Kun on saanut maistaa jotain hyvää niin ihmisen kuin työnkin suhteen. Enkä tarkoita, että olisi tapahtunut mitään fyysistä.
Ikävä niitä silmiä joihin kiinni jäin . 🥺 Ikävä sitä kaikkea mitä toinen on.
Etsin toisinaan kaikista ja kaikkialta.. Kaikesta mikä muistuttaa. Istun ja odotan, että hän kävelisi nyt tähän kun minulla on aikaa.. Juoksisiko pois, kun on niin (määrittele)kiire vai jäisikö hetkeksi.. Katsoisiko hetken vielä silmiini.
Miksi? Miksi pitää tuntea niin suuria tunteita ja rakastua täysin väärään aikaan toiseen ihmiseen. Kumpikin elää omaa elämäänsä..
Yrittänyt pyristellä eroon kaikin tavoin mitä ikinä keksin. Nyt vain kuuntelen musiikkia penkillä ja silmät kostuivat, kun en saanutkaan häntä mielestäni. Sydän itkee, niin minäkin..
Varsinkin jos näen jotain sellaista mitä luotu yhdessä.
Hetken taas olin ajattelematta. Eiku.. Hetkinen. Onko päivääkään, jolloin en ajattelisi. Ei. Ehkä taustalla vähemmän. Näin on asiat enkä voi sille mitään.
Naiselta miehelle.. Kuin hänelle. Ajatuksia puran.
Mikään ei tunnu oikealta, mikään ei ole ennallaan enää
14
227
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Mutta voikaa kaikki hyvin. Mä meen täältä taas.. Heei.. Luulen tulevani ehkä takaisin, ehkä en tule.
/ap - AnonyymiUUSI
Tulin takaisin.. Numero 3 ilmestyi jälleen eteeni. ❤️ Ja viesti. 😚
/ap - AnonyymiUUSI
Kiva et sulla menee hyvin.
- AnonyymiUUSI
En oo pohjalla, vaikka melkein jossain vaiheessa kosketin pohjaa.
Toivottavasti sulla menee hyvin myös. - AnonyymiUUSI
On mennyt huonomminkin. Menestystä toivon sinulle.
- AnonyymiUUSI
❤️❤️🙂🙂
- AnonyymiUUSI
🙂🙂❤️❤️
- AnonyymiUUSI
Mulle tuli samantien eteen Facebookissa, että narsisti haluaa tahallaan jättää asiat epäselväksi, ettet koskaan unohtaisi häntä.. Miksi heti tulee tällaisia artikkeleita ja kuvia. Miksi? En halua ajatella hänestä niin. 🙄
Vastauksetta jääminen on vastaus jne.
/ap- AnonyymiUUSI
Minusta on niinku sanotaan, hiljaisuus on myöntymisen merkki. Eli itellä joihinkin kysymyksiin vastaus on saatu vastapuolen vaikenemisella. Samaistun tunteeseen, että olisi kiva saada vastaukset ja selvyys kaikkiin asioihin suhteessa, mutta se ei vaan mene niin. Ei kaikki ota vastuuta mistään, ei edes toisen tunteista vaikka ne on ite herättäneet. Toivottavasti sulla on toisin.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Minusta on niinku sanotaan, hiljaisuus on myöntymisen merkki. Eli itellä joihinkin kysymyksiin vastaus on saatu vastapuolen vaikenemisella. Samaistun tunteeseen, että olisi kiva saada vastaukset ja selvyys kaikkiin asioihin suhteessa, mutta se ei vaan mene niin. Ei kaikki ota vastuuta mistään, ei edes toisen tunteista vaikka ne on ite herättäneet. Toivottavasti sulla on toisin.
Samaa mieltä olen itsekin.. Turha hänen olisi ollut vastata tiettyihin asioihin, koska olisi joutunut valehtelemaan. Olen saanut vastauksia myös tietysti näin..
Tilanteet oli mitä oli. Hän on muuttanut minuun asumaan.
/ap
- AnonyymiUUSI
Ja tasaisin väliajoin käyt lässytämässä tätä samaa - ei tarvitse ikinä tehdä mitään muuta kuin voivotella! Kätevää!
- AnonyymiUUSI
Miten niin. Ollaan me yhteydessä irl.
- AnonyymiUUSI
Yhtä paljon hänkin voisi tehdä jotain, jos haluaisi. 🙂 Eli ei halua. Saa kai tunteitaan purkaa. Minä alan käymään iltapuuhiin. Aikainen työaamu taas tulossa.
- AnonyymiUUSI
Ikävää ei oikein voi lievittää. Se elää omaa elämäänsä. Vinkkejä odotellaan ja otetaan vastaan. 👆
Ja vielä yhtä viestiä odotan häneltä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP jo 100 % suositumpi kuin persut
Kertoo Hesarin uusin kannatuskysely. Demareiden kannatus on miltei tuplat verrattuna persuihinl. Suomen kansa ei selväst14010890- 2664753
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah1784069Mikä tämä henkilö mahtaa touhuta Parkanossa
Kamalaa https://www.ylasatakunta.fi/teksti/pirkanmaan-karajaoikeus-vangitsi-koiran-tappamisesta-epaillyn-6.68.127794.b58553691Orpo: Velkajarrua vastustavaa puoluetta vaikea ajatella hallitukseen
No Minja Koskelan kommunistipuolue jäi ulos tuosta. Kaikki eduskuntapuolueet vasemmistoliittoa lukuun ottamatta sopivat1843569PS ylivoimainen nousija myös HS:n gallupissa, SDP laskee taas
https://www.verkkouutiset.fi/a/hs-gallup-sdpn-suosio-laskee-ps-nousussa/#0a7d2507 Ylivoimainen viime kuukausien nousija973426Ikävä sinua mies
Vuosia kuluu, mutta tunteet ei ole hävinnyt. Tasoittuneet toki, kun ei olla nähty. Järki palannut päähän kuitenkin. Se i333325Valtavasti suomalaisia asunnottomina, mutta ei yhtään somalia
tai muuta kehitysmaalaista. Mites tässä näin kävi? Tiedän hyvin, että esim. somaleita lentää ulos mm. Hekan asunnoista,863207Hienoa! Eduskunta luopui käteisen käytöstä
Nyt tuo sama muutos pitää saada myös muuhun yhteiskuntaan. Käteistähän ei tarvitse tänä päivänä enää kuin rikolliset.691884Kiinnostaa - ei kiinnosta - kiinnostaapas
Selittäkää hämmentyneelle miksi miehiä ei ikinä kiinnosta silloin, kun sitä olisi itsekin kiinnostunut? Sitten kun siirt2051804