Mikään ei tunnu oikealta, mikään ei ole ennallaan enää

Anonyymi-ap

Kun on saanut maistaa jotain hyvää niin ihmisen kuin työnkin suhteen. Enkä tarkoita, että olisi tapahtunut mitään fyysistä.
Ikävä niitä silmiä joihin kiinni jäin . 🥺 Ikävä sitä kaikkea mitä toinen on.
Etsin toisinaan kaikista ja kaikkialta.. Kaikesta mikä muistuttaa. Istun ja odotan, että hän kävelisi nyt tähän kun minulla on aikaa.. Juoksisiko pois, kun on niin (määrittele)kiire vai jäisikö hetkeksi.. Katsoisiko hetken vielä silmiini.

Miksi? Miksi pitää tuntea niin suuria tunteita ja rakastua täysin väärään aikaan toiseen ihmiseen. Kumpikin elää omaa elämäänsä..

Yrittänyt pyristellä eroon kaikin tavoin mitä ikinä keksin. Nyt vain kuuntelen musiikkia penkillä ja silmät kostuivat, kun en saanutkaan häntä mielestäni. Sydän itkee, niin minäkin..
Varsinkin jos näen jotain sellaista mitä luotu yhdessä.
Hetken taas olin ajattelematta. Eiku.. Hetkinen. Onko päivääkään, jolloin en ajattelisi. Ei. Ehkä taustalla vähemmän. Näin on asiat enkä voi sille mitään.

Naiselta miehelle.. Kuin hänelle. Ajatuksia puran.

14

227

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      UUSI

Mutta voikaa kaikki hyvin. Mä meen täältä taas.. Heei.. Luulen tulevani ehkä takaisin, ehkä en tule.
      /ap

• Anonyymi
      UUSI

Tulin takaisin.. Numero 3 ilmestyi jälleen eteeni. ❤️ Ja viesti. 😚
      /ap

• Anonyymi
      UUSI

Kiva et sulla menee hyvin.

• Anonyymi
        UUSI

En oo pohjalla, vaikka melkein jossain vaiheessa kosketin pohjaa.
        Toivottavasti sulla menee hyvin myös.

• Anonyymi
        UUSI

On mennyt huonomminkin. Menestystä toivon sinulle.

• Anonyymi
      UUSI

❤️❤️🙂🙂

• Anonyymi
        UUSI

🙂🙂❤️❤️

• Anonyymi
      UUSI

Mulle tuli samantien eteen Facebookissa, että narsisti haluaa tahallaan jättää asiat epäselväksi, ettet koskaan unohtaisi häntä.. Miksi heti tulee tällaisia artikkeleita ja kuvia. Miksi? En halua ajatella hänestä niin. 🙄
      Vastauksetta jääminen on vastaus jne.
      /ap

• Anonyymi
        UUSI

Minusta on niinku sanotaan, hiljaisuus on myöntymisen merkki. Eli itellä joihinkin kysymyksiin vastaus on saatu vastapuolen vaikenemisella. Samaistun tunteeseen, että olisi kiva saada vastaukset ja selvyys kaikkiin asioihin suhteessa, mutta se ei vaan mene niin. Ei kaikki ota vastuuta mistään, ei edes toisen tunteista vaikka ne on ite herättäneet. Toivottavasti sulla on toisin.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Minusta on niinku sanotaan, hiljaisuus on myöntymisen merkki. Eli itellä joihinkin kysymyksiin vastaus on saatu vastapuolen vaikenemisella. Samaistun tunteeseen, että olisi kiva saada vastaukset ja selvyys kaikkiin asioihin suhteessa, mutta se ei vaan mene niin. Ei kaikki ota vastuuta mistään, ei edes toisen tunteista vaikka ne on ite herättäneet. Toivottavasti sulla on toisin.

Samaa mieltä olen itsekin.. Turha hänen olisi ollut vastata tiettyihin asioihin, koska olisi joutunut valehtelemaan. Olen saanut vastauksia myös tietysti näin..
        Tilanteet oli mitä oli. Hän on muuttanut minuun asumaan.
        /ap

• Anonyymi
      UUSI

Ja tasaisin väliajoin käyt lässytämässä tätä samaa - ei tarvitse ikinä tehdä mitään muuta kuin voivotella! Kätevää!

• Anonyymi
        UUSI

Miten niin. Ollaan me yhteydessä irl.

• Anonyymi
        UUSI

Yhtä paljon hänkin voisi tehdä jotain, jos haluaisi. 🙂 Eli ei halua. Saa kai tunteitaan purkaa. Minä alan käymään iltapuuhiin. Aikainen työaamu taas tulossa.

• Anonyymi
      UUSI

Ikävää ei oikein voi lievittää. Se elää omaa elämäänsä. Vinkkejä odotellaan ja otetaan vastaan. 👆
      Ja vielä yhtä viestiä odotan häneltä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. SDP jo 100 % suositumpi kuin persut

Kertoo Hesarin uusin kannatuskysely. Demareiden kannatus on miltei tuplat verrattuna persuihinl. Suomen kansa ei selväst
      Maailman menoa
      140
      10890
    2. Voiko normaali ihminen ryhtyä vasemmistolaiseksi?

Tätä jäin pohdiskelemaan.
      Maailman menoa
      266
      4753
    3. SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa

SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah
      Maailman menoa
      178
      4069
    4. Mikä tämä henkilö mahtaa touhuta Parkanossa

Kamalaa https://www.ylasatakunta.fi/teksti/pirkanmaan-karajaoikeus-vangitsi-koiran-tappamisesta-epaillyn-6.68.127794.b58
      Parkano
      55
      3691
    5. Orpo: Velkajarrua vastustavaa puoluetta vaikea ajatella hallitukseen

No Minja Koskelan kommunistipuolue jäi ulos tuosta. Kaikki eduskuntapuolueet vasemmistoliittoa lukuun ottamatta sopivat
      Maailman menoa
      184
      3569
    6. PS ylivoimainen nousija myös HS:n gallupissa, SDP laskee taas

https://www.verkkouutiset.fi/a/hs-gallup-sdpn-suosio-laskee-ps-nousussa/#0a7d2507 Ylivoimainen viime kuukausien nousija
      Maailman menoa
      97
      3426
    7. Ikävä sinua mies

Vuosia kuluu, mutta tunteet ei ole hävinnyt. Tasoittuneet toki, kun ei olla nähty. Järki palannut päähän kuitenkin. Se i
      Ikävä
      33
      3325
    8. Valtavasti suomalaisia asunnottomina, mutta ei yhtään somalia

tai muuta kehitysmaalaista. Mites tässä näin kävi? Tiedän hyvin, että esim. somaleita lentää ulos mm. Hekan asunnoista,
      Maailman menoa
      86
      3207
    9. Hienoa! Eduskunta luopui käteisen käytöstä

Nyt tuo sama muutos pitää saada myös muuhun yhteiskuntaan. Käteistähän ei tarvitse tänä päivänä enää kuin rikolliset.
      Maailman menoa
      69
      1884
    10. Kiinnostaa - ei kiinnosta - kiinnostaapas

Selittäkää hämmentyneelle miksi miehiä ei ikinä kiinnosta silloin, kun sitä olisi itsekin kiinnostunut? Sitten kun siirt
      Sinkut
      205
      1804
    Aihe