Jutella sun kans.. Mulla vähän sekavat tunteet tällä hetkellä.
A, haluaisin
24
272
Vastaukset
- Anonyymi
Artolle?
- Anonyymi
Tää meni Aleksille.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tää meni Aleksille.
Nope.. Ei kellekään noista
- Anonyymi
Onko sinulla näistä palstaäijän nimikirjaialoittiksidtw sellainen ajatus, että ”joku” tuntee samat tyypit kuin sinäkin? 🚩
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko sinulla näistä palstaäijän nimikirjaialoittiksidtw sellainen ajatus, että ”joku” tuntee samat tyypit kuin sinäkin? 🚩
Aloituksista* kirjoitin nopeasti kun vtutti nähdä taas tätä samaa skeidaa. Myönnän, että vtutti, mutta ei niin paljoa🥱
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aloituksista* kirjoitin nopeasti kun vtutti nähdä taas tätä samaa skeidaa. Myönnän, että vtutti, mutta ei niin paljoa🥱
Tunteista sen verran tunnekasvatusta, että on ihan normaalia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kato vaikka kaivoon. Näätkö siellä ittes?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kato vaikka kaivoon. Näätkö siellä ittes?
Kiitos vaan vahvistuksesta ns yhden tarinan mies. Tänne asti kuulunut sinun tunneteoriat
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos vaan vahvistuksesta ns yhden tarinan mies. Tänne asti kuulunut sinun tunneteoriat
Mutta Parempi etten Ala Sörkkimään
- Anonyymi
Tuu juttelemaan, olen hyvä kuuntelija. Saat myös aikaa, rauhaa ja ymmärrystä. Kaikki on täällä, tule vain. T. A (n)
- Anonyymi
Pelkään tuntemista, kun aikaisemmin siitä on rankaistu. Kunpa uskaltaisin viel lähestyä sinua, sillä olet varmasti erilainen kuin muut. (Ap)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pelkään tuntemista, kun aikaisemmin siitä on rankaistu. Kunpa uskaltaisin viel lähestyä sinua, sillä olet varmasti erilainen kuin muut. (Ap)
En mä odota sulta mitään. Tuut sitten varautuneena ja ehkä ajan kanssa pystyt luottamaan. Poiskin pääset, jos ei tunnu oikealta. Mä en roiku hihassa tai juokse sun perässä. Haluaisin tutustua, mut jos et pysty, ymmärrän. Sit tämä jää tähän.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En mä odota sulta mitään. Tuut sitten varautuneena ja ehkä ajan kanssa pystyt luottamaan. Poiskin pääset, jos ei tunnu oikealta. Mä en roiku hihassa tai juokse sun perässä. Haluaisin tutustua, mut jos et pysty, ymmärrän. Sit tämä jää tähän.
Se on ollut selvää jo kauan, että mitään ei tule tapahtumaan jos kyseessä on paljon nuorempi henkilö!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on ollut selvää jo kauan, että mitään ei tule tapahtumaan jos kyseessä on paljon nuorempi henkilö!
No selvä sitten niin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No selvä sitten niin
Mikähän sulle nyt taas on niin selvää liittyen tähän palstaäijän JA aloittajan sanailuun?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei iällä ole tässä merkitystä kun on aikuiset ihmiset kyseessä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Trolli
- Anonyymi
Aloittajalle vastaan kuin hänelle naiselle miehenä.
Ota yhteyttä niin jutellaan ja selvitetään asiat. Toivon eräältä tätä todella. Täällä asiat tai tunteet varmasti selviä. On todella epätodennäköistä että edes olisimme "ne" me. Mikä Tahansa yhteyden otto tosielämässä toimii varmasti.- Anonyymi
Ei enää koskaan
- Anonyymi
Juuri näin.
- Anonyymi
En Vitus halua
- Anonyymi
Ei lähellekään ennää a
- Anonyymi
Ei ihme kun kaikki ympäriltä katoaa!
- Anonyymi
Pidät tota Aata sun vara vaihtoehtona jälleen! Haet lohtua.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP jo 100 % suositumpi kuin persut
Kertoo Hesarin uusin kannatuskysely. Demareiden kannatus on miltei tuplat verrattuna persuihinl. Suomen kansa ei selväst14010890- 2664753
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah1784069Mikä tämä henkilö mahtaa touhuta Parkanossa
Kamalaa https://www.ylasatakunta.fi/teksti/pirkanmaan-karajaoikeus-vangitsi-koiran-tappamisesta-epaillyn-6.68.127794.b58553691Orpo: Velkajarrua vastustavaa puoluetta vaikea ajatella hallitukseen
No Minja Koskelan kommunistipuolue jäi ulos tuosta. Kaikki eduskuntapuolueet vasemmistoliittoa lukuun ottamatta sopivat1843569PS ylivoimainen nousija myös HS:n gallupissa, SDP laskee taas
https://www.verkkouutiset.fi/a/hs-gallup-sdpn-suosio-laskee-ps-nousussa/#0a7d2507 Ylivoimainen viime kuukausien nousija973426Ikävä sinua mies
Vuosia kuluu, mutta tunteet ei ole hävinnyt. Tasoittuneet toki, kun ei olla nähty. Järki palannut päähän kuitenkin. Se i333325Valtavasti suomalaisia asunnottomina, mutta ei yhtään somalia
tai muuta kehitysmaalaista. Mites tässä näin kävi? Tiedän hyvin, että esim. somaleita lentää ulos mm. Hekan asunnoista,863207Hienoa! Eduskunta luopui käteisen käytöstä
Nyt tuo sama muutos pitää saada myös muuhun yhteiskuntaan. Käteistähän ei tarvitse tänä päivänä enää kuin rikolliset.691884Kiinnostaa - ei kiinnosta - kiinnostaapas
Selittäkää hämmentyneelle miksi miehiä ei ikinä kiinnosta silloin, kun sitä olisi itsekin kiinnostunut? Sitten kun siirt2051804