Olen nyt tässä katsellut vessan suljettua ovea jo vartin. Puolen tunnin kuluttua olen katsellut sitä kolme varttia.
Mikä tässä on ihmisen kannalta oleellisinta, on kärsivällisyys.
Kuin hukkaan kuluvan odotusajan voi käyttää kaikenlaisiin muihin asioihin kuin odottamiseen.
)naurua)
Arki
19
243
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Hukkaan kuluvan ajan harrasteet
Luin lehdestä tärkeimmät, raavin päätäni, naksuttelin pöytälamppua ja ja vilkaisin ulos.
(hihitystä)- AnonyymiUUSI
Tulos
Kun kissa vihdoin ja viimein tulee vessasta ulos, niin se tassuttelee editseni pois radalta, joka vei vessaan.
(hihitystä)
- AnonyymiUUSI
Heh. Voi kanssasi. Minäpä olenkin rölli ja hetki sitten tuli valtava pölli. Taloyhtiön ukko joutui tilamaan pumppuauton paikalle ja lapset katselivat mokomaa haalariukkoa ihaillen.
>simiti<- AnonyymiUUSI
Arki sanana on aika lyhyt, mutta terävä. Arki sanana tärähtää. Arki lähes komentaa.
Mutta vaikka näin on, niin on myös että arki on varsin tyhjä sana.
Arjen tylsyys ja samankaltaisuus ja toistuvuus lähes raivostuttaa. Päivästä toiseen sama seinä, ovi ja puu ulkona.
Olen arjen kierteessä vailla mitään toivoa.
(hihitystä) - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Arki sanana on aika lyhyt, mutta terävä. Arki sanana tärähtää. Arki lähes komentaa.
Mutta vaikka näin on, niin on myös että arki on varsin tyhjä sana.
Arjen tylsyys ja samankaltaisuus ja toistuvuus lähes raivostuttaa. Päivästä toiseen sama seinä, ovi ja puu ulkona.
Olen arjen kierteessä vailla mitään toivoa.
(hihitystä)Onko sinulla vielä todettu ADHD tai pakkomielle? Ei siinä mitään hävettävää ole.
>simiti< - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Onko sinulla vielä todettu ADHD tai pakkomielle? Ei siinä mitään hävettävää ole.
>simiti<Mjaa
Ei muistaakseni. Ei kyllä ole testattukaan.
(reps) - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mjaa
Ei muistaakseni. Ei kyllä ole testattukaan.
(reps)Joo ei
ADHD ei ole todennäköinen, sillä nettitesti oli varsin yksiselitteinen.
Pakkomiellepolitiikka on vielä hieman auki, sillä en tiedä millaista testiä etsiä.
Jatkan tutkimuksia.
(hirn)
- AnonyymiUUSI
Semmoista. Minä olen doomscrollannut tämän aamun Tiktokia ja Instaa.
Karuintahan tässä on, että parikymppisenä haaveilin elämästä, johon sisältyy luovaa ja vaihtelevaa työtä, matkustelua ja rakas mies, joka myös haluaa matkustella sekä jossakin vaiheessa perheen perustaminen ja vaikka punaista tupaa ja perunamaatakin, jos niikseen.
Todellisuus: pätkätöitä, reistailevaa terveyttä ja rahahuolia eli ei mahdollisuutta elintasoon, josta haaveili.
Matkustelu typistyneenä paikallisliikenteeseen ja polkupyörään.
Parisuhdepuolella miehet, jotka ovat niin jumiutuneet paikkaan niin, että heidän mielestään pitäisi nujuta kotona 24/7. Lisämausteena naiset, jotka kuvittelevat minun lämpenevän heidän ahdistelunsa perusteella vaikka olen hetero.
Eli onnea, iloa ja rakkautta toivoin ja halusin. Sain moskaa ja henkisyyskasvatusta, jota en halunnut.
Taidan keitellä pannullisen kaffetta ja etsiä hukassa olevan pyöränavaimen.- AnonyymiUUSI
Se hukassa oleva pyöränavain on sieĺlä sohvatyynyn alla. Siinä siinä imurin viekussa.
>simiti< - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Se hukassa oleva pyöränavain on sieĺlä sohvatyynyn alla. Siinä siinä imurin viekussa.
>simiti<En omista sohvaa, joten joko on kyse jonkun toisen avaimesta tai pyöränavain ei ole tässä asunnossa.
- AnonyymiUUSI
Elämä on laiffii.
-keinovaginamies- - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Elämä on laiffii.
-keinovaginamies-Elämä on elämää, mutta arkia on yhtä monenlaisia kuin ihmisiäkin.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Elämä on elämää, mutta arkia on yhtä monenlaisia kuin ihmisiäkin.
Jaa jaa,
mutta tärkeintä on arjen sietokyky.
Mistä muuten sait nuo ideat luovasta työstä, matkustelusta, yms...
N. 99% ihmisistä ei vietä tuollaista elämää.
-keinovaginamies- - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Jaa jaa,
mutta tärkeintä on arjen sietokyky.
Mistä muuten sait nuo ideat luovasta työstä, matkustelusta, yms...
N. 99% ihmisistä ei vietä tuollaista elämää.
-keinovaginamies-Moni tuntemani ihminen viettää juuri edellä mainitun kaltaista elämää ja arkea. Myös alat, joita olen opiskellut olisivat työnpuolesta vaihtelevia ja luovan- sekä taidepuolen töitä.
Toki arkeen kuuluu myös rutiiniosio.
Minulle vaihtelevuus on huomattavasti normaalimpaa arkea kuin kotona jumiminen tao 9-5 työaika.
Asioiden visiointi on mielekkäämpää kuin vision toteuttaminen.
Visioissa ihmisen on hyvä olla.
Eläimet eivät pysty kuvittelemaan tulevaisuutta, niillä vasta tylsää on.- AnonyymiUUSI
Esitän tähän poikkeavan näkökulman. Visiointi on mahtavaa, mutta vielä parempaa on saada visiot todeksi.
Anonyymi kirjoitti:
Esitän tähän poikkeavan näkökulman. Visiointi on mahtavaa, mutta vielä parempaa on saada visiot todeksi.
Lainaan filosofia:
"Parasta ei ole hunaja, vaan hetki ennen hunajaa."
- Nalle PuhGattino kirjoitti:
Lainaan filosofia:
"Parasta ei ole hunaja, vaan hetki ennen hunajaa."
- Nalle PuhAina visioiden toteuttaminen ei onnistu.
Ostin kaapelia, hirmu kallista kaapelia, joka lupasi kaiuttimille enemmän suorituskykyä.
Kapasitanssi ja induktanssi optimoituu, mutta myös elektronien hyppely on hallitumpaa.
Tanssia ja hyppelyä, sopii mulle joka joraa kahden lattiakaiuttimen kanssa.
Muutos oli kuitenkin mitätön ja kaunis visio tulevaisuudesta, nuupahti.- AnonyymiUUSI
Gattino kirjoitti:
Aina visioiden toteuttaminen ei onnistu.
Ostin kaapelia, hirmu kallista kaapelia, joka lupasi kaiuttimille enemmän suorituskykyä.
Kapasitanssi ja induktanssi optimoituu, mutta myös elektronien hyppely on hallitumpaa.
Tanssia ja hyppelyä, sopii mulle joka joraa kahden lattiakaiuttimen kanssa.
Muutos oli kuitenkin mitätön ja kaunis visio tulevaisuudesta, nuupahti.Niin
Itse ostan metrilakua, koska läpinäkyvä muovipussi on hyvä idea.
(naurua)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP jo 100 % suositumpi kuin persut
Kertoo Hesarin uusin kannatuskysely. Demareiden kannatus on miltei tuplat verrattuna persuihinl. Suomen kansa ei selväst14010890- 2664753
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah1784069Mikä tämä henkilö mahtaa touhuta Parkanossa
Kamalaa https://www.ylasatakunta.fi/teksti/pirkanmaan-karajaoikeus-vangitsi-koiran-tappamisesta-epaillyn-6.68.127794.b58553691Orpo: Velkajarrua vastustavaa puoluetta vaikea ajatella hallitukseen
No Minja Koskelan kommunistipuolue jäi ulos tuosta. Kaikki eduskuntapuolueet vasemmistoliittoa lukuun ottamatta sopivat1843569PS ylivoimainen nousija myös HS:n gallupissa, SDP laskee taas
https://www.verkkouutiset.fi/a/hs-gallup-sdpn-suosio-laskee-ps-nousussa/#0a7d2507 Ylivoimainen viime kuukausien nousija973426Ikävä sinua mies
Vuosia kuluu, mutta tunteet ei ole hävinnyt. Tasoittuneet toki, kun ei olla nähty. Järki palannut päähän kuitenkin. Se i333325Valtavasti suomalaisia asunnottomina, mutta ei yhtään somalia
tai muuta kehitysmaalaista. Mites tässä näin kävi? Tiedän hyvin, että esim. somaleita lentää ulos mm. Hekan asunnoista,863207Hienoa! Eduskunta luopui käteisen käytöstä
Nyt tuo sama muutos pitää saada myös muuhun yhteiskuntaan. Käteistähän ei tarvitse tänä päivänä enää kuin rikolliset.691884Kiinnostaa - ei kiinnosta - kiinnostaapas
Selittäkää hämmentyneelle miksi miehiä ei ikinä kiinnosta silloin, kun sitä olisi itsekin kiinnostunut? Sitten kun siirt2051804