menestyneimmät

system

mitkä on teiän mielestä maailman menestyneimmät bändit

36

2599

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ....

      Iron Maiden, Metallica, Slipknot, Children of bottom, Cradle of Filth.

      • mörkö

        Children of Bodom ei todellakaan ole mikään maailman menestyjä. Hyvä kun kaverit edes pääsee soittaa tunnin settejä muiden bändien kanssa.

        Testament, Slayer, Rainbow, Deep Purple, Yngwie Malmsteen, Judas Priest, Beatles, Elvis, Eminem


      • lollottaja
        mörkö kirjoitti:

        Children of Bodom ei todellakaan ole mikään maailman menestyjä. Hyvä kun kaverit edes pääsee soittaa tunnin settejä muiden bändien kanssa.

        Testament, Slayer, Rainbow, Deep Purple, Yngwie Malmsteen, Judas Priest, Beatles, Elvis, Eminem

        Ei Eminem oo mikään BÄNDI!!


      • mörkö
        lollottaja kirjoitti:

        Ei Eminem oo mikään BÄNDI!!

        No eiköö ? xD ; ) Ihanx tosi.


      • jissakka
        mörkö kirjoitti:

        Children of Bodom ei todellakaan ole mikään maailman menestyjä. Hyvä kun kaverit edes pääsee soittaa tunnin settejä muiden bändien kanssa.

        Testament, Slayer, Rainbow, Deep Purple, Yngwie Malmsteen, Judas Priest, Beatles, Elvis, Eminem

        Onks eminem sama ku pikku g? siis onko sama kaveri.


      • ............
        jissakka kirjoitti:

        Onks eminem sama ku pikku g? siis onko sama kaveri.

        toki!!


      • se ei oo
        mörkö kirjoitti:

        Children of Bodom ei todellakaan ole mikään maailman menestyjä. Hyvä kun kaverit edes pääsee soittaa tunnin settejä muiden bändien kanssa.

        Testament, Slayer, Rainbow, Deep Purple, Yngwie Malmsteen, Judas Priest, Beatles, Elvis, Eminem

        Eikös se ny oo breathles


    • The Boss

      Metallica
      Led Zeppelin
      Iron Maiden
      on muitakin mutta nämä varmasti kuuluvat top 10 joukkoon

    • ai niinku metallibändit vai kaikki bändit???

      • Jepjep

        koske heavybandejä ku olla heyvy osastollaki, mutta vastaukseni olkoon Iron Maiden.


    • niin kauhean tärkeätä ole. Enemmänkin se, että ovatko muut muusikot saaneet joltain tietyltä bändiltä vaikutteita "omaan" musiikkiinsa.
      Jotkut kaupallisesti menestymättömämmät bändit ovat voineet vaikuttaa musiikin historiaan enemmän kuin ns. suositut bändit.
      Muutamia tällaisia ovat Deep Purple, Black Sabbath, Judas Priest, AC/DC, Gary Moore, Alice Cooper, Steppenwolf, Van Halen, Motörhead, Accept, Iron Maiden, Thin Lizzy...Muitakin tietty on, mutten nähnyt järkeväksi tehdä monen bändin luetteloa. :)

      • Led Zeppelin herranjestas! Meinasi jopa unohtua... ;)


      • Ritchie

        Jimi Hendrix, häneltä ovat monet imeneet vaikutteita hiukka enemmänkin.


      • heraklos*
        Ritchie kirjoitti:

        Jimi Hendrix, häneltä ovat monet imeneet vaikutteita hiukka enemmänkin.

        mutta Hendrixin musiikki ei suorastaan ollut heavyä eikä metallia. Toki paljon se on silti vaikuttanut heavy metalliin. Ja ainahan noita listoja voi täydentää ja täydentää; listan EI ollut tarkoituskaan olla kattava. ;)


      • Vince Neil
        heraklos* kirjoitti:

        mutta Hendrixin musiikki ei suorastaan ollut heavyä eikä metallia. Toki paljon se on silti vaikuttanut heavy metalliin. Ja ainahan noita listoja voi täydentää ja täydentää; listan EI ollut tarkoituskaan olla kattava. ;)

        Uskomattoman tuntemattomia bändejä sulla: AC/DC, Maiden, Motörhead, Purple, Zeppelin.... Mihin unohdit Kissin ja Metallican? Tai Dion? Kyllä on jätkällä kova tieto, mutta noita vielä suht tuntemattomia bändejä et vaan tiennyt. Vai unohtuiko kiireessä? Onks kukaan kuullu Rolling Stonesista? Ei oo kyl hevii, mut nois kundeis on hyvää asennetta. Varmaan saattaa jonkun vielä innostaa ostaan skitan ja sitä kautta kehittyyn vaiks kovaks riffittelijäks. P.S. Mikä on Blag Sabath(vai miten se kirjotetaan)? Onks niillä nettisivui? Olis kiva kuulla et minkä tyylistä matskuu. Tiiä vaikka inspais meitsiikin musa pariin.


      • Amgåodjhahpå
        Vince Neil kirjoitti:

        Uskomattoman tuntemattomia bändejä sulla: AC/DC, Maiden, Motörhead, Purple, Zeppelin.... Mihin unohdit Kissin ja Metallican? Tai Dion? Kyllä on jätkällä kova tieto, mutta noita vielä suht tuntemattomia bändejä et vaan tiennyt. Vai unohtuiko kiireessä? Onks kukaan kuullu Rolling Stonesista? Ei oo kyl hevii, mut nois kundeis on hyvää asennetta. Varmaan saattaa jonkun vielä innostaa ostaan skitan ja sitä kautta kehittyyn vaiks kovaks riffittelijäks. P.S. Mikä on Blag Sabath(vai miten se kirjotetaan)? Onks niillä nettisivui? Olis kiva kuulla et minkä tyylistä matskuu. Tiiä vaikka inspais meitsiikin musa pariin.

        Listan ei pitänyt olla kattava.


      • Vince Neil
        Amgåodjhahpå kirjoitti:

        Listan ei pitänyt olla kattava.

        Ei kai niin. Mutta lisätään vielä muutama lähes täysin menestymätön ja tuntematon bändi: Slayer, Helloween, Guns´n´Roses, Scorpions... Voi olla ettei teistä kukaan ole kuullut näistä. On ne jotain voineet silti mahdollisesti vaikuttaa jollekin heavydiggarille.


    • ei ole maininnut

      Pink Floydia?

      • ettei

        se ole metalli musiikkia.


      • kuuluikin
        ettei kirjoitti:

        se ole metalli musiikkia.

        menestyneimmät bändit? Toki tiedän, ettei se ole metallia. Mutta sen taisin unohtaa, että tämä palsta oli nimenomaan metalliin keskittyvä! Mutta hyviä bändejä kaikki ketjussa mainitut.


    • ja deep purple

      jos mitatan levyjen myynnissä. molemmat myyneet tuplasti tai triplasti sen mitä Maiden tai metallica. Mut ehkä muilla mittareilla sit iron maiden... Nykyäänhän skidit imee musiikin netistä.

      • ==>

      • linkki-

      • Jemeli
        linkki- kirjoitti:

        kaukana totuudesta. Myös lukenut purplen myyneen yli
        100 milj. levyä. Metallica 80 milj.

        Beatlesin sanottu myyneen yli miljardi levyä..?


      • Deth
        linkki- kirjoitti:

        kaukana totuudesta. Myös lukenut purplen myyneen yli
        100 milj. levyä. Metallica 80 milj.

        Näytäpä oma linkkisi.


      • levyguru
        Deth kirjoitti:

        Näytäpä oma linkkisi.

        Maailman kaikkien aikojen menestynein bändi levymyynnin perusteella ei ole beatles, pink floyd, metallica, iron maiden, tai mikään näistä vaan se löytyy tuosta länsinaapurista. Abban levyjä on myyty perkele 500 miljoonaa ja se on yli 2 kertaa enemmän kuin beatlesin joka on maailman toiseksi eniten myynyt bändi. Metallica on kyllä hevibändeistä kaikkein menestynein n. 90 miljoonalla myydyllä levyllä joka jättää kyllä jokaikisen hevibändin niin kauas taakse ettei asiasta ole minkäänlaista epäselvyyttä. Vertailukohtana voisi laittaa tuon iron maidenin 50 miljoonalla myydyllä levyllä :)


      • Zeppelin
        levyguru kirjoitti:

        Maailman kaikkien aikojen menestynein bändi levymyynnin perusteella ei ole beatles, pink floyd, metallica, iron maiden, tai mikään näistä vaan se löytyy tuosta länsinaapurista. Abban levyjä on myyty perkele 500 miljoonaa ja se on yli 2 kertaa enemmän kuin beatlesin joka on maailman toiseksi eniten myynyt bändi. Metallica on kyllä hevibändeistä kaikkein menestynein n. 90 miljoonalla myydyllä levyllä joka jättää kyllä jokaikisen hevibändin niin kauas taakse ettei asiasta ole minkäänlaista epäselvyyttä. Vertailukohtana voisi laittaa tuon iron maidenin 50 miljoonalla myydyllä levyllä :)

        ?????


      • Ällö2
        levyguru kirjoitti:

        Maailman kaikkien aikojen menestynein bändi levymyynnin perusteella ei ole beatles, pink floyd, metallica, iron maiden, tai mikään näistä vaan se löytyy tuosta länsinaapurista. Abban levyjä on myyty perkele 500 miljoonaa ja se on yli 2 kertaa enemmän kuin beatlesin joka on maailman toiseksi eniten myynyt bändi. Metallica on kyllä hevibändeistä kaikkein menestynein n. 90 miljoonalla myydyllä levyllä joka jättää kyllä jokaikisen hevibändin niin kauas taakse ettei asiasta ole minkäänlaista epäselvyyttä. Vertailukohtana voisi laittaa tuon iron maidenin 50 miljoonalla myydyllä levyllä :)

        levygurun tiedot on täyttä paskaa. ei tainnu osua mikään kohdalleen. vitun ääliö abba fani. Zeppelin on myynyt enemmän ku maidenit ja metallicat yhteensä. lue lehtiä, äläkkä tuijottele pelkkiä linkkejä. Jokainen niistä antaa eri tietoo.


      • levyguru
        Ällö2 kirjoitti:

        levygurun tiedot on täyttä paskaa. ei tainnu osua mikään kohdalleen. vitun ääliö abba fani. Zeppelin on myynyt enemmän ku maidenit ja metallicat yhteensä. lue lehtiä, äläkkä tuijottele pelkkiä linkkejä. Jokainen niistä antaa eri tietoo.

        munpa isin bändi on myynyt ainaski sata triljoonaa levyä. Ja se on paljo parempi pändi ku sun isin bändi. Ja ite oot hinttari-zeppelin fani. En voi mitään sille ettei mikään vitun zeppelin ole maailman menestynein bändi, vaan se on yksinkertaisesti abba. Ja lisäyksenä vielä ettei zeppelin ole mikään heviorkesteri vitun tyhmä ameeba. Metallica on maailman menestynein heviorkesteri. Ja nämä tiedot on mm. musiikkilehdistä, musiikkitelevisio-ohjelmista. Netistä en ole katsonut mitään. On se joillekin kova paikka ku lemppariyhtye ei olekaan niin hyvä, todellisuus satuttaa.


      • Deth
        levyguru kirjoitti:

        munpa isin bändi on myynyt ainaski sata triljoonaa levyä. Ja se on paljo parempi pändi ku sun isin bändi. Ja ite oot hinttari-zeppelin fani. En voi mitään sille ettei mikään vitun zeppelin ole maailman menestynein bändi, vaan se on yksinkertaisesti abba. Ja lisäyksenä vielä ettei zeppelin ole mikään heviorkesteri vitun tyhmä ameeba. Metallica on maailman menestynein heviorkesteri. Ja nämä tiedot on mm. musiikkilehdistä, musiikkitelevisio-ohjelmista. Netistä en ole katsonut mitään. On se joillekin kova paikka ku lemppariyhtye ei olekaan niin hyvä, todellisuus satuttaa.

        Kyllä jokainen osaa ilman linkkejä tai lehden nimiä/numeroita sanoa mitä tahansa. En usko mitään, ellet laita lehden nimeä ja numeroa, mistä sen luit tai sitten urlia.


      • linkkis.
        Deth kirjoitti:

        Kyllä jokainen osaa ilman linkkejä tai lehden nimiä/numeroita sanoa mitä tahansa. En usko mitään, ellet laita lehden nimeä ja numeroa, mistä sen luit tai sitten urlia.

        http://www.rumba.fi/soperrus/soperrus18.html


    • levyguru

      Varmaan kaikki on tullut siihen tulokseen että maailman myydyimmän bändin löytäminen on jokseenkin mahdoton tehtävä. Jokainen antaa aivan eri tietoa, mutta tuo abba on siitä erikoinen että kerran ostos-tv:ltä tuli amerikkalainen n.tunnin mittainen mainos abban levyistä. Siinä sanottiin abban olevan maailman ylivoimaisesti myydyin bändi.

    • system

      kiitoksia näistää.... joo näistä upeista vastauksista

    • 1968-1980

      Abba joo heh heh !!!!

      • ...

        Abba on se menestynein.


    • sgsgjfyhu

      Tolle vince neililille oon kuullu noist kaikist.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      110
      881
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      278
      675
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      648
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      603
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      572
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      546
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      38
      510
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe