Siis olen nyt useamman vuoden pettynyt kampaajalta tullessani, en joko osaa selittää mitä haluan mutta use8n myös käynyt niin että kampaaja vain vastannut ettei sinulle kannata leikata noin?
Siis jos haluan jonkun mallin ja tiedän sen olevan suht helppo hoitaa niin miksei voi tehdä asiakkaan halutessa jotain ?
Mutta onko vikana se että vaihdan jatkuvasti kampaajaa, yritän etsiä sitä täydellistä kampaajaa mutta ainoa minkä olen löytänyt on jäänyt eläkkeelle. Hän osasi leikata hiukseni niin ettei ta4vinnut paljon muuta kuin pestä ja kammata.
Nyt vain tuntuu, että hiukseni ovat kesän jäljiltä huonossa kunnossa, sameat ja liukkaat eikä ne tottele ollenkaan,
Mietin jotain merilevähoitoa tms, mutta sitä en tiedä uskaltaako sanoa että leikkaa vähän latvoja…. Menee taas puolet hiuksista….
Kamapaajale vai leikkaanko itse ?
Anonyymi-ap
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1584206
- 103113
Kehutaan vaihteeksi Perussuomalaisia
Perussuomalaiset ovat olleet melkoisen lokakampanjoinnin kohteena, vaikka ovat saaneet paljon hyvää aikaiseksi. Nyt on1352690- 252278
SDP ylivoimainen ykkönen
En ole koskaan viitsinyt käydä äänestämässä, mutta nyt SDP:n etumatka on niin kutkuttava, että pakkohan se on vaivautua.472164Tiesitkö? Johannes Brotheruksen ex-isäpuoli on kuin onkin Mikko Kuustonen - Tästä on kyse!
Tiesitkö? Ja hehän on kuin kaksi marjaa... Johannes Brotherus on KUUMAA-yhtyeen jäsen ja tänä syksynä mukana Vain elämää191808Roiskeläpät takaisin niin alkaa lasit kestämään
"Tuulilaseja hajottava talvi-ilmiö on ehkä ratkennut" Tämän päivän autoissa kun on esimerkiksi vanhempaa autokalustoa s381686Mitä tapahtuu?
Mitä säpäkän risteyksessä on tapahtunut kun poliiseja, ambulansseja ja kopteri paikalla?301684Polttomoottoriauto on köyhän merkki
Kun ei ole varaa ostaa sähköautoa, niin joutuu köyhän autoa käyttämään.581266Murtautuminen uimahalliin
17.10. yöllä Kiuruveden uimahalliin murtauduttiin yläkerran oven ikkunasta. Onko kellään havaintoja tapauksesta?341141