Kannattaako läskin miehen edes yrittää tinderiä?

Anonyymi-ap

Vaiko onko toivotonta?

En etsi korkattavia yh mutseja vaan lapsettomia 25-35 tositarkoituksella.
En halua lapsia.

Kaikkea tultu kokeiltua, mutta vain peliharrastus jäänyt. En pelkää liikkua, ei vain ole tullut mieluisaa liikunnallista harrastusta mistään. En pelkää kokeilla uutta.

Olen easygoing tapaus ja en tressaa turhia, vaikkakin olen introvertti.

Mitä sanoo palstan expertit mahdollisuuksistani edes siihen yhteen matchiin?

16

255

Vastaukset 16

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kaikille löytyy aina joku. Näen usein ns muka lihavia ja ne näyttää onnellisilta. Luikut on vihasia

• Anonyymi

Olen sen verran realisti, etten usko kaikille löytyvän joku.

• Anonyymi

Ei tinderistä etsitä tositarkoituksella naisia niin tinderissä on eri naiset joille annetaan rahaa ja saa palveluksia eli tinderistä haetaan maksullisia naisia eli seksiseuraa

• Anonyymi

Älä tätä kuuntele🙄puhuu paskaa. Toi ukko ei saa kuin rahalla naista

• Anonyymi

No jos et mistään missistä haaveile.

• Anonyymi

Miksi missistä ei saisi haaveilla?

• Anonyymi

Eihän sillä ole väliä, stressaatko itse. Olennaisempaa on, kestätkö sitä, jos toinen stressaa.

🦄

• Anonyymi

Useimmat vähän stressaavat eivät kestä sitä, jos toinen kaasuttaa vähän isommalla kaasulla. 😁

🦄

• Anonyymi

Minä pidän siitä, että mies(kin) kokkaa. En itse ehdi eikä minua huvita kokata joka päivä.

Eli siinä mielessä pieni ruokaorientaatio on vain plussaa!

🦄

• Ei ole sitten minun aloitukseni.

• Anonyymi
    • Anonyymi

Ei kannata. Eikä kannata kenenkään muunkaan miehen ellet ole jykeväleukainen, 190 cm pankkiirilääkäri chad.

• Anonyymi

Läskisen miehen elinajanodote on vähän niin ja näin. Panee miettimään.

• Anonyymi

Suomalaiset naiset ovat omasta kokoluokastaan riippumatta äärimmäisen läskifobisia. Ainoastaan heidän gamerfobiansa ylittää sen. Ylipainoisena miehenä naiselle jutteleminen oikeassa elämässä tulkitaan lain silmissä törkeäksi seksuaaliseksi ahdisteluksi.

• En tiedä miten noi seuranhakupalstat oikein toimii, mutta eikös Tinder ole vähemmän tositarkoituksella oleva parin etsintää varten?

Puhut läskistä miehestä. En mä kyllä ymmärrä miten ylipaino vaikuttaa parin etsimiseen. Oletko katsonut ympärillesi? Liki puolet suomalaisista ovat ylipainoisia. Ja miten moni heistä on parisuhteessa?

Ja on naisia, jotka pitävät miehen kokoisista jörriköistä. En ehkä aktiiviurheilun parista heitä löydä, mutta on toki muitakin paikkoja.

Se, että tietää mitä hakee ja mitä haluaa, on hyvä alku. Toi lapsettomuustoive on sellainen, ettei kannata alkaa teeskentelemään muuta kuin on. Tuskin hauaisit tuhlata aikaa valehteluun ja seuraan, jossa jossain vaiheessa kuitenkin tulee se perheenlisäys puheeksi?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Anni Ihamäki saa tylyä kommenttia TTK:sta - Erityisesti tämä "vääryys" ärsyttää

Kaikille ei ole mieleen se, että Anni Ihamäki on mukana uudella Tanssii Tähtien Kanssa -kaudella. Ihamäki saa varsin ty
      Kotimaiset julkkisjuorut
      39
      1187
    2. Päivän Riikka: Pandan suklaatehdas Jyväskylästä Viroon

Menkää töihin! Viroon! --- Liki sata vuotta kestänyt suklaantuotanto makeisvalmistaja Pandan tehtaalla Vaajakoskella pä
      Maailman menoa
      284
      1041
    3. Mitä et ole valmis sietämään ihmissuhteissasi ja miksi?

Aiemmin jo kyseltiin mitkä vaatimukset olivat mielestänne liiallisia. Kyselläänkin nyt sitä, että millaisilla asioilla s
      Sinkut
      296
      880
    4. Tiesitkö? Vappu Pimiän ensimmäinen aviomies ei ole Teemu-rakas

Vappu Pimiä on tätä nykyä naimisissa Teemu Huuhtasen kanssa. Pimiä on toista kertaa naimisissa, sillä ensimmäinen liitto
      Kotimaiset julkkisjuorut
      25
      869
    5. Älä nyt ylikuormitu vaikka sinusta pidänkin rakas nainen

Tiedän, että olet minulle oikea. En halua pilata tätä juttua malttamattomuudella, mutta epäilen. Haluan vain olla lähel
      Ikävä
      33
      761
    6. Treffi-ilmoituksia!

Tähän avaukseen voipi treffeille halukkaat laittaa oman - lyhyen - vapaamuotoisen hakunsa,burneri emaileinee). Tavoitte
      Sinkut
      191
      639
    7. Riittäisikö se

Että nähtäisiin viikonloppuisin? Naiselta.
      Ikävä
      59
      555
    8. Olenko käsittänyt oikein?

Tykkäät, mutta et halua mitään (ymmärrän kyllä syyn miksi et).
      Ikävä
      40
      526
    9. Kai mua vähän

Masentaa tämä kaikki. Tämä koko meidän välinen juttu on niin vaikea… Voitaisiinko molemmat lopettaa tilanteen ruokkimine
      Ikävä
      66
      459
    10. Mitä tehdä kun rakastan yhtä ja olen rakastunut toiseen

Kamala tilanne. Voinko pitää molemmat? 😁
      Ikävä
      59
      457
    Aihe