Nämä Jeesuksen sanat on syytä jokaisen painaa mieleen, sillä Jeesus ei puhunut turhia!
"Minä olen ovi; jos joku minun kauttani menee sisälle, niin hän pelastuu, ja hän on käyvä sisälle ja käyvä ulos ja löytävä laitumen."
"Varas ei tule muuta kuin varastamaan ja tappamaan ja tuhoamaan. Minä olen tullut, että heillä olisi elämä ja olisi yltäkylläisyys."
"Minä olen se hyvä paimen. Hyvä paimen antaa henkensä lammasten edestä."
Johanneksen evankeliumi 10:9-11
JEESUS PELASTAA, PERKELE TUHOAA!
8
266
Vastaukset
- Anonyymi
Aamen!
- Anonyymi
Perkeleestä ei ole terveillä ihmisellä havaintoja mutta Jeesuksen tuhoamia riekkuu näilläkin palstoilla.
- Anonyymi
Vain lampaat haluaa laitumelle, ei terveet ihmiset.
- Anonyymi
Ja miltäs sitä pitäisi oikein pelastua, muulta kuin vittumaisen narsistiselta mielikuvitusjumalalta. Eikä tässä millekään laitumelle mitään hinkua kyllä olekaan. Kylmääkin siellä taas on.
Jeesushan itse nimenomaan sanoi tulevansa kuin varas yöllä - mitä en siitä hepusta kyllä ihmettelisi yhtään, ellei se ole täysin maatunut jo. Ja taasennii katteettomia lupauksia yltäkylläisyyksistä.
Hyväkin paimen lihottaa katraansa ja vie sen lopulta teuraaksi. En halua ajatella mitä muuta se tekeekään lampailleen ennen sitä. - Anonyymi
Ei tässä maailmassa tiedä, mihin uskoa. Ihan ihmemaailma tämä.
- Anonyymi
Kuitenkin Jumalan vahva perustus pysyy lujana, ja siinä on tämä sinetti: "Herra tuntee omansa", ja: "Luopukoon vääryydestä jokainen, joka Herran nimeä mainitsee".
2 Tim 2:19- Anonyymi00009
Aamen!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka672405- 661377
Kyläkauppias ajoi kännissä töistä kotiin
Ei edes kallis auto estä humalassa ajamista, vaikka luulisi alkolukko olevan sellaisessa jo vakiovarusteena. https://ww741185EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje41107- 79845
Kiitos upeasta palvelusta kukkamyyjä
Kiitos sinulle upea kaunis kukkamyyjä Kuhmon torilla 🌹 Upea iloinen asenteesi ja kaunis hymysi pelasti päiväni ❤️ Jäi19790- 43678
Ratikka Turkuun
Ei hyvä. Ja syy on siinä , kukaan ei osaa suunnitella oikeaa reittiä. Pitää huomioide, kiskoja sijaintia ei voi muutta82670Miehet trikoissaan
On se kauhian näkköistä, kun miehet tiukossa trikkoissa juoksentelloo ja mulukku paestaa trikkoijjen läpi. Kahtokkee pe24638- 30636