempauksesta, Luvatun maan jakamisesta, antikristuksen valtaannoususta vai siitä, kun antikristus vahvistaa sen sopimuksen (jonka Trump valmisteli?), sitä en ole vielä täysin ymmärtänyt. Luulen, että psalmin 83 sota voi vielä olla. Se voisi tulla sewn jälkeen, kun Israel jatkaa hamas-terroristijärjestön tuhoamista, saatuaan panttivankien rippeet kotiin. Sen viholliset hyökkjäisivät yhtenä joukkiona, ja Jumala tuhoaa ne.
Joka tapauksessa elämme ihan viimeisiä hetkiä. Miten valtava etuoikeus on saada olla syntynyt aikaan, jossa Raamatun lopun ajan profetiat toteutuvat silmiemme edessä! Silti on paljon sokeita ja kuuroja, jotka luulevat, että heidän kurja pikku arkensa olemattomine pikku ongelmineen jatkuu arkisena heidän joskus hamassa tulevisuudessa tapahtuvaan kuolemaansa asti. Sääli heitä. Eivät voi syyttää kuin itseään. Tietoa kyllä on netti pullollaan, jos viitsii etsiä. Pian me uskovat kristityt poistumme täältä, kiitos Jeesuksen, ei minkään 'hyvän' meissä. Sen jälkeen tänne jääneille koittaa Jumalan sanan nälkä, oikein nälänhätä, kun kaikki kristillinen materiaali on poistettu netistä. Jäljelle jää vain paavin opit ja globalistien ekumeenisen satanistisen uskonnon valheet. Herätkää jo! Jumala ei haluaisi, että kukaan valitsee helvetin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Trump ei tosiaan ole kristitty, puheistaan päätellen. Katolisen pakanauskonnon hännystelijä hän kyllä on, samoin kuin hänen lähipiirinsä. He ovat puuhaamassa maailmanhallitusta ja yhtä globaalia uskontoa, tajusivatpa sitä tai eivät, ja luulen, että tajuavat toki.
Alkaako tuo Danielin seitsemäs vuosiviikko uskovien kristittyjen ylöstempauksesta, Luvatun maan jakamisesta, antikristuksen valtaannoususta vai siitä, kun antikristus vahvistaa sen sopimuksen (jonka Trump valmisteli?), sitä en ole vielä täysin ymmärtänyt. Luulen, että psalmin 83 sota voi vielä olla. Se voisi tulla sewn jälkeen, kun Israel jatkaa hamas-terroristijärjestön tuhoamista, saatuaan panttivankien rippeet kotiin. Sen viholliset hyökkjäisivät yhtenä joukkiona, ja Jumala tuhoaa ne.
Joka tapauksessa elämme ihan viimeisiä hetkiä. Miten valtava etuoikeus on saada olla syntynyt aikaan, jossa Raamatun lopun ajan profetiat toteutuvat silmiemme edessä! Silti on paljon sokeita ja kuuroja, jotka luulevat, että heidän kurja pikku arkensa olemattomine pikku ongelmineen jatkuu arkisena heidän joskus hamassa tulevisuudessa tapahtuvaan kuolemaansa asti. Sääli heitä. Eivät voi syyttää kuin itseään. Tietoa kyllä on netti pullollaan, jos viitsii etsiä. Pian me uskovat kristityt poistumme täältä, kiitos Jeesuksen, ei minkään 'hyvän' meissä. Sen jälkeen tänne jääneille koittaa Jumalan sanan nälkä, oikein nälänhätä, kun kaikki kristillinen materiaali on poistettu netistä. Jäljelle jää vain paavin opit ja globalistien ekumeenisen satanistisen uskonnon valheet. Herätkää jo! Jumala ei haluaisi, että kukaan valitsee helvetin.Olet oikeassa. Nyt sinun pitää heti lahjoittaa pois koko omaisuutesi että varmistat taivaspaikan. Jos ei ole rahaa niin ota pikavippi ja lahjoita se. Takaisin ei tarvitse maksaa. Kohtahan sinut jo ylös temmataan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joka tapauksessa elämme ihan viimeisiä hetkiä. Miten valtava etuoikeus on saada olla syntynyt aikaan, jossa Raamatun lopun ajan profetiat toteutuvat silmiemme edessä! Silti on paljon sokeita ja kuuroja, jotka luulevat, että heidän kurja pikku arkensa olemattomine pikku ongelmineen jatkuu arkisena heidän joskus hamassa tulevisuudessa tapahtuvaan kuolemaansa asti. Sääli heitä. Eivät voi syyttää kuin itseään. Tietoa kyllä on netti pullollaan, jos viitsii etsiä. Pian me uskovat kristityt poistumme täältä, kiitos Jeesuksen, ei minkään 'hyvän' meissä. Sen jälkeen tänne jääneille koittaa Jumalan sanan nälkä, oikein nälänhätä, kun kaikki kristillinen materiaali on poistettu netistä. Jäljelle jää vain paavin opit ja globalistien ekumeenisen satanistisen uskonnon valheet. Herätkää jo! Jumala ei haluaisi, että kukaan valitsee helvetin.Viimeinen koetus, ennen Jeesuksen toista tulemista, kumartaako kansa petoa vai Jumalaa.
1234567--- - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet oikeassa. Nyt sinun pitää heti lahjoittaa pois koko omaisuutesi että varmistat taivaspaikan. Jos ei ole rahaa niin ota pikavippi ja lahjoita se. Takaisin ei tarvitse maksaa. Kohtahan sinut jo ylös temmataan.
Vaikka tekisit tuon, et sen tekosi ansiosta taivaaseen pääsisi. Meistä kukaan ei ole omin voimin taivaskelpoinen. Jos on tehnyt yhdenkin synnin, ei enää voi astua täydellisen Jumalan eteen palamatta poroksi. Ja me kaikki teemme syntiä joka päivä, uskvatkin, valitettavasti.
Pelastumiseen vaaditaan vain, että on tajunnut olevansa helvetin ansaitseva syntinen ja on ottanut vastaan syntien sovituksen, jonka Jeesus meille valmisti uhratessaan verensä puolestamme. Se on Jeesuksen rakkaudenlahja. Omat 'hyvät' tekomme ovat kuin likainen riepu. Jeesus pukee meidät puhtaan valkoisiin vaatteisiin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Viimeinen koetus, ennen Jeesuksen toista tulemista, kumartaako kansa petoa vai Jumalaa.
1234567---Sinulle niin on. Meidät uskovat kristityt Jeesus taas tempaa taivaaseen ennen ahdistuksen aikaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinulle niin on. Meidät uskovat kristityt Jeesus taas tempaa taivaaseen ennen ahdistuksen aikaa.
Ei tulla teitä tempaamaan, ennen ahdistuksen aikaa.
1234567--- - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaikka tekisit tuon, et sen tekosi ansiosta taivaaseen pääsisi. Meistä kukaan ei ole omin voimin taivaskelpoinen. Jos on tehnyt yhdenkin synnin, ei enää voi astua täydellisen Jumalan eteen palamatta poroksi. Ja me kaikki teemme syntiä joka päivä, uskvatkin, valitettavasti.
Pelastumiseen vaaditaan vain, että on tajunnut olevansa helvetin ansaitseva syntinen ja on ottanut vastaan syntien sovituksen, jonka Jeesus meille valmisti uhratessaan verensä puolestamme. Se on Jeesuksen rakkaudenlahja. Omat 'hyvät' tekomme ovat kuin likainen riepu. Jeesus pukee meidät puhtaan valkoisiin vaatteisiin.Mitä syntiä olet tänään tehnyt?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei tulla teitä tempaamaan, ennen ahdistuksen aikaa.
1234567---Sinua ei tulla tempaamaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä syntiä olet tänään tehnyt?
En ole lukenut Raamattua, olen ajatellut epäystävällisesti epämiellyttävästä ihmisestä, en ole rakastanut Jumalaa koko sydämestäni. Varmaan paljon muutakin, mitä en ole edes huomannut. Pyhä henki kyllä herkistää omantunnon kolkutusta. Ennen uskoontuloa oli helppo tehdä syntiä, kun omatunto ei vaivannut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole lukenut Raamattua, olen ajatellut epäystävällisesti epämiellyttävästä ihmisestä, en ole rakastanut Jumalaa koko sydämestäni. Varmaan paljon muutakin, mitä en ole edes huomannut. Pyhä henki kyllä herkistää omantunnon kolkutusta. Ennen uskoontuloa oli helppo tehdä syntiä, kun omatunto ei vaivannut.
Joudut helvettiin synteinesi, sinä kovasydäminen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinua ei tulla tempaamaan.
Jeesus toisessa tulemisessaan herättää omansa kirkastetussa ruumiissa, elossa olevat pyhät muutetaan. Heidän taivasmatkansa alkaa 1000 vuodeksi taivaaseen.
1234567---
- Anonyymi
Entinen äärimuslimi Walid Shoebat opettaa Raamattua lopun
ajan tapahtumista ja antikristuksesta. Hänen käsityksensä
mukaan antikristus on muslimi. Hän perustelee oppinsa
Raamatulla. Trump ei ole muslimi.
https://www.youtube.com/watch?v=onvOCmse_KE&t=2664s- Anonyymi
Raamatun mukaan Antikristus julistaa olevansa itse jumala. Muslimit eivät tällaista voi sulattaa, joten hän ei ilmeisesti ole muslimi. Sen kuintekin saatan uskoa, että Antikristus saa muslimit kääntymään pedon palvontaan, koska Antikristuksen väärä profeetta tulee tekemään ihmeitä. Tämä jumalattomuus kuitenkin päättyy 3,5 vuodessa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Raamatun mukaan Antikristus julistaa olevansa itse jumala. Muslimit eivät tällaista voi sulattaa, joten hän ei ilmeisesti ole muslimi. Sen kuintekin saatan uskoa, että Antikristus saa muslimit kääntymään pedon palvontaan, koska Antikristuksen väärä profeetta tulee tekemään ihmeitä. Tämä jumalattomuus kuitenkin päättyy 3,5 vuodessa.
>>>Raamatun mukaan Antikristus julistaa olevansa itse jumala.
Muslimit eivät tällaista voi sulattaa, <<<
Kyllä voivat. Katsoin netistä Mohammedin syntymäpäivä juhlaa,
jossa muslimimiehiä lauloi ylistyslaulua. Sanat olivat sellaiset,
joilla kristityt ylistävät Jeesusta Kristusta. Laulu olisi siis
voitu osoittaa Jeesukselle mutta laulajat näyttivät olevan
muslimeja???
Minä ihmettelin sitä, koska koin laulussa hengen. Mutta se
henki ei ollut Jumalan Henki koska muslimit, hör och häpnä,
ylistivät Muhamedia Jumalana: "Sinä olet meidän tulevaisuutemme,
sinä olet meidän toivomme, sinä olet meidän elämämme, sinuun
me luotamme ja sinuun me uskomme." jne, jne.
Muslimit siis nostavat Mohamedin Jeesuksen asemaan
Jumalan oikealle puolelle. Ja tästä Walid Shoebat kertoo
edellä olevassa linkin puheessaan. Katso ja hämmästy!
Se hämmästytti minua koska muslimit kritisoivat kristittyjä
siitä, että kristityt ylistävät ihmistä kun he ylistävät Jeesusta. - Anonyymi
Se oli juuri Shoebat, ja myöhemmin Chuck Missler, jotka huomasivat tuon samannäköisyyden vanhan kreikan 666:n ja arabiankielisen fraasin 'allahin nimessä' välillä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
muslimeja???
siitä, että kristityt ylistävät ihmistä kun he ylistävät Jeesusta.Muhamettilaiset luulevat antikristusta joksikin 'mahdiksi' ja palvovat häntä. Jos AK ei ole joku ufolla paikalle pyrähtänyt 'alieeni' (demoni), hän saattaa hyvinkin olla muhamettilainen. Juutalaiset luulevat häntä Messiaaksi, kunnes tuon vuosiviikon puolessa välissä, eli hallittuaan kolme ja puoli vuotta, tuo peto astuu juutalaisten uuteen temppeliin ja ilmoittaa olevansa jumala. Silloin osa juutalaisista tajuaa paeta ja piiloutua. Jumala suojelee heitä loppuun asti. Jeesus palaa maan päälle pyhiensä (me) kanssa, kun tuo vainottu ryhmä lopulta yhteen ääneren huutaa häntä, Messiastaan, apuun.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
muslimeja???
siitä, että kristityt ylistävät ihmistä kun he ylistävät Jeesusta.Ja Muhammedia ei ollut koskaan olemassakaan. Oli vain mies, jota kutsuttiin mahmudiksi, viisaaksi mieheksi, ja sehän oli todennäköisesti Jeesus. Jay Smith on löytänyt muhamettilaisten historiasta mielenkiintoisia asioita liittyen katoliseen pakanauskontoon ym.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Muhamettilaiset luulevat antikristusta joksikin 'mahdiksi' ja palvovat häntä. Jos AK ei ole joku ufolla paikalle pyrähtänyt 'alieeni' (demoni), hän saattaa hyvinkin olla muhamettilainen. Juutalaiset luulevat häntä Messiaaksi, kunnes tuon vuosiviikon puolessa välissä, eli hallittuaan kolme ja puoli vuotta, tuo peto astuu juutalaisten uuteen temppeliin ja ilmoittaa olevansa jumala. Silloin osa juutalaisista tajuaa paeta ja piiloutua. Jumala suojelee heitä loppuun asti. Jeesus palaa maan päälle pyhiensä (me) kanssa, kun tuo vainottu ryhmä lopulta yhteen ääneren huutaa häntä, Messiastaan, apuun.
Herra lähtee liikkeelle. Herra, minun Jumalani, tulee;
kaikki pyhät ovat sinun kanssasi. Hänen jalkansa seisovat
sinä päivänä Öljymäellä ja he katsovat minuun, jonka ovat
lävistäneet. Ja he murehtivat häntä katkerasti. Jos häneltä
kysytään: "Mitä ovat nuo haavat sinun rinnassasi?
Hän vastaa: "Minua lyötiin ystävieni huoneessa".
Herra on oleva koko maan kuningas. Sinä päivänä Herra
on yksi ja hänen nimensä yksi.
Sak 12:10, 14:3-5, 9, 13:6
- Anonyymi
Milloin kallis ateistisuuven aikaan sopimuksen on tarkoituk selli stoituman astumuksessaan voimaan?
En ole uutisija seuraillut, mutta oletan että tämä on totuusuutisuus.
Mun ymmärryksen mukaan ahjistuksen ajat eivät ala "suojasopimuksesta", jonka Israel tekee kuoleman kanssa 7v ajaksi, jonka puales välis saatanan ihmiset rikkovat liiton.
Selef Urge- Anonyymi
Jeesus kuoli keskellä viikkoa ja omalla verellään vahvisti liiton, oletko koskaan lukenut Raamattua?
- Anonyymi
Se riippuukin siitä kauvanko ahtistuksen aikaisuus kestää. Erilaisia oletettuja star ttimerkkejä on muutamija.
Ahjistuksen ajat alkavat Jaakopille vasta kun heijän jumalanaan palvomansa antiristuis paljastuu heille antiristukseksi. Se tapahtuu kun antiristus on ollut sen 3,5v vallassa. Paljastumisen antiristukseksi juutalaisille paljastaa se tapahtuma kiun antiristus menee Jerusalemiin nostettuun uuteen tenppeliin.Heitä, juutalaoisija huijataan tässä koko ajan heijän nokkainsa ejessä sopimuksin´ja valhepuhein, mutta he eivät sitä vielä ymmärrä kuinka ovat vejätyksen kohteina jumalattomijen toimesta.
Kaikki sujuu Jumalan aivoitusten ja ennaltietämäisyyksijen mukaan Raamatun kerto maali suksissa.
Selef Urge - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jeesus kuoli keskellä viikkoa ja omalla verellään vahvisti liiton, oletko koskaan lukenut Raamattua?
Olen lukenut Raamattua.
Selef Urge - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen lukenut Raamattua.
Selef UrgeIhanko totta, tämäkö ei ollut ahdistusta:
Ja Herra hajottaa sinut kaikkien kansojen sekaan maan äärestä toiseen, ja sinä palvelet siellä muita jumalia, joita sinä et tunne ja joita sinun isäsi eivät tunteneet, puuta ja kiveä.
Ja niiden kansojen seassa sinä et saa rauhaa, eikä jalkasi löydä lepopaikkaa. Herra antaa sinulle siellä vapisevan sydämen, rauenneet silmät ja nääntyvän sielun.
Ja sinun elämäsi näyttää sinusta olevan hiuskarvan varassa, yöt ja päivät sinä olet pelon vallassa etkä ole varma hengestäsi.
Aamulla sinä sanot: 'Jospa olisi ilta!' ja illalla sanot: 'Jospa olisi aamu!' -sellaista pelkoa sinä tunnet sydämessäsi, ja sellaisia näkyjä sinä näet silmissäsi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Dan 9:27 ei liity mitenkään Jeesukseen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihanko totta, tämäkö ei ollut ahdistusta:
Ja Herra hajottaa sinut kaikkien kansojen sekaan maan äärestä toiseen, ja sinä palvelet siellä muita jumalia, joita sinä et tunne ja joita sinun isäsi eivät tunteneet, puuta ja kiveä.
Ja niiden kansojen seassa sinä et saa rauhaa, eikä jalkasi löydä lepopaikkaa. Herra antaa sinulle siellä vapisevan sydämen, rauenneet silmät ja nääntyvän sielun.
Ja sinun elämäsi näyttää sinusta olevan hiuskarvan varassa, yöt ja päivät sinä olet pelon vallassa etkä ole varma hengestäsi.
Aamulla sinä sanot: 'Jospa olisi ilta!' ja illalla sanot: 'Jospa olisi aamu!' -sellaista pelkoa sinä tunnet sydämessäsi, ja sellaisia näkyjä sinä näet silmissäsi.Ei jaksa nyt harrastelijoijen kanssa kirmailla. Mutta lyhyesti kaaliis hautumaan opetuksena: Maailmassa on yleinen ahjistus ihmisillä, mutta se on erikseensä siitä suuren ahjstuksellisuujen ajasta.
https://www.youtube.com/watch?v=aNa3Co83_gk
Professional,hard and strong in spirit of His,
Selef Urge - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä valehtelet, sillä Messiaasta kaikki profeetat todistavat.
Daniel kirjoittaa pakkosiirtolaisuuden jälkeen rakennetusta, Jerusalemin toisesta temppelistä, eli Jeesuksen ajan temppelistä.
Jeesus vastasi hänelle: "Sinä näet nämä suuret rakennukset. Niistä ei ole jäävä kiveä kiven päälle maahan jaottamatta."
Kun te siis näette hävityksen kauhistuksen, josta on puhuttu profeetta Danielin kautta, seisovan pyhässä paikassa-joka tämän lukee, se tarkatkoon- - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Antikristusko sinun syntisi sovitti?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Antikristusko sinun syntisi sovitti?
Daniel ei puhu tässä kohdassa mitään Jeesuksesta eikä syntien sovituksesta vaan pahasta Hävittäjästä, joka tunkeutuu temppeliin, lopettaa uhraamisen ja siitä 3,5 vuoden päästä itse tuhoutuu lopullisesti.
"Hän vahvistaa liiton monille yhden vuosiviikon ajaksi, ja puoleksi vuosiviikoksi hän lakkauttaa teurasuhrin ja ruokauhrin. Silloin hävittäjä tulee kauhistuksen siivillä. Tämä loppuu vasta, kun säädetty tuomio vuodatetaan hävittäjän yli."
"Kun siis näette hävityksen kauhistuksen, josta on puhuttu profeetta Danielin kautta, seisovan pyhässä paikassa – joka tämän lukee, se ymmärtäköön – silloin ne, jotka Juudeassa ovat, paetkoot vuorille;"
- Mt 24:15,16; STLK - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Daniel ei puhu tässä kohdassa mitään Jeesuksesta eikä syntien sovituksesta vaan pahasta Hävittäjästä, joka tunkeutuu temppeliin, lopettaa uhraamisen ja siitä 3,5 vuoden päästä itse tuhoutuu lopullisesti.
"Kun siis näette hävityksen kauhistuksen, josta on puhuttu profeetta Danielin kautta, seisovan pyhässä paikassa – joka tämän lukee, se ymmärtäköön – silloin ne, jotka Juudeassa ovat, paetkoot vuorille;"
- Mt 24:15,16; STLKSiis olet niin antikristuksen lumoissa, ettet tunne Kristuksen opin alkeita. Jeesus lopetti uhraamisen antaessaan täydellisen uhrin. Missä synnit ovat anteeksi annetut, siinä ei uhria synnin edestä enää tarvita. Uhraaminen loppui pari tuhatta vuotta taaksepäin, etkö tiedä.
Daniel eli Baabelissa, pakkosiirtolaisuudessa. Pakkosiirtolaisuus kesti seitsemänkymmentä vuotta: Seitsemänkymmentä viikkoa on säädetty sinun kansallesi ja pyhälle kaupungillesi.
Kun siis näette hävityksen kauhistuksen, josta on puhuttu profeetta Danielin kautta, seisovan pyhässä paikassa – joka tämän lukee, se ymmärtäköön – silloin ne, jotka Juudeassa ovat, paetkoot vuorille;" Hävityksen kauhistus seisoi siinä pyhässä paikassa, joka oli olemassa Jeesuksen aikaan. Siis tämä Danielin antama profetia on jo toteutunut.
Vuorille pakoa seurasi juutalaisen kaatuminen miekan terään ja hajannus kaikkien kansojen sekaan.
Luukas kirjoitti: ja he kaatuvat miekan terään, heidät viedään vangeiksi kaikkien kansojen sekaan, ja Jerusalem on oleva pakanain tallattavana, kunnes pakanain ajat täyttyvät. Myös tämä Jeesuksen profetia on jo toteutunut. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siis olet niin antikristuksen lumoissa, ettet tunne Kristuksen opin alkeita. Jeesus lopetti uhraamisen antaessaan täydellisen uhrin. Missä synnit ovat anteeksi annetut, siinä ei uhria synnin edestä enää tarvita. Uhraaminen loppui pari tuhatta vuotta taaksepäin, etkö tiedä.
Daniel eli Baabelissa, pakkosiirtolaisuudessa. Pakkosiirtolaisuus kesti seitsemänkymmentä vuotta: Seitsemänkymmentä viikkoa on säädetty sinun kansallesi ja pyhälle kaupungillesi.
Kun siis näette hävityksen kauhistuksen, josta on puhuttu profeetta Danielin kautta, seisovan pyhässä paikassa – joka tämän lukee, se ymmärtäköön – silloin ne, jotka Juudeassa ovat, paetkoot vuorille;" Hävityksen kauhistus seisoi siinä pyhässä paikassa, joka oli olemassa Jeesuksen aikaan. Siis tämä Danielin antama profetia on jo toteutunut.
Vuorille pakoa seurasi juutalaisen kaatuminen miekan terään ja hajannus kaikkien kansojen sekaan.
Luukas kirjoitti: ja he kaatuvat miekan terään, heidät viedään vangeiksi kaikkien kansojen sekaan, ja Jerusalem on oleva pakanain tallattavana, kunnes pakanain ajat täyttyvät. Myös tämä Jeesuksen profetia on jo toteutunut.Minä osaan Raamatun paremmin kuin sinä.
Jeesus ei lopettanut uhraamista. Hän itsekin sanoi, ettei laista kumota mitään. Alkuseurakunnan kristityt jatkovat uhraamista niin kauan kuin temppeli oli olemassa 40 vuoden ajan, mistä kertoo Apostolien tekokojen kirja luvuissa 21 ja 24. Koita etsiä kohdat, jossa kerrotaan kristittyjen toimittamista uhreista. Paavalikin teki nasiirilupauksen, jossa pitää uhrata. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä osaan Raamatun paremmin kuin sinä.
Jeesus ei lopettanut uhraamista. Hän itsekin sanoi, ettei laista kumota mitään. Alkuseurakunnan kristityt jatkovat uhraamista niin kauan kuin temppeli oli olemassa 40 vuoden ajan, mistä kertoo Apostolien tekokojen kirja luvuissa 21 ja 24. Koita etsiä kohdat, jossa kerrotaan kristittyjen toimittamista uhreista. Paavalikin teki nasiirilupauksen, jossa pitää uhrata.Jaa, mitä hourit? "Jeesus ei lopettanut uhraamista." Kerro nyt, missä tänä päivänä uhrataan Mooseksen lain mukaisia jokapäiväisiä uhreja? Kerro vielä, koska viimeksi on uhrattu temppelissä?
Oletko koskaan nähnyt Raamattua ja Raamatun sanoa: Uhria ja antia sinä et tahtonut, mutta ruumiin sinä minulle valmistit;
polttouhreihin ja syntiuhreihin sinä et mielistynyt.Kun hän ensin sanoo: "Uhreja ja anteja ja polttouhreja ja syntiuhreja sinä et tahtonut etkä niihin mielistynyt", vaikka niitä lain mukaan uhrataankin,
sanoo hän sitten: "Katso, minä tulen tekemään sinun tahtosi". Hän poistaa ensimmäisen, pystyttääkseen toisen.
Haluat siis toimia Jumalan tahdon vastaisesti! "polttouhreja ja syntiuhreja sinä et tahtonut etkä niihin mielistynyt", mutta sinä odotat uhraamisen alkavan! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
- Mt 24:15,16; STLKSelitä, miten tämän päivän tahi lähitulevaisuuden Jerusalemista paetaan vuorille? Mitä suojaa vuoret antaisivat nykyään?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jeesus ei lopettanut uhraamista. Hän itsekin sanoi, ettei laista kumota mitään. Alkuseurakunnan kristityt jatkovat uhraamista niin kauan kuin temppeli oli olemassa 40 vuoden ajan, mistä kertoo Apostolien tekokojen kirja luvuissa 21 ja 24. Koita etsiä kohdat, jossa kerrotaan kristittyjen toimittamista uhreista. Paavalikin teki nasiirilupauksen, jossa pitää uhrata."Minä osaan Raamatun paremmin kuin sinä." haah eehe ehaaha ahahahaHAHAHA!!!!
Jo vitsin laitoit! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jeesus ei lopettanut uhraamista. Hän itsekin sanoi, ettei laista kumota mitään. Alkuseurakunnan kristityt jatkovat uhraamista niin kauan kuin temppeli oli olemassa 40 vuoden ajan, mistä kertoo Apostolien tekokojen kirja luvuissa 21 ja 24. Koita etsiä kohdat, jossa kerrotaan kristittyjen toimittamista uhreista. Paavalikin teki nasiirilupauksen, jossa pitää uhrata.Valehtelit, sillä Jeesus ei sanonut, "ettei laista kumota mitään".
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihanko totta, tämäkö ei ollut ahdistusta:
Aamulla sinä sanot: 'Jospa olisi ilta!' ja illalla sanot: 'Jospa olisi aamu!' -sellaista pelkoa sinä tunnet sydämessäsi, ja sellaisia näkyjä sinä näet silmissäsi.Juutalaiset joutuivat kärsimään ihmisen aiheuttamaa ahdistusta parituhatta vuotta. Viimeiset seitsemän vuotta ennen Jeesuksen paluuta kuninkaana ovat ihan toista luokkaa; hirvein aika ihmiskunnan historiassa, eikä sellaista myöhemminkään enää koskaan tule. Jumala lähettää vitsauksia. Aurinko muttuu polttavaksi, sataa tulikiveä ja valtavia rakeita, juomavesi muuttuu myrkylliseksi, ja tuo ajanjakso alkaa sillä, että uskoviewn lisäöksi kaikki pikkulapset yhtäkkiä katoavat. Jos sinulla on pieniä lapsia tai odotat lasta, pystyt ehkä ymmärtämään, miltä tuntuu jäädä tänne, kun lapsewsi yhtäkkiä katoaa kodistasi tai kohdustasi.
Lukekaa Ilmestyskirjaa. Se on Raamatun kirjoista ainoa, joka lupaa erityisen siunauksen niille, jotka sitä lukevat. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä valehtelet, sillä Messiaasta kaikki profeetat todistavat.
Daniel kirjoittaa pakkosiirtolaisuuden jälkeen rakennetusta, Jerusalemin toisesta temppelistä, eli Jeesuksen ajan temppelistä.
Jeesus vastasi hänelle: "Sinä näet nämä suuret rakennukset. Niistä ei ole jäävä kiveä kiven päälle maahan jaottamatta."
Kun te siis näette hävityksen kauhistuksen, josta on puhuttu profeetta Danielin kautta, seisovan pyhässä paikassa-joka tämän lukee, se tarkatkoon-Kaksi tuhatta vuotta sitten oli yksi antikristusehdokas, joka häpäisi toisen temppelin. Saatanalla on sen jälkeen aina ollut antikristusehdokas varattuna, koska se ei ole tiennyt, milloin ylöstempaus tapahtuu ja ahdistuksen aika alkaa. Jos juutalaiset olisivat jo silloin kansana ottaneet vastaan Jeesuksen Messiaanaan, kaikki tämä olisi tapahtunut jo silloin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siis olet niin antikristuksen lumoissa, ettet tunne Kristuksen opin alkeita. Jeesus lopetti uhraamisen antaessaan täydellisen uhrin. Missä synnit ovat anteeksi annetut, siinä ei uhria synnin edestä enää tarvita. Uhraaminen loppui pari tuhatta vuotta taaksepäin, etkö tiedä.
Luukas kirjoitti: ja he kaatuvat miekan terään, heidät viedään vangeiksi kaikkien kansojen sekaan, ja Jerusalem on oleva pakanain tallattavana, kunnes pakanain ajat täyttyvät. Myös tämä Jeesuksen profetia on jo toteutunut.Olet ymmärtänyt ihan väärin. Lue itse Ilmestyskirja läpi ja kuuntele hyviä opettajia; Peter Ruckman, Raymond Thomas, Geoffrey Grider, Robert Breaker, Chuck Missler.
Juutalaisten maanpako päättyi viikunapuun puhkeaminen lehteen 1948. Israelia ei enää koskaan kukaan ota pois juutalaisilta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jaa, mitä hourit? "Jeesus ei lopettanut uhraamista." Kerro nyt, missä tänä päivänä uhrataan Mooseksen lain mukaisia jokapäiväisiä uhreja? Kerro vielä, koska viimeksi on uhrattu temppelissä?
Oletko koskaan nähnyt Raamattua ja Raamatun sanoa: Uhria ja antia sinä et tahtonut, mutta ruumiin sinä minulle valmistit;
polttouhreihin ja syntiuhreihin sinä et mielistynyt.Kun hän ensin sanoo: "Uhreja ja anteja ja polttouhreja ja syntiuhreja sinä et tahtonut etkä niihin mielistynyt", vaikka niitä lain mukaan uhrataankin,
sanoo hän sitten: "Katso, minä tulen tekemään sinun tahtosi". Hän poistaa ensimmäisen, pystyttääkseen toisen.
Haluat siis toimia Jumalan tahdon vastaisesti! "polttouhreja ja syntiuhreja sinä et tahtonut etkä niihin mielistynyt", mutta sinä odotat uhraamisen alkavan!Mutu-selityksesi on ihan hakoteillä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Selitä, miten tämän päivän tahi lähitulevaisuuden Jerusalemista paetaan vuorille? Mitä suojaa vuoret antaisivat nykyään?
Arvellaan, että ne juutalaiset, jotka tuntevat kirjoituksia, pakenevat Jordanian Petraan, kun antikristus häpäisee temppelin. Jumala suojelee heitä yliluonnollisesti.
Monet arvelevat, että psalmin 83 sota tapahtuu pian, ja siinä Israelin alue laajenee käsittämään Jordanian ja muita ympäröiviä alueita. Miten muuten juutalaiset voisivat paeta Petraan? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Arvellaan, että ne juutalaiset, jotka tuntevat kirjoituksia, pakenevat Jordanian Petraan, kun antikristus häpäisee temppelin. Jumala suojelee heitä yliluonnollisesti.
Monet arvelevat, että psalmin 83 sota tapahtuu pian, ja siinä Israelin alue laajenee käsittämään Jordanian ja muita ympäröiviä alueita. Miten muuten juutalaiset voisivat paeta Petraan?"Arvellaan, että ne juutalaiset, jotka tuntevat kirjoituksia, pakenevat Jordanian Petraan, kun antikristus häpäisee temppelin. Jumala suojelee heitä yliluonnollisesti."
Niinpä niin... juutalaiset tuntevat kirjoitukset? Jotka ovat kirjoittaneet juutalaiset, tai joiden kirjoittamiseen ovat vaikuttaneet juutalaiset... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Arvellaan, että ne juutalaiset, jotka tuntevat kirjoituksia, pakenevat Jordanian Petraan, kun antikristus häpäisee temppelin. Jumala suojelee heitä yliluonnollisesti."
Niinpä niin... juutalaiset tuntevat kirjoitukset? Jotka ovat kirjoittaneet juutalaiset, tai joiden kirjoittamiseen ovat vaikuttaneet juutalaiset...Niin, Jumala on paljastanut profetioitaan juuri omalle kansalleen, ja heidän profeetoilleen. Jeesuskin oli juutalainen. Juutalaisissa on ollut ja on edelleen ja tulee aina olemaan suuri siunaus meille pakanoillekin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
- Mt 24:15,16; STLK>>>>>>"Kun siis näette hävityksen kauhistuksen, josta on puhuttu profeetta Danielin kautta, seisovan pyhässä paikassa – joka tämän lukee, se ymmärtäköön – silloin ne, jotka Juudeassa ovat, paetkoot vuorille;"
- Mt 24:15,16; STLK<<<<<
Ne jotka kuulivat ja muistivat Jeesuksen kehoituksen pakenivat "Pella" nimiseen paikkaan . - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
>>>>>>"Kun siis näette hävityksen kauhistuksen, josta on puhuttu profeetta Danielin kautta, seisovan pyhässä paikassa – joka tämän lukee, se ymmärtäköön – silloin ne, jotka Juudeassa ovat, paetkoot vuorille;"
- Mt 24:15,16; STLK<<<<<
Ne jotka kuulivat ja muistivat Jeesuksen kehoituksen pakenivat "Pella" nimiseen paikkaan .Lähde: Pella (Palestiina) – Wikipedia
".Pella tuhoutui ensimmäisessä juutalaissodassa vuonna 66 jaa.[1]Eusebioksen mukaan Pella oli paikka, johon Jerusalemin kristityt pakenivat ennen Jerusalemin tuhoa.[2][8] Osa palasi vuonna 135, mutta kaupunkiin jäi merkittävä kristillinen väestö. Tämän myötä kaupunki oli myöhäisellä roomalaisella ja varhaisella bysanttilaisella kaudella kristinuskon keskuksia alueella. Pellasta oli kotoisin apologeetti Ariston.[1][6]..."
------
2.) Smith, William: ”Pella (1)”, Dictionary of Greek and Roman Geography. Boston: Little, Brown and Company, 1854. Teoksen verkkoversio. (englanniksi)
8.) Eusebios: Kirkkohistoria (Hist. Eccl.) 3.5...." - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Luukas kirjoitti: ja he kaatuvat miekan terään, heidät viedään vangeiksi kaikkien kansojen sekaan, ja Jerusalem on oleva pakanain tallattavana, kunnes pakanain ajat täyttyvät. Myös tämä Jeesuksen profetia on jo toteutunut.>>>>>Kun siis näette hävityksen kauhistuksen, josta on puhuttu profeetta Danielin kautta, seisovan pyhässä paikassa – joka tämän lukee, se ymmärtäköön – silloin ne, jotka Juudeassa ovat, paetkoot vuorille;" Hävityksen kauhistus seisoi siinä pyhässä paikassa, joka oli olemassa Jeesuksen aikaan. Siis tämä Danielin antama profetia on jo toteutunut.<<<<<
Lähde: Pella (Palestiina) – Wikipedia
".Pella tuhoutui ensimmäisessä juutalaissodassa vuonna 66 jaa.[1]Eusebioksen mukaan Pella oli paikka, johon Jerusalemin kristityt pakenivat ennen Jerusalemin tuhoa.[2][8] Osa palasi vuonna 135, mutta kaupunkiin jäi merkittävä kristillinen väestö. Tämän myötä kaupunki oli myöhäisellä roomalaisella ja varhaisella bysanttilaisella kaudella kristinuskon keskuksia alueella. Pellasta oli kotoisin apologeetti Ariston.[1][6]..."
------
2.) Smith, William: ”Pella (1)”, Dictionary of Greek and Roman Geography. Boston: Little, Brown and Company, 1854. Teoksen verkkoversio. (englanniksi)
8.) Eusebios: Kirkkohistoria (Hist. Eccl.) 3.5...."
- Anonyymi
Muslimit hyökkäävät Israeliin keskellä rauhaa vuonna 2027. Daniel 7
- Anonyymi
vai sitten kun antikristus paljastuu juutalaisille antikristukseksi niin sen jälkeen mus lerot hyökkää juutalaisia vastaan antikristuksen/mahdin johtamina?
Mahdi tulee Syyriasta? Niin lienee. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
vai sitten kun antikristus paljastuu juutalaisille antikristukseksi niin sen jälkeen mus lerot hyökkää juutalaisia vastaan antikristuksen/mahdin johtamina?
Mahdi tulee Syyriasta? Niin lienee.Mahdi muka Syyriasta? Irakissa on joku kaivo, jossa luulevat Mahdin asuvan.
On kuitenkin täysin mahdollista, että muslimit liittävät Mahdin johonkin länsimaiseen johtajaan, joka menee Jerusalemiin, lopettaa uhraamisen ja vaatiin pedon merkkiä oikeaan käteen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mahdi muka Syyriasta? Irakissa on joku kaivo, jossa luulevat Mahdin asuvan.
On kuitenkin täysin mahdollista, että muslimit liittävät Mahdin johonkin länsimaiseen johtajaan, joka menee Jerusalemiin, lopettaa uhraamisen ja vaatiin pedon merkkiä oikeaan käteen.MIKSI Mahdi kaivossa asuu. Onko kaivon pohjalla helvetti, jossa se ukko asuu,
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
MIKSI Mahdi kaivossa asuu. Onko kaivon pohjalla helvetti, jossa se ukko asuu,
Muslimit käyvät katsomassa tätä kaivoa, jos näkisivät vilauksen Mahdista. He uskovat, että hän on elänyt satoja vuosia siellä. Sellaista porukkaa se on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mahdi tulee Syyriasta? Niin lienee.Voi olla. 'Syyrialainen' on yksi pedolle annetuista nimistä Raamatussa.
- Anonyymi
Shalom!
Rauha kestää huonoimmillaan vain neljä vuotta, mutta erään suufi videon perusteella voidaan päätellä että parhaissa olosuhteissa jopa 40 vuotta. Gongratulations! Ja kiitos kaikille Länsimaiden ja Arabien johtajille. Lyhytkin rauha on parempi kuin sota. Toivotaan vakautta koko Lähi-idälle ja menestystä Aabrahamista polveutuville lapsille.
Jos joku tahtoo rauhan turmella olkoon kirottu ja älköön saako ainakaan minulta sympatiaa.
Pelkään näet että pyhät tai fundamentalistit tai verikostajat yrittäisivät lietsoa uudestaan levottomuuksia. Älköön he saako ainakaan minulta henkistä tukea.
Kiitos myös Hamasille panttivankien vapauttamisesta.
Jääköön kaikki kirjoitukset jotka lietsoisivat sotaa jatkumaan toteen käymättä. Ne selitettäköön mysteereiksi joiden tarkoitus on kasvattaa toimimaan päinvastoin kuin mitä kirjoitus osoittaa.
Suokoon Jumala viisautta kaikille päättäjille ja suosiota niille jotka saivat aikaan tämän rauhan ja kykenevät pitämään rauhasta kiinni.
Autuaita ovat Rauhantekijät he saavat Jumalan lapsen nimen.
Aamen.- Anonyymi
Kiitätkö myös siitä, että Israel joutui vapauttamaan vangistemansa terroristit?
- Anonyymi
Kiitätkö saatanaakin kun lähimpiä käskyläisiään juutalaisten vihaajamurhaajia juoksupoikiaankin jo kiittelit?
- Anonyymi
Ei alkaa on käsitykseni.
- Anonyymi
Ai sinun käsitykseksi mukaan. Ei taida sillä perustelemattomalla käskytyksellä olla mitään painoarvoa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai sinun käsitykseksi mukaan. Ei taida sillä perustelemattomalla käskytyksellä olla mitään painoarvoa.
Perustelut. Room. 8:1, 1. Tess. 1: 8- 10. Jumala pelasti Nooan vedenpaisumuksesta. Kuten oli Nooan päivinä, niin on myös oleva Ihmisen Pojan tulemus oleva. Tässä hyvät perustelut käsitykselleni. Tunnen raamatun. Muuten rikollisuus oli suurta Noaan päivinä. Noaan päivät toistuvat maassamme. Tyvärr , på svenska. Jag talar också svenska.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Perustelut. Room. 8:1, 1. Tess. 1: 8- 10. Jumala pelasti Nooan vedenpaisumuksesta. Kuten oli Nooan päivinä, niin on myös oleva Ihmisen Pojan tulemus oleva. Tässä hyvät perustelut käsitykselleni. Tunnen raamatun. Muuten rikollisuus oli suurta Noaan päivinä. Noaan päivät toistuvat maassamme. Tyvärr , på svenska. Jag talar också svenska.
No etpä kyennyt perustelemaan asiaasi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin mitä: "Jumala pelasti Nooan vedenpaisumuksesta."
Nooa oli paikalla vedenpaisumuksen ajan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No etpä kyennyt perustelemaan asiaasi.
Sinulla ei ole lukutaito tallella.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Luulen, että uskovat kristityt temmataan ensin ylös, ja kaikki pikkulapset, myös teidän muhamettilaisten. Sitten nousee antikristus, jota muhamettilaiset luulevat 'mahdiksi', juutalaiset messiaaksi ja kristityt Jeesukseksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Asiayhteydessään Jeesuksen puheessa Ihmisen Pojan tulemus on yhtä yllättävä kuin veden paisumus Nooan aikana .
”Sillä niinkuin oli Nooan päivinä, niin on Ihmisen Pojan tulemus oleva. Sillä niinkuin ihmiset olivat niinä päivinä ennen vedenpaisumusta: söivät ja joivat, naivat ja naittivat, aina siihen päivään asti, jona Nooa meni arkkiin, eivätkä tienneet, ennenkuin vedenpaisumus tuli ja vei heidät kaikki; niin on myös Ihmisen Pojan tulemus oleva.”
Matteus 24:37-39 FB38
- Anonyymi
Länsiranta on Juudean ja Samarian maakuntia.
- Anonyymi
Minä kuljetan sinua, talutan sinua, nostatan sinut pohjan periltä ja annan sinun hyökätä Israelin vuorille
Israelin vuorille sinä olet kaatuva, samoin kaikki sinun sotalaumasi ja kansat,
- Anonyymi
Ylösotto tulee ensin. Sitten Antikristuksen aika. Hän pelastaa meidät tulevasta vihasta. 1. Tess. 1 loppupuoli. Room .8 :1. Suom. kadotustuomiota... toisissa käännöksissa tuomiota. Siis ei nyt siis ole mitään tuomioita niille , jotka ovat Jeesuksessa Kristuksessa. Nooan päivistä Jeesus puhui. Siis Nooa pelastui. Jo nämä riittävät perusteiksi aloittajan kysymykseen. Eipä mennä asioiden edelle.
- Anonyymi
Ylösotto ei koske helluntailaisia vaan ainoastaan niitä 144000 juutalaista ja muita heihin rinnastettavia vanhurskaita, jotka tulevat yhdessä temppeliin Jeesuksen kanssa. Sinä lienet helluntailainen, joka ei ole vanhurskas ja oikeassa uskossa.
Tempaus tapahtuu tuuliin ja pilviin, mutta sen jälkeen seurakunta menee Jerusalemin temppeliin, minne Jeesus tulee, kuten lukee Hes 43:1-7. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ylösotto ei koske helluntailaisia vaan ainoastaan niitä 144000 juutalaista ja muita heihin rinnastettavia vanhurskaita, jotka tulevat yhdessä temppeliin Jeesuksen kanssa. Sinä lienet helluntailainen, joka ei ole vanhurskas ja oikeassa uskossa.
Tempaus tapahtuu tuuliin ja pilviin, mutta sen jälkeen seurakunta menee Jerusalemin temppeliin, minne Jeesus tulee, kuten lukee Hes 43:1-7.Mikä tuomari luulet olevasi. Jeesuksen ristintyö- Helluntailaisuuden synty = 1873- vuotta. Ajatuksesi on täysin mahdoton. Siinä välissä on ollut Rooman valta kaikkine, Musta Surma, Viikinki- , löytöretket, paljon sotia. 144000 juutalaista saarnaavat Antikristuksen aikana. Lue tarkasti raamattua, jos luet sitä ollenkaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä tuomari luulet olevasi. Jeesuksen ristintyö- Helluntailaisuuden synty = 1873- vuotta. Ajatuksesi on täysin mahdoton. Siinä välissä on ollut Rooman valta kaikkine, Musta Surma, Viikinki- , löytöretket, paljon sotia. 144000 juutalaista saarnaavat Antikristuksen aikana. Lue tarkasti raamattua, jos luet sitä ollenkaan.
!44000 juutalaista, esikoisten juhlajoukko on jo taivaassa.
- Anonyymi
Juuri tästä uskomuksesta johtuen antikristus onnistuu petkuttamaan monia kristittyjäkin. He kun kuvittelevat, että heidät ylöstemmataan ennen antikristuksen valtaannousua ja siksi he eivät osaa olla varuillaan antikristuksen suhteen. Raamatussa kuitenkin sanotaan, että vasta Kristuksen palatessa tuomitsemaan maailmaa kristityt temmataan ylös häntä vastaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juuri tästä uskomuksesta johtuen antikristus onnistuu petkuttamaan monia kristittyjäkin. He kun kuvittelevat, että heidät ylöstemmataan ennen antikristuksen valtaannousua ja siksi he eivät osaa olla varuillaan antikristuksen suhteen. Raamatussa kuitenkin sanotaan, että vasta Kristuksen palatessa tuomitsemaan maailmaa kristityt temmataan ylös häntä vastaan.
Ilm. 7. 144000 juutalaista painavat sinetin Jumalan palvelijoiden otsaan otsaan Jae 3. Siis odotat Antikristus, minä taas Jeesusta. Missä on tulkintasi mukaan Karitsan häät , 7 -vuotta ? Missä välissä on Millenium ? Se on maanpäällä. Sinulla on sekavat käsitykset. 9. jakeesta lähtien kirjoitetaan selvästi pakanauskovista. Näin ymmärrän itse asiat. Tuskin millään kirkkokunnalla omia yhtenäisiä käsityksiä lopun ajasta. Jag förstår så här.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tempaus tapahtuu tuuliin ja pilviin, mutta sen jälkeen seurakunta menee Jerusalemin temppeliin, minne Jeesus tulee, kuten lukee Hes 43:1-7.Jeesus tulee takaisin Öljymäellä. Jumalan kirkkaus siirtyi Jerusalemista vuorelle, joka on Jerusalemista itään, Öljymäelle! Jumala ei asu käsillä tehdyissä temppelessä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä puhut antikristuksen valtaan noususta, sen sijaan Ilmestyskirja puhuu pedon valtaan noususta: ne kymmenen sarvea, jotka sinä näit, ovat kymmenen kuningasta, jotka eivät vielä ole saaneet kuninkuutta, mutta saavat vallan niinkuin kuninkaat yhdeksi hetkeksi pedon kanssa.
Näillä on yksi ja sama mieli, ja he antavat voimansa ja valtansa pedolle. - Anonyymi
Noin saattaa tosiaan olla tapahtumien järjestys.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä varmaan tänne hirveään aikaan jäätkin, mutta morsiantaan Jeesus ei jätä Jumalan vihan rusikoimaksi, vaan tempaa meidät, ja teidän kaikkien pienet lapset, taivaaseen sitä ennen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä puhut antikristuksen valtaan noususta, sen sijaan Ilmestyskirja puhuu pedon valtaan noususta: ne kymmenen sarvea, jotka sinä näit, ovat kymmenen kuningasta, jotka eivät vielä ole saaneet kuninkuutta, mutta saavat vallan niinkuin kuninkaat yhdeksi hetkeksi pedon kanssa.
Näillä on yksi ja sama mieli, ja he antavat voimansa ja valtansa pedolle.Peto ja antikristus ovat sama henkilö. Toinen peto on väärä profeetta. Lohikäärme on paholainen. Petokin toimii satanistisessa hengessä.
- Anonyymi
Taas on ketju tietäjiä ja Raamatun/Kirjoitusten osaajia/tietäjiä/tuntijoita!
NYT, KERRO, sinä tietäjä ja Raamatun tuntija.
MITÄ TÄMÄ ON:
Jer. 16:
14 Sentähden, katso, päivät tulevat, sanoo Herra, jolloin ei enää sanota: 'Niin totta kuin Herra elää, joka johdatti israelilaiset Egyptin maasta',
15 vaan: 'Niin totta kuin Herra elää, joka johdatti israelilaiset pohjoisesta maasta ja kaikista muista maista, joihin hän oli heidät karkoittanut'. Sillä minä palautan heidät heidän omaan maahansa, jonka minä annoin heidän isillensä.
ja
Jer. 23:
7 Sentähden, katso, päivät tulevat, sanoo Herra, jolloin ei enää sanota: 'Niin totta kuin Herra elää, joka johdatti israelilaiset Egyptin maasta',
8 vaan: 'Niin totta kuin Herra elää, joka johdatti ja toi Israelin heimon jälkeläiset pohjoisesta maasta ja kaikista muista maista, joihin minä olin heidät karkoittanut'. Ja niin he saavat asua omassa maassansa."
ja
Jer. 31:
8 Katso, minä tuon heidät pohjoisesta maasta, kokoan heidät maan perimmäisiltä ääriltä. Heissä on sokeita ja rampoja ynnä raskaita ja synnyttäväisiä: suurena joukkona he palajavat tänne.
Nyt onko tätä tapahtuma tapahtunut????
eli tämän tulee olla tehty/tapahtunut ennenkuin muut seikat/tapahtumat tulevat esille!
ENNEN!
Joten, onko "Mooses" poistettu ja laitettu museoon???
Elääkö "Israel" rauhassa?
ja onko Juuda ja Efraim sovussa?
MIKSI ette LUE Jumalan Sanaa!!!!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä. - Anonyymi
Aloittaja on avun tarpeessa.
Jos tunnette koittakaa auttaa.
Ei tänne pidä laittaa mitään jakeita mistään kirjoista.
Nämä jakeet ovat kaiken lähi-idän ongelmien juurisyyt. - Anonyymi
Dan 9
27 Ja hän tekee liiton raskaaksi monille yhden vuosiviikon ajaksi, ja puoleksi vuosiviikoksi hän lakkauttaa teurasuhrin ja ruokauhrin; ja hävittäjä tulee kauhistuksen siivillä. Tämä loppuu vasta, kun säädetty tuomio vuodatetaan hävittäjän ylitse."
JOS eli kun tämä tapahtuu on temppeli ja mooses ja laki.
ellei on turhaa uhrata ja antaa ruoka-uhreja!
Joten tässä vaiheessa moosesta ei ole laitettu "museoon" vaan se on kunnia paikalla Isrealissa!
ja taas:
KUKAAN ei tiedä aikoja eikä hetkiä!
se että tietää tarkaa 7 vuotta tai 3.5 tai kaksi kertaa 3.5, on VASTOIN Jumalan ilmoitusta!
aj vielä tarkempi on tarkat päivät:
Dan. 12:
6 Ja toinen sanoi pellavapukuiselle miehelle, joka oli virran vetten yläpuolella: "Kuinka kauan on vielä näitten ihmeellisten asiain loppuun?"
8 Ja minä kuulin, mutta en ymmärtänyt, ja minä sanoin: "Herrani, mikä on oleva näitten päätös?"
9 Niin hän sanoi: "Mene, Daniel, sillä ne sanat pysyvät lukittuina ja sinetöityinä lopun aikaan asti.
Sinetöity ja LUKITTU!
ja sitten tässä on aikoja:
11 Ja siitä ajasta, jolloin jokapäiväinen uhri poistetaan ja hävityksen kauhistus asetetaan, on oleva tuhat kaksisataa yhdeksänkymmentä päivää.
1290!
TARKKA aika!
12 Autuas se, joka odottaa ja saavuttaa tuhat kolmesataa kolmekymmentä viisi päivää.
1365!
TARKKA aika!
ja vielä
3 Ja minä annan kahdelle todistajalleni toimeksi säkkipukuihin puettuina profetoida tuhannen kahdensadan kuudenkymmenen päivän ajan."
1260!
TARKKA aika!
Dan. 7:25
19 Senjälkeen minä tahdoin saada varmuuden neljännestä pedosta,
25 Hän puhuu sanoja Korkeinta vastaan ja hävittää Korkeimman pyhiä. Hän pyrkii muuttamaan ajat ja lain, ja ne annetaan hänen käteensä ajaksi ja kahdeksi ajaksi ja puoleksi ajaksi.
LUE, Jumalan antamai ilmoituksia!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.- Anonyymi
ellei on turhaa uhrata ja antaa ruoka-uhreja! Jeesuksen aikaan oli sekä Mooseksen laki että temppeli. - Anonyymi
Jeesus muutti tosiaan ajan ja lain, sillä Jeesuksen kuoleman ja ylösnousemuksen jälkeen alkoivat pakanain ajat. Mooseksen laista on todistettu: Sanoessaan "uuden" hän (Jeesus) on julistanut ensimmäisen liiton vanhentuneeksi; mutta se, mikä vanhenee ja käy iälliseksi, on lähellä häviämistään.
Viimeisinä päivinä, pakanain aikana, Jumala puhuu, ei Mooseksen kautta, vaan Poikansa, Jeesuksen kautta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ellei on turhaa uhrata ja antaa ruoka-uhreja! Jeesuksen aikaan oli sekä Mooseksen laki että temppeli.Enää ei ole "mooseksen lakia, USKOVILLE, niille jotka saavat autuuden PERIÄ"
enää ei ole temppeliä.
Nyt Herran Jeesuksen ja Jumalan TEMPPELI on uskovat!
ja laki on poistettu uskovilta eli tehty tehottomaksi ja
"kumilla" pyyhitty pois eli syyttäjän vaatimukset että syytökset!
Kol. 2:14
ja pyyhki pois sen kirjoituksen säädöksineen, joka oli meitä vastaan ja oli meidän vastustajamme; sen hän otti meidän tieltämme pois ja naulitsi ristiin.
lain voimasta ja muista voit lukea, ROOMALAISKIRJEEN luvuista esim 5,6,7,8
ja KOKO Galatalaiskirjee!
Jeesus ei poistanut, hävittänyt lakia ,se saattaa olla ikuisesti voimassa, mitä lie ikuisuus sitten onkaan.
Mutta
USKOVILLA on Jeesus, joka on TÄYTTÄNYT KAIKKI lain vaatimkuset!
saa,m se - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Enää ei ole "mooseksen lakia, USKOVILLE, niille jotka saavat autuuden PERIÄ"
enää ei ole temppeliä.
Nyt Herran Jeesuksen ja Jumalan TEMPPELI on uskovat!
ja laki on poistettu uskovilta eli tehty tehottomaksi ja
"kumilla" pyyhitty pois eli syyttäjän vaatimukset että syytökset!
Kol. 2:14
ja pyyhki pois sen kirjoituksen säädöksineen, joka oli meitä vastaan ja oli meidän vastustajamme; sen hän otti meidän tieltämme pois ja naulitsi ristiin.
lain voimasta ja muista voit lukea, ROOMALAISKIRJEEN luvuista esim 5,6,7,8
ja KOKO Galatalaiskirjee!
Jeesus ei poistanut, hävittänyt lakia ,se saattaa olla ikuisesti voimassa, mitä lie ikuisuus sitten onkaan.
Mutta
USKOVILLA on Jeesus, joka on TÄYTTÄNYT KAIKKI lain vaatimkuset!
saa,m seUudessa liitossa on voimasssa uuden liiton laki, Kristuksen laki. Ylipappeuden vaihtuessa Mooseksen lain voimassa olo päättyi. pappeuden muuttuessa tapahtuu välttämättä myös lain muutos.
Mitä varten sitten on laki? Se on rikkomusten tähden jäljestäpäin lisätty olemaan siihen asti, kunnes oli tuleva se siemen, jolle lupaus oli annettu; ja se säädettiin enkelien kautta, välimiehen kädellä.
Laki on kuitenkin olemassa, eikä laista katoa pieninkään piirto, mutta vaikka laki on olemassa, niin lain olemassaolo ei tarkoita voimassa oloa.
Täten kyllä entinen säädös kumotaan, koska se oli voimaton ja hyödytön
-sillä laki ei tehnyt mitään täydelliseksi-mutta sijaan tulee parempi toivo, jonka kautta me lähestymme Jumalaa.
Kaikkea saattaa olla Raamatussa, kun vain uskottelee ja vänkää ja toistaa, tätähän luterilaisuus on. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Uudessa liitossa on voimasssa uuden liiton laki, Kristuksen laki. Ylipappeuden vaihtuessa Mooseksen lain voimassa olo päättyi. pappeuden muuttuessa tapahtuu välttämättä myös lain muutos.
Mitä varten sitten on laki? Se on rikkomusten tähden jäljestäpäin lisätty olemaan siihen asti, kunnes oli tuleva se siemen, jolle lupaus oli annettu; ja se säädettiin enkelien kautta, välimiehen kädellä.
Laki on kuitenkin olemassa, eikä laista katoa pieninkään piirto, mutta vaikka laki on olemassa, niin lain olemassaolo ei tarkoita voimassa oloa.
Täten kyllä entinen säädös kumotaan, koska se oli voimaton ja hyödytön
-sillä laki ei tehnyt mitään täydelliseksi-mutta sijaan tulee parempi toivo, jonka kautta me lähestymme Jumalaa.
Kaikkea saattaa olla Raamatussa, kun vain uskottelee ja vänkää ja toistaa, tätähän luterilaisuus on.Kristuksen laki on Mooseksen laki. Jeesus sanoi, ettei laista kumota pilkkuakaan. Jeremian kirjassa on profetia uudesta liitosta, jossa kirjoitetaan Toora eli Mooseksen laki sydämeen.
Pappeuden muuttuessa ei koko laki muutu mihinkään vaan ainoastaan lain soveltamiskohta liittyen ylipappeuteen. Jeesuksen tultua ylipappeus siirtyy Melkisedekin järjestyksen mukaan Aaronin pojilta Juudan suvusta syntyvälle Messiaalle.
- Anonyymi
Alkoiko tänään 7 vuoden ahdistusten ajat?
ei alkanut!- Anonyymi
Ottamatta kantaa siihen että alkoivat vai eivät, niin totta on kuitenkin se, että uskiksien piirissä on jo usean vuosikymmenen ajan puhuttu, kirjoitettu ja profetoitu, että ennen Jeesuksen paluuta tulee antikristus aikaansaamaan Lähi-Idässä valerauhan, joka kuitenkin kaatuu jossain vaiheessa ja johtaa Harmageddoniin. Ja kukas siellä nyt sai aikaan rauhan Lähi-Idässä? Trump, jota moni uskis kunnioittaa hyvänä tyyppinä ja perinteisten arvojen miehenä. Onhan tässä vähän tahatonta ironiaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ottamatta kantaa siihen että alkoivat vai eivät, niin totta on kuitenkin se, että uskiksien piirissä on jo usean vuosikymmenen ajan puhuttu, kirjoitettu ja profetoitu, että ennen Jeesuksen paluuta tulee antikristus aikaansaamaan Lähi-Idässä valerauhan, joka kuitenkin kaatuu jossain vaiheessa ja johtaa Harmageddoniin. Ja kukas siellä nyt sai aikaan rauhan Lähi-Idässä? Trump, jota moni uskis kunnioittaa hyvänä tyyppinä ja perinteisten arvojen miehenä. Onhan tässä vähän tahatonta ironiaa.
No, anna muutama päivä ja lue sitten uutisia, miten se rauha kestää!!
Rauhaa ei tule ellei Herra Jeesus; RAUHARUHTINAS sitä tee eli anna.
ja Jumalan ilmoitus on ; EI ANNA!
vaan kova kurimus, tuomiot ja rangaistukset!
ei ruusuja vaa risuja. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Antikristus vahvistaa liiton. Kuka sen liiton solmi? Trump? Israel kunnioittaa Trumpia Kyyroksen vertaisena. Kyllä kai Trump voisi olla antikristus, mutta ei tässä vaiheessa tunnu uskottavalta, että häntä vihaavat alkaisivat seurata häntä. Uskovat näkevät, että Trump on tehnyt paljon hyvää, varsinkin USA:lle, mutta näemme senkin, että hän ei ole kristitty, vaan katolinen, tai ainakin katolista pakanauskontoa hännystelevä diilintekijä.
Itse luulen vielä tässä vaiheessa, että antikristus saattaa olla demoni, joka saapuu muka alieenina ufolla ja kertoo jo käyneensä Maassa ennenkin, Jeesuksena ja Muhammedina, ja juutalaisille hän näyttää Messiaalta, koska he eivät vielä ymmärrä (suurin osa heistä), että Jeesus on heidän Messias.
- Anonyymi
Dan 9 (KJB)
27 And he shall confirm the covenant with many for one week: and in the midst of the week he shall cause the sacrifice and the oblation to cease, and for the overspreading of abominations he shall make it desolate, even until the consummation, and that determined shall be poured upon the desolate.
Näin oikea Raamattu. Suomennos on huterahko.- Anonyymi
Tässä on paras käännös, 2017 STLK:
- Dan 9:27; STLK - Anonyymi
Tämä tapahtui Makkabealaisten kapinan aikaan. 168-165 eaa jos oikein muistan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
- Dan 9:27; STLKTiedätkö, mistä lähtien teurasuhri ja ruokauhri ovat olleet lakkautetut?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
- Dan 9:27; STLKJeesus poisti jokapäiväisen uhrin. Roomalaisten sotajoukko tuhosi temppelin. Hävityksen kauhistus on myös jo toteutunut; hävityksen kauhistus oli vuorille paon ajankohdan merkki. te siis näette hävityksen kauhistuksen, josta on puhuttu profeetta Danielin kautta, seisovan pyhässä paikassa-joka tämän lukee, se tarkatkoon-silloin ne, jotka Juudeassa ovat, paetkoot vuorille;
Teltta pystytetettiin: plant the tents of his palace between the sea and the mountain of holy beauty;
Meren ja Pyhän vuoren välille.
Tekee liiton raskaaksi voi kääntää myös ’vahvistaa liiton’ eli keskellä viikkoa tai vuosiviikkoa tuhotaan voideltu. Keskiviikosta lyhteitten heilutuksen alkuun on kolme päivää ja kolme yötä. - Anonyymi
huu keer
https://www.blueletterbible.org/kjv/dan/9/1/t_conc_859027
Suomalainen Raamattu käännös 33-38 on erittäin hyvä ellei maailman paras;
ja hyvä käännös 1776!
27 Mutta hän monelle liiton vahvistaa yhdessä viikossa. Ja puolessa viikossa lakkauttaa uhrin ja ruokauhrin. Ja siipien tykönä seisoo hävityksen julmuus. Ja on päätetty, että se loppuan asti pitää hävitetty oleman.
no sa,a se - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jeesus poisti jokapäiväisen uhrin. Roomalaisten sotajoukko tuhosi temppelin. Hävityksen kauhistus on myös jo toteutunut; hävityksen kauhistus oli vuorille paon ajankohdan merkki. te siis näette hävityksen kauhistuksen, josta on puhuttu profeetta Danielin kautta, seisovan pyhässä paikassa-joka tämän lukee, se tarkatkoon-silloin ne, jotka Juudeassa ovat, paetkoot vuorille;
Teltta pystytetettiin: plant the tents of his palace between the sea and the mountain of holy beauty;
Tekee liiton raskaaksi voi kääntää myös ’vahvistaa liiton’ eli keskellä viikkoa tai vuosiviikkoa tuhotaan voideltu. Keskiviikosta lyhteitten heilutuksen alkuun on kolme päivää ja kolme yötä.Siis, Pilatuksen palatsi oli Daniel mainitsema hoviteltta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
- Dan 9:27; STLKEi ole yhtään täydellistä suomennosta. King James Bible on täydellinen. Kuuntele Brandon Petersonia, Peter Ruckmania, David Danielsia ja Gail Riplingeriä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
huu keer
https://www.blueletterbible.org/kjv/dan/9/1/t_conc_859027
Suomalainen Raamattu käännös 33-38 on erittäin hyvä ellei maailman paras;
ja hyvä käännös 1776!
27 Mutta hän monelle liiton vahvistaa yhdessä viikossa. Ja puolessa viikossa lakkauttaa uhrin ja ruokauhrin. Ja siipien tykönä seisoo hävityksen julmuus. Ja on päätetty, että se loppuan asti pitää hävitetty oleman.
no sa,a se1880-luvulla alkoi katolisen pakanauskonnon lanseeraama käännösväännösten haiseva tulva. 1930-luvun suomennoksesta puuttuu useita jakeita! Nyt en heti muista jakeita, mutta yksi oli jae, jossa sanottiin, että kasteen edellytyksenä oli se, että uskoi Jeesukseen. Oli myös jae, jossa Jeesus sanoo jostain demonista, että sitä ei saa poistettua muuten kuin rukouksella ja paastolla. Ja lukuisia muita Raamatun oppia väljähtäviä muutoksia ja poistoja. Lieneekö kukaan laatinut 1930-luvun suomennoksen ja KJB:n vertailua, samaan tapaan kuin Riplinger vertasi noita kaupallisia väännöksiä King James Bibleen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jeesus poisti jokapäiväisen uhrin. Roomalaisten sotajoukko tuhosi temppelin. Hävityksen kauhistus on myös jo toteutunut; hävityksen kauhistus oli vuorille paon ajankohdan merkki. te siis näette hävityksen kauhistuksen, josta on puhuttu profeetta Danielin kautta, seisovan pyhässä paikassa-joka tämän lukee, se tarkatkoon-silloin ne, jotka Juudeassa ovat, paetkoot vuorille;
Tekee liiton raskaaksi voi kääntää myös ’vahvistaa liiton’ eli keskellä viikkoa tai vuosiviikkoa tuhotaan voideltu. Keskiviikosta lyhteitten heilutuksen alkuun on kolme päivää ja kolme yötä.Jeesus ei poisranut jokapäiväistä uhria. Apostolien tekojen kirja kertoo, että uhraaminen jatkui apostolien aikana. Roomalaisten sotajoukko tuhosi Jerusalemin temppelin, mutta se ei liity mitenkään Danielin kirjan ennustukseen 9:27, koska tapahtumien aikataulu ei vastaa mitenkään profetian aikataulua. Rooma tuli tuhoamaan temppeliä vasta 40 vuoden päästä Jeesuksen ajoista, mistä Daniel ei mitään ennustanut, mutta ennustus löytyy kuitenin Hesekielin kirjasta 390 ja 40 päivän kyljellään makaamisesta.
- Anonyymi
Ensin solmitaan rauha ja se prosessi on menossa nyt.
Sitten muslimit hyökkäävät Israeliin ja voittavat sodan. Se alkaa 2027.
Seurakunta temmataan pilviin vuonna 2030.
Seurakunta ja Jeesus saapuvat maan päälle 2033.- Anonyymi
Mihin sinun arvauksesi perustuu?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Raamattuun.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Daniel 7
Sakarja 13-14
Hesekiel 37-38
Psalmi 83
Ilmestyskirjan 12, 13 ja 17-20.
1. Tessalonikaan 4:13-17
1. Korinttolaiskirje 15:34-58 - Anonyymi
Seurakunta ja Jeesus saapuvat maan päälle 2033. haahaha HIH haah HAAH, ja mitä muuta! - Anonyymi
i see
Googin sota?? mihin aika-väliin sen sijoitat, SILLÄ
SILLÄ
hes. 39:
9 Israelin kaupunkien asukkaat menevät ulos ja sytyttävät ja polttavat aseita, pieniä ja suuria kilpiä, jousia, nuolia, käsikarttuja ja keihäitä. He pitävät niitä polttoaineina seitsemän vuotta;
ja 1776
9 Ja Israelin kaupunkien asuvaisten pitää lähtemän ulos, ja tekemän valkian, ja polttaman sota-aseet, kaikellaiset kilvet, nuolet, seipäät ja kanget; jotka kestävät palaa seitsemän ajastaikaa.
seitsemän ajastaikaa
Mihin sijoitat googin sodan ja siitä tulevan 7 vuotta?
taivasee? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Seurakunta ja Jeesus saapuvat maan päälle 2033. haahaha HIH haah HAAH, ja mitä muuta!Älä nyt pidä meitä jännityksessä, vaan
ilmoita tarkka päivämäärä sekä kellon aika!! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä nyt pidä meitä jännityksessä, vaan
ilmoita tarkka päivämäärä sekä kellon aika!!Kellonaika on neljäs yövartio. Ole valmiina!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kellonaika on neljäs yövartio. Ole valmiina!
Olen ollut lapsena partiossa, joten jopa vyössäni lukee:
Olen valmis :)
nyt tietysti, iänkarttuessa on se että herään ennen kukonlaulua.
mik' aika se 4 yövartio on :(
jos nukun silloin, mitä sitten ? voi kauhistuksen kanihäkki.
Kiitos :)
- Anonyymi
Teille kaikille tiedoksi, jotka luulevat, että Trump on Jumalan pasuuna, niin Trump on juuri sanonut, ettei hän tule pääsemään taivaaseen.
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/35003e2a-0deb-40c6-8541-89af01c719f6 - Anonyymi
Ahistus tulee aina vaan pahemmaksi, kun peto saa vallan ja voiman yhdeksi hetkeksi...
Adventisti ylifariseyksen kirjoituksesta:
ILMESTYSKIRJAN PETO TUNNISTETTU.
Pedon muuttama lepopäivä "SUNNUNTAI" on ollut pedonmerkkinä siitä alkaen kuin se on ollut katolisen vallan tunnusmerkki, eli vuodesta 321 jKr. lähtien.
Tuomioiden julistaminen on eri asia, kuin merkin aikaansaaminen paavin toimesta keskiajoista lähtien, mutta merkki säilyy muuttumattomana ajan loppuun saakka.
VERTAILUKOHTEET: 2. Moos.31:12-18 ja Ilm.13:11-18. 5. Moos.6:1-8
Jumalan merkki ja pedon merkki vastakkain. Rangaistuskin sama, eli kuolemantuomio. Jumalan merkin rikkomisesta tuomio on iankaikkinen. Pedon merkin kohdalla se on pedon aikakauteen liittyvä rangaistus.
1234567---- Anonyymi
umalan valtakunta ei ole adventistien opin kaltainen, eivätkä adventistit kuulu Jumalan valtakuntaan.
Jumala valtakunnassa ei ole yhden päivän iloa ja lepoa kerran viikossa, niin että tämä lepo ja ilo täytyy vetää ja ansaita sytyttelemällä kynttilöitä ja aterioimalla heidän oppien mukaan.
On mieletöntä väittää Jumalan antaneen käskyn: muista pyhittää lepopäivä, eikä missään Raamatussa olisi määritelty, miten pitää pyhittää.
Nyt adventistit väittävät törkeydessään, heidän hallussaan olevan ne määritelmän ja ohjeet, miten Jumala vaatii pyhittämään lauantain.
Eli adventisteilla on jotain enemmän kuin se, mitä Jumala on ilmoittanut Sanassaan. Adventistien opin mukaan Sana ei ole valo, vaan heidän kirkkonsa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
umalan valtakunta ei ole adventistien opin kaltainen, eivätkä adventistit kuulu Jumalan valtakuntaan.
Jumala valtakunnassa ei ole yhden päivän iloa ja lepoa kerran viikossa, niin että tämä lepo ja ilo täytyy vetää ja ansaita sytyttelemällä kynttilöitä ja aterioimalla heidän oppien mukaan.
On mieletöntä väittää Jumalan antaneen käskyn: muista pyhittää lepopäivä, eikä missään Raamatussa olisi määritelty, miten pitää pyhittää.
Nyt adventistit väittävät törkeydessään, heidän hallussaan olevan ne määritelmän ja ohjeet, miten Jumala vaatii pyhittämään lauantain.
Eli adventisteilla on jotain enemmän kuin se, mitä Jumala on ilmoittanut Sanassaan. Adventistien opin mukaan Sana ei ole valo, vaan heidän kirkkonsa.1700-luvun Luterilaisen virren sanoin.
VIRSI 135.1. Nää KÄSKYSANAA KYMMENEN, ne meille kautta Mooseksen Jumala itse ilmoitti, ja Siinailla kirjoitti. Ah Herra armahda.
136.1. Ken tahtoo olla kristitty, ja kristittynä kuolla, ei sille outo, peitetty saa Herran laki olla, jonk' antoi itse Jumala.
Adventistien Adventtilauluja 80. On Herra kaikki käskysi Vakaat ja oikeat On täydellinen lakisi, Sanasi vanhurskaat.
371. Kiitä Heraa riemumielin Armostansa suuresta, Lauluin, soitoin, harpunkielin Lepopäivän lahjasta! Kutsu kuuluu joukoin tulkaa Herran sanaa tutkimaan. Pöydän rikkaan meille kattaa Tahtois Jeesus armossaan.
PSALMI 92. ylistyslaulu vanhurskaan Jumalan kunniaksi.
VIRSI, SAPATINPÄIVÄ-LAULU
2. Hyvä on Herraa kiittää ja veisata kiitosta sinun nimellesi, SINÄ KORKEIN.
3. Aamulls julistaa sinun armoasi ja yön tullen sinun totuuttasi
4. Kymmenkielisillä soittimilla ja harpuilla kannelta soittaen.
1234567--- - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
1700-luvun Luterilaisen virren sanoin.
VIRSI 135.1. Nää KÄSKYSANAA KYMMENEN, ne meille kautta Mooseksen Jumala itse ilmoitti, ja Siinailla kirjoitti. Ah Herra armahda.
136.1. Ken tahtoo olla kristitty, ja kristittynä kuolla, ei sille outo, peitetty saa Herran laki olla, jonk' antoi itse Jumala.
Adventistien Adventtilauluja 80. On Herra kaikki käskysi Vakaat ja oikeat On täydellinen lakisi, Sanasi vanhurskaat.
371. Kiitä Heraa riemumielin Armostansa suuresta, Lauluin, soitoin, harpunkielin Lepopäivän lahjasta! Kutsu kuuluu joukoin tulkaa Herran sanaa tutkimaan. Pöydän rikkaan meille kattaa Tahtois Jeesus armossaan.
PSALMI 92. ylistyslaulu vanhurskaan Jumalan kunniaksi.
VIRSI, SAPATINPÄIVÄ-LAULU
2. Hyvä on Herraa kiittää ja veisata kiitosta sinun nimellesi, SINÄ KORKEIN.
3. Aamulls julistaa sinun armoasi ja yön tullen sinun totuuttasi
4. Kymmenkielisillä soittimilla ja harpuilla kannelta soittaen.
1234567---Adventismi on harhojen uskonto. Harhaluulo on "perusteeton voimakas uskomus, josta henkilö pitää kiinni itsepintaisesti, vaikka esitettäisiin sen kumoavia perusteluita tai todisteita". (wikipedia)
Raamatussa ei ole adventistien kuvittelemaa sapattiuskontoa.
Esimerkiksi adventistien harhaluulo siitä, että Jeesuksen käskyt ovat yhtä kuin vanhan liiton kymmenen käskyä, on harhaluulo ja perusteeton uskomus.
Sanassa on hyvin selvästi ilmoitettu Jeesuksen käskyt: Sen käskyn minä teille annan, että rakastatte toisianne. Vaikka kuinka vääntäisi, niin Jeesus ei sanonut antavansa sapattikäskyä ja muutamaa muuta Mooseksen lain käskyä seuraajiensa täytettäväksi.
Adventistit eivät usko Jumalan Sanaa, vaan ovat paatuneina ja ovat ottaneet Sanan ilmoituksen tilalla oman oppinsa.
Adventistit ovat pahoja ja paatuneita, ulkokullattuja maailman ihmisiä, jotka näyttelevät hurskasta ja jumalista ihmistä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Adventismi on harhojen uskonto. Harhaluulo on "perusteeton voimakas uskomus, josta henkilö pitää kiinni itsepintaisesti, vaikka esitettäisiin sen kumoavia perusteluita tai todisteita". (wikipedia)
Raamatussa ei ole adventistien kuvittelemaa sapattiuskontoa.
Esimerkiksi adventistien harhaluulo siitä, että Jeesuksen käskyt ovat yhtä kuin vanhan liiton kymmenen käskyä, on harhaluulo ja perusteeton uskomus.
Sanassa on hyvin selvästi ilmoitettu Jeesuksen käskyt: Sen käskyn minä teille annan, että rakastatte toisianne. Vaikka kuinka vääntäisi, niin Jeesus ei sanonut antavansa sapattikäskyä ja muutamaa muuta Mooseksen lain käskyä seuraajiensa täytettäväksi.
Adventistit eivät usko Jumalan Sanaa, vaan ovat paatuneina ja ovat ottaneet Sanan ilmoituksen tilalla oman oppinsa.
Adventistit ovat pahoja ja paatuneita, ulkokullattuja maailman ihmisiä, jotka näyttelevät hurskasta ja jumalista ihmistä.Jeesus sanoi: En ole tullut kumoamaan lakia ja profeettoja.
1234567--- - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jeesus sanoi: En ole tullut kumoamaan lakia ja profeettoja.
1234567---Adventistit eivät ole menossa Jumalan tykö, taivaaseen. Jos haluat Jumalan tykö, seuraa Jeesusta, älä adventistien riivaajien oppeja, sillä ne opit eivät vie Jumalan tykö.
Adventismi on tie pimeyteen. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Adventistit eivät ole menossa Jumalan tykö, taivaaseen. Jos haluat Jumalan tykö, seuraa Jeesusta, älä adventistien riivaajien oppeja, sillä ne opit eivät vie Jumalan tykö.
Adventismi on tie pimeyteen.Isäsikö sinua on opettanut ?
1234567---
- Anonyymi
"Ja kukas siellä nyt sai aikaan rauhan Lähi-Idässä? Trump, jota moni uskis kunnioittaa hyvänä tyyppinä ja perinteisten arvojen miehenä. Onhan tässä vähän tahatonta ironiaa."
Ikuinen rauha?
https://www.youtube.com/watch?v=VeLYPoi8RX0
BIG BREAKING: Gaza Ceasefire Collapses In Less Than 24 Hrs. | HAMAS Al-Qassam Stunned as IDF Kills 5
hhhmm
https://www.youtube.com/results?search_query=gaza+ceasefire+collapse
No onhan se hyvä yrittää, mutta
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä. - Anonyymi
Tiedättekö mitä yhteistä on Benjamin Netanjahulla ja Henry Kissingerillä?
- Anonyymi
He ovat kummatkin juutalaisia.
- Anonyymi
"Tiedättekö mitä yhteistä on Benjamin Netanjahulla ja Henry Kissingerillä?"
Kumpikin kotoisin samalta valtaistuimelta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Tiedättekö mitä yhteistä on Benjamin Netanjahulla ja Henry Kissingerillä?"
Kumpikin kotoisin samalta valtaistuimelta.Henry näyttää olleen Aatos Erkon ystävä.
https://www.hs.fi/maailma/art-2000010026208.html
Tämä löytö tuntui yllättävältä, kun en täysin uskonut Samuli Perälän väitteisiin?
Siis näihin:
https://youtu.be/OJZuc1LS0Tg?t=345
- Anonyymi
Nyt Trum jo liehuu Argentiinan kanssa ja kiristää eli uhkaa kansaa jos ei Javier Mileinistä tule Presidentti niin hän ei anna avustusta maalle eli hän puuttu toisen maan vaaleihin.
Hänen täytyy olla hullu ja leikkii itsevaltiasta Jeeususta. Toivon, että häent todellakin joku salamurhaa ja pian.
Hän sotkee kaiken ja nyt antaa valtuutuksia oikeuslaitoksille, ettei netanjahua tule tuomita.
Stubbkin veljielee tämän diktaattorin kanssa ei tiedä hyvää. Jäänmurtajatkin meni puoleen hintaan kun Suomi ei osaa ja Trump vie, hullu maailma.
Odotamem vain Venäjän ydinkärkeä siinä menee nuoret sekä vanhat.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP jo 100 % suositumpi kuin persut
Kertoo Hesarin uusin kannatuskysely. Demareiden kannatus on miltei tuplat verrattuna persuihinl. Suomen kansa ei selväst20914135Ikävä sinua mies
Vuosia kuluu, mutta tunteet ei ole hävinnyt. Tasoittuneet toki, kun ei olla nähty. Järki palannut päähän kuitenkin. Se i555607Mikä tämä henkilö mahtaa touhuta Parkanossa
Kamalaa https://www.ylasatakunta.fi/teksti/pirkanmaan-karajaoikeus-vangitsi-koiran-tappamisesta-epaillyn-6.68.127794.b58684895Orpo: Velkajarrua vastustavaa puoluetta vaikea ajatella hallitukseen
No Minja Koskelan kommunistipuolue jäi ulos tuosta. Kaikki eduskuntapuolueet vasemmistoliittoa lukuun ottamatta sopivat2833887PS ylivoimainen nousija myös HS:n gallupissa, SDP laskee taas
https://www.verkkouutiset.fi/a/hs-gallup-sdpn-suosio-laskee-ps-nousussa/#0a7d2507 Ylivoimainen viime kuukausien nousija1143606Valtavasti suomalaisia asunnottomina, mutta ei yhtään somalia
tai muuta kehitysmaalaista. Mites tässä näin kävi? Tiedän hyvin, että esim. somaleita lentää ulos mm. Hekan asunnoista,1333586Hienoa! Eduskunta luopui käteisen käytöstä
Nyt tuo sama muutos pitää saada myös muuhun yhteiskuntaan. Käteistähän ei tarvitse tänä päivänä enää kuin rikolliset.852130Maajussi-Ville herättää kysymyksiä - Etsiikö oikeasti rakkautta vai mainostaako oliiviöljyä?
Mitä mieltä olet: etsiikö Ville rakkautta vai mainostaako oliiviöljyään? Maajussille morsian -ohjelmassa yksi maajusseis171477Kovia syytöksiä Stefan Thermaninsta.
Jättänyt taas maksamatta kohuliikemies, hupparit ja muita ostamiaan tavaroita. On soiteltu liikkeestä ja Stefan iskenyt1581261Totuuspuolueen johtaja Jaana "prinsessa Leia" Kavonius on vangittu
Kavonius määrättiin jo keväällä 2024 poissaolevana vangittavaksi todennäköisin syin epäiltynä 13 vainoamisesta ja 24 kun3001185