Ufot ja Raamattu

Anonyymi-ap

Spekuloidaanpa vähäsen. Jospa onkin niin, että kaikki Raamatussa kuvatut ihmeet ovatkin erittäin pitkälle kehittyneiden ulkoavaruuden olentojen aikaansaamia? Entä jos valoilmiö, joka johdatti Israelin kansaa erämaassa, olikin avaruusalus? Entä jos liitonarkki olikin oikeasti radiolähetin, joilla saatettiin pitää yhteyttä muiden planeettojen asukkaisiin? Jospa näyt enkeleistä olivatkin ulkoavaruuden asukkaiden pikavierailuja tai heidän hologrammejaan? Entä jos kaikissa maailman uskonnoissa kuvatut mystiset tapahtumat ovatkin peräisin ulkoavaruuden olentojen kontakteista muinaisten ihmisten kanssa ja sen ajan ihmiset ovat tulkinneet ja selittäneet nuo tuhansia vuosia meitä kehityksessä edellä olevat olennot enkeleiksi, jumaliksi ja demoneiksi?

44

197

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      UUSI

Ei spekuloida, koska totuushan on, että tuo on höpöhumppaa. Mikään olemassa oleva kirjallinen aineisto ei viittaa mihinkään avaruusolentoihin. Et saa millään ilveellä väännettyä Raamatun kertomuksia UFO-muottiin, jos luet ne kertomukset tarkasti ja perehdyt niiden yksityiskohtiin, puhumattakaan niiden sisältämästä symboliikasta ja sanomasta. Mutta... Oletko edes lukenut?

• Anonyymi
        UUSI

Ihmiset ovat kokeneet jotain merkillistä. Jotain itselleen selittämätöntä. Sitä kerrotaan sukupolvelta toiselle suullisena perimätietona, josta muotoutuu yhteisön suuri tarina.

• Anonyymi
        UUSI

Raamatunkaan todenperäisyydestä ei ole yhtään mitään todisteita.

• Anonyymi
      UUSI

Ihmiset uskovat avaruusolentoihin mieluummin kuin Jumalaan ja enkeleihin.
      Ihmiset uskovat lääkärien kykenevän pidentämään elämää loputtomasti,
      mutta eivät usko Jeesuksen herättäneen kuolleista tai ylösnousemusta.

• Anonyymi
        UUSI

Entä jos molemmat vaihtoehdot ovat totta? On Jumala, mutta voi olla myös muita sivilisaatioita avaruudessa. Onhan Jumala voinut luoda elämää muuallekin kuin vain tälle pikku planeetalle. Tai jos ei ole, niin Jumala on luonut sitten avaruuteen aika tavalla hukkatilaa 😊

• Anonyymi
        UUSI

Mitenkä vain kunhan vain Jeesuksen jotensaki ohittaa.
        "Autuas se, joka ei loukkaannu minuun"

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Mitenkä vain kunhan vain Jeesuksen jotensaki ohittaa.
        "Autuas se, joka ei loukkaannu minuun"

Miten Jeesus on ohitettu?

• Anonyymi
      UUSI

Ufo-havainnot perustuvat suurelta osin factoihin. Factat on totuutta.

• Anonyymi
        UUSI

Jeesus sanoi, että hänellä on lampaita myös muissa luomakunnissa, jonne pitää mennä.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Jeesus sanoi, että hänellä on lampaita myös muissa luomakunnissa, jonne pitää mennä.

Ilmestyskirjan kuvaukset erilaisista kulkuneuvoista, joilla ne olennot liikkuvat, täsmäävät hyvin ufo-havaihtoihin, erikoisia olentoja, lentäviin aluksiin, joissa on siivet, turbiinit, potkurit, pyörät, erikoiset valot jne.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Jeesus sanoi tarkalleen, että hänellä on lampaita muissakin lammastarhoissa. Eiköhän Jeesus tarkoittanut siinä kontekstissa sanoillaan pakanoita eli tulevia kristittyjä, koska puhui siinä juutalaisille kuulijoille. Mutta sekään ei tietysti sulje pois sitä mahdollisuutta, etteikö ainakin teoriassa voisi olla maan ulkopuolista elämää.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Jeesus sanoi tarkalleen, että hänellä on lampaita muissakin lammastarhoissa. Eiköhän Jeesus tarkoittanut siinä kontekstissa sanoillaan pakanoita eli tulevia kristittyjä, koska puhui siinä juutalaisille kuulijoille. Mutta sekään ei tietysti sulje pois sitä mahdollisuutta, etteikö ainakin teoriassa voisi olla maan ulkopuolista elämää.

Luehan tarkemmin. Ei Jeesus puhunut mistään pakanoista.

Matt. 15:24

Hän vastasi ja sanoi: "Minua ei ole lähetetty muitten kuin Israelin huoneen kadonneitten lammasten tykö".

Pakanakristittyjä kutsutaan Saatanan synagoogaksi.

Ilm. 2:9

Minä tiedän sinun ahdistuksesi ja köyhyytesi-sinä olet kuitenkin rikas-ja mitä pilkkaa sinä kärsit niiltä, jotka sanovat olevansa juutalaisia, eivätkä ole, vaan ovat saatanan synagooga.

Ilm. 3:9

Katso, minä annan sinulle saatanan synagoogasta niitä, jotka sanovat olevansa juutalaisia, eivätkä ole, vaan valhettelevat; katso, minä olen saattava heidät siihen, että he tulevat ja kumartuvat sinun jalkojesi eteen ja ymmärtävät, että minä sinua rakastan.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Luehan tarkemmin. Ei Jeesus puhunut mistään pakanoista.

Matt. 15:24

Hän vastasi ja sanoi: "Minua ei ole lähetetty muitten kuin Israelin huoneen kadonneitten lammasten tykö".

Pakanakristittyjä kutsutaan Saatanan synagoogaksi.

Ilm. 2:9

Minä tiedän sinun ahdistuksesi ja köyhyytesi-sinä olet kuitenkin rikas-ja mitä pilkkaa sinä kärsit niiltä, jotka sanovat olevansa juutalaisia, eivätkä ole, vaan ovat saatanan synagooga.

Ilm. 3:9

Katso, minä annan sinulle saatanan synagoogasta niitä, jotka sanovat olevansa juutalaisia, eivätkä ole, vaan valhettelevat; katso, minä olen saattava heidät siihen, että he tulevat ja kumartuvat sinun jalkojesi eteen ja ymmärtävät, että minä sinua rakastan.

Korvausteologia eli supersessionismi tarkoittaa teologista ajatusta, jonka mukaan kristillinen kirkko tai seurakunta olisi ottanut Israelin eli juutalaisten paikan Jumalan valittuna kansana ja ottanut Israelille kuuluvat lupaukset.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Itsellä on se kuva, että maan kaltaisia planeetoja on enemmänkin ja Jeesus Kristus on sielläkin. Myöskin Mikael on kova sana siellä.

Itse näin myös, että Mikaelilla on restaurointi projekteja muilla planeetoilla, sotien jälkeen.

Jonkun on siivottava jäljet. Itse hain mukaan tähän restauroiti projektiin logistiikka alalta.

Mb_76

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ilmestyskirjan kuvaukset erilaisista kulkuneuvoista, joilla ne olennot liikkuvat, täsmäävät hyvin ufo-havaihtoihin, erikoisia olentoja, lentäviin aluksiin, joissa on siivet, turbiinit, potkurit, pyörät, erikoiset valot jne.

Kyllä, demonit esiintyivät avaruusolioina jo silloin. Te tänne jäävät joudutte kokemaan hirveitä. Varoitan, älkää jääkö tänne. Jeesus tempaa omansa pian taivaaseen turvaan. Kaikki pikkulapset todennäköisesti pääsevät mukaamme. Miksi jäisit tänne?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Itsellä on se kuva, että maan kaltaisia planeetoja on enemmänkin ja Jeesus Kristus on sielläkin. Myöskin Mikael on kova sana siellä.

Itse näin myös, että Mikaelilla on restaurointi projekteja muilla planeetoilla, sotien jälkeen.

Jonkun on siivottava jäljet. Itse hain mukaan tähän restauroiti projektiin logistiikka alalta.

Mb_76

Ison talon edut, kun on Mikaelin restaurointi porukassa mukana! Työsuhde etuja on ja palkka on hyvä! Planeettojen rempparyhmä.

Vähän kieli poskella.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ison talon edut, kun on Mikaelin restaurointi porukassa mukana! Työsuhde etuja on ja palkka on hyvä! Planeettojen rempparyhmä.

Vähän kieli poskella.

Minulla on näky, että työsuhde autokin hommataan, mikä ei ole aivan tavallinen. Normaali tila-auto, joka sähkön sininen. Tässä ajopelissä on myös leijunta ominaisuus. Eli pääsee pommin jälkien yli tällä ominaisuudella.

Eli emme ole ainoita tällä planeetalla, mutta kokemukseni mukaan Jeesukseen Kristukseen usko menee sielläkin läpi. Ne on vielä sotatilassa. Ja näitä jumalattomia on paljon, jotka arvostat vain omaissuutta. Ja pulkki kamaa ja väärennöksiä.

Mb_76

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä, demonit esiintyivät avaruusolioina jo silloin. Te tänne jäävät joudutte kokemaan hirveitä. Varoitan, älkää jääkö tänne. Jeesus tempaa omansa pian taivaaseen turvaan. Kaikki pikkulapset todennäköisesti pääsevät mukaamme. Miksi jäisit tänne?

Miksi ensimmäisiä kristittyjä ei temmattu turvaan vainoilta?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Minulla on näky, että työsuhde autokin hommataan, mikä ei ole aivan tavallinen. Normaali tila-auto, joka sähkön sininen. Tässä ajopelissä on myös leijunta ominaisuus. Eli pääsee pommin jälkien yli tällä ominaisuudella.

Eli emme ole ainoita tällä planeetalla, mutta kokemukseni mukaan Jeesukseen Kristukseen usko menee sielläkin läpi. Ne on vielä sotatilassa. Ja näitä jumalattomia on paljon, jotka arvostat vain omaissuutta. Ja pulkki kamaa ja väärennöksiä.

Mb_76

Olin yhteydessä erään rukoiluhetken jälkeen erääseen toisen planeetan autotehtailijaan. Sillä oli myös autounelmia, kuten minullakin. Kehu kyllä paljon autojaan, kertoi että parempiakin autoja on saatavilla. Sitten tuli sota ja tosi vaikeiden aikojen jälkeen päättyi kanafarmariksi. Kiinnostui kovasti näistä autovisioista.

https://keskustelu.suomi24.fi/t/14374438/mb_76-autorata

Uskon, että paljon on vielä näkemättä, mitä Ylösotto tuo tullessaan, avaruus elämää!

Mb_76

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

>>>Jeesus sanoi, että hänellä on lampaita myös muissa
        luomakunnissa, jonne pitää mennä.<<<

Ei sanonu, Hän puhui lammastarhoista.
        Jeesuksella on täällä maan päällä lampaita
        muuallakin kuin Israelissa.

• Anonyymi
      UUSI

Ei siellä Pyhässä Kaupungissa ole muita kuin Israelin heimoon kuuluvia ihmisiä.
      Ei siellä ole mitään pakanoiden osastoja eikä Paavalin niemeä edes mainita.

Ilm. 21:12

Sitä ympäröi suuri ja korkea muuri, jossa oli kaksitoista porttia, ja niitä vartioi kaksitoista enkeliä. Portteihin oli hakattu Israelin kahdentoista heimon nimet. [21:12,13: Hes. 48:31-34]

Ilm. 21:14

Kaupungin muurissa oli kaksitoista peruskiveä, ja niissä oli kaksitoista nimeä, Karitsan kahdentoista apostolin nimet. [Hes. 48:31]

Joh. 10:1

"Totisesti, totisesti: se, joka ei mene lammastarhaan portista vaan kiipeää sinne muualta, on varas ja rosvo.

• Anonyymi
        UUSI

Paavali ei kuulu valittujen Karitsan eli Kristuksen apostolien joukkoon.

Ilm. 21:14

Kaupungin muurissa oli kaksitoista peruskiveä, ja niissä oli kaksitoista nimeä, Karitsan kahdentoista apostolin nimet. [Hes. 48:31]

• Anonyymi
      UUSI

Aloittaja on sisäistänyt tulevan suuren eksytyksen, josta Raamattu varoittaa niitä, jotka jäävät ylöstempauksesta tänne, koska eivät uskoneet Jeesukseen.

Ne ufojen alieenit ovat paholaisen langenneita enkeleitä ja osa tosiaan hologrammeja tyyliin Kirkin viimeiset hetket.

• Anonyymi
        UUSI

Temmatkaa ensin lahkoluste pois. Mihinkän ufo-alusten kyytiin ei pidä nousta.
        Ei ne mihinkän taivaaseen ole menossa.

Harhaoppiset lahkolaiset eli luste tammataan pois, jotta Jeesus voi palata rauhassa takaisin Galilean vuorelle ja Jerusalemissa pidettäviin häihinsä, jonne oikeat kristityt menevät. Ei heitä täältä maan päältä mihinkän pois temmata.

Ap. t. 1:11

ja nämä sanoivat: "Galilean miehet, mitä te seisotte ja katsotte taivaalle? Tämä Jeesus, joka otettiin teiltä ylös taivaaseen, on tuleva samalla tavalla, kuin te näitte hänen taivaaseen menevän."

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Temmatkaa ensin lahkoluste pois. Mihinkän ufo-alusten kyytiin ei pidä nousta.
        Ei ne mihinkän taivaaseen ole menossa.

Harhaoppiset lahkolaiset eli luste tammataan pois, jotta Jeesus voi palata rauhassa takaisin Galilean vuorelle ja Jerusalemissa pidettäviin häihinsä, jonne oikeat kristityt menevät. Ei heitä täältä maan päältä mihinkän pois temmata.

Ap. t. 1:11

ja nämä sanoivat: "Galilean miehet, mitä te seisotte ja katsotte taivaalle? Tämä Jeesus, joka otettiin teiltä ylös taivaaseen, on tuleva samalla tavalla, kuin te näitte hänen taivaaseen menevän."

Jeesuksen valitut odottaa Jeesuksen paluuta maan päälle. Ei heitä mihinkään täältä pois tempaista. Se on paha eksytys sellainen opetus.

Ilm. 3:12

Joka voittaa, sen minä teen pylvääksi Jumalani temppeliin, eikä hän koskaan enää lähde sieltä ulos, ja minä kirjoitan häneen Jumalani nimen ja Jumalani kaupungin nimen, sen uuden Jerusalemin, JOKA LASKEUTUU ALAS TAIVAASTA minun Jumalani tyköä, ja oman uuden nimeni.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Jeesuksen valitut odottaa Jeesuksen paluuta maan päälle. Ei heitä mihinkään täältä pois tempaista. Se on paha eksytys sellainen opetus.

Ilm. 3:12

Joka voittaa, sen minä teen pylvääksi Jumalani temppeliin, eikä hän koskaan enää lähde sieltä ulos, ja minä kirjoitan häneen Jumalani nimen ja Jumalani kaupungin nimen, sen uuden Jerusalemin, JOKA LASKEUTUU ALAS TAIVAASTA minun Jumalani tyköä, ja oman uuden nimeni.

Ei tässä missään pilven päällä olla, vaan maan päällä.

Pakkokasteet tulee vielä käyttöön, jotta kaikilla häävierailla olisi kasteen lahjana saatava hääpuku päällä.

Luuk. 14:23

Niin Herra sanoi palvelijalle: 'Mene teille ja aitovierille ja pakota heitä tulemaan sisälle, että minun taloni täyttyisi;

• Anonyymi
        UUSI

Vaikka tällainen eksytys tulisikin, ja demonit huijaisivat olevansa ulkoavaruuden humanoideja, niin eihän sekään sulje pois sitä mahdollisuutta, etteikö ole ihan aitojakin ulkoavaruuden humanoideja. Ehkä juuri siksi ne demonit esiintyvät heinä, koska tietävät heidän olemassaolostaan ja pystyvät siksi matkimaan heitä. Miksi Jumala olisi tässä valtavassa maailmankaikkeudessa rajoittanut luomistyönsä vain tälle yhdelle planeetalle?

• Anonyymi
      UUSI

Ei tarvitse edes spekuloida, vaan tuo on täyttä totta. Käykääpä katsomassa Puma Punkun raunioita Boliviassa ja tulkaa sitten sanomaan, että ne on kivikauden ihmisten aikaansaannoksia. Maailmassa on vastaavia raunioita ja muita jälkiä siitä, että ihminen on luotu keinotekoisesti DNA-tutkimuksen avulla. Jokainen, minkä tahansa kansan, historiasta kertova luomiskertomus, sanallinen tai kirjoitettu, kertoo sen melko selvästi. Edelleen kannattaa lukea Dänikenin kirjat tarkkaan. Hän jos kuka on asiaa tutkinut läpikotaisin ja kirjoissaan esittää kysymyksiä, johon nykytiede ei pysty antamaan vastausta.

• Anonyymi
        UUSI

Maan päällä on ollut monelaisia sivilisaatioita ja elämänmuotoja. Tieto lisääntyy. Factat ovat totuuksia, joita ei voida häivyttää pois uskonnon avulla.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Maan päällä on ollut monelaisia sivilisaatioita ja elämänmuotoja. Tieto lisääntyy. Factat ovat totuuksia, joita ei voida häivyttää pois uskonnon avulla.

Ja ne "faktat" ja "totuudet" muttuvat tieteen kehityksen mukana.
        Mutta Raamattu ei ole muuttunut eikä perääntynyt missään kohtaa.

• Anonyymi
      UUSI

Kenian helluntaipastori kehotti seurakuntalaisia paastoamaan, koska taivaaseen tempaus piti tapahtua pikapuoliin.

Lehtitietojen mukaan 300 ruumista on löydetty ja 400 vielä etsitään.

Tempausopit on väkevää eksytystä.

Luuk. 21:8

Niin hän sanoi: "Katsokaa, ettei teitä eksytetä. Sillä monta tulee minun nimessäni sanoen: 'Minä olen se', ja: 'Aika on lähellä'. Mutta älkää menkö heidän perässään.

• Anonyymi
      UUSI

Paavali ajatteli, että maa on pannukakun muotoinen ja yläpilvissaä pilven päällä voidaan pitää niitä Jeesuksen häitä, jonne ihmiset pitää ensin temmata täältä maan päältä.

Ei käsitetty, että siellä pilven päällä pitäisi olla häissä happilaitteet ja pilkkihaalarit päällä, koska siellä on ilma ohutta ja kova pakkanen.

• Anonyymi
        UUSI

Paavali oli murhamies, eikä kaihtanut valehtelua, kun katsoi, että sillä edistetään hyviä päämäärääriä. Siksi monet samanmieliset ihailee Paavalia.

Room. 3:7

Sillä jos Jumalan totuus tulee minun valheeni kautta selvemmin julki hänen kirkkaudekseen, miksi sitten minutkin vielä syntisenä tuomitaan.

Jesuiitat otti tuon Paavalin periaatteen omaksi lentäväksi lauseekseen:

Tarkoitus pyhittää keinot.

• Anonyymi
      UUSI

Tässä vaikuttaa olevan nyt vähän sellaista vastakkainasettelua, että jos Raamattu ja kristinusko on totta, niin silloin ufot ja avaruusolennot eivät ole totta (tai ovat korkeintaan demoneja) tai sitten päinvastoin, että jos ufot ja avaruusolennot ovat totta, niin sitten Jumala ja kristinusko eivät ole totta. Mutta sulkevatko ne muka toisensa pois? Miksi eivät voi kumpikin olla totta samanaikaisesti?

• Anonyymi
        UUSI

Raamatussa puhutaan hengellisistä asioista, mutta todellisuus on tietenkin paljon laajempi käsitys, koko maailman kaikkeus voi sisältää vaikka mitä, mistä ei suoraan puhuta Raamatussa.

Jumala on tietenkin kaiken takana, mutta on ollut viisasta ettei kaikkia asioita ole ihmisille kerrottu ja paljastettu, mitä on olemassa.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Raamatussa puhutaan hengellisistä asioista, mutta todellisuus on tietenkin paljon laajempi käsitys, koko maailman kaikkeus voi sisältää vaikka mitä, mistä ei suoraan puhuta Raamatussa.

Jumala on tietenkin kaiken takana, mutta on ollut viisasta ettei kaikkia asioita ole ihmisille kerrottu ja paljastettu, mitä on olemassa.

Niinpä. Eihän Jumala ole meille piskuisen maa-planeetan asukkaille mitenkään tilivelvollinen siitä, mitä hän on tehnyt jossain muualla.

• Anonyymi
      UUSI

Kertokaapa jokainen kommentoija, mitä psyykenlääkitystä käytätte?

Rehellisesti.

• Anonyymi
        UUSI

Mun ainoa psyykelääke on, että keitän välillä oikein vahvat kahvit. Suosittelen varsinkin itseleivotun pullan kera ☕️

• Anonyymi
        UUSI

Ketiapiini ja Haloperidoli. Silti juttelen Jeesuksen kanssa koko ajan?

• Anonyymi
      UUSI

Jetit ja lumimiehetkin mainitaan. Yli kolme metriä pitkiä ihmisen luurankoja on löydetty, mutta niistä ollaan hyvin hiljaa. Amerikassa on myös avaruusolioiden ruumiita, joista ollaan hyvin hiljaa. Ne salataan tietoisesti, ettei yhteiskuntarauha häiriinny.

4.Moos.13
      Näimmepä siellä jättiläisiäkin, Anakin jättiläisheimon jälkeläisiä, ja me olimme mielestämme kuin heinäsirkkoja; sellaisia me heistäkin olimme."

• Anonyymi
      UUSI

Aloittaja on kyllä oikeessa mut totuus on se että meille luotiin vaan Jumalan kaltainen hahmo jotta ihmiset uskoisivat häneen vaikka totuushan on se että meidät on luonnu 👽👽👽👽korkeampi äly 👽👽👽 ja ihmiset on tuotu tänne tuhansia vuosia sitten suurissa erissä

• Anonyymi
        UUSI

Jumala on Henki.

Ei ihminen ole pelkkä henki.

Perisynti teki ihmisestä Jumalan irvikuvan. Kuolevaisen ja katoavaisen olennon.

• Anonyymi
        UUSI

Mutta kuka sen korkeamman älyn sitten loi?

• Anonyymi
      UUSI

Ps. 115:16

Taivas on Herran taivas, mutta maan hän on antanut ihmisten lapsille.

Puheet taivaaseen menosta on pelkkiä illuusioita ja matkalauluja, joilla ihmisiä on rohkaistu jatkamaan matkaa erämaassa.

Joh.3:13 " Ei kukaan ole noussut ylös taivaaseen, paitsi hän, joka taivaasta tuli alas, Ihmisen Poika, joka on taivaassa."

1. Tim. 6:16

Hän yksin on kuolematon, hän asuu valossa, jota ei voi lähestyä. Häntä ei yksikään ihminen ole nähnyt eikä voi nähdä. Hänen on kunnia ja ikuinen valta. Aamen

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Niin surullinen

onnettomuus taas. Voimia ihan kaikille läheisille,kavereille ja kouluun 🙏
      Lapua
      196
      4902
    2. MIksi suurin osa persuista on alkoholisteja?

Tätä jäin pohdiskelemaan....
      Maailman menoa
      37
      3362
    3. 34
      2890
    4. Kehutaan vaihteeksi Perussuomalaisia

Perussuomalaiset ovat olleet melkoisen lokakampanjoinnin kohteena, vaikka ovat saaneet paljon hyvää aikaiseksi. Nyt on
      Maailman menoa
      142
      2771
    5. Paloautoko se oli kolarissa Juntusrannan risteyksessä?

Oli kuva paloautosta nettijutussa.
      Suomussalmi
      25
      2418
    6. SDP ylivoimainen ykkönen

En ole koskaan viitsinyt käydä äänestämässä, mutta nyt SDP:n etumatka on niin kutkuttava, että pakkohan se on vaivautua.
      Maailman menoa
      68
      2257
    7. Tiesitkö? Johannes Brotheruksen ex-isäpuoli on kuin onkin Mikko Kuustonen - Tästä on kyse!

Tiesitkö? Ja hehän on kuin kaksi marjaa... Johannes Brotherus on KUUMAA-yhtyeen jäsen ja tänä syksynä mukana Vain elämää
      Suomalaiset julkkikset
      19
      2108
    8. Mitä tapahtuu?

Mitä säpäkän risteyksessä on tapahtunut kun poliiseja, ambulansseja ja kopteri paikalla?
      Outokumpu
      31
      1800
    9. Roiskeläpät takaisin niin alkaa lasit kestämään

"Tuulilaseja hajottava talvi-ilmiö on ehkä ratkennut" Tämän päivän autoissa kun on esimerkiksi vanhempaa autokalustoa s
      Yleistä autoilusta
      41
      1752
    10. Polttomoottoriauto on köyhän merkki

Kun ei ole varaa ostaa sähköautoa, niin joutuu köyhän autoa käyttämään.
      Maailman menoa
      80
      1414
    Aihe