Tästä kuuluu kiitos helluntaipastorien opetukselle.
Raamatussa ei ole sanontoja lakiliitto tai henkiliitto.
Ne on Saatanan keksimiä termejä, joilla se uskottelee, että lait ja käskyt on kumottu, mitään syntiä ei enää ole olemassa, ja nyt vaan eletään vapaasti henkien pillin mukaan kuin ellun kanat.
1. Joh. 3:4
Jokainen, joka tekee syntiä, syyllistyy laittomuuteen, sillä synti merkitsee Jumalan LAIN rikkomista.
Helluntailaisuudessa ei ymmärretä mitä tarkoittaa laittomuus
60
222
Vastaukset
- Anonyymi
"Niin tämä synti on oleva kuin repeämä korkeassa muurissa, joka uhkaa sortua ja pullistuu; se särkyy äkkiä, yhtäkkiä."
- AnonyymiUUSI
Hakutulos
laittomuus:ut:x
1. Matt. 24:12 Ja sentähden, että laittomuus pääsee valtaan, kylmenee useimpien rakkaus.
2. 1.Joh. 3:4 Jokainen, joka tekee synnin, tekee myös laittomuuden; ja synti on laittomuus.
- Anonyymi
Ei ihminen muutu synnittömäksi jos hän liittyy helluntaiseurakuntaan.
- Anonyymi
Ei näköjään pakolla kirkkoon liitetyt pakkovauvakastetut muutu mihinkään!
- AnonyymiUUSI
kuka on niin väittänyt. Kuuntele netistä - mitä helluntalaisuudessa puhutaan, niin ei tavitse puhua päättömiä.
Ymmärrä tämä. Perille ei pääse mitään epäpyhää ja kauhistuksen tekijää..
Tämä koskee kaikkia, ja siksi luterialisuudessa, helluntalaisuudessa baptisteissa on KRISTUKSESSA pyhiä ihmisä, sovitettuja ymmärätkö?
Mutta, jos luterilaisuudessa, helluntalaisuudessa baptisteissa jne. on ihmisiä, jotka eivät ole Kristuksessa, se on epäpyhyyttä, ja heitä koskee tämä syntisyys-
Herrassa - sovitetut, vaikka ovatkin epätäydellisiä, he eivät sanotakaan sitä, että ominansioin mennään perille, vaan Hänen ansiosttaan.... joko nyt menee perille ajatus.
Synnittömyys on Kristus meissä... kirkkauden -toivo-- hokaatko
Siunausta sinulle- eiköhän se tässä- ymmärrys lisäänny ja tietämättömyyden keihäät joutaa roskiin.
- Anonyymi
Mitäs muitakaan nämä "Jeesustelijat" ovat kuin helluntailaisia, koska eivät käsitä mitä laittomuus tarkoittaa.
Matt.7
22 Moni sanoo minulle sinä päivänä: 'Herra, Herra, emmekö me sinun nimesi kautta ennustaneet ja sinun nimesi kautta ajaneet ulos riivaajia ja sinun nimesi kautta tehneet monta voimallista tekoa?'
23 Ja silloin minä lausun heille julki: 'Minä en ole koskaan teitä tuntenut; menkää pois minun tyköäni, te laittomuuden tekijät'.- AnonyymiUUSI
Mitäs muitakaan nämä "Jeesustelijat" ovat kuin helluntailaisia, koska eivät käsitä mitä laittomuus tarkoittaa.
Matt.7
22 Moni sanoo minulle sinä päivänä: 'Herra, Herra, emmekö me sinun nimesi kautta ennustaneet ja sinun nimesi kautta ajaneet ulos riivaajia ja sinun nimesi kautta tehneet monta voimallista tekoa?'
23 Ja silloin minä lausun heille julki: 'Minä en ole koskaan teitä tuntenut; menkää pois minun tyköäni, te laittomuuden tekijät'.
////
Jeesus rakastaa sinua- niinkuin minuakin. täytetyn työn kautta.
Jokapäivä on armo uusi... - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Matt.7
23 Ja silloin minä lausun heille julki: 'Minä en ole koskaan teitä tuntenut; menkää pois minun tyköäni, te laittomuuden tekijät'.
////
Jeesus rakastaa sinua- niinkuin minuakin. täytetyn työn kautta.
Jokapäivä on armo uusi...Aika vaikea heidän on käsittää. Mistä lienee johtuu.
- Anonyymi
Raamattu varoittaa ns. vapaista suunnista, niihin menemästä ja sotkeentumasta.
2. Piet. 2:19 He lupaavat teille vapautta, vaikka itse ovat turmeluksen orjia:
kenen voittama ihminen on, sen orja hän on.- AnonyymiUUSI
Raamattu varoittaa ns. vapaista suunnista, niihin menemästä ja sotkeentumasta.
2. Piet. 2:19 He lupaavat teille vapautta, vaikka itse ovat turmeluksen orjia:
kenen voittama ihminen on, sen orja hän on.
///// Jeesus rakastaa meitä - sinua ja minua.
On vain Elämänkirjan seurakunta- jossa Jumala tuntee meidät- molemmat.
Kiitos >Herralle, että saamme rakastaa toisiamme- Jeesus Kristus on Herra.
Hänessä on elämä ja iankaikkisen elämän armolahja - AnonyymiUUSI
Pakkovauvakastettu eikö sinun pitäisi tehdä jotakin, kun sinun seurakunnassasi on 95% jumalattomia!
Täällä herjaaminen ei auta tilannetta!
- Anonyymi
Erilaiset villitykset ovat piinanneet helluntailaisuutta.
Hetken kestää vain hurma.- AnonyymiUUSI
Herra tuntee hurmaantuneensa -- häneen.
Siunausta sinulle, sovintoveren alle.
- Anonyymi
Ilman lakia ja parannuksen tekoa ihminen jää laittomuuden = synnin tilaan.
- AnonyymiUUSI
Synti on lain vastainen teko.
Jokainen, joka tekee syntiä, syyllistyy laittomuuteen, sillä synti merkitsee Jumalan lain rikkomista.
Sananl. 28:9
Joka sulkee korvansa Herran lailta, sen rukouskin on Herralle kauhistus. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Synti on lain vastainen teko.
Jokainen, joka tekee syntiä, syyllistyy laittomuuteen, sillä synti merkitsee Jumalan lain rikkomista.
Joka sulkee korvansa Herran lailta, sen rukouskin on Herralle kauhistus.Synti on lain vastainen teko.
Joka sulkee korvansa Herran lailta, sen rukouskin on Herralle kauhistus.
///
Siunausta sinulle, Golgatan sovitustyön kautta. Olemme Kristukselle rakkaita ja Hänessä on syntien ----anteeksianto--- ja Hän luo keskinäisen rakkauden....
- Anonyymi
Laki on vain oppi, jonka varjolla voi kannattaa vaikka kansanmurhaa.
Mutta Jumalan Henki ei sitäsalli.
Siinä ero lihasta vai Hengestä syntynyt.- AnonyymiUUSI
Nikodemus meni Jeesuksen kasteen jäkeen kysymään häneltä kasteen merkitystä:
Jeesus vastasi: "Totisesti, totisesti: jos ihminen ei synny vedestä ja Hengestä, hän ei pääse Jumalan valtakuntaan."
Opetuslapset sanoivat: "Nyt sinä puhut selvin sanoin, et enää vertauksin." - AnonyymiUUSI
Laki ja käsky on ihmistä velvoittava normi. Ei mikään pelkkä oppi.
- AnonyymiUUSI
Nähtäväksi jää keistä tulee murhaajia kun peto saa vallan ja voiman yhdeksi hetkeksi. Pedolla on lauma tyttäriä.
1234567---
- AnonyymiUUSI
Jumala vihaa laittomuutta = syntiä.
Sillä synti on laittomuus.- AnonyymiUUSI
Laittomuus on sydämen synti.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Laittomuus on sydämen synti.
Niin, rakasta lähimmäistä, niinkuin itseäsi...
- AnonyymiUUSI
Holokausti ja antisemitismi on laittomuutta.
- AnonyymiUUSI
Eiköhän sitä syntiä löydy lähempääkin, kun menet peilin eteen.
Oletko koskaan kuullut, että hellarit tunnustaisivat näin syntejään, kuten Raamattu opettaa?
3. Moos. 26:40
Silloin he tunnustavat syntivelkansa ja isiensä syntivelan, sen että ovat olleet minulle uskottomat ja käyneet minua vastaan.
- AnonyymiUUSI
Helluntailaisuus on Amerikasta tänne 100 v. sitten tuotu paha eksytys ja heresia.
- AnonyymiUUSI
Jeesus rakastaa sinua... Ole siunattu- ja pyhittyköön yhteinen rakkaus- Kristuksessa-
- AnonyymiUUSI
Raamattu varoittaa hellareiden molotusrukouksista.
Matt. 6:7
"Rukoillessanne älkää hokeko tyhjää niin kuin pakanat, jotka kuvittelevat tulevansa kuulluiksi, kun vain latelevat sanoja. [Saarn. 5:1,2; Sir. 7:14]
Mark. 12:40
mutta vievät leskiltä talot ja latelevat pitkiä rukouksiaan vain näön vuoksi. Sitä ankarampi tulee olemaan heidän tuomionsa." [Matt. 6:5]
Epämääräiset rukouspalvelut rahastavat ihmisiä lukemalla heidän kirjeitään, ja vääntelevät naamansa ilmeitä televisiossa.
Kaikki tekonsa he tekevät sitä varten, että ihmiset heitä katselisivat.- AnonyymiUUSI
Jeesus on Herra- ja häntä on hyvä rukoilla, sekä Hän on luvannut armolahjansa matkalle, sekä voimaksi.
- AnonyymiUUSI
Raamatuksessa laittomuus ei meinaa pelekästeen lainrikkomusta, vaankin useinkin syvenpää moraalistista tai henkeellistä tottelemattomuutta kaikkivaltijasta rakastettua Jumalaa kohtaan, elihhää "iliman lakia elämistä" tai "lain puutetta" jos kässööt mitä mässöön. Tämä voi ilimetä syntijäisnä, jumalatto muutena, tottelematto muutena Jumalaa kohtaan ja epäoikeujenmukaisuutena, ja siihen voi liittyvä myäski ilikejää jumalanpilkkaa ja väärintekoja.
Maunolliselta jälleen mainijota puhetta. Olo on kuin kissalla uuninpankolla kun saa hyväällistä puheellista kuuntellisoija:
https://www.youtube.com/watch?v=QBOHlCj9E3w
Jeesus on mun Herra- AnonyymiUUSI
" Raamatuksessa laittomuus ei meinaa pelekästeen lainrikkomusta, vaankin useinkin syvenpää moraalistista tai henkeellistä tottelemattomuutta "
AMMEN AAMEN.
EI LAINRIKKOMUSTA PELKÄSTÄÄN VAAN YLEISEMMIN MORAALINEN JA HENGELLINEN PAHUUS KUTEN SYNTIINYLLYTYS, PAPPIAMMATISSA HELVETTIIN EKSYTYS JA HAUTAJAISISSA SAATANAN OMINA KUOLLEISTA VALEHTELUT: NÄMÄ EIVÄT HELVETTIIN JOUDU VAAN IANKAIKKISEEN ELÄMÄÄN PÄÄSIVÄT.
- AnonyymiUUSI
Joskin outoa että Paavali ei tuosta laittomuudesta saarnaa eikä kirjoita millään tavalla, vaan aivan päinvastoin. Älytöntä on keskittyä lain kirjaimeen ja tehdä Jeesuksen risti mitättömäksi. Ja jos Paavali moittii uskovia, ainahan heissä jotain moitetta on, niin ei missään vetoa lakiin, että nyt rikoitte jotain lakia vastaan, vaan sanoo mm. että olette pakanoita pahempia, että ette kestä koetusta sekä että minä ja Pyhä Henki olemme päättäneet ja lopuksi vielä että jos joku ei tätä asiaa ymmärrä, olkoon ymmärtämättä.
Paavali pitää siten herjata ensin pois ja sitten vasta julistaa lakia. - AnonyymiUUSI
"synti merkitsee Jumalan LAIN rikkomista", mutta Jumalan lakeja on kaksi, tekojen laki ja uskon laki.
- AnonyymiUUSI
Matt. 5:18
Totisesti: laista ei häviä yksikään kirjain, ei pieninkään piirto, ennen kuin taivas ja maa katoavat, ennen kuin kaikki on tapahtunut. [Luuk. 16:17]
Jumalan lait on kirjoitettu lainkiviin, joita säilytetään liitonarkussa. Mooses sai niistä tiedon suoraan Jumalalta ja kirjoitti ne kirjoituksiin Raamattuun.
Siksi hellarit vihaa esim. Katekismusta, koska siellä Jumalan lait ja käskyt on kirjoitettu näkyviin selityksin.
Isä, Poika ja Pyhä Henki ovat sitoutuneet samoihin Jumalan lakeihin. Ei ole erikseen mitään muun nimisiä lievempiä lakeja. Niitä väitteitä kutsutaan harhaopeiksi, mitä hellarit syöttää ja eksyttää ihmisiä.
Kenen päälle lainkivet kaatuu, sen ne murskaa.
- AnonyymiUUSI
Eikös aloittaja ymnmärrä- että meillä on uskonnovapaus.
Kumartele tuvassasi ja toiset kumartaa tuvassaan ja näin teillä on keskinäinen rakkaus'
Jeesus on seurakunna pää -
ts. luterilaiset - helluntalaiset- adventistit- baptistit jne. ovat Kristuksessa Hänen seurakuntansa.... Toinen toisenne kunnioittamisessa kilvoitelkaa keskenänne.- AnonyymiUUSI
Helluntailaisten harhaopeista pitää varoittaa, ettei ihmiset sotkeennu Jenkeistä tuleviin eksytyyksiin.
- AnonyymiUUSI
Siinä se ongelma juuri onkin ettei llihallinen ihminen voi ottaa mitään ohjeita Raamatusta kuten että toinen toistenne kunnioittamisessa kilvoitelkaa keskenänne. Se on kuin irvikuva uskovasta, joka yrittää noudattaa lakia ja herjaa muita kun eivät noudata tai eivät edes ymmärrä lakia.
Uusi liitto ei ole siten kuolleelle kirjaimelle kirjoitettu, vaan elämän Hengelle siten että siitä näkee milloin Jumalan Henki ohjaa ihmistä, kilvoitteleeko oikealla tavalla. Onko Jumalan Pyhä Henki siinä ohjaamassa, vai lihallinen mieli vain touhuaa jotain epätoivoisesti jotain uskonnollista ja höpöttää päälle omia selityksiään.
- AnonyymiUUSI
Lainkivet tulee uuteen Jerusalemin temppeliin ja ne ovat voimassa tuhatvuotisen valtakunnan loppuun asti. Vasta sitten vuodatetaan Henki kaiken lihan ylle. Leijona ja lammas ovat vierekkäin, eikä kukaan opettele sotimaan. Mutta se aika on vasta myöhemmin tulevaisuudessa, ei vielä kuten hellarit eksyttää.
Totisesti: laista ei häviä yksikään kirjain, ei pieninkään piirto, ennen kuin taivas ja maa katoavat, ennen kuin kaikki on tapahtunut. [Luuk. 16:17]- AnonyymiUUSI
Jeesuksen lähettämät oikeat julistajat ovat lainopettajia, ei mitään hihhuleita ja ihmisten kaatajia ja jalanvenyttäjiä.
Matt. 23:34
"Kuulkaa siis: Minä lähetän teidän luoksenne profeettoja, viisaita miehiä ja lainopettajia. Toiset heistä te tapatte ja ristiinnaulitsette, toisia ruoskitte synagogissanne ja ajatte takaa kaupungista toiseen - AnonyymiUUSI
Koittaisit mennä johonkin helppoon työhön, siellä ei hellarit opeta lakia eikä aja takaa ketään !
Olisko hyvä - AnonyymiUUSI
Ei toteudu haavesi temppelistä ja lain kivistä. Jumalan valtakunassa ei palata vanhaan, vaan edetään kirkkaudesta kirkkauteen. Mooseksen laki on kirkkautta vailla Kristuksen lain ylenpalttisen kirkkauden tähden.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Jeesuksen lähettämät oikeat julistajat ovat lainopettajia, ei mitään hihhuleita ja ihmisten kaatajia ja jalanvenyttäjiä.
Matt. 23:34
"Kuulkaa siis: Minä lähetän teidän luoksenne profeettoja, viisaita miehiä ja lainopettajia. Toiset heistä te tapatte ja ristiinnaulitsette, toisia ruoskitte synagogissanne ja ajatte takaa kaupungista toiseenOnko jeesus lähettänyt luterilaiset papit kiipeämn seinäpönttöön ja sieltä paukuttamaan lakia mummoille !?
Jaajaa se tapuliin kiivennyt taisikin olla lainopettaja!
Olihan hänellä teemaan sopivat välineetkin mukana ja ilman paitaa, niin ! - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Onko jeesus lähettänyt luterilaiset papit kiipeämn seinäpönttöön ja sieltä paukuttamaan lakia mummoille !?
Jaajaa se tapuliin kiivennyt taisikin olla lainopettaja!
Olihan hänellä teemaan sopivat välineetkin mukana ja ilman paitaa, niin !kyllä, Jeesus lähetti saarnaaman lakia ja julistamaan evankeliumia
Mutta ethän sinä sitä tiedä - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei toteudu haavesi temppelistä ja lain kivistä. Jumalan valtakunassa ei palata vanhaan, vaan edetään kirkkaudesta kirkkauteen. Mooseksen laki on kirkkautta vailla Kristuksen lain ylenpalttisen kirkkauden tähden.
Liitonarkku, jossa lainkivet ovat tallessa tulee kunniapaikalle uuteenJerusalemin temppeliin, joka lasketuu taivaasta. Kaikki temppelimenot palautetaan entiselleen tuhanneksi vuodeksi.
Hepr. 9:4
Siellä oli kultainen suitsutusalttari ja liitonarkku, joka oli kauttaaltaan kullalla päällystetty. Arkussa oli kultainen, mannaa sisältävä astia ja Aaronin sauva, joka puhkesi lehteen, sekä liiton taulut. [2. Moos. 16:33, 25:10,16, 30:1; 4. Moos. 17:25]
Ilm. 11:19
Taivaassa avattiin Jumalan temppeli, niin että temppelissä oleva liitonarkku voitiin nähdä. Salamat leimusivat, ukkonen jylisi, maa järähteli ja raemyrsky riehui. [2. Moos. 25:9; Hepr. 9:4 | 2. Moos. 19:16; Ilm. 4:5, 8:5]
Ilm. 3:12
Siitä, joka voittaa, minä teen pylvään Jumalani temppeliin, eikä hän joudu milloinkaan lähtemään sieltä. Minä kirjoitan häneen Jumalani nimen ja Jumalani kaupungin nimen, uuden Jerusalemin, joka laskeutuu taivaasta Jumalani luota, ja oman uuden nimeni.
Ei siellä pyhässä kaupungissa ole muita kuin Israelin heimoon kuuluvia pyhiä.
Paavalin nimeä ei edes mainita.
lm. 21:12
Sitä ympäröi suuri ja korkea muuri, jossa oli kaksitoista porttia, ja niitä vartioi kaksitoista enkeliä. Portteihin oli hakattu Israelin kahdentoista heimon nimet. [21:12,13: Hes. 48:31-34]
Ilm. 21:14
Kaupungin muurissa oli kaksitoista peruskiveä, ja niissä oli kaksitoista nimeä, Karitsan kahdentoista apostolin nimet. [Hes. 48:31] - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Liitonarkku, jossa lainkivet ovat tallessa tulee kunniapaikalle uuteenJerusalemin temppeliin, joka lasketuu taivaasta. Kaikki temppelimenot palautetaan entiselleen tuhanneksi vuodeksi.
Siellä oli kultainen suitsutusalttari ja liitonarkku, joka oli kauttaaltaan kullalla päällystetty. Arkussa oli kultainen, mannaa sisältävä astia ja Aaronin sauva, joka puhkesi lehteen, sekä liiton taulut. [2. Moos. 16:33, 25:10,16, 30:1; 4. Moos. 17:25]
Ilm. 11:19
Taivaassa avattiin Jumalan temppeli, niin että temppelissä oleva liitonarkku voitiin nähdä. Salamat leimusivat, ukkonen jylisi, maa järähteli ja raemyrsky riehui. [2. Moos. 25:9; Hepr. 9:4 | 2. Moos. 19:16; Ilm. 4:5, 8:5]
Ilm. 3:12
Siitä, joka voittaa, minä teen pylvään Jumalani temppeliin, eikä hän joudu milloinkaan lähtemään sieltä. Minä kirjoitan häneen Jumalani nimen ja Jumalani kaupungin nimen, uuden Jerusalemin, joka laskeutuu taivaasta Jumalani luota, ja oman uuden nimeni.
Ei siellä pyhässä kaupungissa ole muita kuin Israelin heimoon kuuluvia pyhiä.
Paavalin nimeä ei edes mainita.
lm. 21:12
Sitä ympäröi suuri ja korkea muuri, jossa oli kaksitoista porttia, ja niitä vartioi kaksitoista enkeliä. Portteihin oli hakattu Israelin kahdentoista heimon nimet. [21:12,13: Hes. 48:31-34]
Kaupungin muurissa oli kaksitoista peruskiveä, ja niissä oli kaksitoista nimeä, Karitsan kahdentoista apostolin nimet. [Hes. 48:31]Aiot temppelissä lehmiä teurastaa, sinä Jumalan pilkkaaja ja Jumalan vihollinen!
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Paavalin kokema kirkkaus taisi perustua salamaniskuun Damaskontiellä?
Luuk. 10:18
Jeesus sanoi heille: "Minä näin, kuinka Saatana sinkoutui taivaasta kuin salama.
Joh. 14:30
En minä enää puhu paljoa teidän kanssanne, sillä maailman ruhtinas tulee, ja minussa hänellä ei ole mitään.
- AnonyymiUUSI
Tampereeella helluntailainen mies tappoi kadulla pienen lapsen kanssa kävelleen raskaana olleen naisen.
- AnonyymiUUSI
Se varmisti, ettei syntyvää lasta kasteta kristityksi?
- AnonyymiUUSI
Kun koko Tampere olisi pommitettu raunioiksi niin sitten vasta tulisi olla huolissaan ja siltikin joku vielä puolustaisi pommittajia, että itse Tamperelaiset ovat tappaneet itsensä kun ovat täyttäneet asunnot räjähteillä, niin ei mikään ihme jos kaupungille käy vähän huonosti.
Ei edes kokonaisen kaupungin tuhoaminen ja pommittaminen ole vielä mitään vaan sitä pidetään sankaritekona.
Sillä suvaitsevaisella linjalla mennään.
- AnonyymiUUSI
Mormonin Kirja, Moroni, luku-8
Pienten lapsien vanhempia uhataan kuolemalla ja helvetillä, jos he aikovat viedä lapsensa kastettavaksi kristityiksi. - AnonyymiUUSI
Paavali oli valeapostoli, ei Kristuksen apostoli.
Kaupungin muurissa oli kaksitoista peruskiveä, ja niissä oli kaksitoista nimeä, Karitsan kahdentoista apostolin nimet. [Hes. 48:31] - AnonyymiUUSI
Ei ole vielä taivas ja maa kadonnut. Vai onko sielläpäin niin tapahtunut?
Totisesti: laista ei häviä yksikään kirjain, ei pieninkään piirto, ennen kuin taivas ja maa katoavat, ennen kuin kaikki on tapahtunut. [Luuk. 16:17]
Monet hihhulit murskaantuu, kun lainkivet kaatuu heidän päälleen. Silloin heissä oleva hurmoshenki pakenee ja viheltää mennessään.- AnonyymiUUSI
Lainkivet tuodaan uuteen Jerusalemin temppeliin kunniapaikalle.
Luuk. 16:17
Mutta ennemmin taivas ja maa katoavat, kuin yksikään lain piirto häviää.
Matt. 21:44
Joka tähän kiveen kaatuu, se ruhjoutuu, ja jonka päälle tämä kivi kaatuu, sen se murskaa." - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Lainkivet tuodaan uuteen Jerusalemin temppeliin kunniapaikalle.
Luuk. 16:17
Mutta ennemmin taivas ja maa katoavat, kuin yksikään lain piirto häviää.
Matt. 21:44
Joka tähän kiveen kaatuu, se ruhjoutuu, ja jonka päälle tämä kivi kaatuu, sen se murskaa."Hepr. 9:4
Siellä oli kultainen suitsutusalttari ja liitonarkku, joka oli kauttaaltaan kullalla päällystetty. Arkussa oli kultainen, mannaa sisältävä astia ja Aaronin sauva, joka puhkesi lehteen, sekä liiton taulut. [2. Moos. 16:33, 25:10,16, 30:1; 4. Moos. 17:25] - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Siellä oli kultainen suitsutusalttari ja liitonarkku, joka oli kauttaaltaan kullalla päällystetty. Arkussa oli kultainen, mannaa sisältävä astia ja Aaronin sauva, joka puhkesi lehteen, sekä liiton taulut. [2. Moos. 16:33, 25:10,16, 30:1; 4. Moos. 17:25]Temppeliin tulee kiinteä kastemalja, jossa on pyhitettyä vettä kasteiden tekemistä varten.
2. Moos. 40:7
Ja paneman pesoastian seurakunnan majan ja alttarin välille, ja paneman siihen vettä.
Kaikki temppelimenot palautetaan tuhanneksi vuodeksi entiselleen Jerusalemiin taivaasta laskeutuvassa uudessa Jumalan temppelissä.
4. Moos. 8:7
Ja puhdistaaksesi heidät tee näin: Pirskoita heihin synnistä puhdistavaa vettä.
Jes. 12:3
Te saatte ilolla ammentaa vettä pelastuksen lähteistä. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Temppeliin tulee kiinteä kastemalja, jossa on pyhitettyä vettä kasteiden tekemistä varten.
2. Moos. 40:7
Ja paneman pesoastian seurakunnan majan ja alttarin välille, ja paneman siihen vettä.
Kaikki temppelimenot palautetaan tuhanneksi vuodeksi entiselleen Jerusalemiin taivaasta laskeutuvassa uudessa Jumalan temppelissä.
4. Moos. 8:7
Ja puhdistaaksesi heidät tee näin: Pirskoita heihin synnistä puhdistavaa vettä.
Jes. 12:3
Te saatte ilolla ammentaa vettä pelastuksen lähteistä.Luterilaisuus on röyhkeää ja silmitöntä ja häpeilemätöntä ja tietoista valehtelua!
Raamatun yksi keskeisimmistä totuuksia on oppi syntien anteeksi saamisesta:
-uhri syntien edestä
-parannus ja kääntyminen Jumalan puoleen
-syntien tunnustaminen
Sana selkeästi ilmoittaa: Joka rikkomuksensa salaa, se ei menesty; mutta joka ne tunnustaa ja hylkää, se saa armon.
Jos me tunnustamme syntimme, on hän uskollinen ja vanhurskas, niin että hän antaa meille synnit anteeksi ja puhdistaa meidät kaikesta vääryydestä.
Mutta luterilaiset käärmeen sikiöt ja valheet lapset ovat muuttaneet syntien anteeksi saamiseen ehdoksi heidän kirkkonsa sakramentit ja ilman heidän oman kirkon toimittamaan päänkastelua kukaan ei pelastu!
LUTERILAISUUS TULEE VALHEEN KAIKELLA VOIMALLA JA KAIKELLA VÄÄRYYDEN VIETTELYKSELLÄ!
- AnonyymiUUSI
Synti on laittomuutta Raamatun mukaan.
- AnonyymiUUSI
Amerikasta tänne 100 v. siten tuotu helluntailaisuus ei ole ollut koskaan tervettä kristinuskoa, vaan jonkinlainen piraattiversio, mikä kannattaa kiertää kaukaa.
- AnonyymiUUSI
Suomeen kun tuli ensimmäisiä helluntailaisia 1920-luvulla, niin täällä asuneet hartaat kristityt uskovaiset sanoivat heti, että helluntailaisissa on kristinuskolle vieras henki ja he varoittivat ankarasti menemästä helluntailaisten kokouksiin ja telttoihin.
- AnonyymiUUSI
Eivät luterilaiset puhu laittomuuden tekemisestä eikä herjaa Paavalia. Kyllä se on muiden heiniä ja vain vatipää vastaa luterilaisille asiassa, joka ei heille millään tavalla kuulu.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi juuri vasemmiston puolelta tulee niin paljon luusereita, kelapummeja jne.
Tämä asia ihmetyttää suuresti.1553931Putin lähti takki auki sotaan....
Luuli, että kolmessa päivässä hoidetaan, nyt on mennyt 3,5 vuotta eikä voitosta tietoakaan. Kaiken lisäksi putin luuli,913316SDP ylivoimainen ykkönen
En ole koskaan viitsinyt käydä äänestämässä, mutta nyt SDP:n etumatka on niin kutkuttava, että pakkohan se on vaivautua.932701Polttomoottoriauto on köyhän merkki
Kun ei ole varaa ostaa sähköautoa, niin joutuu köyhän autoa käyttämään.2812528Patteriauton ovia ei saatu auki - kuljettaja koki hirvittävän kuoleman!
”Oviongelma johti kuskin kuolemaan kolarissa – tämä ratkaisu saatetaan kieltää kokonaan Sivulliset pyrkivät tempomaan a392276Näitä venäjä-faneja tuntuu edelleen vaan riittävän - kummallista
ja lähinnä siis ihan suomalaisia. Mitä hienoa ja hyvää he näkevät maassa joka on diktatuuri, maassa jossa ei ole sananv1091956- 421039
- 951018
- 53889
Haapaveille jotain uutta!
Huoltoasema Haapavein keskustaan tulossa. Semmoista Jeppasissa jaappasevat.16840