Pari päivää vielä pitäisi jaksaa, hitot stressaa ja....

Anonyymi-ap

.. joku hiton taliaivo sotkenut pyykkituvan kaikki paskallaan... hukkapäivä siis taas...

Ylihuomenna voisi nollailla. Jotta ei mene hermot.

15

224

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Joku vammanen käyny pyykkituvalla siis

    • Anonyymi

      Anyways, tuo viikonlopun projekti tehdän englanninkielinen kunnollinen työnhaku-dokumentits, siis cover-letter ja CV ja sitten on työnäytteitä sekä hakemuksessas että linkit Microsoftin OneDrive-juttuun mistä voi niitä myös katsoa.

      Ja muuten laiton namer-nimittelijä ohjelmaan, nyt kaikkien maapallon valtioiden nimet mistä se voi muodostaa, eli noin 200 valtiotahan maapallolla on:

      Itinapo
      Liqa
      Garanon
      Coniana
      Zefaliatu
      ... ei niin hauskoja kuin palstan nimistä...

      • Anonyymi

        Eikö niitä työnantajia löydy suomesta?


      • Anonyymi

        Harmi jos lähdet, pelkästään sen vuoksi, ettei täällä töitä. Olet oppinut kielenkin jo niin hyvin.


    • Anonyymi

      Meilläpäin ratkaistaan nämä riita-asiat vetämällä naapurin tantut tai karvalakit solmuun, että annappa olla viimeinen kerta ku etuilet. Ei ole mitään tupaa oli Välikevennys

    • Anonyymi

      Niin, jos kirjoitat jotain cover-letteriä, eli esi-kirjettä työhakemukseen, niin minä en ainakaan viitsisi käyttää mitään jotain oikein imeliä ilmaisuja, kuin Yours Sincerely, tai vastaavaa, pelkkä Yours, saa riittää.

      Ja muutenkin kannattaa kirjoittaa sellainen jonka lukeminen hävettää itseä muutaman vuoden päästä jos itse lukee.

      Ja CV:hen ei kannata keksiä taitoja joita ei oikeasti osaa, koska tulee nolo tilanne jos et osaakaan oikeasti...

    • Anonyymi

      ... tuo pyykkihärdellys... ei nyt sinänsä vaikuta tappavasti suunnitelmiini, s vaan ärsyttää kun joku Temu tai Osmo ei oikein käsitä sääntöjä niiy sotkeutuu toisten kaikki suunnitelmat, tai joku lusmu-Petterikin konsanaan...

    • Anonyymi

      jos sotaa joku haluaa tuon pyykkituvan leikin kanssa... niin ottaan isommat tykit sitten käyttöön jos haluaa riidellä... (kuitenkin joku ukrainalainern pikkutyttö joka ei ymmärrä suomea...)...

      ACDC - Big Guns.

    • Joku ei vain ymmärrä. Laita lappukehoitus huomioimaan muutkin.

      Jos stressaa muutenkin, on hermot tiukilla. Ja tälläinen pyykkipäivävitutus on omaa luokkaansa.

      Yritä aatella että kaikki eivät vaan ymmärrä. Heitä ei ole opetettu. Tavoille opettaminen taas ei onnistu pyssyjä paukuttelemalla. Ethän sinäkään ole niin oppinut.

    • Anonyymi

      Nyt oikeesti! Mitä nyt on tapahtunut? Yhdesti oli ihmispolo joko kykenemätön, tai unohtanut pyykkinsä.

      No buhuu! Laitoin ne pyykkituvan kuivaushuoneeseen ja jätin lapun, mistä löytyy.

      Ei vtu elämä voi olla noin vaikeeta! Kuitenkin kaikille sattuu vahinkoja.

      >simiti<

      • Anonyymi

        No jos paskaa löytyy pyykkituvan seinältä, niin se ei kyllä ole vahinko.
        Missäköhän hourulassa aloittaja asuu?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No jos paskaa löytyy pyykkituvan seinältä, niin se ei kyllä ole vahinko.
        Missäköhän hourulassa aloittaja asuu?

        Heh. Piti lukea aloitus uudelleen. Mitä, jos se ei ollukkaan metafora, vaan sarjakakkaaja oli hyökännyt?

        >simiti<


    • Jos oikeasti eritteitä löytyy pyykkituvasta, kuivaisin mieluummin kotona.

      • Anonyymi

        Itse yleensä kakkaan naapureiden postiluukkuihin. Se on paljon siistiimpää varsinkin, jos mainospyyhkimis paperit on siinä hollilla.

        >simiti<


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      110
      881
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      278
      675
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      648
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      603
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      572
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      546
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      38
      510
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe