Kaipasin ystävää

Anonyymi-ap

Mutta et sinä halunnut olla ystäväni. Tarkkailitko minuakin, kuten niitä kaikkia muita? Mitähän mahdoit minusta olettaa? Että siinäpä iso idiootti, joka uskoo kaiken? Tuo nainen on helppo tykästyttää ja hurmata?

Olisitpa jättänyt minut silloin rauhaan, jos sinulla ei ollut aitoa tarkoitusta. Minä todella uskoin, että joskus tykkäsit minusta. Pidin meitä kavereina.

Minä annan sinun olla, en tunkeile seuraasi, en häiriköi sinua kaveruudellani. Anteeksi, että halusin olla lähelläsi.

6

356

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Liian usein ihmiset eivät tule edes tunnistetuiksi toisilleen, kuitenkin loukkaannutaan kuin olisi tutustuttu enemmänkin.

• Anonyymi

Kerro toki itse esim siitä, että kuinka hyvin ajattelet tunnistavasi tai tuntevasi tämän aloittajaäijän performoiman hahmon

• Anonyymi

Hän on minulle elämäni rakkaus, vaikka iljettää kirjoitella kauniita sanoja mihinkään anonyymipalstalle. En sitä ole vieläkään avoimesti pystynyt kertomaan, enkä edes tiedä, olisiko se toivottua. Mitään pahaa en ole tarkoittanut, olen vain näin syvien tunteiden edessä todella ujo. Tämä nainen ei vaan halunnut kontaktia missään muualla, kuin tietyissä yhteyksissä, joka särki sydämeni. Tämäkin on minun syyni, ei hänen. Hänellä on oikeus vetää rajoja ja ymmärrän kyllä. Hän tietää, että olen tukena ja apuna aina kun tarvitsee. Olen kuitenkin huomannut, että ei tarvitse. Hän on minulle ainutlaatuinen ja ihmeellisin ikinä. Harmi ettei asiat ole edes kuten ennen. Tämä ei mielestäni johdu minusta, koska osaan isona poikana erottaa tunteet ja virallisuuden. Kaikkea hyvää sinulle. Miksi vuodatin? Minä en ole hänen kanssaan keskustellut, selvästi et sinäkään.

• Anonyymi

Kaikkea hyvää myös sinulle. Toivottavasti keskustelet hänen kanssaan. Meillä ei täällä päässä taida olla enää mitään muuta puhuttavaa kuin talven tuleminen.
        Ap

• Anonyymi

Puhukaa ihmiset asiat kuntoon.

• Anonyymi

Ai juuri esim näiden palstaäijän sentimentaalisten aloitusten alla? Voi morjens taas

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hyvää syntymäpäivää Sanna 40 vee!!!!

ᕼᗩᑭᑭY ᗷIᖇTᕼᗞᗩY Sister ❣️🥰 🎉🎂✨🍰🥳 🥳🎂🥂 🎉🎊🎁🎈🎂
      Maailman menoa
      92
      5414
    2. Suomen kaksikielisyys - täyttä huuhaata

Eivätkö muuten yksilöt pysty arvioimaan mitä kieliä he tarvitsevat? Ulkomaalaiselle osaajalle riittää Suomessa kielitai
      Maailman menoa
      77
      4741
    3. Työeläkeloisinta 27,5 mrd. per vuosi

Tuo kaikki on pois palkansaajien ostovoimasta. Ja sitten puupäät ihmettelee miksei Suomen talous kasva. No eihän se kas
      Maailman menoa
      138
      4699
    4. Mikä on vaikeinta siinä, että menetti yhteyden kaivattuun, jota vielä ajattelee?

Mikä jäi kaihertamaan? Jos jokin olisi voinut mennä toisin, mitä se olisi ollut? Mitä olisit toivonut vielä ehtiväsi san
      Ikävä
      367
      2124
    5. Kerro kaivattusi etunimi

Miehille..
      Ikävä
      96
      1778
    6. 99
      1637
    7. Sulla on mies

Aivan liikaa naisia.
      Ikävä
      257
      1517
    8. 356
      1232
    9. Pääsit koskettamaan

Sellaista osaa minussa jota kukaan ei ole ennen koskettanut. Siksi on hyvin vaikea unohtaa sinut kokonaan.
      Ikävä
      58
      1064
    10. Kadutko mitään?

Minä kadun ikävässä kirjoittamista, mutta en saa sitä tekemättömäksi.
      Sinkut
      200
      1031
    Aihe