On se kyllä hyvä nainen, tuollainen jäntevä ja sitkeä ja kova tekemään töitä. Ja on kuulkaas ollut muodoiltaan valio.
On sillä ollu kyllä vähän yskää, ettei ihan tukkeja tarvitse metsissä tänä talvena vedellä. Uusista kengistä se jotain puhui, mutta ihan hyväthän nuo vielä ovat. Naulatkin tallella.
Vaan olen minä vähän ajatellut.
Uutta olen katellut. Ihan tuosta naapuritilalta sellaisen löysin. Ihan oli kuule sorja otus ja mukavan tulinen luonne. Ihan jo pelkkä omistaminen olisi onni. Saati sitten että jos olisi hyöty. Vaan ei se penteleen ketku isäntä minulle sitä myy, Itsellään pitää ja vielä rehvastelee. Mahtaneeko johtua jostain joutavasta pellonkulmasta ja vuokrakärhämästä siitä. En minä tiedä. Kyllä harmittaa. Ravit kyllä kiinnostaisi.
Vaan mitä se minun tammani tuolla oikein tekee. Kappas mokomaa. Mikähän siihen mennyt. Enpä ole kuunaan moista nähnyt. Ihan on vauhkoontunut.
(hihitystä)
Ero
24
488
Vastaukset
- Anonyymi
Oot noon tyhmä s mies
- Anonyymi
Suojatie
Kurvissa Sörnäisissä on luultavasti Suomen eniten päin punaisia kävelty suojatie. Hämeentie on sillä kohtaa leveimmimmillään, missä tämä suojatie sijaitsee.
Radalla on pyöräilijöille omat kaistansa, autoille omansa ja raitiovaunuille kiskonsa. Lisäksi nämä kiskot haarautuvat, joten kohdalla on kaikenlaisia mahdollisia esteitä se ylittää nopeasti, paitsi piikkilanka.
Lisäksi et ole koskaan yksin paikalla, vaan ihmisiä sinkoilee kaikkiin ilmansuuntiin kuin hiukkaskiihdyttimessä. Yhteentörmäyksiltä ei voi aina välttyä.
Eräs tarina alkoi juuri tällä paikalla, joka valaisi koko kaupungin.
(hihitystä)- Anonyymi
On oikeastaan väärin sanoa että tämä tarina alkoi sillä paikalla, vaan kyseinen tarina ennemminkin loppui sillä paikalla.
Siis tarina oli jo ollut, jonka jälkeen se vielä hetken välähti, sammuakseen ikuisiksi ajoiksi.
(hirn) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On oikeastaan väärin sanoa että tämä tarina alkoi sillä paikalla, vaan kyseinen tarina ennemminkin loppui sillä paikalla.
Siis tarina oli jo ollut, jonka jälkeen se vielä hetken välähti, sammuakseen ikuisiksi ajoiksi.
(hirn)No johan! Tuossa oli jo tyyliä. Kuvaus naisesta muistuttaa kuin mustan aukon syntyä. Siellä se välähti ja siihen se sammui ja imutus tuntuu. Vähän kauempana laitamilla parempi katsella ja hahmotella näkymää.
- Anonyymi
Hirnuja hihihihi mies taas vauhdissa. Omille tyhjänpäiväisille jutuille nauraminenhan on lähinnä vajaamielisten hommia.
- Anonyymi
Ulkopuolinen katselu tuottaa terveeltä vaikuttavan tuloksen, mutta jos kävelet varomattomasti sisään, tulet hulluksi. Nyt sinä et uskalla, vaan tyydyt louskuttamaan reunalla, joka tekee sinut hulluksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ulkopuolinen katselu tuottaa terveeltä vaikuttavan tuloksen, mutta jos kävelet varomattomasti sisään, tulet hulluksi. Nyt sinä et uskalla, vaan tyydyt louskuttamaan reunalla, joka tekee sinut hulluksi.
Älkää ampuko lähettiä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älkää ampuko lähettiä.
Antaudun!
Kirjoitetaanko tuo kertomus tähän ketjuun vai aloitetaanko uusi?
(hihitystä) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Antaudun!
Kirjoitetaanko tuo kertomus tähän ketjuun vai aloitetaanko uusi?
(hihitystä)Siis tämä oli vain intro. Pääteoksessa ei mainita sanaa suomenhevonen. Se on kaksijalkaisten hevoshaka.
Edes kissoista siinä ei mainita sanaakaan. Mikä on varsin kummallista.
(naurua) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siis tämä oli vain intro. Pääteoksessa ei mainita sanaa suomenhevonen. Se on kaksijalkaisten hevoshaka.
Edes kissoista siinä ei mainita sanaakaan. Mikä on varsin kummallista.
(naurua)Olen pettynyt
Koska olen kansainvälinen kirjallisuuden megastara, niin täällä (paikallisia) lukijoita ei lainkaan kiinnosta päätyöni sisältö.
Ainoastaan kannet kiinnostavat.
(hirn) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen pettynyt
Koska olen kansainvälinen kirjallisuuden megastara, niin täällä (paikallisia) lukijoita ei lainkaan kiinnosta päätyöni sisältö.
Ainoastaan kannet kiinnostavat.
(hirn)Kreml
Päätyöni on pestä pyykkiä, kuljettaa lapsia kouluun ja maksaa vuokrani.
En ole omistaja, vaan etätyöläinen.
(hihitystä) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kreml
Päätyöni on pestä pyykkiä, kuljettaa lapsia kouluun ja maksaa vuokrani.
En ole omistaja, vaan etätyöläinen.
(hihitystä)Katastrofi
Koska en ole täysin uupelo (nykytieteen mukaan), niin on lähes nähtävää ollut aina se mitä tapahtuu seuraavaksi.
On kuin avaisi kalan.
(hihitystä) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Katastrofi
Koska en ole täysin uupelo (nykytieteen mukaan), niin on lähes nähtävää ollut aina se mitä tapahtuu seuraavaksi.
On kuin avaisi kalan.
(hihitystä)Mjaa
Siis ette ole seuranneet tämän SMO- tilauksen tuloksia.
No, en minä siitä teitä syytä.
Katsokaas kun kaikilla on oma ruutunsa pelata.
Mutta erotuksena peleihin, niin haluaisin kysyä, että onko pelaaja peleissän niin vakuuttava?
Voi herra mun vereni.
(reps) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mjaa
Siis ette ole seuranneet tämän SMO- tilauksen tuloksia.
No, en minä siitä teitä syytä.
Katsokaas kun kaikilla on oma ruutunsa pelata.
Mutta erotuksena peleihin, niin haluaisin kysyä, että onko pelaaja peleissän niin vakuuttava?
Voi herra mun vereni.
(reps)Perkele
Oletteko koskaan kuulleet sanaa perkele?
Perkele on vitun kanssa yleisin kirosana, jota käytetään.
Lisäksi on sanonta ”Reisille meni.”
Mutta mikä tässä hassuinta on se että Kremliltä loppuivat rahat: pankkisektori finaalissa, yritykset kusessa ja tulevaisuus kurassa.
Mikä se hassuin osuus oli tässä?
(naurua) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Perkele
Oletteko koskaan kuulleet sanaa perkele?
Perkele on vitun kanssa yleisin kirosana, jota käytetään.
Lisäksi on sanonta ”Reisille meni.”
Mutta mikä tässä hassuinta on se että Kremliltä loppuivat rahat: pankkisektori finaalissa, yritykset kusessa ja tulevaisuus kurassa.
Mikä se hassuin osuus oli tässä?
(naurua)Odessa
Odessa on kauniimpia kaupunkeja ,mitä käydä.
Odessa on Odessa.
Hiljaiset puheet ja paistetun tuoksu.
Satamassa.
Lapset, nuo oudot, eivät sodasta vielä tiedä mitään.
(naurua) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Odessa
Odessa on kauniimpia kaupunkeja ,mitä käydä.
Odessa on Odessa.
Hiljaiset puheet ja paistetun tuoksu.
Satamassa.
Lapset, nuo oudot, eivät sodasta vielä tiedä mitään.
(naurua)Kyssä
Näyttääkö teistäkin että Putin (Vlad) näyttää mulkulta, jolla on jalat?
Mutta ei päätä. Vain häntä.
(hirn) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyssä
Näyttääkö teistäkin että Putin (Vlad) näyttää mulkulta, jolla on jalat?
Mutta ei päätä. Vain häntä.
(hirn)Rajoita
Siis olen niin kyllästynyt katselemaan sivusta tätä kaikkea.
Kuka kusipää vie vanhuksilta eläkkeet voidakseen paremmin? Kuka vie lelut lapsen edestä?
Ei se ole kuka, vaan olosuhteet.
Ja tämä stnan pallopää sen juuri keksi tehdä: valloittaa maailma.
Ei mene kuin viikko, niin kaveri pelaa pingistä lyhtypylväässä.
(hihitystä) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rajoita
Siis olen niin kyllästynyt katselemaan sivusta tätä kaikkea.
Kuka kusipää vie vanhuksilta eläkkeet voidakseen paremmin? Kuka vie lelut lapsen edestä?
Ei se ole kuka, vaan olosuhteet.
Ja tämä stnan pallopää sen juuri keksi tehdä: valloittaa maailma.
Ei mene kuin viikko, niin kaveri pelaa pingistä lyhtypylväässä.
(hihitystä)Ihmiset
Joillekin ihmisille ihmiset ovat vain kauraa.
Vaan ruispellot ovat jotain aivan muuta.
Katsokaas kun ruispelto maistuu joltain, niin kaura vain imelöi.
(hihitystä) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihmiset
Joillekin ihmisille ihmiset ovat vain kauraa.
Vaan ruispellot ovat jotain aivan muuta.
Katsokaas kun ruispelto maistuu joltain, niin kaura vain imelöi.
(hihitystä)Olemme loputtoman väsyneet tähän typerään sotaan.
Eläkää ihmisiksi
(reps)
https://youtube.com/shorts/lmI10wsulzc?si=lG7Aw9s_t6fFWh5D - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olemme loputtoman väsyneet tähän typerään sotaan.
Eläkää ihmisiksi
(reps)
https://youtube.com/shorts/lmI10wsulzc?si=lG7Aw9s_t6fFWh5DSuomi24:n tulevaisuus
Se onkin jo hieman hankalampi juttu hahmottaa.
Mutta jos Kremlin rahoitus poistuu, niin äänet vaimenevat.
Pidän hiljaisuudesta. Hiljaisuudessa on jotain.
(naurua) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suomi24:n tulevaisuus
Se onkin jo hieman hankalampi juttu hahmottaa.
Mutta jos Kremlin rahoitus poistuu, niin äänet vaimenevat.
Pidän hiljaisuudesta. Hiljaisuudessa on jotain.
(naurua)Mjaa
Ehkä Suomi 24 on tulevaisuudessa Suomi Nine to five.
(hirn) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mjaa
Ehkä Suomi 24 on tulevaisuudessa Suomi Nine to five.
(hirn)Pietarin päällä istuu pulu.
(hihitystä)
https://youtu.be/9cNQFB0TDfY?si=1zJWjuN0p6QRBsSd
- Anonyymi
Riittääkö jos jaksaa vetää pyöränrengasta
- Anonyymi
Rips räps reps hirnuntaa hihitystä naurua.
Rouva mun valkosoluni
Typeräääää
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - PerSut tykittää - Vaaralliset tappajat vankilaan jopa loppuelämäksi!!
Entistä rajumpi elinkautinen tulee – Vaaralliset tappajat vankilaan jopa loppuelämäksi Henkirikosten uusijat voidaan ja12914280Äärioikeistopurran nukke Petteri Lapanen paniikissa
Kun Suomen historian paras pääministeri antoi vankan lausunnon, kuinka "keskustelu politiikassa on käpertynyt lähinnä va275908SIELTÄ SE TULI: Kepu-Kurvinen: "Emme enää lähde punavihreään hallitukseen"
Nyt muuten nauretaan loppuviikko, että tähänkö kaatui Lindtmanin pääministerihaaveet. "Antti Kurvisen mukaan puolue ei1545455Onko rajojen kiinnipitäminen ihmisoikeuksien vastaista?
Maahanmuutosta puhutaan usein niin kuin kyse olisi vain numeroista ja rajoista. Kyse on kumminkin ihmisistä, jotka halua2984319HS - Sanna Marinin kirja on priimaluokan vedätys!
Kirja-arvio|Toivo on tekoja tulisi ensisijaisesti nähdä maineen rahallisen hyödyntämisen voimaannuttavana merkkipaaluna.384067"Rauhanomainen" miekkari hesassa: "Eläköön aseellinen vastarinta" - lakana
Kyseessä on Suomen Palestiinalaisten yhdistyksen viime perjantaina järjestämä ”Hiljainen kynttiläkulkue Palestiinalaiste993641Some kuhisee Sanna Marinista: "Wau"
Sanna Marinia hehkutetaan. Muun muassa Jodelissa kommentoidaan The Sunday Timesin julkaisemaa kuvaa Marinista. Hän ant23551Vanhat miehet eivät muista
Niinistö muistaa vain Marinin hölmistyneen ilmeen, mutta ei miksi möllötti sen näköisenä. Vanhanen taas ei muuten vaan223518Monella äärivasemmistolaisella C-paperit armeijasta
Kuinka kävisi sodan tullen noille? Puolustusvoimat huomauttaa, että C-luokituksen saaneiden sijoittumisesta sodan aikan592601Huomenta naiselle
Toivottavasti tiedät, etten ole koskaan tuntenut ketään kohtaan näin voimakkaasti. Olen tietenkin meistä epävarma silti.921387