Törkeää käytöstä totu-asiakkaita kohtaan

Anonyymi-ap

Kela on kädetön vaikka maksaa.
Apteekissa asiakaspalvelijat ovat systemaattisesti ruvenneet mainostamaan äänekkäästi että lääkkeisiin on MAKSUSITOUMUS.
Ai, no enpä tiennytkään?!

Jopa yksityishammaslääkäri huusi niin että varmasti jokainen asiakas ja työntekijä kuuli että EI SINUN TARVITSE OLLA YHTÄÄN HUOLISSASI, TÄHÄN ON KUNNAN MAKSUSITOUMUS!

Missä on vaitiolovelvollisuus?
Missä ovat alkeelliset käytöstavat?

43

701

Vastaukset 43

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Eivät taineet diapamit vielä tehota kun noin tohkeissasi olet. Vai eikö tällä kertaa ole bisseä lisukkeena?

• Anonyymi

Diapamit?
        Kuka saa tk:sta mitään panadolia vahvempaa? :o
        Sinäkö?

• Anonyymi

Loisapinat on opetettu liian hyvälle.

• Anonyymi

Äitisi on.

• Anonyymi

Diapamisi tulevat tarpeeseen. :D

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Diapamisi tulevat tarpeeseen. :D

Muutama kympin diakoni ja pari pottua vahvaa kaljaa tosiaan tekisi eetvarttia

• Anonyymi

Eikö tämä ole jo kunnianloukkausta tällainen teksti? Ja ylläpitoko ei puutu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kenen kunniaa? Ja missä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuo henkilö on aivotoiminnoiltaan yksiulotteinen. Pää on kuin pannukakku niin voiko sieltä muuta odottaa kuin tyhjänpäiväisyyksiä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Äitisi on.

Äitisi on tottunut liian hyvään juomaan ottaessaan penalta savolaista lerssiä poskeen kaljahuikasta sen sijaan että joisi omaa savolaista kiljusotkuaan savossa.

• Anonyymi

Toimeentulotukitietojen pitäisi olla julkisia samalla tavalla kuin verotiedot.

• Anonyymi

Sossutantat voisivat mennä oikeisiin töihin. Nyt jakavat verovarjoja näille luusereille.

• Anonyymi

Ja syövät itse myös kuormasta. Pahimman luokan tuholaisia nuo sossutantat. Tekevät tuhojaan monella sektorilla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja syövät itse myös kuormasta. Pahimman luokan tuholaisia nuo sossutantat. Tekevät tuhojaan monella sektorilla.

Huolehtivat kuitenkin sinusta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Huolehtivat kuitenkin sinusta.

Ensin vanhemmat huolehtivat ja sitten siirrytään virkanilkkien holhottavaksi. Ei huomaa aikuinen olevankaan.

• Kun ajatellaan, millainen koulutus "sossuntantan" tehtävään vaaditaan ja miten moniulotteisen vaativaa työtä se on, olisi mielenkiintoista kuulla esimerkkejä, mitä ovat tarkoittamasi "oikeat työt".

• Anonyymi
        Tipale kirjoitti:

Kun ajatellaan, millainen koulutus "sossuntantan" tehtävään vaaditaan ja miten moniulotteisen vaativaa työtä se on, olisi mielenkiintoista kuulla esimerkkejä, mitä ovat tarkoittamasi "oikeat työt".

Uskomattoman huonokäytöksisiä ja valehtelevia yksilöitä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Uskomattoman huonokäytöksisiä ja valehtelevia yksilöitä.

Ihankuten toimeentulotuella olevat asiakkaatkin. Voisi olettaa "sossutantat" eivät sentään ole rikollisia/&juoppoja/nistejä. Päinvastoin kuten asiakaskunta.

• Anonyymi
    • Anonyymi

Ehkä se pienellä paikkakunnalla voi tuntua ikävältä. Isommissa kaupungeissa ei apteekin asiakkaat tunne toisiaan, joten ei minua ainakaan harmita, että kertovat kohteliaasti: "Näihin on maksusitoumus, näytä tämä kuitti kassalla".

• Anonyymi

Eivätkö muut asiakkaat kulje kassan kautta kun pitää erikseen mainita että mene kassan kautta?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eivätkö muut asiakkaat kulje kassan kautta kun pitää erikseen mainita että mene kassan kautta?

Joillekin se tuntuu olevan vaikeaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joillekin se tuntuu olevan vaikeaa.

😄🤭

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei, kato mennään neuvostoliiton tyyliin nyky eurostoliitossa, ensin haet lipukkeela tuotteen, sitten menet tuotteen kanssa toiselle ja se antaa lipukkeen jonka kanssa menet kassalle, joko maksat erotuksen tai et maksa mitään ja sitten ulos.

Näin toimii eurostoliitto ja kontrolli pelaa.

• Anonyymi

Ostan totulla olutta.

Betaalastuuno, savo.

• Anonyymi

Mainosta äänekkäästi laittavasi apteekin poikottiin ja siirtyväsi kilpailijan aasiakkaaksi jos maksusitoumuksesta kailottaminen ei lopu.

• Anonyymi

Kela on melkein yhtä kädetön kuin asiakas.

• Anonyymi

Apina on apina myös ja varsinkin savossa. Ja itähelsingissä.

• Anonyymi

Ja useinmiten myös apinan värinen .

• Anonyymi

Nykyisessä vihamielisessä ilmapiirissä itse pelkäisin, että joku loisten leirittämisestä haaveileva sekopää kuulisi ja pahoinpitelisi minut tms. Sitäkö toivotaankin?

• Anonyymi

Mutqu yksityisyyden suoja, perrutuslaki, valinnan vapaus ja muut hölynpötkylät....

• Anonyymi

Rikosilmoitus?

• Anonyymi

Kela on kädetön vaikka maksaa.
      "Apteekissa asiakaspalvelijat ovat systemaattisesti ruvenneet mainostamaan äänekkäästi että lääkkeisiin on MAKSUSITOUMUS.
      Ai, no enpä tiennytkään?!

Jopa yksityishammaslääkäri huusi niin että varmasti jokainen asiakas ja työntekijä kuuli että EI SINUN TARVITSE OLLA YHTÄÄN HUOLISSASI, TÄHÄN ON KUNNAN MAKSUSITOUMUS!"

Mitenkä Kela voi vaikuttaa, miten apteekki henkilöstö ja hammaslääkäri kailottavat asioitasi. Taidat jo otse kailottaa ovella, että minullapa on maksusitoumus. Eikö noista pitäisi valittaa vaikka apteekkarille ja hammaslääkärille? .

• Anonyymi

Kailottaminen voidaan helposti lopettaa kun laitetaan lääkkeitä hamuavien
        yläpuolelle vain kyltti "veronmaksajien kustannuksella" ja farmaseutti painaatiskillä punaista nappia aina kun tarjotaan sitä maksusitoomusta esille.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kailottaminen voidaan helposti lopettaa kun laitetaan lääkkeitä hamuavien
        yläpuolelle vain kyltti "veronmaksajien kustannuksella" ja farmaseutti painaatiskillä punaista nappia aina kun tarjotaan sitä maksusitoomusta esille.

Tai semmonen pipo, missä on pitkä keppi ja sen päässä vilkkuvalo.

• Anonyymi

Ei tuossa ole mitään ihmeellistä, kunta antaa maksusitoumuksen kenelle tahansa että voi käydä yksityisellä, kun kunnan resurssit ei riitä lakisääteisen varauksiin.

• Anonyymi

Minua on kyllä kohdeltu vakiaputeekissani hyvin, sen verran kalliit lääkkeet sieltä haen maksarilla, ettei varmasti kannata menettää hyvää asiasta.

• Anonyymi

Mitä lääkkeitä haet? Laihdutus?

• Anonyymi

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Venäjä alkaa iskemään Suomen politiikkaan.

Tässä on valtion ja koko länsiliiton päämiehet varoitelleet, että Venäjä alkaa talven aikana taas iskemään hybridisesti.
      Sinkut
      135
      795
    2. Muistelen lämmöllä

Se oli vaikein päätös, jonka olen joutunut tekemään. En pidä valehtelusta, mutta näin sait päätöksen asioille. Rakasti
      Ikävä
      48
      642
    3. Ajattelitko ikinä pyytää anteeksi?

Tiedät kyllä mistä.
      Ikävä
      70
      619
    4. Tunnistan mun rakkaan

Kirjoituksen heti kun se on täällä. Mä vaan tiedän sen ja tunnen 🤗
      Ikävä
      81
      571
    5. Miten oletkin noin

osaamaton kaikin tavoin :)
      Ikävä
      39
      529
    6. Tyrkytät ittees liian

tasokkaille :)
      Ikävä
      46
      510
    7. Jos olen aiheuttanut pahaa, pyydän anteeksi

Jos olen omalla kirjoittelullani aiheuttanut täällä jollekin pahaa mieltä tai sotkenut asioita, niin pyydän sitä anteeks
      Ikävä
      64
      489
    8. Uskon, että saataisiin kaikki selvitettyä

Mutta yhteys on jäissä, minä olen jäässä, enkä osaa tai uskalla enää lähestyä. Se vaan on niin. Naiselta Jos ei ole hyvä
      Ikävä
      36
      475
    9. Odotan tosi paljon et nähdään uudelleen

Sinussa on piirteitä, jotka sai kiinnostumaan.
      Ikävä
      21
      468
    10. Pakko myöntää mies

En mä aina ihan rehellinen sulle ollut
      Ikävä
      94
      462
    11. Teinipersu Bergbom lupasi ensimmäisenä euron bensaa

Teinipersu julkaisi Tiktok-videonsa marraskuussa 2021. Videolla Bergbom viittaa bensan hintoja esittelevään kylttiin ja
      Maailman menoa
      261
      449
    12. Vaihdevuodet ja psykoottinen käytös

Estrogeenilla on suora yhteys aivojen välittäjäaineisiin, erityisesti serotoniiniin, joka säätelee mielialaa, impulssiko
      Suomussalmi
      36
      401
    13. Timo Vornanen.

On siinäkin yksi täystampio. Eipä ihme, että persukannattajat sen eduskuntaan äänestikin.
      Maailman menoa
      25
      397
    14. Luottamus

Luotan vain siihen mitä tapahtuu IRL. Anonyymipalstan vihjailut eivät merkitse minulle mitään.
      Ikävä
      86
      396
    15. Sofia ja Jeffrey yhdessä

Sofia julkaisi instassa kuvan hänestä ja Jeffreystä kuvan, taustalla soi Happy birthday biisi ja Jeffrey kasvot peitetty
      Kotimaiset julkkisjuorut
      80
      395
    16. Kauan olet hänet tuntenut?

🙂
      Ikävä
      21
      392
    17. Onko se loukkaavaa jos pelkkä seksi kiinnostaa?

En tiedä olisiko meillä muuta yhteistä edes. En kyllä oikein osaa nähdä meitä menemässä naimisiin, paitsi ehkä jossain U
      Ikävä
      33
      391
    18. Mikä on ollut ihanin

Kohtaaminen kaivattusi kanssa? Mistä haaveilet hänen kanssaan?
      Ikävä
      13
      385
    19. Kun asiat pitkittyy niin ne mutkistuu

Mutkaista jo on, ei nämä enää selviä.
      Ikävä
      29
      374
    20. Joka ilta mietin

sua❤️Mitä teet, missä meet? Kaipaatko yhtään? Yön tullen toivotan mielessäni sulle hyvää yötä ja aamuisin huomenet. Joka
      Ikävä
      24
      366
    Aihe