Niin mahdoton tapaus olit
Ei vitsailuta enää
10
199
Vastaukset
- Anonyymi
Ei enää moneen kuukauteen.
- Anonyymi
Haluaisitko että vitsailuttaisi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haluaisitko että vitsailuttaisi?
Omat vitIt loppu kuukausia sitten. Sama mulle mitä hän nykyään tekee.
- Anonyymi
Mua naurattaa vieläkin.😆
- Anonyymi
Kävelevä vitsi, jolle kukaan ei nauranu?
- Anonyymi
Pidä vaan vitsinä. 💔 En mä oikein osaa enää itsekään itseäni muuna pitää.
- Anonyymi
Se on ihan hyvä ymmärtää tuokin. Ehkä osaat tulevaisuudessa olla sitten muuta, kuin vitsi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on ihan hyvä ymmärtää tuokin. Ehkä osaat tulevaisuudessa olla sitten muuta, kuin vitsi.
Kyllä. Kierrän narsistin kaukaa. Enhän mä oo missään tekemisissä ihmisen kanssa joka ei näe mun arvoa.
- Anonyymi
Onko se että rakastan vitsi? Mielestäni ei ole mies. Miehet ei vain kykene rakastamaan ja ymmärtämään.
- Anonyymi
Oletko mies oikeasti noin kylmä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP jo 100 % suositumpi kuin persut
Kertoo Hesarin uusin kannatuskysely. Demareiden kannatus on miltei tuplat verrattuna persuihinl. Suomen kansa ei selväst14010890- 2664753
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah1784069Mikä tämä henkilö mahtaa touhuta Parkanossa
Kamalaa https://www.ylasatakunta.fi/teksti/pirkanmaan-karajaoikeus-vangitsi-koiran-tappamisesta-epaillyn-6.68.127794.b58553691Orpo: Velkajarrua vastustavaa puoluetta vaikea ajatella hallitukseen
No Minja Koskelan kommunistipuolue jäi ulos tuosta. Kaikki eduskuntapuolueet vasemmistoliittoa lukuun ottamatta sopivat1843569PS ylivoimainen nousija myös HS:n gallupissa, SDP laskee taas
https://www.verkkouutiset.fi/a/hs-gallup-sdpn-suosio-laskee-ps-nousussa/#0a7d2507 Ylivoimainen viime kuukausien nousija973426Ikävä sinua mies
Vuosia kuluu, mutta tunteet ei ole hävinnyt. Tasoittuneet toki, kun ei olla nähty. Järki palannut päähän kuitenkin. Se i333325Valtavasti suomalaisia asunnottomina, mutta ei yhtään somalia
tai muuta kehitysmaalaista. Mites tässä näin kävi? Tiedän hyvin, että esim. somaleita lentää ulos mm. Hekan asunnoista,863207Hienoa! Eduskunta luopui käteisen käytöstä
Nyt tuo sama muutos pitää saada myös muuhun yhteiskuntaan. Käteistähän ei tarvitse tänä päivänä enää kuin rikolliset.691884Kiinnostaa - ei kiinnosta - kiinnostaapas
Selittäkää hämmentyneelle miksi miehiä ei ikinä kiinnosta silloin, kun sitä olisi itsekin kiinnostunut? Sitten kun siirt2051804