Jos minä olen väärässä, mitä minä olen menettänyt siinä, että olen ottanut Jeesuksen vastaan eläämääni. Mietin, mitä olisin menettänyt, jos kuoleman jälkeen ei olisikaan mitään. En todella mitään olisi menettänyt.
Minä uskon siihen, että Jeesus on totta. Hän on tie, totuus ja elämä. Hän on tie Isän Jumalan luo, hänessä on totuus ja hän on elämä. Hän kuoli minunkin syntieni tähden, että minullakin on mahdollisuus iankaikkiseen elämään hänen luonaan. Se on suurta armoa, kun saa kulkea tätä maallista matkaa luottaen häneen, joka kuoli meidän ihmisten tähden, että meillä kaikilla olisi mahdollisuus iankaikkiseen elämään hänen luonaan.
Jos minä olen väärässä, en ole kuitenkaan menettänyt mitään. Mutta, jos se, joka ei usko Jeesukseen, on väärässä, hän menettää iankaikkisen elämän hänen luonaan.
Mitä menettävää?
8
173
Vastaukset
- Anonyymi
Oletko kenties kuullut nettihuijauksista viimeaikoina. Moni ei halua myöntää tulleensa huijatuksi vaukka asia on päivän selvä.
Ne ovat usein taidokkaasti tehtyjä verrattuna Lasarus-tempusta alkaneeseen legendaan.- Anonyymi
Saa-tana varastaa, Jeesus Kristus pelastaa.
Kumpi saa sinut vallata?
”Varas ei tule muuta kuin varastamaan ja tappamaan ja tuhoamaan. Minä olen tullut, että heillä olisi elämä ja olisi yltäkylläisyys.”
Joh 10:10
- Anonyymi
”Hän huutaa minua avuksensa, ja minä vastaan hänelle, minä olen hänen tykönänsä, kun hänellä on ahdistus, minä vapahdan hänet ja saatan hänet kunniaan.”
- Anonyymi
Ei Jeesusta voi mitenkään ottaa vastaan, vaan voi ottaa sen Jeesuksen lupaaman Pyhän Hengen, joka antaa ilon, rauhan, rakkauden sekä viisauden ja olisi tyhmää tietenkin luopua siitä ja vajota siihen lihalliseen tyhmyyteen missä on ennen vaeltanut.
- Anonyymi
Eihän ilman Pyhää Henkeä ihmisellä ole hyviä juttuja.
Pystyy vain kopioimaan Raamattua ja herjaamaan muita hengettömänä. - Anonyymi
jumalani jumalani , miksi minut hylkäsit 🤔 ei oikein vakuuta 🤣
- Anonyymi
usko vasta kuolinvuoteella niin pelastut silti vaikka päivittäin haukut valheeksi 🤣
- Anonyymi
totuus on että kuolemaan kaikki päättyy , menet sinne missä olit ennne syntymääsi eli et ole olemassa !!!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit986128KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3495587Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei522639Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521042046Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1071758- 1181639
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro191603Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1801267- 731177
Nuoret hakevat eläkkeelle, vaikka eivät ole olleet vielä töissäkään
hyvin menee. Pieni vastoinkäyminen elämässä, ja heti masennutaan. Monet alle 30-vuotiaat hakevat työkyvyttömyyseläkettä188988