25 miljoonan euron arvosta. Lähde Ylen Teksti-TV tänään.
Suomi lahjoittaa sotatarvikkeita Ukrainalle
19
217
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
"SUOMI VARASTAA SOTATARVIKKEITA UKRAINALLE"!!!
- AnonyymiUUSI
ja suomen köyhät kuolee ilman ruokaa ja hoitoa. :(((
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
ja suomen köyhät kuolee ilman ruokaa ja hoitoa. :(((
"KYLLÄ"!!!
- AnonyymiUUSI
Oikein toimittu, loistavaa!
Taas itkupotkuraivarin paikka ryzzänkätyreille ja Putlerin pehvannuolijoille.- AnonyymiUUSI
Putte on mies ja sinä et.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Putte on mies ja sinä et.
Putte on sotakiimainen raivohullu psykopaatti ja minä en.
Putte on kansainvälisesti etsintäkuulutettu sotarikollinen ja minä en.
Putte on kääpiö ja minä olen miehen kokoinen (185 cm ja 110 kg).
Miehen mitta ei ole toisen miehen kalsareiden myrkyttäminen.
Se on häpeällisen roiston, pelkurin ja raukkiksen mittari. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Putte on sotakiimainen raivohullu psykopaatti ja minä en.
Putte on kansainvälisesti etsintäkuulutettu sotarikollinen ja minä en.
Putte on kääpiö ja minä olen miehen kokoinen (185 cm ja 110 kg).
Miehen mitta ei ole toisen miehen kalsareiden myrkyttäminen.
Se on häpeällisen roiston, pelkurin ja raukkiksen mittari.Kannattaa uskoa kaikki mmedian valheet. Mitä olet saanut aikaa elämässäsi? Tuskin mitään!
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kannattaa uskoa kaikki mmedian valheet. Mitä olet saanut aikaa elämässäsi? Tuskin mitään!
Se että Putte on kääpiökokoinen ja kansainvälisesti etsintäkuulutettu sotarikollinen ei ole median valheita, vaan silkkaa faktaa.
Psykopaatinkin tuntomerkit täsmäävät sataprosenttisesti siihen jääkylmään murhaajaan, joka jatkuvasti tapattaa tuhansittain ihmisiä ilman mitään tunnontuskia.
Minä olen saanut aikaan aika paljonkin sinä yli 40 vuoden aikana jolloin olin yhtäjaksoisesti työelämässä saman työnantajan palveluksessa.
Mitä sinä muka olet saanut aikaan elämässäsi, muuta kuin palvonut Kalsarimyrkyttäjää ja mölissyt typeryyksiä netissä? Pelkkää säälittävää vammailua.
Hyvä juttu. Ukrainaa pitää tukea.
- AnonyymiUUSI
Ja kohta lahjoittaa hornetit ja muut aseet.
- AnonyymiUUSI
Nekin rahat olisi tarpeen kotimaassa....ajatelkaa mitä olisi voitu tehdä niillä liki 4 miljardilla Suomessa,jotka nyt annettu sotaan?Olis voitu kohentaa paljon asioita ja luoda työpaikkoja OMASSA maassa.
- AnonyymiUUSI
Pieniä ovat silakat joulukaloiksi. Nolla pitäisi tuohon summaan laittaa vähintään perään.
- AnonyymiUUSI
No ei sitten tietysti olisi mitään hyötyä,tyypillistä suomalaista ajattelua,mikään ei ole tarpeeksi hyvää,mikään ei riitä,no ei 4 miljardilla mitään ois saanu kumminkaan....
- AnonyymiUUSI
No olis ainakin vähän aikaa makseltu hyvinvointialueiden johtajien palkkoja ja kahvipaketteja vapaaehtoisille
- AnonyymiUUSI
trump teki oikein kun ei "lahjoittanut" zelelle" mitään se ympäri maailmaa kiertäminen jatkuis vuosia käsi pitkällä rahaa pyytelemäs ja lopuks se on kuitenkin melkein venäläinen???? ei länsimaalainen? mitä te siinä itkette? herätys hei
- AnonyymiUUSI
Ihan samoja venäläisiä ovat molemmat kansat
- AnonyymiUUSI
Ukrainan sota on loputon suo.
- AnonyymiUUSI
2 ylpeää,joustamatonta ja riidanhaluista venäläistä= loputon sota kuten Afganistanissa,sotiminen ja vallanhalu jo geeneissä
- AnonyymiUUSI
Joka päivä vai joka viikko.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En minä kyllä enää odota sinua
Olet siellä sen harmaan kanssa. Niin, annoit minun nähdä lämpimät tunteesi siitä huolimatta. Se merkitsi kyllä paljon. O492398Kehutaan vaihteeksi Perussuomalaisia
Perussuomalaiset ovat olleet melkoisen lokakampanjoinnin kohteena, vaikka ovat saaneet paljon hyvää aikaiseksi. Nyt on542170- 321690
Joka kolmas työtön on työkyvytön
Viime vuonna työnhakuvelvoitteen ulkopuolella oli noin kolmannes työttömistä työnhakijoista. Huhheijaa, mihin suomalais2081688Jos joku luulee että kaikki käy
Sanon vain tämän. Minun kanssani ei neuvotella. Minun kanssani eletään tasavertaisesti. Jos se on liikaa, niin ovi rinn681640- 191477
Sakin hivutus - ilmiö
Miten tuollainen tuollainen ilmiö kuin ”sakin hivutus” syntyy? Mitä syitä ilmiön syntymiseen tarvitaan? Onko sakissa jok861404Roiskeläpät takaisin niin alkaa lasit kestämään
"Tuulilaseja hajottava talvi-ilmiö on ehkä ratkennut" Tämän päivän autoissa kun on esimerkiksi vanhempaa autokalustoa s81389Julkinen saunatilanne Haapavedellä, tämä on täyttä paskaa!
Eilen Haapaveden uimahallin saunassa koettu tilanne oli täysin käsittämätöntä ja helvetin järkyttävää. Ladyboy harjoitti191304Ei ole rohkeutta tulla jututtamaan
Voidaan me nähdä ja tervehtiä, sitäkin harvoin, mutta iso kynnys on edes mennä lähelle ja kysyä kuulumisia. Ymmärrät var81291