Vaiko onko toivotonta?
En etsi korkattavia yh mutseja vaan lapsettomia 25-35 tositarkoituksella.
En halua lapsia.
Kaikkea tultu kokeiltua, mutta vain peliharrastus jäänyt. En pelkää liikkua, ei vain ole tullut mieluisaa liikunnallista harrastusta mistään. En pelkää kokeilla uutta.
Olen easygoing tapaus ja en tressaa turhia, vaikkakin olen introvertti.
Mitä sanoo palstan expertit mahdollisuuksistani edes siihen yhteen matchiin?
Kannattaako läskin miehen edes yrittää tinderiä?
16
255
Vastaukset
- Anonyymi
Kaikille löytyy aina joku. Näen usein ns muka lihavia ja ne näyttää onnellisilta. Luikut on vihasia
- Anonyymi
Olen sen verran realisti, etten usko kaikille löytyvän joku.
- Anonyymi
Ei tinderistä etsitä tositarkoituksella naisia niin tinderissä on eri naiset joille annetaan rahaa ja saa palveluksia eli tinderistä haetaan maksullisia naisia eli seksiseuraa
- Anonyymi
Älä tätä kuuntele🙄puhuu paskaa. Toi ukko ei saa kuin rahalla naista
- Anonyymi
No jos et mistään missistä haaveile.
- Anonyymi
Miksi missistä ei saisi haaveilla?
- Anonyymi
Eihän sillä ole väliä, stressaatko itse. Olennaisempaa on, kestätkö sitä, jos toinen stressaa.
🦄- Anonyymi
Useimmat vähän stressaavat eivät kestä sitä, jos toinen kaasuttaa vähän isommalla kaasulla. 😁
🦄 - Anonyymi
Minä pidän siitä, että mies(kin) kokkaa. En itse ehdi eikä minua huvita kokata joka päivä.
Eli siinä mielessä pieni ruokaorientaatio on vain plussaa!
🦄
Ei ole sitten minun aloitukseni.
- Anonyymi
Aina kannattaa yrittää, elämä voi yllättää!❤️
Jos olet eläinten ystävä, käy allekirjoittamassa:
https://www.kansalaisaloite.fi/fi/aloite/15823 - Anonyymi
Ei kannata. Eikä kannata kenenkään muunkaan miehen ellet ole jykeväleukainen, 190 cm pankkiirilääkäri chad.
- Anonyymi
Läskisen miehen elinajanodote on vähän niin ja näin. Panee miettimään.
- Anonyymi
Suomalaiset naiset ovat omasta kokoluokastaan riippumatta äärimmäisen läskifobisia. Ainoastaan heidän gamerfobiansa ylittää sen. Ylipainoisena miehenä naiselle jutteleminen oikeassa elämässä tulkitaan lain silmissä törkeäksi seksuaaliseksi ahdisteluksi.
En tiedä miten noi seuranhakupalstat oikein toimii, mutta eikös Tinder ole vähemmän tositarkoituksella oleva parin etsintää varten?
Puhut läskistä miehestä. En mä kyllä ymmärrä miten ylipaino vaikuttaa parin etsimiseen. Oletko katsonut ympärillesi? Liki puolet suomalaisista ovat ylipainoisia. Ja miten moni heistä on parisuhteessa?
Ja on naisia, jotka pitävät miehen kokoisista jörriköistä. En ehkä aktiiviurheilun parista heitä löydä, mutta on toki muitakin paikkoja.
Se, että tietää mitä hakee ja mitä haluaa, on hyvä alku. Toi lapsettomuustoive on sellainen, ettei kannata alkaa teeskentelemään muuta kuin on. Tuskin hauaisit tuhlata aikaa valehteluun ja seuraan, jossa jossain vaiheessa kuitenkin tulee se perheenlisäys puheeksi?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911107
- 125886
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa110881"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten278675- 76648
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73603Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64572Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54546Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist38510- 72483