Olen nyt tässä katsellut vessan suljettua ovea jo vartin. Puolen tunnin kuluttua olen katsellut sitä kolme varttia.
Mikä tässä on ihmisen kannalta oleellisinta, on kärsivällisyys.
Kuin hukkaan kuluvan odotusajan voi käyttää kaikenlaisiin muihin asioihin kuin odottamiseen.
)naurua)
Arki
19
305
Vastaukset
- Anonyymi
Hukkaan kuluvan ajan harrasteet
Luin lehdestä tärkeimmät, raavin päätäni, naksuttelin pöytälamppua ja ja vilkaisin ulos.
(hihitystä)- Anonyymi
Tulos
Kun kissa vihdoin ja viimein tulee vessasta ulos, niin se tassuttelee editseni pois radalta, joka vei vessaan.
(hihitystä)
- Anonyymi
Heh. Voi kanssasi. Minäpä olenkin rölli ja hetki sitten tuli valtava pölli. Taloyhtiön ukko joutui tilamaan pumppuauton paikalle ja lapset katselivat mokomaa haalariukkoa ihaillen.
>simiti<- Anonyymi
Arki sanana on aika lyhyt, mutta terävä. Arki sanana tärähtää. Arki lähes komentaa.
Mutta vaikka näin on, niin on myös että arki on varsin tyhjä sana.
Arjen tylsyys ja samankaltaisuus ja toistuvuus lähes raivostuttaa. Päivästä toiseen sama seinä, ovi ja puu ulkona.
Olen arjen kierteessä vailla mitään toivoa.
(hihitystä) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Arki sanana on aika lyhyt, mutta terävä. Arki sanana tärähtää. Arki lähes komentaa.
Mutta vaikka näin on, niin on myös että arki on varsin tyhjä sana.
Arjen tylsyys ja samankaltaisuus ja toistuvuus lähes raivostuttaa. Päivästä toiseen sama seinä, ovi ja puu ulkona.
Olen arjen kierteessä vailla mitään toivoa.
(hihitystä)Onko sinulla vielä todettu ADHD tai pakkomielle? Ei siinä mitään hävettävää ole.
>simiti< - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko sinulla vielä todettu ADHD tai pakkomielle? Ei siinä mitään hävettävää ole.
>simiti<Mjaa
Ei muistaakseni. Ei kyllä ole testattukaan.
(reps) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mjaa
Ei muistaakseni. Ei kyllä ole testattukaan.
(reps)Joo ei
ADHD ei ole todennäköinen, sillä nettitesti oli varsin yksiselitteinen.
Pakkomiellepolitiikka on vielä hieman auki, sillä en tiedä millaista testiä etsiä.
Jatkan tutkimuksia.
(hirn)
- Anonyymi
Semmoista. Minä olen doomscrollannut tämän aamun Tiktokia ja Instaa.
Karuintahan tässä on, että parikymppisenä haaveilin elämästä, johon sisältyy luovaa ja vaihtelevaa työtä, matkustelua ja rakas mies, joka myös haluaa matkustella sekä jossakin vaiheessa perheen perustaminen ja vaikka punaista tupaa ja perunamaatakin, jos niikseen.
Todellisuus: pätkätöitä, reistailevaa terveyttä ja rahahuolia eli ei mahdollisuutta elintasoon, josta haaveili.
Matkustelu typistyneenä paikallisliikenteeseen ja polkupyörään.
Parisuhdepuolella miehet, jotka ovat niin jumiutuneet paikkaan niin, että heidän mielestään pitäisi nujuta kotona 24/7. Lisämausteena naiset, jotka kuvittelevat minun lämpenevän heidän ahdistelunsa perusteella vaikka olen hetero.
Eli onnea, iloa ja rakkautta toivoin ja halusin. Sain moskaa ja henkisyyskasvatusta, jota en halunnut.
Taidan keitellä pannullisen kaffetta ja etsiä hukassa olevan pyöränavaimen.- Anonyymi
Se hukassa oleva pyöränavain on sieĺlä sohvatyynyn alla. Siinä siinä imurin viekussa.
>simiti< - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se hukassa oleva pyöränavain on sieĺlä sohvatyynyn alla. Siinä siinä imurin viekussa.
>simiti<En omista sohvaa, joten joko on kyse jonkun toisen avaimesta tai pyöränavain ei ole tässä asunnossa.
- Anonyymi
Elämä on laiffii.
-keinovaginamies- - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Elämä on laiffii.
-keinovaginamies-Elämä on elämää, mutta arkia on yhtä monenlaisia kuin ihmisiäkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Elämä on elämää, mutta arkia on yhtä monenlaisia kuin ihmisiäkin.
Jaa jaa,
mutta tärkeintä on arjen sietokyky.
Mistä muuten sait nuo ideat luovasta työstä, matkustelusta, yms...
N. 99% ihmisistä ei vietä tuollaista elämää.
-keinovaginamies- - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jaa jaa,
mutta tärkeintä on arjen sietokyky.
Mistä muuten sait nuo ideat luovasta työstä, matkustelusta, yms...
N. 99% ihmisistä ei vietä tuollaista elämää.
-keinovaginamies-Moni tuntemani ihminen viettää juuri edellä mainitun kaltaista elämää ja arkea. Myös alat, joita olen opiskellut olisivat työnpuolesta vaihtelevia ja luovan- sekä taidepuolen töitä.
Toki arkeen kuuluu myös rutiiniosio.
Minulle vaihtelevuus on huomattavasti normaalimpaa arkea kuin kotona jumiminen tao 9-5 työaika.
Asioiden visiointi on mielekkäämpää kuin vision toteuttaminen.
Visioissa ihmisen on hyvä olla.
Eläimet eivät pysty kuvittelemaan tulevaisuutta, niillä vasta tylsää on.- Anonyymi
Esitän tähän poikkeavan näkökulman. Visiointi on mahtavaa, mutta vielä parempaa on saada visiot todeksi.
Anonyymi kirjoitti:
Esitän tähän poikkeavan näkökulman. Visiointi on mahtavaa, mutta vielä parempaa on saada visiot todeksi.
Lainaan filosofia:
"Parasta ei ole hunaja, vaan hetki ennen hunajaa."
- Nalle PuhGattino kirjoitti:
Lainaan filosofia:
"Parasta ei ole hunaja, vaan hetki ennen hunajaa."
- Nalle PuhAina visioiden toteuttaminen ei onnistu.
Ostin kaapelia, hirmu kallista kaapelia, joka lupasi kaiuttimille enemmän suorituskykyä.
Kapasitanssi ja induktanssi optimoituu, mutta myös elektronien hyppely on hallitumpaa.
Tanssia ja hyppelyä, sopii mulle joka joraa kahden lattiakaiuttimen kanssa.
Muutos oli kuitenkin mitätön ja kaunis visio tulevaisuudesta, nuupahti.- Anonyymi
Gattino kirjoitti:
Aina visioiden toteuttaminen ei onnistu.
Ostin kaapelia, hirmu kallista kaapelia, joka lupasi kaiuttimille enemmän suorituskykyä.
Kapasitanssi ja induktanssi optimoituu, mutta myös elektronien hyppely on hallitumpaa.
Tanssia ja hyppelyä, sopii mulle joka joraa kahden lattiakaiuttimen kanssa.
Muutos oli kuitenkin mitätön ja kaunis visio tulevaisuudesta, nuupahti.Niin
Itse ostan metrilakua, koska läpinäkyvä muovipussi on hyvä idea.
(naurua)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois
Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait1504029Hei! Halusin vain kertoa.
En tiedä luetko näitä, mutta näimme n.4vk sitten, vaihdoimme muutaman sanan ja tunsin edelleen kipinän välillämme. Katso153909Miksi ikävä ei helpotu vuosien jälkeenkään?
Tänään olin ensimmäistä kertaa sinun lähtösi jälkeen tilassa, jossa vuosia sitten nähtiin ensimmäistä kerta. Ollessani123052Riikka on siis suomalaisille velkaa 84 mrd
Jos kauhukabinetti istuu vaalikauden loppuun. Keskimäärin yli 20 miljardia uutta velkaa rikkaiden veronalennuksiin jokai663038Sanna on suomalaisille siis velkaa 24 mrd euroa
Muistanette vielä kuinka Italian remonttirahoja perusteltiin sillä, että italialaiset ostaa suomalaisilta paidatkin pääl1492602- 712510
Luotathan siihen tunteeseen, joka välillämme on?
Uskothan myös, että se kestää tämän? Kaipaan sinua valtavasti. Vielä tehdään yhdessä tästä jotain ihmeellistä ja kaunist282223- 301619
"Sanna Marinin kirja floppasi", kertoo eräs median otsikko
"Miljardien tappio - Sanna Marin vaikenee", kertoo toinen otsikko. Marin ei siis siinä kirjassaan kerro sanallakaan For1141554- 201405