Jos nainen kutsuu rohkeaksi kertoessani ihastuksestani kyseiseen henkilöön?
Kuultu jo kolmesti tähän ikään mennessä.
Mitä tarkoittaa
4
165
Vastaukset
- Anonyymi
Mitäs ne muut on sanoneet?
Mutta ei kaikki uskalla kertoa ihastumistaan, niin onhan se rohkeaa? - Anonyymi
No että hän arvostaa rohkeuttasi olla avoin tunteistasi. Arvostuksen osoitus. Monet miehet eivät uskalla kertoa tuollaisia asioita suoraan vaikka kannattaisi.
- Anonyymi
Naisena vastaan. Jos mulle joku mies, johon olen ihastunut, kertoo ihastuksestaan, punastun, hymyilen, menen sanattomaksi, innostun jne.
Jos sen sanoo mies, johon en tunne ihastusta, suusta voisi tulla tuollainen lausahdus, että kehuu rohkeaksi kun ei osais muuta sanoa, kun tuntuis vaivaantuneelta olla vaan hiljaa ja liian tylyltä sanoa, että itse en ole.- Anonyymi
Miten tylsää! 😧😁
Tuossa jättää hyvän jäynän paikan käyttämättä!
Ihastuneelta tiedustellaan tietysti:
- Millaisesta seksistä hän on haaveillut
- Milloin hän on ajatuksissaan suunnitellut muuttavansa yhteen
- Miten usein hän kokkaisi naiselleen, kun asuisitte yhdessä
- Millainen olisi miehen ostama ensimmäinen lahja ja milloin sen voisi mahdollisesti vastaanottaa, sekä voiko sen vastaanottaa vaikka ei ole itse ihastunut
Ihmiset. Olette aivan liian tylsiä, jos sanotte vain, että toinen on rohkea. 😵
🦄
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1385828
Mikä on vaikeinta siinä, että menetti yhteyden kaivattuun, jota vielä ajattelee?
Mikä jäi kaihertamaan? Jos jokin olisi voinut mennä toisin, mitä se olisi ollut? Mitä olisit toivonut vielä ehtiväsi san3972632- 1362584
Persut rahoittavat velkarahalla rikkaiden ökyelämää
Minkä vuoksi persut eivät leikkaa rikkailta, joilla on maksukykyä? Tuskinpa tuo persujen käytös saa Suomen kansalta hyv102100- 141660
- 711249
Veronmaksajat kustantavat yrittäjien eläkkeitä jo yli 500 miljoonalla
Suomalaista yrittäjää ei kommunistista erota. Aktiivisen "yrittämisen" maksattaa yritystukina yhteiskunnalla, ja vieläpä41094Kun ei numeroa
niin en edes voi viestittää, et suunnitelmiin tuli muutos. Ikävä on, ja kasvaa vaan🤍101072- 52948
- 83878