Joo huono otsikko.
Eli jos teen ensimmäisenä liikkeenä punnerruspäivänä pystypunnerruksen niin voin tehdä 65-70 kilolla sarjaa.
Jos teen ensin etunojapunnerruksia joka on paras rintalihaksille minusta, niin pystypunnerruksessa menee juuri ja juuri 30 kilolla vitonen ja lihat huutaa armoa.
Mitä ja miksi?
Mihin voimat katoaa?
5
228
Vastaukset
- Anonyymi
No enpä kyllä ole huomannut, että voimat ihan noin paljon vähenisivät muiden liikkeiden jälkeen. Olisiko ehkä syytä tehdä nuo eri päivinä sitten?
- Anonyymi
Tuo on niin laaja kysymys, täytyisi tietää taustasi, tavoitteesi jne. ym.
johon ei selkeää vastausta en jaksa edes alkaa runoileen,
mutta, mutta,
Mikäli oikeasti haluat,
siis ihan oikeasti halua riittää,
löydät siihen vastauksen itse , tutkimalla, kokeilemalla ja sitten kun kokemusta karttuu ,
pitkäjännittyneisyyttä , keskittymistä ihan oikeisiin asioihin,
ja ennekaikkea oikeaa halua kehtittyä,
tekeminen on taikasana. - Anonyymi
Olennaisempi kysymys on että mihin naisten siveys katoaa?
- Anonyymi
Kyllähän sää sen nyt tierät,
ja jos et tierä niin.................
- Anonyymi
Masentava kokemus. Kaikkien ymmärtämä, yksinketainen testi.
Yhdenkäden leuanveto.
En treenannut sitä erikseen mutta aina joskus tuli kokeiltua.
Pari vuotta sitten meni kaksi vetoa alhaalta löysiltä ylös naama vetokäteen.
Vuodessa oli hyväksyttävä toisen vedon katoaminen.
Tänään kokeilin pitkästä aikaa ja se yksikin veto jäi silmät ranteen tasoon kohdalle.
Olisi parempi jos 81v ukon keskipitkä muistikin halvaantuisi ja uskoisin tyttäreni kehoitusta opetella elämään ikäiselleni sopivalla tavalla. Tosi tarkoitti kyllä jotain muuta kuin leukailua.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 352226
- 841303
- 561288
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...361226- 631171
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä39884Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.122769- 31721
Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas
Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi21572Skenaario
Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan55565