.. joku hiton taliaivo sotkenut pyykkituvan kaikki paskallaan... hukkapäivä siis taas...
Ylihuomenna voisi nollailla. Jotta ei mene hermot.
Pari päivää vielä pitäisi jaksaa, hitot stressaa ja....
15
224
Vastaukset
- Anonyymi
Joku vammanen käyny pyykkituvalla siis
- Anonyymi
Anyways, tuo viikonlopun projekti tehdän englanninkielinen kunnollinen työnhaku-dokumentits, siis cover-letter ja CV ja sitten on työnäytteitä sekä hakemuksessas että linkit Microsoftin OneDrive-juttuun mistä voi niitä myös katsoa.
Ja muuten laiton namer-nimittelijä ohjelmaan, nyt kaikkien maapallon valtioiden nimet mistä se voi muodostaa, eli noin 200 valtiotahan maapallolla on:
Itinapo
Liqa
Garanon
Coniana
Zefaliatu
... ei niin hauskoja kuin palstan nimistä...- Anonyymi
Eikö niitä työnantajia löydy suomesta?
- Anonyymi
Harmi jos lähdet, pelkästään sen vuoksi, ettei täällä töitä. Olet oppinut kielenkin jo niin hyvin.
- Anonyymi
Meilläpäin ratkaistaan nämä riita-asiat vetämällä naapurin tantut tai karvalakit solmuun, että annappa olla viimeinen kerta ku etuilet. Ei ole mitään tupaa oli Välikevennys
- Anonyymi
Niin, jos kirjoitat jotain cover-letteriä, eli esi-kirjettä työhakemukseen, niin minä en ainakaan viitsisi käyttää mitään jotain oikein imeliä ilmaisuja, kuin Yours Sincerely, tai vastaavaa, pelkkä Yours, saa riittää.
Ja muutenkin kannattaa kirjoittaa sellainen jonka lukeminen hävettää itseä muutaman vuoden päästä jos itse lukee.
Ja CV:hen ei kannata keksiä taitoja joita ei oikeasti osaa, koska tulee nolo tilanne jos et osaakaan oikeasti... - Anonyymi
... tuo pyykkihärdellys... ei nyt sinänsä vaikuta tappavasti suunnitelmiini, s vaan ärsyttää kun joku Temu tai Osmo ei oikein käsitä sääntöjä niiy sotkeutuu toisten kaikki suunnitelmat, tai joku lusmu-Petterikin konsanaan...
- Anonyymi
jos sotaa joku haluaa tuon pyykkituvan leikin kanssa... niin ottaan isommat tykit sitten käyttöön jos haluaa riidellä... (kuitenkin joku ukrainalainern pikkutyttö joka ei ymmärrä suomea...)...
ACDC - Big Guns. Joku ei vain ymmärrä. Laita lappukehoitus huomioimaan muutkin.
Jos stressaa muutenkin, on hermot tiukilla. Ja tälläinen pyykkipäivävitutus on omaa luokkaansa.
Yritä aatella että kaikki eivät vaan ymmärrä. Heitä ei ole opetettu. Tavoille opettaminen taas ei onnistu pyssyjä paukuttelemalla. Ethän sinäkään ole niin oppinut.- Anonyymi
Nyt oikeesti! Mitä nyt on tapahtunut? Yhdesti oli ihmispolo joko kykenemätön, tai unohtanut pyykkinsä.
No buhuu! Laitoin ne pyykkituvan kuivaushuoneeseen ja jätin lapun, mistä löytyy.
Ei vtu elämä voi olla noin vaikeeta! Kuitenkin kaikille sattuu vahinkoja.
>simiti<- Anonyymi
No jos paskaa löytyy pyykkituvan seinältä, niin se ei kyllä ole vahinko.
Missäköhän hourulassa aloittaja asuu? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No jos paskaa löytyy pyykkituvan seinältä, niin se ei kyllä ole vahinko.
Missäköhän hourulassa aloittaja asuu?Heh. Piti lukea aloitus uudelleen. Mitä, jos se ei ollukkaan metafora, vaan sarjakakkaaja oli hyökännyt?
>simiti<
Jos oikeasti eritteitä löytyy pyykkituvasta, kuivaisin mieluummin kotona.
- Anonyymi
Itse yleensä kakkaan naapureiden postiluukkuihin. Se on paljon siistiimpää varsinkin, jos mainospyyhkimis paperit on siinä hollilla.
>simiti<
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911107
- 125886
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa110881"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten278675- 76648
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73603Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64572Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54546Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist38510- 72483