Synnyt uudelleen

Anonyymi-ap

Jos kuoleman jälkeen käviskin niin, että syntyisit uudelleen mikä olisi sinulle pahin vaihtoehto?

Mikä mukavin?


Jasu

30

345

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      En ainakaan ikinä enää tutustuisi exääni S mieheen. Pysyisin kaukana. Toivon että hän unohtaisi minut ja jättäisi rauhaan.
      Varmaan olisi kaikki paremmin kun sen pirun olisin saanut välttää

      Mukavin olla järkevä. Käydä koulut ja olla kiinnostunut itsensä kehittämisestä. Hyvä ammatti ja hyvät tulot. Viisautta valita ihminen muutakuin ulkonäön perusteella.

    • Anonyymi

      - Kaikista Surkeinta Olisi , Jos Joutuisi tulemaan ja olemaan ;

      - SDP:n - PERSEILIJÄ - ja vielä- KANSAN-KUSETTAJA - !

      -

      • Anonyymi

        Pellehomopersu


      • Anonyymi

        Idaripersu


    • Anonyymi

      Vastaa itsekkin. Jasu

      • Anonyymi

        Tietysti tällä maailmankuvalla mikä mulla on tuntuu pahimmalta, jos syntyisi muiden ihmisten rääkkääjäksi tai ylipäänsä jos olisi otus, joka tykkää satuttaa muita. Se olis ehkä ihan kaikista kamalinta mitä osaan kuvitella. Sietämätöntä tuskaa.

        Mieluiten en synny enää uudelleen, toivon olevani niin valmis ettei tarvitse, kuollessani. Mutta jos on pakko vielä syntyä, niin mustavesivaraani. Upea eläin, viihtyy yksin.

        Tai jos ihmiseksi, niin mieluiten syntyisin mieheksi, joka kykenee rakastamaan itseään riittävästi ja on tarpeeksi viisas valinnoissaan. Mies joka tekee rakastettunsa ja perheensä onnelliseksi, ei surulliseksi.

        Sen vielä haluisin ihmisenä kokea, jos jotain.

        Jasu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tietysti tällä maailmankuvalla mikä mulla on tuntuu pahimmalta, jos syntyisi muiden ihmisten rääkkääjäksi tai ylipäänsä jos olisi otus, joka tykkää satuttaa muita. Se olis ehkä ihan kaikista kamalinta mitä osaan kuvitella. Sietämätöntä tuskaa.

        Mieluiten en synny enää uudelleen, toivon olevani niin valmis ettei tarvitse, kuollessani. Mutta jos on pakko vielä syntyä, niin mustavesivaraani. Upea eläin, viihtyy yksin.

        Tai jos ihmiseksi, niin mieluiten syntyisin mieheksi, joka kykenee rakastamaan itseään riittävästi ja on tarpeeksi viisas valinnoissaan. Mies joka tekee rakastettunsa ja perheensä onnelliseksi, ei surulliseksi.

        Sen vielä haluisin ihmisenä kokea, jos jotain.

        Jasu

        Ihan kuin mun suusta🙄 tosta elukasta niin tiedä mutta olen vanha sielu enkä haluaisi enää tulla tänne. Raskas paikka. Naiselle ainakin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tietysti tällä maailmankuvalla mikä mulla on tuntuu pahimmalta, jos syntyisi muiden ihmisten rääkkääjäksi tai ylipäänsä jos olisi otus, joka tykkää satuttaa muita. Se olis ehkä ihan kaikista kamalinta mitä osaan kuvitella. Sietämätöntä tuskaa.

        Mieluiten en synny enää uudelleen, toivon olevani niin valmis ettei tarvitse, kuollessani. Mutta jos on pakko vielä syntyä, niin mustavesivaraani. Upea eläin, viihtyy yksin.

        Tai jos ihmiseksi, niin mieluiten syntyisin mieheksi, joka kykenee rakastamaan itseään riittävästi ja on tarpeeksi viisas valinnoissaan. Mies joka tekee rakastettunsa ja perheensä onnelliseksi, ei surulliseksi.

        Sen vielä haluisin ihmisenä kokea, jos jotain.

        Jasu

        Miksi mies, niin uteliaana haluisin tietää miten erilaista on olla mies, kun nainen. Ja onko se edes oikeasti niin erilaista, kun väitetään. Eräänlainen tutkimusmatka. 🙂

        Jasu


    • Anonyymi

      Se jos syntyisin alhaiseksi kiusaajaksi olisi pahin vaihtoehto.

      • Anonyymi

        Kyllä kumpi tahansa olisi paha kahdesta karikatyyristä- joko naista porukalla alentava ikuisten räkänokkien porukka tai sellaisia nöyristelevä ja puoltava pick me- sanonko minkä kantoteline


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä kumpi tahansa olisi paha kahdesta karikatyyristä- joko naista porukalla alentava ikuisten räkänokkien porukka tai sellaisia nöyristelevä ja puoltava pick me- sanonko minkä kantoteline

        Kuka tässä mistään nöyristelemisestä on puhunut. Ite ainakin haluan olla kohtelias ihan kaikille, mutta miksikään kynnysmatoksi en enää rupea. Jos mulle alkaa vattuilemaan, niin aivan varmasti vattuilen nykyään takaisin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuka tässä mistään nöyristelemisestä on puhunut. Ite ainakin haluan olla kohtelias ihan kaikille, mutta miksikään kynnysmatoksi en enää rupea. Jos mulle alkaa vattuilemaan, niin aivan varmasti vattuilen nykyään takaisin.

        Tämä kimpaantumisesi naisroolisi puolesta ei ihsn liittynyt asiaan, palstasetä, mutta ei se mitään keskustelu jatkukoon kuumana ns.


    • Anonyymi

      Persuilujunttius olisi pahinta

    • Anonyymi

      Pahinta olisi se, että joutuisin roikkumaan ikuisesti jossain tuonpuoleisessa. Tämä nykyinen kyllä riittää. Ja näin se tietysti on, mitään jatkoaikaa ei ole.

    • Anonyymi

      Junttiperseily nepsyperseilyä ihaillen olisi kamalaa ja todella junttia.

    • Anonyymi

      Ajatuksen tasolla kuulostaisi hyvältä olla jokin eliö joka ei olisi liian älykäs. Älykkyys johtaa apatiaan ja älyttömyys ruokkii onnellisuutta. Sosiaaliset eläimet ovat älykkäämpiä kuin muut. Silti esim. delfiinit ja papukaijat vaikuttavat olevan tyytyväisiä otuksia.

      Onnettomaksi tai pahaksi ihmiseksi syntyminen olisi paha vaihtoehto. Psykopaatit ja vastaavat ovat siitä mielenkiintoisia että ne ovat pahoja. Silti ne vaikuttavat usein menestyneiltä ja hyvinvoivilta. Sopivat yhteiskuntaan missä elämme. Kutsun ilkeitä ihmisiä "niiksi" enkä "heiksi", sillä se on osoitus arvostukseni tasosta niitä kohtaan.

      Väitän kumminkin että niillä on päällä sosiaalinen maski ja syvällä sisimmässään ne ovat onnettomia ja sieluiltaan levottomia. Oman sisäisen pahan olon purkamista, mistä on muodostunut eräänlainen mielensisäinen, tosin epäterveellinen selviytymismalli.

    • Anonyymi

      Nyt tarvitaan Morpheusta tähän hätään. "Like everyone else you were born into bondage. Into a prison that you cannot taste or see or touch. A prison for your mind." Kaikki lähtee aivoista ja niiden sähköisistä signaaleista. Back to basics. Spekulaatiot tästä todellisuudestamme, elämän synnystä, mahdollisesta reinkarnaatiosta jne. "What is real?" - Morpheus.

    • Mieluummin ihan tavalliseksi käsityöläiseksi tai ehkä inssi, jos saa sellasen tehtävän että saa tehdäkin jotain.

      Ai Mutta tässä kysyttiinkin, että mihin en halua syntyä. No ainakaan miksikään lihavaksi johtajaksi en halua syntyä. (Tarkotin siis henkisesti lihavaa) enkä miksikään rikkaaksi.

      Jaa siitä oon melko varma, että synnyn uudelleen. Koska tässä elämässä ei syntynyt lapsia, niin pitää pohjustaa seuraavaa. Että sen takia en laittanu että sinkku, koska sinkkukin voi pohjustaa.

    • Anonyymi

      Varmaan juurikin se että syntyisin uudelleen, ei oikein nappaa 😅...pahin siis. Ja jos nyt jokin voima saisi mut tänne jollain kujeella uudestaan pakotettua niin vaihtaisin olomuodon kissaksi, hetki täyttä elämää ja sitten pois sayonara 😄

    • Anonyymi

      Joku tehotuotantoeläin olisi pahin. Mukavin olis kuitenkin olla ihminen, mieluiten rikas ja menestynyt hyvännäköinen mies

    • Anonyymi

      Voihan sitä vaikka seuraavana päivänä joutua onnettomuuten, elää pyörätuolissa tai muuten muiden armoilla.

      Olkaa onnellisia siihen mitä teillä jo on.

    • Jaa-a. Pahan pistit.
      En toivoisi uudestisyntymältä muuta kuin että saisin sen mitä tarvitsen. Sellaisen elämän joka olisi hyödyllinen. Edes itselleni.

      Mieluiten kuolen pois tästä elämästä tyhjyyteen. Olemattomuuteen. En tarvitse minuuttani tätä elämää ennemmäksi. Tämä on jo nyt hyvä näin.

      Jos olisi pakko valita uudestisyntymä, valitsisin sellaisen joka auttaisi minua ymmärtämään elämää paremmin.
      Pahin skenaario olisi syntyä vaikutusvaltaiseksi ihmiseksi. He kun tuhoavat tätä planeettaa kaikista eniten.

    • Mukavinta olisi uudestisyntyä linnuksi, vaikka vahvaksi merikotkaksi. Saisi vapaasti lentää ilmavirtojen mukana ja mennä, minne nokka näyttää. Kotkilla ei ole luonnollisia vihollisia, muuta kuin ihminen. Pysyisin ihmisistä kaukana.

      Pahinta olisi uudestisyntyä johonkin Pohjois-Koreaan, Siperiaan, tai Kiinaan maaorjaksi ja ihmiskaupan uhriksi. Hirvittävä kohtalo.

      • Anonyymi

        No tuo kotka. Ei huono.

        >simiti<


      • Anonyymi

        Eikös Eurooppa ole nyt tullut kuuluisaksi ihmiskaupan uhreista? Viimeksi telakkateollisuuden alihankkijat käyttivät ukrainalaisia uhreja?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eikös Eurooppa ole nyt tullut kuuluisaksi ihmiskaupan uhreista? Viimeksi telakkateollisuuden alihankkijat käyttivät ukrainalaisia uhreja?

        Anteeksi, en osaa vastata kysymyksiisi? Liian vaikea aihe.


    • Ihmisellä on psyykkisiä "kipuja", joita eläimillä ei siinä määrin ole.
      Fyysisiä kipuja löytyy molemmilta.

      Ihmiseksi syntyminen taitaa olla pahin vaihtoehto.

    • Anonyymi

      Kaameinta olisi syntyä tiettyihin maihin... Parasta olisi syntyä tiettyihin maihin.

      - Sheena

    • Mukavin varmaan olisi rukoilijasirkkakoiras. Kerran saatille ja elämä ohi.

      Pahin vaihtoehto olisi 175cm pitkä koneistaja. Tämä on jo nähty.

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1064
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      804
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      262
      586
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      15
      563
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      499
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      492
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    10. Haluatko vain sitä

      Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      30
      416
    Aihe