Milloin naisen kannattaa kertoa deitille varallisuudestaan?

Anonyymi-ap

Jos on hyvä duuni ja sillä duunilla itse ansaittu kiva kämppä pk-seudulla ja muutakin omaisuutta, niin milloin kertoa näistä deitille? Asia tietty paljastuu viimeistään ekalla vierailulla...

Pari tapailua on kariutunut selkeään elintasoeroon ja muutama tutustumisen alku siihen, että miehellä ei olisi ollut useinkaan varaa asioihin, mitä tykkään tehdä ja mihin kaipaan seuraa. Tietty ihan kävely ja kahvikin hyvässä seurassa välillä riittää.

Jos tilanne olisi toisinpäin, eli mies vauraampi, niin oletus varmaan olisi, että mies maksaisi suuremnan siivun. Itse uskon tasapuolisuuteen.

23

393

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mitä tarkoittaa "kiva kämppä"? Pitää jo olla miljoona lukaali, että kokisin naisen olevan rikas.

Jos haluat tehdä kivoja juttuja, joihin miehillä ei ole varaa, niin tee kompromisseja ja toimi maksajana tai käännä katseesi rikkaampiin miehiin jos rahkeesi niihin riittää. Sitten voit vaatia tasapuolisuutta.

"Muusta omaisuudesta" voisin kertoa about kuukauden jälkeen.

• Anonyymi

Itse koen, että luottamuksen synnyttyä on parempi puhua asioista kuten varallisuus? Itse arvostan heitä, tarkan markan ihmisiä, joilla on järkeä kulutuksen suhteen. Onko järkeä tehdä asioita, jotka maksaa paljon ja vain sen takia harrastaa niitä, kun kokee itsensä sitä kautta enemmän merkitykselliseksi kavereilleen tmv?

• Anonyymi

Miksi tämmöistä murehdit ja miksi tuhlaat aikaasi täällä?

Palstatotuus #1: "Nainen" saa aina miehen, halutessaan.

• Anonyymi

Aloittajan ongelma rivien välistä luettuna on se, että haluaa tehdä juttuja jotka maksaa, mutta rahkeet ei riitä rikkaisiin miehiin, jolloin joutuu tyytymään tyhjätaskuihin, eikä ole valmis maksamaan miesten osuutta kun vaatii tasapuolisuutta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aloittajan ongelma rivien välistä luettuna on se, että haluaa tehdä juttuja jotka maksaa, mutta rahkeet ei riitä rikkaisiin miehiin, jolloin joutuu tyytymään tyhjätaskuihin, eikä ole valmis maksamaan miesten osuutta kun vaatii tasapuolisuutta.

En lue tuollaista minkään rivin välistä. Tosiasia lienee se, että ap ei halua arvottaa ihmisiä rahapussin perusteella. Hyvä tyyppi voi olla vaikka varaton. Tosiasia on myös se, että ap: n huoli ei ole aivan turha, koska hyväksikäyttäjiä löytyy paljon. Pitäisi löytää se helmi, mutta sitä ei voi tietää tutustumatta. Jos hyväksikäyttäjä haistaa rahan, voi näytellä jotain muuta mitä oikeasti on päästäkseen hyötymään toisen vaivalla keräämistä varoista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En lue tuollaista minkään rivin välistä. Tosiasia lienee se, että ap ei halua arvottaa ihmisiä rahapussin perusteella. Hyvä tyyppi voi olla vaikka varaton. Tosiasia on myös se, että ap: n huoli ei ole aivan turha, koska hyväksikäyttäjiä löytyy paljon. Pitäisi löytää se helmi, mutta sitä ei voi tietää tutustumatta. Jos hyväksikäyttäjä haistaa rahan, voi näytellä jotain muuta mitä oikeasti on päästäkseen hyötymään toisen vaivalla keräämistä varoista.

Miehillä tätä omaisuusmurhetta ei ole, meille riittää kunhan saadaan naista hyvänäkäyttää.

• Anonyymi

Olen täällä hyvin satunnainen vieras, mutta lomalla on aikaa ajatella ja sopiva mielentila roikkua netissä.

Kiitos asiallisista näkemyksistä. Odotin paljon suurempaa määrää trolleja ja lokaa.

Helmiä ja sikoja mahtuu molempiin sukupuoliin. Osa on moraalittomampia kuin toiset ja jotkut tarvitsevampia, kukin omista syistään. On kuitenkin kaikilta silkkaa typeryyttä olla tekemättä avioehtoa, jos matka jatkuu avioliittoon. IMHO.

Minä jatkan katselemista.
        Peace & love.

//ap

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miehillä tätä omaisuusmurhetta ei ole, meille riittää kunhan saadaan naista hyvänäkäyttää.

Kyllä teitä miehiäkin vaan erilaisia on, valitettavasti. Joka väittää ettei lokkeilijoita miehissä ole, niin on melko tyhmä. Miksi aina puhutaan naisista, vaikka systemaattisesti toisista hyötyä hakevia kylmiä narsisteja on varmuudella enemmän miehissä, mitä naisissa. Ihan voi rikostilastoja seurata, vaikka harva mitään tuomiota saa, kun saavat "laillisesti" naisia huijattua.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä teitä miehiäkin vaan erilaisia on, valitettavasti. Joka väittää ettei lokkeilijoita miehissä ole, niin on melko tyhmä. Miksi aina puhutaan naisista, vaikka systemaattisesti toisista hyötyä hakevia kylmiä narsisteja on varmuudella enemmän miehissä, mitä naisissa. Ihan voi rikostilastoja seurata, vaikka harva mitään tuomiota saa, kun saavat "laillisesti" naisia huijattua.

Jep. Näitä "tyhjäsin kassit sitten menin tyytyväisenä kotiin" tyyppejä riittää. Tässäkin ketjussa jo useampi tuuletellut ylpeänä. Surullista.

• Anonyymi

Minkä takia siitä edes tarvitsee puhua? Jokaisella omat raha-asiat, thats it. Jos varallisuudesta alettaisiin eroilla deiteillä puhua, tulkitsisin sen itse ylimielisyydeksi/kehuskeluksi. Lisäksi arvostaisin enemmän jos kuulisin vastapuolellakin olevan omaisuutta vasta myöhemmässä vaiheessa, se kertoisi ihmisestä paljon.

• Anonyymi

""Tosiasia lienee se, että ap ei halua arvottaa ihmisiä rahapussin perusteella.""

Noh, ap haluaa elämää tietynlaista elämää, eikä Tavismies Tauno Tyhjätasku pysty elämään sellaista elämää. Ap ei myöskään suostu kompromissiin eli kustantamaan heidän yhteisia juttuja, joten ainoa vaihtoehto on löytää rikas mies.

Itse rikkaana miehenä voin kertoa varallisuuteni naiselle hyvinkin nopeasti, mutta minun rahat on minun rahoja, enkä kuuna päivänä suostu naimisiin. Silloin tällöin voin hemmotella naistani ja toimia maksajana.

• Anonyymi

Ei kyllä sanonut, että rikasta hakee. Ehkä hakee sellaista, joka maksaa itse omat kulunsa? Eiköhän tänä päivänä ole ihan tavallista, että kumpikin maksaa omat kulunsa, eikä kumpikaan lokkeile?

• Anonyymi

Kumma ajatusmaailma aloittajalla muutenkin. Kun nainen toimii maksajana, niin mies pyrkii heti hyväksikäyttämään, vaikka nainenhan se haluaa elää luxus elämää.

• Anonyymi

Minulla yksi todella kuuma nainen maksoi ravintolaillan, juomat parillekin päivälle ja hotellihuoneen saunalla Helsingin keskustasta. Tuli vähän h*ora olo, mutta se laimeni kyllä siinä, että nainen oli minua 15 vuotta nuorempi (reilusti aikuinen) ja kaunis. Toinen tapaus maksoi kahdet ensimmäiset treffit baarissa ja tarjosi ruuatkin. Oli sitten kiva mennä pussit tyhjinä ja masu täynnä kotiin nukkumaan.

• Anonyymi

Laita heti deitti-ilmotukseen se saldo. Ei tartte sit miettiä noin tyhmiä.

• Anonyymi

Ei miehiä kiinnosta naisten varallisuus ja aloittaja saa miestä ilman mittavaa omaisuuttakin.

Naisissa enemmän pyrkyreitä, jotka pyrkivät naimisiin ja sitä kautta nappaamaan miehen maat ja mannut. Muistakaa miehet aina avioehto. Vielä parempi jos ette koskaan mene naimisiin. Varoittavia esimerkkejä löytyy.

• Anonyymi

Pitää osaa miellyttää rikkaita tai komeita miehiä.

• Anonyymi

Miellyttämisellä ei kyllä saa hyvää parisuhdetta, ainoastaan suhteen.

• Anonyymi

Eikö elämän arvot pitäisi mennä kohdilleen jos aikoo hyvän suhteen saada. Eikö se että haluat luxusta ole juuri sitä. Ja jos mies ei halu atai pysty siihen eikö silloin teidän arvot ole melkein vastakohtia ja onnistuminen selkeästi huonompi.
      Miksi siis tehdä deiteistä huonompia verrattuna itseesi kun he kuitenkin vain haluavat eri asioita kuin sinä. Sinun pitää keskittyä heihin jotka enemmän vastaavat halujasi kuin heitä jotka paljonkin poikkeaa siitä. Tietysti jännitysaste on pienempi kun he olisivat jo melkein "tuttuja" sinulle.
      Käsitin ettei sinulle käy samanarvoinen vaikka haluat edustaa arvostavasi sitä. Koska seuraavana vaihtoehtona köyhälle hakisit rikasta joka täyttäisi sielusi tyhjän aukon kultaharkoilla.
      Voit esittää olevasi parempi muita teeskentelemällä olevasi joku toinen kuin olet.
      Vasta sitten kun ymmärrät kuka olet, et tarvitse enää pohtia sitä voiko joku tarjota sinulle sen elämän jota tarvitset.

• Anonyymi

Varakkaat naiset on syytä jättää omaan arvoonsa, he eivät ole parisuhdekelpoisia.

• Anonyymi

Ei miehiä yleisesti ottaen kiinnosta pätkääkään naisen koulutus ja varallisuus. Nämä ovat valheita, joita naiset kertovat toisilleen ,mutta miespuolinen toimitusjohtaja nai vaikka naissiivoojan, jos tämä on ok näköinen ja omaa miellyttävän persoonan. Samaa ei tapahdu toisinpäin ja naiset lähes aina naivat "saman tasoisen" tai itseään "tasokkaamman" eli varaakkamman ja menestyvämmän.

• Anonyymi

Juuri näin. Ehkä joillain menestyvillä miehillä voi olla vaatimuksia naisille, että pitää olla hyvännäköinen ja hyvät tissit ja nainen taas vastaavasti myy itsensä miehelle, koska tietää tämän olevan rikas. Näkeehän näitä julkkispiireissä kun vanhat ja menestyvät miehet saavat nuoria kaunottaria, mutta rakkauden kanssa sillä ei ole mitään tekemistä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tykkäsin rakas

Tuottaa sulle nautintoa❤️🔥olet paras ja nautin itsekkin suunnattomasti
      Suhteet
      37
      2383
    2. Arvaa mitä mies

Aion pilata elämäsi totaalisesti. Kyllä, totaalisesti.
      Ikävä
      56
      1362
    3. Hyvää iltaa!

Mikä on päivän viisaus?
      Ikävä
      84
      1313
    4. Mies mä oon ihan helppo

Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...
      Ikävä
      37
      1295
    5. Olet onnellinen sinkku

Näin se on nähtävä.
      Ikävä
      63
      1201
    6. Mies olen aika erakko nykyään

Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä
      Tunteet
      39
      914
    7. Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?

Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.
      Maailman menoa
      122
      798
    8. Haittaako jos

kaivattusi käy tosi usein pissalla ja/tai kakalla?
      Ikävä
      31
      751
    9. Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas

Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi
      Yle
      23
      606
    10. Skenaario

Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan
      Sinkut
      58
      586
    Aihe