Yli 10 vuoden kokemus tai aloittelija, palkka on sama

Anonyymi-ap

Itse kun aloitin työssäni niin sain 11 euroa ja risat tunnilta eli tessin minimin.
Siitä se on noussut ja liiton korotuksilla se on nyt 16 euroa. Muutamaan vuoteen en ole saanut kuin liiton korotuksen. Meille otettiin töihin kolme vuokrafirmalaista jotka saavat omien sanojensa mukaan 15 euroa. Kysyin itse niin kertoivat kaikki saman. Ennen vuokrafirmalaiset on saanut noin 12 euroa.

Ihmettelen vain että nämä eivät ole puolessa vuodessa oppineet mitään vaan edelleen tarvitsevat opastusta ja tekevät virheitä, eikä siinä mitään, virheitä sattuu mutta niitä tulee paljon. He korjaavat ne ja jos ne ei vieläkään ole kunnossa niin sitten minä korjaan ne.
Ovat myös todella hitaita. Siinä missä minulla menee johonkin työvaiheeseen 30 minuuttia, menee heillä siihen 2-3 tuntia vaikka ovat tehneet sen useasti ja monta kertaa useammin kuin minä. Sitten siihen lyödään päälle mahdolliset korjaukset 1-2 tuntia.
He eivät myöskään ole oma-aloitteisia kun minä taas olen. Pomot on aivan hermona heidän takiaan mutta ei niitä voi vaihtaakaan koska tietävät kokemuksesta että ei se vaihtamalla parane. Minä olen ainoa vakituinen ja vuokraukkoja tulee ja menee ja kaikki on samanlaisia.

Ei minua haittaa että he saavat noinkin paljon vaan se että minä saan niin vähän koska mielestäni minun pitäisi saada ainakin 20 euroa tunnilta. Olen ottanut asian puheeksi mutta sanotaan vain että ei sitä palkkaa niin vain nosteta.

Paikkaa voisi vaihtaa mutta en ole vuodessa saanut edes vastauksia yhdestäkään paikasta. Veikkaan että ikäni on este koska olenhan jo 40 vuotias. Ei meillekään oteta enää kuin nuoria 18-25 vuotiaita.

0

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kylläpä on nautinnollista taas tämä palstan vassari valitus!

Lähes jokainen avaus on vassareiden kitinää ja valitusta. Eikö se tarkoitakin, että silloin asiat menee maassamme parem
        Maailman menoa
        32
        2628
      2. Yksi kuoli nokkakolarissa

Asiasta YLEn verkkosivuilla uutinen klo 23.02. Oliko itsemurha?
        Oulainen
        11
        1312
      3. Helvetistä ei ole paluuta

Kun ihminen laskeutuu kuolleiden maailmaan, kauhujen valtakuntaan ja tuonelan ovet sulkeutuu kiinni, se on karu tunne ku
        Idän uskonnot
        336
        1037
      4. Mikä on kaivattusi ammatti

entäpä sinun? 💶
        Ikävä
        45
        932
      5. Terveisiä vanhemmalle

J-miehelle. Ehkä nähdään vielä 😉
        Ikävä
        45
        884
      6. Järjetön Topi-ilta

Lisää tappiota konkurssipesälle. Miten voi olla mahdollidta , että annetaan järjestää tämä. Sorsakoski pyörii haudassaan
        Ähtäri
        20
        849
      7. Miksi nainen nukut huonosti

Onko sulla jotakin huolia, vai jotakin miestäkö mietit? Vai tunnemaailmassako velloo? Ajatteletko koskaan minua? Paljo
        Ikävä
        61
        764
      8. Niin siinä Kävi

Ettemme koskaan saaneet toisiamme
        Ikävä
        44
        750
      9. Halutaan toisiamme

Mutta se on Salaisuus❤️
        Intohimo
        44