Huijaus rintsikat!

Hoh-hoijaa

Nykyään naisille on niin muovaavia,kohottavia,suurentavia tissiliivejä,et jokainen lauta,rupsahtanut saa ,vaikka millaset muodot!
On tässä sinkkuna törmännyt siihen,et hyväillessä törmää melkoiseen pönkitettyyn etumukseen;( liivitkin niin kovaa materiaalia,et vanhanajan pitsiluomukset sentäs antoi oikeen tunnun ja kuvan naisesta..
Aika noloa,kun kaunis muodokas nainen paljastunut sit kaikkea muuksi..On se niin VÄÄRIN! Huijausta nää nykyajan tissivarustukset!

93

26686

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Armas Tanska

      Joo pieni pettymys iskee kun toppausten alta paljastuu sellaset lätyskät rahtirukkaset.

      • äijä savosta

        Tää on tätä silikooni aikaa,jokainen nainen haluu olla Baywitch Pamela tms.Oli sit muotoja tai ei,niin nykyajan viritykset mahdollistaa sen.Olenpa minäkin tyrmistynyt kerran,kun hemaisevan naisen sain petipuuhiin,ja toppinkien alla ei sit oikein ollutkaan mitään:(


      • teippiturpa
        äijä savosta kirjoitti:

        Tää on tätä silikooni aikaa,jokainen nainen haluu olla Baywitch Pamela tms.Oli sit muotoja tai ei,niin nykyajan viritykset mahdollistaa sen.Olenpa minäkin tyrmistynyt kerran,kun hemaisevan naisen sain petipuuhiin,ja toppinkien alla ei sit oikein ollutkaan mitään:(

        Tissien kanssahan sitä seurustellaan, ou jee!


      • summer
        teippiturpa kirjoitti:

        Tissien kanssahan sitä seurustellaan, ou jee!

        Kertoo aika paljon miehestä, jos joku tälläinen asia järkyttää mielenrauhaa. Eikä kerro muuten mitään hyvää vaan päinvastoin. Luulisi, että joku rintojen koko on aika pieni tekijä kokonaisuudessa...


      • kakki
        summer kirjoitti:

        Kertoo aika paljon miehestä, jos joku tälläinen asia järkyttää mielenrauhaa. Eikä kerro muuten mitään hyvää vaan päinvastoin. Luulisi, että joku rintojen koko on aika pieni tekijä kokonaisuudessa...

        "Luulisi, että joku rintojen koko on aika pieni tekijä kokonaisuudessa..."

        joo, niinhän ne suurimalla osalla miehistä onkin, mutta kokonaisuus on aina pienten osien summa. ja toisaalta ei se rintojen koko ole kaikki kaikessa (liian isot rinnat ei kaikkia miehiä kiinnosta, pahinta on mielettömät riippurinnat tai ns. "kärpäslätkät" -rinnat). pienet ja terhakkaat rinnat on aika jees.


      • Törkeää
        äijä savosta kirjoitti:

        Tää on tätä silikooni aikaa,jokainen nainen haluu olla Baywitch Pamela tms.Oli sit muotoja tai ei,niin nykyajan viritykset mahdollistaa sen.Olenpa minäkin tyrmistynyt kerran,kun hemaisevan naisen sain petipuuhiin,ja toppinkien alla ei sit oikein ollutkaan mitään:(

        Ehkä se nainen/naiset ei halua olla pamela baywatch, olettekos miehet ajatelleet että ehkä olette itse kaiken tämän saaneet aikaan omalla käytöksellänne!!!!!


      • rokassa:
        Törkeää kirjoitti:

        Ehkä se nainen/naiset ei halua olla pamela baywatch, olettekos miehet ajatelleet että ehkä olette itse kaiken tämän saaneet aikaan omalla käytöksellänne!!!!!

        Heitän ttähän sekaan juttua..pari miestä ovat huomioineet ihaillen rintani,imeskelleet ja suudelleet.mutta koska ne ovat pienet jotkut ei edes koske.Ja jos minua ei kiihoteta ja rintojani halveksitaan jää mieheltä hyväilyni ja suudelmani ja imeskelyni saamatta.Kannattaisi kuitenkin hyväksyä koska minä jos vaistoan että mies hyväksyy olen hyvin hellä ja kiihkeä.Joten onko se rintojen koosta kiini se sinun OMA nautinnon saamisesi mies?Kiihottunut hyväksytty nainen tekee tosi hyvää miehelle,näytti nainen miltä hyvänsä.


      • haastat
        rokassa: kirjoitti:

        Heitän ttähän sekaan juttua..pari miestä ovat huomioineet ihaillen rintani,imeskelleet ja suudelleet.mutta koska ne ovat pienet jotkut ei edes koske.Ja jos minua ei kiihoteta ja rintojani halveksitaan jää mieheltä hyväilyni ja suudelmani ja imeskelyni saamatta.Kannattaisi kuitenkin hyväksyä koska minä jos vaistoan että mies hyväksyy olen hyvin hellä ja kiihkeä.Joten onko se rintojen koosta kiini se sinun OMA nautinnon saamisesi mies?Kiihottunut hyväksytty nainen tekee tosi hyvää miehelle,näytti nainen miltä hyvänsä.

        Just niin se on. Minulle on naisen rinnat olleet aina koosta riippumatta ihanat ja ainutlaatuiset. Kyllä kiihottunut nainen tekee miehelle aina hyvää.
        Nam!! Ajatelkaapa äijät jos nainen alkaisi teille naureskelemaan, etteihän tuo sun nahistunut nakkis edes seiso kunnolla. Paneskelepa siinä sitten miehekkäästi ; )


      • naisesta
        summer kirjoitti:

        Kertoo aika paljon miehestä, jos joku tälläinen asia järkyttää mielenrauhaa. Eikä kerro muuten mitään hyvää vaan päinvastoin. Luulisi, että joku rintojen koko on aika pieni tekijä kokonaisuudessa...

        jos ei voi sitten olla rehdisti mitä on. Jos tissien tuijottelu kertoo miehestä, ni olisivat sitten naturelleina liikkeellä, ni sais tissiin tuijottelevat miehet jo ravintolassa karsittua..

        mitäs tosta nyt miehiä syyttämään, jos eivät saa mitä luulevat tilaavansa.


      • imettämistä varten
        äijä savosta kirjoitti:

        Tää on tätä silikooni aikaa,jokainen nainen haluu olla Baywitch Pamela tms.Oli sit muotoja tai ei,niin nykyajan viritykset mahdollistaa sen.Olenpa minäkin tyrmistynyt kerran,kun hemaisevan naisen sain petipuuhiin,ja toppinkien alla ei sit oikein ollutkaan mitään:(

        TIESITTEKÖ ETTÄ NAISEN RINNAT ON VAUVAN IMETTÄMISTÄ VARTEN EIKÄ KESKENKASVUSILLE POJILLE IMESKELTÄVÄKSI!!


    • "muodokas" nainen

      Olen pienirintainen, en lauta, mutta pienirintainen. Jotkut vaatteet eivät yksinkertaisesti näytä hyvältä mun päällä jos minulla on siellä ne pitsirintaliivit alla. Olen käytä mitään silikonityynyjä rintsikoissani, mutta sellaisia kohottavia push uppeja kyllä. Jos joku mies kokee tulleensa sen takia huijatuksi niin se on sitten vähän voi voi. Voihan nainen ilman meikkiäkin olla ties minkälainen hyypiö, eikö sekin ole huijaamista?

      • mies12345

        pienet mutta ryhdikkäät rinnat on parhaat. pois push upit.


      • aa 75
        mies12345 kirjoitti:

        pienet mutta ryhdikkäät rinnat on parhaat. pois push upit.

        edes ryhdikkäät kun niin pienet?!


    • LadyLove

      Itse kärsin hiukan näin kesäiseen aikaan isoista rinnoistani 85/E (joista normaalisti olen ylpeä), koska ohuiden puseroiden ja toppien kanssa varustukseni vetävät liiaksi katseita puoleensa. Jokainen kaksilahkeinen iältään 15-90v katsoo ohimennessään ainakin kaksi kertaa ;))

      Ok, olenhan muutenkin vetävännäköinen vielä viisikymppiseksi.

      Eilenkin uimarannalla ehdin olla n. 2min, niin jo sain miehen viereeni, ehkä liiankin liki, koska rantaa todellakin riitti.

      • tissifani

        itse ainakin myönnän katsovani isoja tissejä sulla varmaan tosi upeet daisarit.
        en ihmettele jos miehet katsoo ja meinaa ajaa kolarin ku kävelet kaupungilla..:)


    • aikuinen N

      Naiset voi pukeutua miten haluaa, tärkeintä on oma hyvä olotila. Itse omaan pienehköt (B) rinnat, kiinteät, ryhdikkäät, herkät - no, rakkaani on tietty niihinkin ihan hullaantunnu, varsinkin kesäisin...mutta, mutta! Itse pukeudun peittäviin vaatteisiin ja aina topi ja ohuen puseron alla on tarpeeksi paksut liivi (ei muuta muotoja). Miksikö?!? Siksi koska nännini reagoivat ihan kaikkeen ja näkyvät selvästi näpöttäen läpi, ilman liivejä jopa paksunkin puseron läpi! Koen sen itse tosi hankalana, en halua katseita. Pari kertaa erehtyny laittaa ohuet liivit ja hieman ohuen paidan, ärsyttävää kun miehet katselee rinnuksia eikä kasvoihin! Selvästi miesten ajatukset näkee ja yksi p*** sanonutkin että "olet kiihoitunut, naidaanko?" Entä sitten, kuitenkin menen vain mieheni syliin.

      Varsinkin kun olen jo yli 40, enkä halua kokea arkipäivässä itseäni seksuaalisena olentona, vaikka se puoli on aina ollutkin jopa ylikierroksilla.

      • +++++++

        Mulla samaa, ei voi kovin kuvitellakaan pukeutuvani kovinkaan ohuisiin paitoihin jos en halua herättää mitäänj "sen" kaltaista huomiota. On se noloa kun on kylmä jossain koulun ruokalan jonossa, niin nännit nöpöttää..Olen 20-vee..


    • turpahuro

      huijaa ne

      niil o vaik jonkinmoist virityssarjaa

      o push up, silikoonei, yms rintavarustuksen korjaajaa
      o peränkiinteyttämishousui, vyötärönkaventamispukui
      o irtoripsii, tekohampait, piilolinsei
      o erilaisi naamarisarjoi (eri meikeist)
      o värihuuhtelui (hiuksii, kulmii, häp***ii)
      o hiuksis lisäkkeit, perukkei
      o sit nää rasvaimut, naamankiristykset ym leikkaukset
      o karvan-, hajunpoisto ja alustavuotojen korjaussarjat eriksee

      rakennetui ne o

      vähä niiku datsun 100 A saatu virttämäl näyttämää porchelt

      hyvälhä mie tän esii toin

      • lkjkljdlas

        Tuohon listaan vois viel lisätä itseruskettavat voiteet..ei tartte enää auringossakaan maata kun rusketuksen saa pullosta. Kaikkee sitä ihminen tekeekin.


      • kakki

        siehä puhut asiaa.

        alkaa oleen niin kovat virityssarjat nykypäävänä ettei mene katsastuksesta läpi. sekä datsunissa että naisissa.


      • täydellinen nainen?
        kakki kirjoitti:

        siehä puhut asiaa.

        alkaa oleen niin kovat virityssarjat nykypäävänä ettei mene katsastuksesta läpi. sekä datsunissa että naisissa.

        Että tapailet naista:

        * joka ei meikkaa
        * ei aja säärikarvojaan eikä kainalokarvojaan
        * pesee hiuksensa kolme kertaa viikossa, ei laita niitä mitenkään
        * kulkee aina puuterinvärisissä käytännöllisissä alusvaatteissa
        * on polttanut ihonsa karrelle maatessaan auringossa

        Miellyttääkö?


      • täydellinen
        täydellinen nainen? kirjoitti:

        Että tapailet naista:

        * joka ei meikkaa
        * ei aja säärikarvojaan eikä kainalokarvojaan
        * pesee hiuksensa kolme kertaa viikossa, ei laita niitä mitenkään
        * kulkee aina puuterinvärisissä käytännöllisissä alusvaatteissa
        * on polttanut ihonsa karrelle maatessaan auringossa

        Miellyttääkö?

        Aivan varmasti sillä hän on aito omaitsensä. Tuskin hän välittää poltaa ihoansa auringossa, jos ei aja karvojaan.


      • huijaria

        saanut pitkälleen saati ratsaille herranaikaan.Kassit niin täynnä että laittaa tänne kirjoittelemaan sapekkaita.


      • Mitä tekopyhyyttä!
        lkjkljdlas kirjoitti:

        Tuohon listaan vois viel lisätä itseruskettavat voiteet..ei tartte enää auringossakaan maata kun rusketuksen saa pullosta. Kaikkee sitä ihminen tekeekin.

        Jepjep...
        Juu, ei näytä Pammie Andersson hyvältä, ei Jolien Angelina, ei Anistonin Jennifer - ei näytä, kun on rakennettu!
        Voi vittu että te olette idiootteja urpoja! Totta helvetissä näitä on rakennettu että ne näyttää hyvältä ja siihen menee aikaa, rahaa ja tupakkia.
        Jos te kuolaavat verryttelypuku-reinot joskus vaivautuisitte edes jotain itsenne eteen tekemään ettekä aina tekopyhästi arvosteli niitä samoja naisia "huijaamisesta" joita itse kuolaatte.
        Kyllä niitä "luomuja" näkee Kärsämäen ja Kuopion toreilla. Sinne vaan kuolaamaan luomun perään!


      • halmetti...
        lkjkljdlas kirjoitti:

        Tuohon listaan vois viel lisätä itseruskettavat voiteet..ei tartte enää auringossakaan maata kun rusketuksen saa pullosta. Kaikkee sitä ihminen tekeekin.

        Terveellistä vaiko feikkiä, kas siinäpä pulma...

        Asiahan on niin, että luonnolliseen rusketukseen tarvitaan UV-säteilyä. Ja vieläpä semmoisia määriä että se vaurioittaa dna:ta.

        Eli ihon ei tarvitse edes palaa, vaan syöpäriski kasvaa aina kun itseään ruskistaa, milloin se vaan tapahtuu säteilyn vaikutuksesta.

        Jos asiaa minulta kysytään, niin eräänlaisilla väriaineilla aikaansaatu rusketus on itseasiassa parempi vaihtoehto kuin "aito" rusketus. Mitä väliä sillä on miten se iho on värjätty, etenkin jos tulos on sama... UV on minun mielestäni vain yksi menetelmä, ja siihen menetelmään liittyy aina syöpäriski, ei kovin suuri, mutta riski kuitenkin. Ja vuosittain tuhansia ihmisiä kuolee nimenomaan auringon UV-säteilystä johtuvaan ihosyöpään.


      • Anonyymi
        lkjkljdlas kirjoitti:

        Tuohon listaan vois viel lisätä itseruskettavat voiteet..ei tartte enää auringossakaan maata kun rusketuksen saa pullosta. Kaikkee sitä ihminen tekeekin.

        Soita mulle


    • joku mies

      Mieluummin lauta kuin riipputissit ja älyttömät löllyskät, öyh!

      • Lauta

        Mukava, että joku ajattelee noinkin, mutta käytän niitä push uppeja, ethän sitten pety?


    • pikku.nainen

      jos naisella olisi vaikka korsetti juhlamekon alla, käytetäänhän niitäkin vielä nykyisin. Ja sitten daami avaisi korsetin hakaset ja koko komeus valahtaisi esiin sieltä alta. Valittaisit varmaan silloinkin?

      On se kumma, kun koskaan ei mikään kelpaa. Toisaalta pitäisi niin treenattu ja hoikka olla, mutta tissit pitäisi olla c-kuppia.

      Jos pidät hoikista naisista, niin monilla heistä "valitettavasti" on ne seiskavitosen A:t. Tosin poikkeuksiakin löytyy.

      Mutta tuskin niillä liiveillä nyt niin suurta eroa saa aikaan, että kannattaa itkua vääntää. Mitäs sinun paitasi alta muuten paljastuu?

      • heppi

        yleistetä, eihän, jookos. pienissä ja terhakoissa rinnoissa ei ole mitään vikaa. ei kaikkia kiinnosta pelkät isot rinnat. tosi oudon näköistä jos laihalla tai kiinteäkroppaisella on isot rinnat.


      • pikku.nainen
        heppi kirjoitti:

        yleistetä, eihän, jookos. pienissä ja terhakoissa rinnoissa ei ole mitään vikaa. ei kaikkia kiinnosta pelkät isot rinnat. tosi oudon näköistä jos laihalla tai kiinteäkroppaisella on isot rinnat.

        ONNEKSI suurin osa miehistä on niin fiksuja, että he ihastuvat/rakastuvat NAISEEN itseensä, riippumatta siitä minkälaiset rinnat, onko paksut nilkat, onko vääränväriset silmät jne.

        Kokonaisuushan se ratkaisee! Ei pelkkä ulkonäkö, eikä kyllä pelkkä luonnekaan. Vaan kokonaisuus.


      • salama
        pikku.nainen kirjoitti:

        ONNEKSI suurin osa miehistä on niin fiksuja, että he ihastuvat/rakastuvat NAISEEN itseensä, riippumatta siitä minkälaiset rinnat, onko paksut nilkat, onko vääränväriset silmät jne.

        Kokonaisuushan se ratkaisee! Ei pelkkä ulkonäkö, eikä kyllä pelkkä luonnekaan. Vaan kokonaisuus.

        Ei kokonaisuus ratkaise. Rakastuu naiseen itseensä. hahaha!

        tissit, takapuoli, laihuus, kauneus ... ne ratkaisee

        Pitää naisella tissit (ei riipparit) olla.


      • pikku.nainen
        salama kirjoitti:

        Ei kokonaisuus ratkaise. Rakastuu naiseen itseensä. hahaha!

        tissit, takapuoli, laihuus, kauneus ... ne ratkaisee

        Pitää naisella tissit (ei riipparit) olla.

        säännön...


    • Nuori äiti

      ...et sä et voi tietää miltä kukakin näyttää. Joillakin lasta imettäneillä esimerkiksi on tosiaanki riippurinnat, mut esim. mulla ei, koska tisut ei pääse veltostumaan, kun on usein kiihottuneessa tilassa... Ja mä pidän push-uppeja nimenomaan sen takia, ettei tisut veltostuisi, eli en tarkoita huijata, vaan pidän itseni kunnossa. Jos sä pelkäät kohdata jatkossa naisten tisuja, niin sähän voit heti ekalla tapaamisella kysyä, että "Onx noi aidot?" Kyllä sä siinä vaiheessa kuulet varmaankin rehellisen vastauksen, ja toisaalta sellainen lähtee karkuun, joka ei kestäisi kuunnella "tissijuttuja" (mikä on okei, kun ne sua kuitenkin kiinnostaa, niinhän?)

      • Kerrotaan totuuksia

        A) Imettäminen ei tee rinnoista riippuja, vaan raskaushormonit, eli imetit tai et sama lopputulos, paitsi että lapsesi on pitänyt yllä äidinmaidonkorviketeollisuutta

        B) Mitkään pushupit ynnä muut silikonitissienkorvikkeet eivät saa rintojasi pysymään yhtään sen kiinteempinä

        C) Sinun kiihoittunut tilasi (taitaa olla vain niiden kahden aivosolun yhteentörmäilyä) ei myöskään saa rintojasi pysymään yhtään sen kiinteempinä


      • se edellinen
        Kerrotaan totuuksia kirjoitti:

        A) Imettäminen ei tee rinnoista riippuja, vaan raskaushormonit, eli imetit tai et sama lopputulos, paitsi että lapsesi on pitänyt yllä äidinmaidonkorviketeollisuutta

        B) Mitkään pushupit ynnä muut silikonitissienkorvikkeet eivät saa rintojasi pysymään yhtään sen kiinteempinä

        C) Sinun kiihoittunut tilasi (taitaa olla vain niiden kahden aivosolun yhteentörmäilyä) ei myöskään saa rintojasi pysymään yhtään sen kiinteempinä

        Voi hyvänen aika! Pidä ihmeessä riipputissisi, mutta mun mieheni on kyllä tosi tyytyväinen puristellessaan mun tisujani. Kannattaisi uskoa kun asian kokenut kertoo, ettei riipputissejä tarvitse sietää.

        Tiedätkös että kun nainen kiihottuu, tai kun naisella on kylmä, niin nännit kovettuu. No, kun rinnat ei enää ole aivan kiinteät, nännien kovettuessa nännien alue rutistuu paljon pienemmäksi. Kun rintojen ei anna vain roikkua, vaan pitää kohottavia push-uppeja, niin silloin iho alkaa pikkuhiljaa kiinteytyä näiden nännien rutistumisten ansiosta, kunhan vain iho on kosteutettu eikä kuiva. Etsi ihan mistä ihmisen biologiasta kertovasta kirjasta tahansa, niin löydät varmasti tietoa siitä, miten iho pysyy kiinteänä. Ei se sen vaikeampaa ole.

        Mutta siis se juttu on
        - kylmät suihkut, jotka saa nännit näpöttämään
        - kokovartalovoide heti suihkun jälkeen, niin tulee viileä olo, ja nännit näpöttää
        - hieromista, viileää ilmaa, kiihottunutta olotilaa
        - push-upit, jottei iho ole virutuksessa

        Jos ei uskalla itse pitää tisuistaan huolta, niin joku mieshän saattaisi suostua hommaan... Hieroskelemaan ja kiihottamaan. Kannattaa oleilla mahdollisimman vähän ilman niitä push-up-rintsikoita, kunnes tisut on palautuneet kiinteiksi. Ja se vie aika kauan aikaa, mutta onnistuu varmasti!

        Ja tää teksti voi tuntua törkeältä, mutta on totisinta totta... :|


      • tarkista faktas!!!
        Kerrotaan totuuksia kirjoitti:

        A) Imettäminen ei tee rinnoista riippuja, vaan raskaushormonit, eli imetit tai et sama lopputulos, paitsi että lapsesi on pitänyt yllä äidinmaidonkorviketeollisuutta

        B) Mitkään pushupit ynnä muut silikonitissienkorvikkeet eivät saa rintojasi pysymään yhtään sen kiinteempinä

        C) Sinun kiihoittunut tilasi (taitaa olla vain niiden kahden aivosolun yhteentörmäilyä) ei myöskään saa rintojasi pysymään yhtään sen kiinteempinä

        Vai että raskaushormonit tekevät rinnoista riippatissit... :)

        Olen yhden lapsen imettänyt, kuppikoko on aina ollut c, sekä ennen että jälkeen synnytyksen, mutta entiset riippatissini muuttuivat imetyksen johdosta terhakkaammiksi! On yleinen harhaluulo, että synnytyksellä olisi ainoastaan huono vaikutus naisen kroppaan, itse olen tästä ilmielävä todiste. Voi olla, että tilanne on eri kun synnyttää myöhemmällä iällä, itse sain lapseni 25-vuotiaana.


      • Nuori äiti
        tarkista faktas!!! kirjoitti:

        Vai että raskaushormonit tekevät rinnoista riippatissit... :)

        Olen yhden lapsen imettänyt, kuppikoko on aina ollut c, sekä ennen että jälkeen synnytyksen, mutta entiset riippatissini muuttuivat imetyksen johdosta terhakkaammiksi! On yleinen harhaluulo, että synnytyksellä olisi ainoastaan huono vaikutus naisen kroppaan, itse olen tästä ilmielävä todiste. Voi olla, että tilanne on eri kun synnyttää myöhemmällä iällä, itse sain lapseni 25-vuotiaana.

        Mä olin vaan vähän päälle 20 kun lapseni tein, eli lieneekö sit ollu myös nuoruuden ansiota, ettei tisut jäänykään riippuviksi? Mut kyllä se rasvaaminen ja viileähoito auttoivat ainakin mun tarpeeseeni.


      • katryh
        Nuori äiti kirjoitti:

        Mä olin vaan vähän päälle 20 kun lapseni tein, eli lieneekö sit ollu myös nuoruuden ansiota, ettei tisut jäänykään riippuviksi? Mut kyllä se rasvaaminen ja viileähoito auttoivat ainakin mun tarpeeseeni.

        En tiedä minkä kokoiset rinnat
        sinulla oli ennen raskauttasi mutta yleinen tosi asia on että jos on ollut isot tissit ennen raskautta voip luottaa siihen että rupeavat vähän riippumaan.Eli siis sinulla ei varmaankaan ole ollut isot tissit ennen raskautta?Ole onnellinen siitä etteivät riipu,kaikilla ei ole yhtä hyvin asiat.Vaikka en nyt omianikaan sentään lapasina pidä! ;0)


    • stylissimo

      Itse suht isorintaisena diggaan tosi paljon erilaisista alusvaatteista. Vaihtelu on kivaa - värit, tyylit, mallit, efektit..

      Läpinäkyvä, hempeä tyyli on mystinen, pinkit hassut stringit ovat humoristiset..Musta on juhlaa, valkoinen sopii saunapuhtaalle iholle..Nude sopii silloin, kun päälle laitettava vaate on tärkeämmässä asemassa.

      Tyyli on leikkiä, ei vakavaa. Treenattu miessilmä kuulemma näkee mikä on oikeasti siinä.

      Minulla on tapana repiä toppaukset pois, koska ne ovat hiostavia ja ahdistavia. Mutta totuus on että isommat rinnat tarvitsevat joskus nostoa päästäkseen oikeuksiinsa ja toisaalta, hyvin pieniä rintoja ei oikeasti toppaukset auta mitenkään.

      Eli kaikki tyylin, ei miehensaannin, vuoksi. Oletko aloittaja ikinä nähnyt livenä muodokkaan naisen push-upeissa ja stringeissä ?? Veikkaan että et..Itse kyllä säästän ne taivaisiin kohottavat asusteet kuumia treffejä varten, jolloin juuri tuo visuaalinen efekti on ohjelmistossa. Juhla-asujen alle laitan push-upit joista olen poistanut tyynyt, jolloin ne eivät kohota kuin vähän.

      Nöpötystä peittävät ns. kovakuoriset liivit ovat lemppareitani, koska saavat arkisen perustopin näyttämään trendikkäältä.

      Mutta jotkut pitävät vain mummonpöksyistä. Ai niin, mainitsen vielä että stringit ovat mulle vielä suurempia ilonlähteitä kuin r.liivit..Kotona tiskaan ja laitan ruokaa korkokengissä ja stringeissä..Welcome home, Master!

    • aikuinen

      Just - eli pitäisikö sinun mielestäsi tissittömän sit tyytyä olemaan lauta ulkoisesti vaikka markkinoilla on hyviä topattuja liivejä?

      Voi herran tähden sentään, luoja ei ole luonut minullekaan ikävä kyllä tissejä ja totta kai käytän topattuja rintsikoita joissa näytän paremmalta. Kun petipuuhiin ryhdytään toivon että asia ei tuota miehelle pettymystä ja aivan yhtä hyvältä se tissin hilpaus tuntuu kuule meistä "laudoistakin". Meikkiä käytän myös enkä esiinny meikittömänä "ettei miehille tulis pettymyksiä".

      Katsos valitettavasti kaikille ei luoja ole luonut ihania rintoja ja luonnon kauneutta. Mutta jokainen haluaa näyttää ulospäin kauniilta mitä ihmettelemistä siinä nyt on? Jos miehen akti riippuu rintojen koosta niin voi voi...

      Valitse seuraavaksi oikein mega iso tissinen ettei tule pahempaa pettymystä sinulle. Toivottavasti oma vehkeesi täyttää sitten isotissin vaatimukset ;)

    • Kireä pipo

      Entäs miehet sitten, kun ei housujen läpi näe millainen varustus on, ja sitten pettyy siihen nysään...

    • myös...

      On monesti käynyt niin, varmasti lähes jokaiselle naiselle joskus, että mies valehtelee peniksensä koosta ja siinä sivussa seksitaidoistaan.

      Nämä "pelimiehet" kehuvat mahtimelaansa ja tyydyttämiskykyjään. On se sitten suuri pettymys, kun housujen alta paljastuu se kymmensenttinen kosketuksesta laukeava halujen tappaja.

      Tosi mies ei kehu turhaan. Jos kehuu, se on aiheesta ja ei ammu yli. Yleensä parhaita sängyssä on ne, jotka osaavat myös vitsailla vehkeistään ja makuukammarin puolella sattuneista mokista.

      Ja rintaliivit.. hyvin tukevat, muttei kummiskaan millään geelillä täytetyt, ovat parhaita päällä. T-paita rintsikat eivät kasvata povea, mutta muovaavat ne paremman näköiseksi. Mutta jokainen nainen valitkoon tavallaan ja täytyy muistaa että tietynlaisiin vaatteisiin pitää olla tietynlaiset liivit.

      • Svensson

        Ootko pyytäny nähtäväksi äijiltä beenis-korttia?
        Joka äijällä on sellainen.

        Siihe on merkitty pituus, paksuus, maku ja arvioitu latinkiaika.

        Pyydä ensikerralla.


      • pikku.nainen

        "Nämä "pelimiehet" kehuvat mahtimelaansa ja tyydyttämiskykyjään. On se sitten suuri pettymys, kun housujen alta paljastuu se kymmensenttinen kosketuksesta laukeava halujen tappaja."

        Jep, näin se on.

        Muutenkin tsemppiä pienirintaisille kanssasisarille. Ei se koko vaan muoto ;))


      • Asiasta huvittunut

        Etkö tyhmä nainen tajua, että se kun minä kehun taidoilla, on nimenomaan vitsailua ja leikinlaskua parhaimmasta päästä?


    • torvelot

      miettikää hetki, kuinka moni nainen sairastuu rintasyöpään vuosittain! Määrä liikkuu tuhansissa.

      Jos ne suuret rinnat naisella ovat ainoa autuaaksi tekevä asia miesten mielestä, kertokaas miehet samantein miksi sitten petätte niitä muhkeamuotoisia naisianne...

    • Menna

      Olen imettänyt kolmea lasta,olen hoikka ja aika kauniskin,vaikka itse kehunkin.Mutta ne rinnat! Mulla on just ne riippari lätyskät! En todellakaan voi pitää tavallisia tisuliivejä,vaan pakko turvautuu silikoni ja toppaus systeemeihin,mutta SO? Kovasti on vientiä ollut ,vaikka en todellakaan rintavarustuksella ketään hurmaa,peppu on kyllä trimmi,liekö se sit ollut se kiihottavin mulla? Oikeita silikoneja en halua,luomu haluun olla,vaikken täydellinen olekkaan...

      • peppu-fani

        Mulle kelpaa riippari-lätyskät,roikut,valahtaneet kaikki! Jos nainen muuten kaunis ja himottava peppu,niin "nam".


    • kielipoliisi

      yhdyssana!

    • rotunainen

      Jos niin häiritsee niin miksi jatkat pitemmälle, imet niitä ja huokailet kuinka rakastat ihania tissejäni? Sitten vielä soittelet perään!
      Ihan vinkiksi vielä: rintsikoita ei välttämättä pidetä pelkästään miesten vuoksi...

      • ihanainen

        Toppauksilla,kivoilla muodoilla saa takuuvarmasti huomiota,littana etumus ei ketään toista kertaa katseella tavoita.
        Totuus on siskot hyvät,että me halutaan näyttää
        hyvältä,sexyltä.Se on sit sen ajan murhe jos ei mies kiksejä enää saa rintsikat riisuttuaan,ei ole niin vaan koskaan käynyt?
        Eikä kummosetkaan minullakaan ole.


      • pikku.nainen
        ihanainen kirjoitti:

        Toppauksilla,kivoilla muodoilla saa takuuvarmasti huomiota,littana etumus ei ketään toista kertaa katseella tavoita.
        Totuus on siskot hyvät,että me halutaan näyttää
        hyvältä,sexyltä.Se on sit sen ajan murhe jos ei mies kiksejä enää saa rintsikat riisuttuaan,ei ole niin vaan koskaan käynyt?
        Eikä kummosetkaan minullakaan ole.

        rintojasi. Se, että ovat pienehköt, ei tarkoita sitä etteivät olisi kummoiset ;))


    • miäs

      parantelemmehan me, sekä miehet että naiset ulkonäköämme monella muullakin tavalla. asia tulee ilmi vain jos rintsikat joutuu riisumaan esim. seksin takia. tällöinkään sen ei pitäisi mitään hirveää huijatuksi tulemisen tunnetta aikaansaada, et kai sinä pelkän tissien koon perusteella ole siihen tilanteeseen itsekään hankkiutunut?

      mukavaahan se vain on jos nainen omaa oloa ja itsetuntoa saa nostettua vaikka sitten pikku filungilla. ei harmita minua kyllä ollenkaan.

      • korjailija

        Sinulle positiivisuudestasi ja mielipiteestäsi ojennan kukkasen.


    • tiirailija

      Rannalla näitä topattuja naisia näkee,nainen ku kumartuu niin tyhjinä ne kupit on;)
      Kauniimpaa olis omiin mittoihin mitoitetut bikinit ,vaikka ne miniliivit ilman luonnotonta toppinkia.
      Tyttöystäväni käyttää silikoni,toppaus systeemejä,mutta kauniimpia ovat unelmankeveät pitsit.
      T-paita päällä niillä,ei kyllä muotoja ole,et ymmärrän kohennuksen.Aikoinaan minäkin kiinnitin terhakkaaseen rintavarustukseen huomiota,totuus oli kyllä toinen.Mutta ei se rakastumista vienyt,ei kukaan ihan täydellinen ole.Jos on muuten hemaiseva,niin pienet puutteet ei haittaa.

      • pikku.nainen

        naisia muuten oikein herttaisesti. Minulla vain särähti korvaan (eli pisti silmään) tuo "pienet puutteet eivät haittaa". Ja tästähän koko keskustelussa oikeastaan onkin kyse. Että pienirintaisuutta pidetään usein PUUTTEENA.

        Minusta tuo kuulostaa aina niin julmalta (en nyt siis tarkoita enää vain sinun viestiäsi). Kuten jo kerran sanoin, rintojen koko on yleensä suhteessa muuhun vartaloon. Hoikka nainen jolla on alhainen rasvaprosentti, omaa yleensä myös pienehköt rinnat. Ja makuja on monia, mutta eihän se nyt herranen aika mikään puute ole! Rinnathan koostuvat maitotiehyeistä yms. hyödyllisestä. Ja myös rasvasta. Ja kyllä laihtuminen/lihominen näkyy useimmilla naisilla myös rinnoissa.

        Eli kun pienirintaisella hoikalla naisella on fysiologisesti tarkasteltuna aivan "toimivat" rinnat siinä oikealla paikalla, tosin niissä on vähemmän rasvaa kuin jollain kanssasisarella, niin miten ihmeessä joku mies voi pitää sitä puutteena? Ja kun asiaa nimenomaan fysiologiselta kannalta tarkastellaan, niin kyllä ne ovat minunkin tuttavapiirissäni olleet juuri ne pienirintaiset naiset, jotka ovat lapsia kauan ilman lisäravintoja imettäneet. En tiedä, montako litraa maitoa tästäkin on aikoinaan kulkenut läpi, mutta aivan kiitettävästi kuitenkin. Mies sitä kerran jälkeenpäin yritti laskeskella...

        Harmillista on lukea, miten jotkut naiset sitten itse ajattelevat olevansa jotenkin vajavaisia pienten rintojen vuoksi. Ja tuolla joku kirjoitti aivan aiheesta siitä, kuinka paljon naisia sairastuu vuosittain rintasyöpään. Eli ei pliiiiiis arvostella naisia heidän rintojensa koon mukaan vaan iloitaan joka herneestä joka sieltä topin alta paljastuu. Ja ei pidetä puutteena sitä, että jossain kohtaa kehoa "roikkuu" vähemmän rasvaa.


      • keskustelua
        pikku.nainen kirjoitti:

        naisia muuten oikein herttaisesti. Minulla vain särähti korvaan (eli pisti silmään) tuo "pienet puutteet eivät haittaa". Ja tästähän koko keskustelussa oikeastaan onkin kyse. Että pienirintaisuutta pidetään usein PUUTTEENA.

        Minusta tuo kuulostaa aina niin julmalta (en nyt siis tarkoita enää vain sinun viestiäsi). Kuten jo kerran sanoin, rintojen koko on yleensä suhteessa muuhun vartaloon. Hoikka nainen jolla on alhainen rasvaprosentti, omaa yleensä myös pienehköt rinnat. Ja makuja on monia, mutta eihän se nyt herranen aika mikään puute ole! Rinnathan koostuvat maitotiehyeistä yms. hyödyllisestä. Ja myös rasvasta. Ja kyllä laihtuminen/lihominen näkyy useimmilla naisilla myös rinnoissa.

        Eli kun pienirintaisella hoikalla naisella on fysiologisesti tarkasteltuna aivan "toimivat" rinnat siinä oikealla paikalla, tosin niissä on vähemmän rasvaa kuin jollain kanssasisarella, niin miten ihmeessä joku mies voi pitää sitä puutteena? Ja kun asiaa nimenomaan fysiologiselta kannalta tarkastellaan, niin kyllä ne ovat minunkin tuttavapiirissäni olleet juuri ne pienirintaiset naiset, jotka ovat lapsia kauan ilman lisäravintoja imettäneet. En tiedä, montako litraa maitoa tästäkin on aikoinaan kulkenut läpi, mutta aivan kiitettävästi kuitenkin. Mies sitä kerran jälkeenpäin yritti laskeskella...

        Harmillista on lukea, miten jotkut naiset sitten itse ajattelevat olevansa jotenkin vajavaisia pienten rintojen vuoksi. Ja tuolla joku kirjoitti aivan aiheesta siitä, kuinka paljon naisia sairastuu vuosittain rintasyöpään. Eli ei pliiiiiis arvostella naisia heidän rintojensa koon mukaan vaan iloitaan joka herneestä joka sieltä topin alta paljastuu. Ja ei pidetä puutteena sitä, että jossain kohtaa kehoa "roikkuu" vähemmän rasvaa.

        Vertaa keskustelua kalunkoko keskusteluun. Miestä lyötiin urakalla. "koolla on väliä" ja "iso olla pitää". Ei miehet sitä "pätkää" jalkojenvälissä ole voineet valita sekin on mikä on. Itsekin yllytit jotain naista "lyömään" hepinpituudella takaisin. Oikein mielestäsi?

        Lyödään rintarauhasilla takaisin. Arkapaikka? Onhan se. Lauta on lauta. Isot bosat pitää olla.

        Miestä saa arvostella, mutta täydellistä naista ei?


      • pikku.nainen
        keskustelua kirjoitti:

        Vertaa keskustelua kalunkoko keskusteluun. Miestä lyötiin urakalla. "koolla on väliä" ja "iso olla pitää". Ei miehet sitä "pätkää" jalkojenvälissä ole voineet valita sekin on mikä on. Itsekin yllytit jotain naista "lyömään" hepinpituudella takaisin. Oikein mielestäsi?

        Lyödään rintarauhasilla takaisin. Arkapaikka? Onhan se. Lauta on lauta. Isot bosat pitää olla.

        Miestä saa arvostella, mutta täydellistä naista ei?

        ketään lyömään hepinpituudella takaisin. Annoin vain neuvoksi, että jos mies aloittaa keskustelun naisen rintojen koosta, niin saa nainenkin katsella miehen vehjettä arvostelevasti. Siinä on vissi ero. Eli jos ko. mieskin pitäisi suunsa kiinni, niin ei naisellakaan olisi tarvetta antaa samalla mitalla.

        Ja ketä miestä lyötiin ja missä kalunkokokeskustelussa? En muista lukeneeni...

        Asia ei ole minulle arka paikka rintojeni kannalta, minä nääs pidän herneistäni. Mutta asia tuntuu olevan arka paikka monille naisille, mikä on sinänsä surullista. Ja tuollaiset "Lauta on lauta"-kommentit eivät varmasti niitä naisia ilahduta.

        "Miestä saa arvostella, mutta täydellistä naista ei?"

        Ja etköhän ole nyt "väärässä osoitteessa", minä nimittäin annan ruusuja ja risuja molemmille sukupuolille.


      • naisnainen
        keskustelua kirjoitti:

        Vertaa keskustelua kalunkoko keskusteluun. Miestä lyötiin urakalla. "koolla on väliä" ja "iso olla pitää". Ei miehet sitä "pätkää" jalkojenvälissä ole voineet valita sekin on mikä on. Itsekin yllytit jotain naista "lyömään" hepinpituudella takaisin. Oikein mielestäsi?

        Lyödään rintarauhasilla takaisin. Arkapaikka? Onhan se. Lauta on lauta. Isot bosat pitää olla.

        Miestä saa arvostella, mutta täydellistä naista ei?

        On miehiä mitkä pitää nimenomaan pienemmistä rinnoista, nykyinen kumppanini kertoi kuinka erottueen deittaili naisten kanssa ja kun tietty halusi aina kahville tms. nähdä, niin...kieltämättä nauroin kun hän kertoi että hänen kiinnostys heräsi kun oli sopusuhtainen nainen, jolla hieman peittävä vaatetus, jopa peittelevä - silloin tiesi ettei ole mitään melooneja, vastaavasti isompi rintaiset esittelivät varustustaan. Naiset ihmetteli kun hän vain ilmoitti ettei kiinosta, mutta herrasmiehenä ei sanonut että ei vain yhtään pidä d ja xxl-jutuista. No, siinä tullaan siihen että miltai ainahan se näin on - pienirintaiset peittelevät (niin itsekkin, vaikka on B:t). Ekan kerran elämässäni kuulin että koko on aika ylärajoilla, kun itse tivasin kokomieltymystä. Sillä ei merkitystä ole ollut jo pidempään täysin sinut itseni ja kroppani kanssa. Olen vain kova utelemaan ihmisten tapoja, mieltymyksiä jne. =)

        Siksi toiseksi itse kiinnostun aina karvaisista miehiä.

        Ja kai se on naisten feikkiä, miehen kalun koko. Oikeasti - itse en yhtään pidä suurista kaluista! ne ei seiso edes tarpeeksi tukevasti ja siksi toiseksi sattuu kun innostuu kunnolla naimaan. Sen pitää olla keskimittainen, mielellään paksuhko, mutta ehdottomasti erittäin hyvin, tukevasti ja kovasti seisova. =) =) ;)


      • kannustuksesta

        eihän olekaan täydellistä. Monet naiset aika epätäydellisiä.


      • BIG is beautiful
        naisnainen kirjoitti:

        On miehiä mitkä pitää nimenomaan pienemmistä rinnoista, nykyinen kumppanini kertoi kuinka erottueen deittaili naisten kanssa ja kun tietty halusi aina kahville tms. nähdä, niin...kieltämättä nauroin kun hän kertoi että hänen kiinnostys heräsi kun oli sopusuhtainen nainen, jolla hieman peittävä vaatetus, jopa peittelevä - silloin tiesi ettei ole mitään melooneja, vastaavasti isompi rintaiset esittelivät varustustaan. Naiset ihmetteli kun hän vain ilmoitti ettei kiinosta, mutta herrasmiehenä ei sanonut että ei vain yhtään pidä d ja xxl-jutuista. No, siinä tullaan siihen että miltai ainahan se näin on - pienirintaiset peittelevät (niin itsekkin, vaikka on B:t). Ekan kerran elämässäni kuulin että koko on aika ylärajoilla, kun itse tivasin kokomieltymystä. Sillä ei merkitystä ole ollut jo pidempään täysin sinut itseni ja kroppani kanssa. Olen vain kova utelemaan ihmisten tapoja, mieltymyksiä jne. =)

        Siksi toiseksi itse kiinnostun aina karvaisista miehiä.

        Ja kai se on naisten feikkiä, miehen kalun koko. Oikeasti - itse en yhtään pidä suurista kaluista! ne ei seiso edes tarpeeksi tukevasti ja siksi toiseksi sattuu kun innostuu kunnolla naimaan. Sen pitää olla keskimittainen, mielellään paksuhko, mutta ehdottomasti erittäin hyvin, tukevasti ja kovasti seisova. =) =) ;)

        Jassoo.
        95% tuntemistani naisista haluaa isoa. On aivan järjetöntä huijausta höpöttää, että koolla ei olisi väliä ja että kyse on tekeniikasta. Ei siinä tekniikka auta, kun sakuralla pistelee.
        Ja mitä kestävyyteen ja kovuuteen tulee, niin olen kyllä aivan eri mieltä. Olen tavannut superihania isoja leluja. As a matter of fact, nykyään yritän vähän vaivihkaa koetella asiaa etukäteen, jotta tietäisin, kannattaako saatille poikaa päästää. Alle 15 senttiset lähetetään neuvolaan kasvamaan.


      • kiinteä 75B ja ylpeä siitä

        ?!!mitä itse omaat pikkupoika?osaatko edes pukeutua muuhun kuin palmushortseihin ja las palmas kulahtaneeseen tpaitaan?mitä teet 9kk kun oma rakkaasi odottaa lastasi?


    • nestori

      Luomut kunniaan! Pienet,Isot,terhakkaat,riipat,kaikki saa miehet kuolaamaan!
      Silikonitisseistä ei voi sanoa samaa,kokemusta on,siinä jos missä huijausta ja keinotekoisuutta.Pehmeämmät on luomut,ja kauniisti luonnolliset.
      Saa push-uppeja ja toppauksia käyttää,mieluuummin niitä,ku silikoonia nahan alle.

    • ...

      Jos mies on niin pinnallinen, että topatut liivit tuottaa suuren pettymyksen, niin sitä suuremmalla syyllä naisilla on oikeus käyttää näitä liivejä. Hävettää näiden miesten puolesta, joille rinnat merkitsevät niin paljon. Eihän me naisetkaan vaadita miehiltä suuria rintalihaksia.

    • kikkeli.

      Ensin puhutaan pehmosia,sitten hipelöidään.Lisää puheita...pientä vääntöä että saadaan nainen sänkyyn.Ja siellä sitten.EI SEISO! Nainen on ihan kuumana.
      Tai sitten seisoo vähän aikaa,ja kun lerpahtaa syy on naisessa,ei juopumuksessa ei omien korvien välissä vaan siinä naisessa joka huohottaa sängyllä pettyneenä.
      Ja entäs sitten kun se seisoo,tosi kovana.NO NYT!Nainen riemuitsee,mies tulee sisään ja lykkää kolme kertaa,se on siinä.Se sitten todellakin on siinä.Mies hymyilee,voi kiitelläkin,hyvästä panosta.Katsetta vältellään.Jos nainen sanoo:mulla ei tullu,mitä sanoo mies?TEE ITTE!
      Tämä on tosi tarina.

    • Neiti

      Olen itsekin ihmetellyt sitä, kun pienikokoisilla naisilla (noin 50 kiloisilla) on valtavan isot tissit. Viimeeksi eilen näin 2 nuorta naista kaupassa. Onko isäpappa kustantanut silikonit vai toppauksiako vain ? On ilmalla täytettäviä, geelillä ja vaikka millä. Muutoin ei minua naisten tissit kiinnosta, mutta varsinkin nuorten ja pienten naisten isot tissit ihmetyttävät. Mahtaa siinä pojat pettyä :-)

      • se nytvvaan on niin
        Silikonit kirjoitti:

        http://www.silikonitieto.net/artikkeli.phtml?ID=9

        Mä olen ainakin kyllästynyt muijan kahden muksun jälkeen valahtaneisiin riipputisseihin. Muuten on suhteellisen laiha, joten olen kerännyt rahat ja aion sponsoroida sen silikonileikkauksen. Mieluummin silikoonit kuin patalaput.


      • ole mies.
        se nytvvaan on niin kirjoitti:

        Mä olen ainakin kyllästynyt muijan kahden muksun jälkeen valahtaneisiin riipputisseihin. Muuten on suhteellisen laiha, joten olen kerännyt rahat ja aion sponsoroida sen silikonileikkauksen. Mieluummin silikoonit kuin patalaput.

        Etkä taida minkäänlaista vaimoa edes omistaa.Toivot kovasti mutta flaksi ei vaan tahdo käydä.


    • huh huijaa!!!

      Ymmärrän järkytyksesi,kun muodokas nainen paljastuu kosketeltaessa "Rehtorin luisevaksi Salliksi",mutta minun kokemukseni on vielä huomattavasti järkyttävämpi.Kerron tämän siksi,että ymmärrätte siinä vaiheessa kun seurustelu muuttuu vakavaksi,tutkia naistanne myös "sisäisesti".Ihastuin kuusi vuotta sitten todella muodokkaaseen ja kauniiseesn naiseen ja hän minuun.Niin ainakin luulin.Menimme naimisiin,seksielämä sujui upeasti ja sitä riitti.
      Sitten syntyi lapsi ja se muutti elämämme täysin.Vaimon innostus seksiin katosi tyystin,ei häivääkään jäljellä entisestä villistä menosta.Vaimostani oli tullut 100-prosenttinen frigidi,Hänellä oli vain tuo lapsi,anoppi ja appiukko,minut oli pelattu syrjään ja siirretty sivuraiteelle,laitettu ö-mappiin.Vaimoni lirkutti äidileen,isälleen,lapsellemme,minua hänelle ei enää ollut olemassa.
      Silloin ymmärsin,että minua oli käytetty vain siitos-orina,sonnina,typeränä ja tyhmänä.Vaimoni sanoi minulle parhaina aikoinaan,että olin hänen oma Adonis.Siis näköä riittävästi lajin jatkamiseen ja sitten menetin ihmisarvoni kokonaan.Anoppini on kuin nurinpäin käännetty mursun perse,appiukkoni on taas kuin sillä nurinkäännetyllä mursunperseellä valettu tönkkösuolattu paviaani.
      Nyt vaimoni on kai valanut pikilapun pilluunsa,anoppi kyttää minua niinkuin muslimi kristittyä ja appiukko,tuo vitun tönkkösuolattu punapersepaviaani kukkoilee minun kotonani kuin isäntä renkien turvemajassa.
      Kerroin tämän siksi,että ei kannata menettää toivoaan puristeltuaan "upeamuotoista"naista ja löytäessään kurvien ja törröttävien rintojen alta kasan luita ja mädälle kapakalalle haisevan karmean ruman vitun.Siitä tilanteesta selviää helposti kytkintä nostamalla,ja heittämällä vaikkapa srapnellin tai Molotovin koctailin lähtiessään tuon luuviulun postiluukusta sisään.
      Mutta minun tilanteeni ei selviä sellaisin eväin,ei!No,ehkä joskus luetaan Iltalehden lööpistä miten yksi friginiksi muuttunut nainen äitineen ja isukkeineen löytyi huonokuntoisena mutta hengissä tallin takaa sontatunkiosta.
      Terv.Rehtorin luisevan Sallin ihailija.

      • HERÄÄ!!!

        Kuinka edes voit puhua vaimostasi tuohon sävyyn... Kerrompa nyt pari faktaa, jotka sinun olisi ollut hyvä tiett ennenkuin nait vaimosi ikuisen seksin toivossa. Asiahan on nyt niin että lapsen syntymän jälkeen mies jää aina kakkoseksi. Ja syystä! Lapsi ´kenties tarvitsee äitiään ja tämän tissejä enemmän kuin isänsä...Äidillä ei ole aikaa eikä halua isän tarpeille, joten mies useinkin tuntee juuri näin jäävänsä syrjään...Äiti tuntee olevansa vasyuussa lapsestaan ja tämän hyvinvoinnista.Tämä on miltein väistämätön tilanne niissä perheissä joihin on syntynyt lapsi. Kyllä ne halut ennenpitkään sieltä palaa.


    • meek

      mitään väliä ole. Oli sitten isot tai pienet, ei kiinnosta. Pärstävärkin jälkeen tärkeintä naisessa on perse.

    • tytsy

      Voi sinua raukkaa! Naisen rinnat ovat ensisijaisesti vauvan imetystä varten. Ajatella, että teitä miehiä ei aina laitetakkaan ensimmäiselle sijalle. Pieniin rintoihin ei niin helposti tule syöpäkasvaimia(vaikka geeniperimällä on osuutensa) ja suret rinnat aiheuttavat niska ja hartiasärkyä. Uskot, että jos kemiat natsaavat ei rintojen koolla ole merkitystä parisuhteessa. Nainen on paljon muutakin kuin pelkkää rintaa.
      Älähtikös muuten kukaan silloin, kun laulaja Frederik tunnusti pitäneensä tennissukkaa housuissaan, että näyttäisi vetävämmältä *reps* Ulkonäkö on loppujenlopuksi asia jolle kukaan ei voi mitään ilman kirurgin veistä.
      Otan kyllä vilpittömästi osaa siihen että rusinat eivät käteesi tuntuneet mieleisiltä. Toivon, että nainen oli edes tyytyväinen sinun varustukseesi =o))

    • tytsykkä

      Minulla on juuri nuo mainitsemasi "virolaiset" (eli luomusilikonit) Rintani ovat kokoa 75b (kuten monilla misseilläkin) ja minä ainakin olen niistä ylpeä! Hyväillessä ne tuntevat samalla lailla kuin varmaan ismmatkin. Rintani eivät roiku, vaan ovat terhakkaat kahden imetyksenkin jäljiltä. Raskausarpiakin on muutama, mutta viis siitä. Pieniä rintoja olen kuullut vain kehuttavan. Olen 170/57 joten eipä tähän roppaan kuuluisikaan 80dd kupit. Onneksi löytyy miehiä jotka kiinnittävät huomionsa olennaiseen minussakin, eli luonteeseen, huumorintajuun,luovuuteeni ja siihen miten vaalin suhdetta. Asiat tärkeysjärjestykseen mies hyvä!!!! Rinnat ovat tärkeä osa parisuhdeseksissä, mutta ei se tärkein.
      Oletko ajatellut, kuinka loukkaat ihmistä joka on menettänyt vaikka rintansa sairauden mukana?
      On myös niin, kuten vainiokin lauloi aikanaan että "mies kun tulee tiettyyn ikään...." Tuskin sinäkään niin täydellinen olet naisten mielestä. Makunsa kullakin

    • on tainnut

      katsella liikaa pornoa.

    • mr. X

      Eli näillä kyseisillä luomuksilla (kohottavat, geeli jne jne..) liiveillä on nimikin.

      Ne ovat : LOPPUILLAN PILAAJAT!

      hah...

      hyvää kesää kaikille!

    • pesäpallomaila

      Kuulkaas nyt sovinistisedät! Asia on niin, että kaikki naiset eivät suinkaan käytä topattuja ja kohottavia liivejä yksinomaan ajaakseen teitä ressukoita harhaan..Vaan asialla on sellainenkin puoli, että monen nuoren ja miksei vanhemmankin naisen itsetunto on paranunut hänen ostaessaan ko-liivit.Ja ottakaas huomioon että on naisia, jotka ovat läpikokeneet Rintasyövän ja sen ohella välttämättömän leikkauksen. Olette vain niin itsekkäitä kun luulette maailman pyörivän napanne ympärillä... Eipä taida naisia muuten hirveämmin tuollaisten seura kiinnostaa? Kannattaa ottaa mitä saa eikä aina marista.

      • kiinteä 75B ja ylpeä siitä

        ihana mies joka ajelee urheiluautolla ensimmäisillä treffeillä,ja esittää suosittua kundia?lopputulos onkin että asuu erakkoressukka äitinsä luona,ja ei omista työtä,ei omaa rahaa ja keittotaitojakaan ei ole siunaantunut,viinakin tahtoo maistua enemmän masennukseen..jne.. tuo on paljon suurempi asia!!
        normaalit kevyet rintaliivit muokkaavat/korjaavat hyvin vähän kauniin naisen rintoja.ja tarkoitus ei ole pitää niitä miehen vuoksi vaan sen vuoksi että esim.liikunta,ja taval.kävelykin saattaa vahingoittaa meidän kauniita kiinteitäkin rintoja !!!


    • kyllä se nii o

      On se niin että miehet todella ovat kiinnostuneita rinnoista,ja sitten siitä naisesta.Se tuntuu naisesta varmaankin mukavalta,kun saa huomiota.Pitäiskö naisen jo alussa kertoa miehelle,että mun rinnat ei ole sitä miltä näyttää...?Vältyttäis molemmat pettymykseltä.

      • marko-74

        Mä en itse tajua niitä naisten toppauksia ,exä käytti niitä silikoni ja ilmatäytteisiä rintsikoita ja täytyy sanoa,et tissit näytti niillä kerrassaan hyviltä,äijät kuolas ravintolois,mutta kyllä se totuus oli ihan toinen! Liivien ansioista tissit muuttui C-kupeiks,vaikka oikeesti oli hädin tuskin B:eetä..Olis vaan ollut oma aito itsensä,mulle ois kelvannut ne pienemmätkin,mutta kyllä yllätyin,ku ekan kerran pääsin koskemaan ja näkemään:D Ketä tarkoitus huijata miehiä vai itseänsä????


    • valivali

      On se kumma ettei nykyajan miehille mikään kelpaa! Välillä valitetaan siitä, kuinka suomalaiset naiset eivät pukeudu, eivät meikkaa, eivät laittaudu oikein - kuten esim. virolaiset ja venäläiset naiset. Sitten jos laittaudutaan, yritetään vähän muokata ulkomuotoa, tehdä oloa kauniiksi sekä itsensä että muiden vuoksi, niin ei sekään kelpaa... Uskomatonta.

      Ja on ne keinot miehillekin keksitty - toiset hyödyntää ja toiset ei.

      Huh mikä keskustelu

    • kihnu

      hyvä lauta pilattu reiällä!

    • jäkätijäkäti

      Ja kenenhän luoma trendi se on jos ei juuri miesten?

    • läpi

      pakko pitää topattuja rintsikoita kun minua ainakin nolottaa koska nännini nopöttää heti paidan läpi jos on vähänkin kylmä...

      • meitsi

        just hyvä vaan et nöpöttää, se on seksikästä.


    • tätä

      Jos naisella on riippurinnat, olemattomat rinnat, eripari rinnat tms rumana pidetyt rinnat, niin miettikääpä miltä naisesta tuntuu...
      Sama jos miehellä on liian pieni kyrpä.
      Kaikkeen ei voi vaikuttaa.
      Estääkö se rakastumasta naiseen jos sillä on väärät tissit?

      • sinkkuna säilynyt

        Ikävä kyllä monta naista olen sen vuoksi joutunut hyllyttämään et ne on ollut täysin "lautoja" eli t-paidan alla ei ole ollut yhtään mitään. Kyllä naisella tulee olla edes jonkinmoiset rinnat ennenkuin sitä naiseksi voi sanoa ja sen kanssa viitii ylipäänsä liikku/olla


      • arsu
        sinkkuna säilynyt kirjoitti:

        Ikävä kyllä monta naista olen sen vuoksi joutunut hyllyttämään et ne on ollut täysin "lautoja" eli t-paidan alla ei ole ollut yhtään mitään. Kyllä naisella tulee olla edes jonkinmoiset rinnat ennenkuin sitä naiseksi voi sanoa ja sen kanssa viitii ylipäänsä liikku/olla

        Samaa mieltä olen,jos nainen kehtaa mua huijata silikoniliivi virityksillä ja paljastuu laudaksi,niin kenkää tulee!
        Hävytöntä et etumus antaa kuvan terhakkaista pyöreistä tisseist,ja totuus on kaks riippalättyä!


    • anniina

      Itse olen vannotunut täyteliivien käyttäjä.Itselleni ei ole suotu naisellisia muotoja tarpeeksi,ja kohottavilla,muovaavilla saan minäkin halutessani kunnon isot rinnat!
      Miksi en saisi huijata,jos se tuo minulle itselleni hyvän ja varman olon? Onhan se kiva,kun minuakin katsotaan!

      • hah hahaa

        Huijaat siis miehiä ,näytellessäs isoja tissejä,jotka kuitenkin toppauksilla rakentamasi??? Oletkos vähän..


      • ninni
        hah hahaa kirjoitti:

        Huijaat siis miehiä ,näytellessäs isoja tissejä,jotka kuitenkin toppauksilla rakentamasi??? Oletkos vähän..

        Hei,kaikki rintsikat nykyään push uppei,tai topattuja ei muita enää myydäkkään! Johtuu siitä,et maailma entistä seksisempi! Huono juttu.


    • Anonyymi

      Jos kuppikoko on elämän a ja o niin ehkä kannattais hankkia elämä itelleen!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      179
      1488
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      55
      1032
    3. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      63
      761
    4. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      35
      755
    5. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      51
      707
    6. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      111
      690
    7. Ne alkaa aina yhdeltä

      jos mies et ole sattunut huomaamaan!
      Ikävä
      81
      669
    8. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      36
      664
    9. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      71
      634
    10. Täällä iImenee vihamielisyys kristinuskoa kohtaan

      Ei taida sielunvaellus-/jälleensyntymisväellä olla omasta asiastaan mielekästä sanottavaa, kun pitää kiivaasti hyökätä e
      Hindulaisuus
      304
      609
    Aihe