Huomenta huuhaa!

eijarina

Aamu alkoi todella sumuisena, ilma siis, en minä!

42

752

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ben_Sjatkel

Pääasia on että tuli aamu.
      Ja päivä paistaa vielä risukaasaankin kunhan sumut häipyy, eikös, eijariina?
      köh, köh, köhöhööh..

• eijarina

se on! Paistaa nyt jo onneks, risukasaankin jopa!

• kippari1

vaan sinulle:=)Kipparilla oli pikkuisen sumuinen aamu itsellä kun toi yöuni jäi aika pieneksi:=(No nyt alkaa jo onneksi kirkastumaan:=))Mut nyt pitää lähtee ulkoilemaan kun ilma on kaunis kuin morsian en kyllä tiedä kenen;=))

• eijarina

tästä tarvis lähtee kai munkin mut laiskottaa. Alko just käymään älytön tuuli, menaa verhot lähtee ikkunasta!

• kippari1
        eijarina kirjoitti:

tästä tarvis lähtee kai munkin mut laiskottaa. Alko just käymään älytön tuuli, menaa verhot lähtee ikkunasta!

vika täällä ei jaksaisi mitään puuhaa,mut pakko nyt suihkuun ja sit ulos ja jos menisi vaikka ajelemaan pikkusen se vilvoittaa ainakin;=))

• eijarina
        kippari1 kirjoitti:

vika täällä ei jaksaisi mitään puuhaa,mut pakko nyt suihkuun ja sit ulos ja jos menisi vaikka ajelemaan pikkusen se vilvoittaa ainakin;=))

ajelemisessa kyl hyvin tuulettuu!!

• quistis

Heh..Kaunis amu..Kämppis se jo liikkeellä:o))

• eijarina

ja taas ravi päällä! Niinkus tiet.

• quistis
        eijarina kirjoitti:

ja taas ravi päällä! Niinkus tiet.

jaksat...Mä otan lunkimmin...Nukuin huonosti:o(

• eijarina
        quistis kirjoitti:

jaksat...Mä otan lunkimmin...Nukuin huonosti:o(

taas nukuin lopultakin kuin tukki, kai oli niin paljon univelkaa. Maanantainen Hesan reissu oli tosi rasittava, kuuma kuin mikä ja neljä tuntia yhtä soittoo painelin siellä sit yli yhteen yöllä täällä, aamulla taas huonosti nukutun yön jälkeen kuudelta ylös.

• quistis
        eijarina kirjoitti:

taas nukuin lopultakin kuin tukki, kai oli niin paljon univelkaa. Maanantainen Hesan reissu oli tosi rasittava, kuuma kuin mikä ja neljä tuntia yhtä soittoo painelin siellä sit yli yhteen yöllä täällä, aamulla taas huonosti nukutun yön jälkeen kuudelta ylös.

mä olin myös silloin kuudelta ylhäälläö..Hemmetti varmasti joka tunti yön aikana heräsin...Peilistä
        nään naisen rasittuneen....

• eijarina
        quistis kirjoitti:

mä olin myös silloin kuudelta ylhäälläö..Hemmetti varmasti joka tunti yön aikana heräsin...Peilistä
        nään naisen rasittuneen....

pitkin Hesaa yhtä saavin ostajaa mut eipähän tota löytynyt, oiskohan vaisto varottanut että nyt se akka on tulossa ja lähti karkuun?!

• quistis
        eijarina kirjoitti:

pitkin Hesaa yhtä saavin ostajaa mut eipähän tota löytynyt, oiskohan vaisto varottanut että nyt se akka on tulossa ja lähti karkuun?!

Niinkö epäilet??? Eihän sinne sit uskalla mennäkkään,jos noin käy:o))

• eijarina
        quistis kirjoitti:

Niinkö epäilet??? Eihän sinne sit uskalla mennäkkään,jos noin käy:o))

on kyse ihan eri henkilöistä, luulen et sua varrotaan siel ison ruusupuskan kanssa, usko pois olen pannut merkille...

• quistis
        eijarina kirjoitti:

on kyse ihan eri henkilöistä, luulen et sua varrotaan siel ison ruusupuskan kanssa, usko pois olen pannut merkille...

onkin jo pidempään sinne kutsunut ja nee häätkin olis..Munhan sinne pitää viedä se iso puska ruusuja:o))

• eijarina
        quistis kirjoitti:

onkin jo pidempään sinne kutsunut ja nee häätkin olis..Munhan sinne pitää viedä se iso puska ruusuja:o))

mut kunhan ilmottelet tietylle taholle menostas niin ruusut on sua vastassa.

• quistis
        eijarina kirjoitti:

mut kunhan ilmottelet tietylle taholle menostas niin ruusut on sua vastassa.

No mäpäs ilmottelenkin:o)))

• eijarina
        quistis kirjoitti:

No mäpäs ilmottelenkin:o)))

se varmaan sulle ruusuja tuo ison kasan. Tais Pervokki huijata saavin ostamisessa ja lähti siks karkuun mua.

• quistis
        eijarina kirjoitti:

se varmaan sulle ruusuja tuo ison kasan. Tais Pervokki huijata saavin ostamisessa ja lähti siks karkuun mua.

Kuule kyllä Pervokki viel sen saavin ostaa ja vaik kaksikin;o)))

• eijarina
        quistis kirjoitti:

Kuule kyllä Pervokki viel sen saavin ostaa ja vaik kaksikin;o)))

Meni vähän aikaa kun kone temppuili välillä. No nyt tuntuu taas pelittävän. Pervokki juoksee viel lujempaan karkuun ens kerralla kun vaan vihjasenkin meneväni Hesaan päinkään.

• quistis
        eijarina kirjoitti:

Meni vähän aikaa kun kone temppuili välillä. No nyt tuntuu taas pelittävän. Pervokki juoksee viel lujempaan karkuun ens kerralla kun vaan vihjasenkin meneväni Hesaan päinkään.

et oletkin sellanen hemmetin hemaseva blondi nahkareleissä;o)))

• eijarina
        quistis kirjoitti:

et oletkin sellanen hemmetin hemaseva blondi nahkareleissä;o)))

sitä nyt viitti huijaamaan alkaa. Siit ei tuu kun lisä harmia, kai, ehkä, mahdollisesti.

• quistis
        eijarina kirjoitti:

sitä nyt viitti huijaamaan alkaa. Siit ei tuu kun lisä harmia, kai, ehkä, mahdollisesti.

jo sun väris..Siis kyseessä on tunnelman kevennys ja...Kiinnostuksen osoitus;o)))

• eijarina
        quistis kirjoitti:

jo sun väris..Siis kyseessä on tunnelman kevennys ja...Kiinnostuksen osoitus;o)))

toi taitaa tietää, joo taisin kertoo jossain välissä etten omista mustia nahkavaatteita jne. Eipä uskalla näyttäytyäkkään muuta kun kenties salamerkin takaa.

• quistis

esille vain...Ei itseään kannata häpeillä...Hemmetti kyllähän me jokainen mokaillaan;o)))

• eijarina

että se pakoilee mua jonkun salamerkin turvin!

• quistis
        eijarina kirjoitti:

että se pakoilee mua jonkun salamerkin turvin!

sellainen ole...Ei ollenkaan:o)))

• eijarina
        quistis kirjoitti:

sellainen ole...Ei ollenkaan:o)))

sen tiedät. Mul on juoruttavaakin taas mut täytyy jättää se tonne toiselle puolelle myöhempään ajankohtaan.

• quistis
        eijarina kirjoitti:

sen tiedät. Mul on juoruttavaakin taas mut täytyy jättää se tonne toiselle puolelle myöhempään ajankohtaan.

Juu laita tulee vain:o))) Ja ota rennosti:o))

• eijarina
        quistis kirjoitti:

Juu laita tulee vain:o))) Ja ota rennosti:o))

mä täs kokoajan teenkin, otan rennosti ja katon mitä tuleman pitää, piti sanoo rumasti mut en viitti kun lupasin olla tuittuilematta!

• quistis
        eijarina kirjoitti:

mä täs kokoajan teenkin, otan rennosti ja katon mitä tuleman pitää, piti sanoo rumasti mut en viitti kun lupasin olla tuittuilematta!

kannattaa sanoa ruma sana niin kuin se on:o)))

• eijarina
        quistis kirjoitti:

kannattaa sanoa ruma sana niin kuin se on:o)))

nyt vaan ihan itsekseni tääl pärrään kun ei ole kukaan kuulemassa, korkeintaan naapurit. Kai sä tuut mua Kupittaalle sit kattomaan kun valkotakkiset sedät tulee hakemaan mua pyöreeseen huoneeseen ettimään nurkkia?

• quistis
        eijarina kirjoitti:

nyt vaan ihan itsekseni tääl pärrään kun ei ole kukaan kuulemassa, korkeintaan naapurit. Kai sä tuut mua Kupittaalle sit kattomaan kun valkotakkiset sedät tulee hakemaan mua pyöreeseen huoneeseen ettimään nurkkia?

tutusrta Kupittaan sairaalaan,et ilman muuta mä tuun;o)))

• eijarina
        quistis kirjoitti:

tutusrta Kupittaan sairaalaan,et ilman muuta mä tuun;o)))

On se kiva tietää että edes yks tuttu käy katsomassa ettei aika tuu pitkäks. Vai antaskohan ne mulle kuiteskin tietsikan kun kauniisti pyydä niin sais huuhailla, pysyis maailman menossa mukana.

• quistis
        eijarina kirjoitti:

On se kiva tietää että edes yks tuttu käy katsomassa ettei aika tuu pitkäks. Vai antaskohan ne mulle kuiteskin tietsikan kun kauniisti pyydä niin sais huuhailla, pysyis maailman menossa mukana.

kun sanot et sillä on kauheen suuri merkitys terapeuttisessa mielessä...;o))

• eijarina
        quistis kirjoitti:

kun sanot et sillä on kauheen suuri merkitys terapeuttisessa mielessä...;o))

keksintö!! Joo, niin mä teenkin, voisin parantua viikossa tai kahdessa ja lujaa kotiin oman koneen ääreen jatkamaan pärräämistä!

• quistis
        eijarina kirjoitti:

keksintö!! Joo, niin mä teenkin, voisin parantua viikossa tai kahdessa ja lujaa kotiin oman koneen ääreen jatkamaan pärräämistä!

opit nopeesti;o))

• aamu alkoi täällä jälleen kerran hyvinkin aurinkoisesti.....:))))))

• eijarina

täälkin jo paistaa mut käy mieletön tuuli, toisaalta onneks ei ole ihan niin tuskastuttavaa.

• eijarina kirjoitti:

täälkin jo paistaa mut käy mieletön tuuli, toisaalta onneks ei ole ihan niin tuskastuttavaa.

kyl tuuli käy..... mut siit huolimatta ilma seisooooooooo.........:)

• eijarina
        BBrunetti kirjoitti:

kyl tuuli käy..... mut siit huolimatta ilma seisooooooooo.........:)

merkillistä. Doe1 sano kyl et tänne on luvattu koko loppuviikoks viel hellettä mut tuntus siltä et sadetta toi puuskittainen tuuli enteilee.

• eijarina kirjoitti:

merkillistä. Doe1 sano kyl et tänne on luvattu koko loppuviikoks viel hellettä mut tuntus siltä et sadetta toi puuskittainen tuuli enteilee.

että on lämmin...... jos kesä olis kylmä...... höh tylsää ois....... saas nähdä milloin suomessakin palmut kasvaa ku ilmasto vaan lämpenee.....:))))

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä ensi viikolla tapahtuu?

Mitä toivot, että ensi viikolla tapahtuu?
      Ikävä
      106
      4873
    2. Oletko varattu minulle?

Mieheltä kysyn.
      Ikävä
      151
      4834
    3. Olen miettinyt kauan

miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h
      Ikävä
      46
      4652
    4. Archie ja Iida ero.

Suuri kohujen saattelema rakkaustarina on ohi?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      146
      3014
    5. Vanhempi mies

Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa
      Ikävä
      30
      2683
    6. Olen levoton takiasi

Enkä saa itseäni rauhoittumaan
      Ikävä
      158
      2194
    7. Ostiko maailma sinut minulta?

Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue
      Ikävä
      20
      2158
    8. On niin paha olla

Tarviin jotain jolla turruttaa... Kuka voi auttaa.
      Ikävä
      40
      1889
    9. Älä stressaa. Rakastan sua

Eikä tämä tunne mene pois, se on varmaan jo huomattu kumpikin ❤️
      Ikävä
      73
      1390
    10. Noloa että kaipasin sinua

Toivottavasti et tunnistanut itseäsi. Ikävissään sitä on aika typerä.
      Ikävä
      22
      1375
    Aihe