Katsotaan kuinka viisas sä olet
Laitoin sulle viestin tänne kryptisen
26
312
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Oon viisas🙂😀
- AnonyymiUUSI
Ainakin niin viisas, etten usko viestien olevan oikeasti häneltä, vaikka kuvittelisin niissä olevan montakin tunnistetta. Muuten olisin kysynyt häntä taas turhaan treffeille irl, kun tunteet käyvät taas ylikierroksilla. Luultavammin hänelle tulisi siitä vain paha mieli.
- AnonyymiUUSI
Tänään en ehdi olla palstalla juurikaan joten en ehdi etsiä. Viisaampi jos oisit niin ymmärtäisit jo sen ennen ku laitat ja kirjoitat tommosta.
- AnonyymiUUSI
Mistä joku anonyymi tietäisi sinun aikataulusi, sinä tärähtäneen oloinen tapaus joka tälle palstaäijälle tilität?
- AnonyymiUUSI
Olen viisaampi, kuin villisika. Saattaa löytyä tai saattaa olla, ettei löydykään.
- AnonyymiUUSI
Fiksu saattaa tulkita viestisi haluamallasi tavalla. Viisas ei edes käy tällä palstalla aikaansa tuhlaamassa.
- AnonyymiUUSI
Onneksi sinäkin olet kuitenkin täällä meidän muiden ei niin viisaiden joukossa.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Onneksi sinäkin olet kuitenkin täällä meidän muiden ei niin viisaiden joukossa.
Itseironia ei onneksi mene ohi.
- AnonyymiUUSI
Do you want to play a game?
- AnonyymiUUSI
Onks siinä jotain hologrammia, ku ei täl vehkeellä näy? :D
- AnonyymiUUSI
Mistä vehkeestä puhut?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mistä vehkeestä puhut?
192.168.223.100 osuuko?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
192.168.223.100 osuuko?
Arvaan että ei? Hologrammisti tarkoitti tätä tablettia. -kilsat
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kerro toki lisää tabletistasi, nyt alkoi kiinnostaa
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kiikuta same kammarille ja sano että minun yksityisytttä on rikottu? Itseä ei huolettais yhtään mahdolliset sanktiot jaosta, osoitteiden jakaminen ei ole laillista, mutta istuisin mieluummin sinnillä kuin maksaisin kriminaalin paljastamisesta valtiolle jos ihan saliin menis ja ”muiden” antamat sakot voi repiä vaikka nenän edessä kärjistetysti
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kiikuta same kammarille ja sano että minun yksityisytttä on rikottu? Itseä ei huolettais yhtään mahdolliset sanktiot jaosta, osoitteiden jakaminen ei ole laillista, mutta istuisin mieluummin sinnillä kuin maksaisin kriminaalin paljastamisesta valtiolle jos ihan saliin menis ja ”muiden” antamat sakot voi repiä vaikka nenän edessä kärjistetysti
Voi voi, meinaisko mansikkakin ilmestyä huuleen, ku tuttipullos hajois.
Onneks sunkaltaset "Pulmuset" paljastaa ihan itte ittensä. -sivusta - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Voi voi, meinaisko mansikkakin ilmestyä huuleen, ku tuttipullos hajois.
Onneks sunkaltaset "Pulmuset" paljastaa ihan itte ittensä. -sivustaJuurihan minä kehoitin, että mene itkemään jonnekin että yhyy joku löysi osoitteeni finluxilta minä olen tässä uhri. Olikohan ees juuri osoitteesta tabletista varsinaisesti kyse kun noita silmukoita riittää ns lahjaton lapsi
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
192.168.223.100 osuuko?
192.168.1.1 on paljon parempi. Siitä vaan hakkeroimaan. - sivulta
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
192.168.1.1 on paljon parempi. Siitä vaan hakkeroimaan. - sivulta
Naimapäivä tulossa? Pitääkö onnitella, vai vinkkaatko päättäjistä elimistä ensin. -sivusta
- AnonyymiUUSI
Laita vaikka toinen ja kolmaskin, mut niin kauan kun ne on täällä vaan eikä mun puhelimessa niillä ei ole mitään vaikutusta mihinkään.
En edes yritä löytää saati ratkoa.
Ei musta siihen ratkomiseen oliskaan tässä kunnossa enää 😔 - AnonyymiUUSI
Missä se viesti on🤔
- AnonyymiUUSI
Ootko katsonut sängyn alta?
- AnonyymiUUSI
Mieti mitä olet tänään tehnyt ja laittanut nettiin
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ootko katsonut sängyn alta?
En, olen ollut töissä niin ei tässä ole joutanut tiirailemaan sängyn alusia.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mieti mitä olet tänään tehnyt ja laittanut nettiin
Olisitko esim juur sinä voinut tehdä jotain estääksesi sen? Kyllästyyhän sitä jokainen, kakrujen mellastuksen mahdollistaja
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Olisitko esim juur sinä voinut tehdä jotain estääksesi sen? Kyllästyyhän sitä jokainen, kakrujen mellastuksen mahdollistaja
Unplug ei tullut millään mieleen? Son voi voi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP jo 100 % suositumpi kuin persut
Kertoo Hesarin uusin kannatuskysely. Demareiden kannatus on miltei tuplat verrattuna persuihinl. Suomen kansa ei selväst15611042Ikävä sinua mies
Vuosia kuluu, mutta tunteet ei ole hävinnyt. Tasoittuneet toki, kun ei olla nähty. Järki palannut päähän kuitenkin. Se i474315Mikä tämä henkilö mahtaa touhuta Parkanossa
Kamalaa https://www.ylasatakunta.fi/teksti/pirkanmaan-karajaoikeus-vangitsi-koiran-tappamisesta-epaillyn-6.68.127794.b58664054Orpo: Velkajarrua vastustavaa puoluetta vaikea ajatella hallitukseen
No Minja Koskelan kommunistipuolue jäi ulos tuosta. Kaikki eduskuntapuolueet vasemmistoliittoa lukuun ottamatta sopivat1973664PS ylivoimainen nousija myös HS:n gallupissa, SDP laskee taas
https://www.verkkouutiset.fi/a/hs-gallup-sdpn-suosio-laskee-ps-nousussa/#0a7d2507 Ylivoimainen viime kuukausien nousija1013486Valtavasti suomalaisia asunnottomina, mutta ei yhtään somalia
tai muuta kehitysmaalaista. Mites tässä näin kävi? Tiedän hyvin, että esim. somaleita lentää ulos mm. Hekan asunnoista,1013340Hienoa! Eduskunta luopui käteisen käytöstä
Nyt tuo sama muutos pitää saada myös muuhun yhteiskuntaan. Käteistähän ei tarvitse tänä päivänä enää kuin rikolliset.731980Maajussi-Ville herättää kysymyksiä - Etsiikö oikeasti rakkautta vai mainostaako oliiviöljyä?
Mitä mieltä olet: etsiikö Ville rakkautta vai mainostaako oliiviöljyään? Maajussille morsian -ohjelmassa yksi maajusseis161305Kovia syytöksiä Stefan Thermaninsta.
Jättänyt taas maksamatta kohuliikemies, hupparit ja muita ostamiaan tavaroita. On soiteltu liikkeestä ja Stefan iskenyt155998Totuuspuolueen johtaja Jaana "prinsessa Leia" Kavonius on vangittu
Kavonius määrättiin jo keväällä 2024 poissaolevana vangittavaksi todennäköisin syin epäiltynä 13 vainoamisesta ja 24 kun269964