Jolloin rockabilly kulttuuri eli parasta aikaa Suomessa. Suavea hiuksissa, vaikka ulkona oli pakkasta - 20c ja ylikin. Seinät täynnä suosikin rock n roll julisteita. Mankassa tai levarissa soi Gene Vincent tai joku muu lukuisista suosikeista. Pienellä paikkakunnalla asuneena oli aina pelkona se, että sai turpaansa kun meni ulos oman tyylin mukaan pukeutuneena. Silti kaikki oli sen arvoista, en vaihtaisi pois. Parasta aikaa oli elää nuoruuttaan 70-luvun lopussa ja 80-luvun alussa.
Rockabilly RULES ok!
Mikään ei voita fiiliksiä 80-luvun alusta
6
315
Vastaukset
- Anonyymi
Juuri näin! Minäkin elin noina aikoina sitä "kukkeinta nuoruuttani".
Siihen aikaan tehtiin todella hyvää musiikkia, parempaa kuin nykyään. - Anonyymi
Matchbox ja Stray Cats oli myös kovia nimiä kasarilla. Rokkabilly rebel ja Runaway boys soi usein kasariteinin mankassa. Kyseiset "pölystä harmaat" C-kasetit löytyy edelleen kaapista..
- Anonyymi
Kuule, samoin minulta löytyy niitä C-kasetteja kaapista. Eihän niitä raaski hävittää...
- Anonyymi
Mie liikuin rockabillypiireissä enimmäkseen 90-luvun loppupuolella ja 2000-luvun alkupuolella, eli en tiiä noista 80-luvun ajoista mitään. Mut siis, kyl oli kivoja aikoja tuolloin omassa nuoruudessani, paljon jäi hyviä muistoja =)
- Anonyymi
yks täältä päin oleva lähti rockabilly-bändiinb. Tietääkseni iha itte tekkee biisit. Kävin kuunteleen tuotoksia, olin tyytyväinen.
itte en ole rockabilly-tyylinen pukeutumiseltani ja muutenkaan että mä oon kaikkiruokainen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo räyhää: kansan on muututtava
Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san2352614- 601404
Kristillinen kaste annetaa upotuskasteena
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen mikve-kasteeseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali vertas1621197Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana
Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta3661137- 1001102
Martina ja jalkapalloilija2
Seiska: Martina iski nuoren jalkapalloilijan vuosia sitten. Könysikö milf teinin kanssa?1871098Nainen, nyt esitän muutaman skenaarion
Asumme yhdessä ja seurustelemme. 1. On ilta ja olet sohvalla makoilemassa ja räpläät kännykkääsi. Makuuhuoneesta kuulu1221068Sijaiskasteet kuolleitten puolesta
Paavali teki Korintossa sijaiskasteita kuolletten puolesta eli ns. Mormoninkasteita. 1. Kor. 15:29 Mitä muutoin ne, j3731059Kristillinen kaste toimitetaan upottamalla veteen - pään valelukaste ei kelpaa
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen puhdistautumiseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali verta153992Oikea kaste on syntisten kaste
Oikea kaste on syntisten kaste. Vain syntisiä tulee kastaa. Itsensä uskoviksi ja vanhurskaiksi julistaneita ei tule ka58985