Mutta et sinä halunnut olla ystäväni. Tarkkailitko minuakin, kuten niitä kaikkia muita? Mitähän mahdoit minusta olettaa? Että siinäpä iso idiootti, joka uskoo kaiken? Tuo nainen on helppo tykästyttää ja hurmata?
Olisitpa jättänyt minut silloin rauhaan, jos sinulla ei ollut aitoa tarkoitusta. Minä todella uskoin, että joskus tykkäsit minusta. Pidin meitä kavereina.
Minä annan sinun olla, en tunkeile seuraasi, en häiriköi sinua kaveruudellani. Anteeksi, että halusin olla lähelläsi.
Kaipasin ystävää
6
356
Vastaukset
- Anonyymi
Liian usein ihmiset eivät tule edes tunnistetuiksi toisilleen, kuitenkin loukkaannutaan kuin olisi tutustuttu enemmänkin.
- Anonyymi
Kerro toki itse esim siitä, että kuinka hyvin ajattelet tunnistavasi tai tuntevasi tämän aloittajaäijän performoiman hahmon
- Anonyymi
Hän on minulle elämäni rakkaus, vaikka iljettää kirjoitella kauniita sanoja mihinkään anonyymipalstalle. En sitä ole vieläkään avoimesti pystynyt kertomaan, enkä edes tiedä, olisiko se toivottua. Mitään pahaa en ole tarkoittanut, olen vain näin syvien tunteiden edessä todella ujo. Tämä nainen ei vaan halunnut kontaktia missään muualla, kuin tietyissä yhteyksissä, joka särki sydämeni. Tämäkin on minun syyni, ei hänen. Hänellä on oikeus vetää rajoja ja ymmärrän kyllä. Hän tietää, että olen tukena ja apuna aina kun tarvitsee. Olen kuitenkin huomannut, että ei tarvitse. Hän on minulle ainutlaatuinen ja ihmeellisin ikinä. Harmi ettei asiat ole edes kuten ennen. Tämä ei mielestäni johdu minusta, koska osaan isona poikana erottaa tunteet ja virallisuuden. Kaikkea hyvää sinulle. Miksi vuodatin? Minä en ole hänen kanssaan keskustellut, selvästi et sinäkään.
- Anonyymi
Kaikkea hyvää myös sinulle. Toivottavasti keskustelet hänen kanssaan. Meillä ei täällä päässä taida olla enää mitään muuta puhuttavaa kuin talven tuleminen.
Ap
- Anonyymi
Puhukaa ihmiset asiat kuntoon.
- Anonyymi
Ai juuri esim näiden palstaäijän sentimentaalisten aloitusten alla? Voi morjens taas
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 925414
Suomen kaksikielisyys - täyttä huuhaata
Eivätkö muuten yksilöt pysty arvioimaan mitä kieliä he tarvitsevat? Ulkomaalaiselle osaajalle riittää Suomessa kielitai774741Työeläkeloisinta 27,5 mrd. per vuosi
Tuo kaikki on pois palkansaajien ostovoimasta. Ja sitten puupäät ihmettelee miksei Suomen talous kasva. No eihän se kas1384699Mikä on vaikeinta siinä, että menetti yhteyden kaivattuun, jota vielä ajattelee?
Mikä jäi kaihertamaan? Jos jokin olisi voinut mennä toisin, mitä se olisi ollut? Mitä olisit toivonut vielä ehtiväsi san3672124- 961778
- 991637
- 2571517
- 3561232
Pääsit koskettamaan
Sellaista osaa minussa jota kukaan ei ole ennen koskettanut. Siksi on hyvin vaikea unohtaa sinut kokonaan.581064- 2001031