Diarra kalastelee ääniä? taksihommat
Anonyymi-ap
2025-10-22 17:33:34
https://www.ksml.fi/uutissuomalainen/8942009
naurattaa
kovasti yhdessä
naurattaa kovasti yhdessä taksit ja vihreä liitto
19
218
Vastaukset
- Anonyymi
Maksoiko sähköpyörän?
- Anonyymi
Ai, se lahjus?
- Anonyymi
ppp
- Anonyymi
muslimi haukkuu muslimia diarra onko wc-pönttö tukosssa
Vihreiden kansanedustaja Fatim Diarra on huolissaan siitä, että naiset joutuvat toistuvasti kohtaamaan epäasiallista käytöstä ja jopa kontrollointia takseissa. Diarran mukaan kyse ei ole yksittäistapauksista, vaan ilmiöstä, joka kertoo laajemmasta ongelmasta naisten asemasta ja heidän oikeudestaan elää vapaasti.
– Olen itse joutunut useaan otteeseen tilanteisiin, joissa taksikuski on alkanut kysellä uskonnostani ja sen jälkeen kommentoida, miten minun pitäisi pukeutua tai elää, Diarra kertoo.
Kansanedustajan mukaan jotkut olettavat automaattisesti hänen olevan muslimi, koska Diarran isä on muslimi.
– Olen saanut kuulla neuvoja siitä, pitäisikö minun peittää hiukset tai elää tietyllä tavalla. Vastaan aina napakasti, että se ei kuulu kenellekään muulle kuin minulle.
Diarra kertoo keskiviikkona lähettämässään tiedotteessa keskeyttäneensä useita taksimatkoja ja tehneensä ilmoituksia taksiyhtiöille.
– Näitä tilanteita on ollut liian usein. Ja valitettavasti epäasiallista käytöstä ei tapahdu vain ulkomaalaistaustaisten kuljettajien kanssa – myös suomalaiset kuskit ovat käyttäytyneet sopimattomasti, joskus jopa humalassa, Diarra sanoo.
Hänen mukaansa taustalla vaikuttaa yhä ajatus siitä, että miehellä on oikeus kommentoida ja kontrolloida naisen elämää.
– Kun uskontoa tai kulttuuria käytetään oikeutuksena naisen rajoittamiselle, kyse on sukupuolisesta vallankäytöstä. Naiset nähdään edelleen alempiarvoisina, ja se on kestämätöntä.
Diarra peräänkuuluttaa taksiyhtiöiltä tiukempia kriteerejä kuljettajien koulutukseen ja toimintaan.- Anonyymi
Diarreelta pääsee runsaita, todella aromikkaita plöräytyksiä pitkin päivää. Pska haisee!
- Anonyymi
muslimi haukkuu muslimia diarra onko wc-pönttö tukosssa
Vihreiden kansanedustaja Fatim Diarra on huolissaan siitä, että naiset joutuvat toistuvasti kohtaamaan epäasiallista käytöstä ja jopa kontrollointia takseissa. Diarran mukaan kyse ei ole yksittäistapauksista, vaan ilmiöstä, joka kertoo laajemmasta ongelmasta naisten asemasta ja heidän oikeudestaan elää vapaasti.
– Olen itse joutunut useaan otteeseen tilanteisiin, joissa taksikuski on alkanut kysellä uskonnostani ja sen jälkeen kommentoida, miten minun pitäisi pukeutua tai elää, Diarra kertoo.
Kansanedustajan mukaan jotkut olettavat automaattisesti hänen olevan muslimi, koska Diarran isä on muslimi.
– Olen saanut kuulla neuvoja siitä, pitäisikö minun peittää hiukset tai elää tietyllä tavalla. Vastaan aina napakasti, että se ei kuulu kenellekään muulle kuin minulle.
Diarra kertoo keskiviikkona lähettämässään tiedotteessa keskeyttäneensä useita taksimatkoja ja tehneensä ilmoituksia taksiyhtiöille.
– Näitä tilanteita on ollut liian usein. Ja valitettavasti epäasiallista käytöstä ei tapahdu vain ulkomaalaistaustaisten kuljettajien kanssa – myös suomalaiset kuskit ovat käyttäytyneet sopimattomasti, joskus jopa humalassa, Diarra sanoo.
Hänen mukaansa taustalla vaikuttaa yhä ajatus siitä, että miehellä on oikeus kommentoida ja kontrolloida naisen elämää.
– Kun uskontoa tai kulttuuria käytetään oikeutuksena naisen rajoittamiselle, kyse on sukupuolisesta vallankäytöstä. Naiset nähdään edelleen alempiarvoisina, ja se on kestämätöntä.
Diarra peräänkuuluttaa taksiyhtiöiltä tiukempia kriteerejä kuljettajien koulutukseen ja toimintaan.- Anonyymi
Mussulmaanin tuotokset tukkii minkä tahansa wc-pöntön.
Kokeilkaa vaikka!
Somppu voi käydä näyttämässä, kuinka pönttö tukitaan. Prseeseen saakka tulee pskaa.
- Anonyymi
Pahamusli
- Anonyymi
gfgh
- Anonyymi
tollisko vie viimeisenkin kannatuksen vihreiltä-isä isölamuskoinen....
- Anonyymi
errrr
- Anonyymi
Perussuomalaisten Antikaiselta syytös Fatim Diarralle
Perussuomalaisten Antikainen kyseenalaistaa Fatim Diarran taksiväitteet.
Diarra ja Antikainen ovat ottaneet kantaa taksikuskeihin. Kuva: Emmi Korhonen, Mikko Stig / Lehtikuva
Otto Rantanen
31.10. 10:58
Perussuomalaisten kansanedustaja Sanna Antikainen vastaa kansanedustaja Fatim Diarralle (vihr). Diarra nosti aiemmin julkisuudessa esiin taksikuskien epäasiallisen käytöksen, jota on joutunut kohtaamaan.
– Missä Diarra ja vihreät olivat, kun suomalaisnaiset joutuivat esimerkiksi ulkomaalaistaustaisten taksikuljettajien raiskaamiksi? Ei ole kuulunut vihreiden kannanottoja silloin, kun suomalaisnaiset kertoivat pelostaan käyttää taksia. Silloin vihreiden vastaus oli sen sijaan leimata huolestuneet suomalaiset ’rasisteiksi’ ja ’äärioikeistolaisiksi’, Antikainen kuittaa Diarralle.
Antikainen kyseenalaistaa Diarran väitteen siitä, että suomalaisetkin taksikuskit ovat käyttäytyneet epäasiallisesti ja olleet jopa humalassa.
– Kuinka monesta tapauksesta puhutaan, ja onko Diarra tehnyt asiasta heti poliisille ilmoituksen. Jos ei, niin miksi? Onko hän todella mennyt päihtyneen kuljettajan kyytiin? Tällaiset huterat ’kyllä suomalaisetkin’ -rinnastukset ovat yritys hämärtää todellista ongelmaa eli sitä, että maahanmuutto on tuonut Suomeen kulttuurisia ristiriitoja, jotka kohdistuvat erityisesti naisiin, Antikainen kirjoittaa tiedotteessaan.
Antikaisen mielestä Diarran ja koko vihervasemmiston on korkea aika katsoa peiliin.
– He ovat vuosien ajan edistäneet politiikkaa, joka on tuonut Suomeen väestöä maista, joissa naisen asema on alistettu ja tasa-arvo vieras käsite. Kun nämä asenteet tulevat vastaan suomalaisessa arjessa, takseissa, kaduilla ja niin edelleen ei enää voida leikkiä, ettei ongelmaa ole, Antikainen sanoo.
IS - Anonyymi
dsd
- Anonyymi
bbb
- Anonyymi
💩💩💩💩💩
- Anonyymi
Huo..
Li - Anonyymi
Musujen taksit ei kestätarkastuksia...
- Anonyymi
Iso-Britanniassa tehtiin lauantai-iltana väkivallanteko, jossa tekijä hyökkäsi puukon kanssa ihmisten kimppuun täydessä junassa. Tietojen mukaan ainakin 10 on loukkaantunut vakavasti.
Puukkohyökkäys alkoi noin puoli kahdeksan aikaan illalla paikallista aikaa. Juna lähti Peterboroughin asemalta kohti Lontoota. Tekijä iski junan ollessa liikkeellä. Junaa ei voitu tässä vaiheessa pysäyttää kuin vasta seuraavalla asemalla Huntingdonissa, jotta pelastuslaitos pääsi nousemaan junaan.
Kymmenen uhria vietiin sairaalaan, joista yhdeksän vammat vakavia. Kuolonuhreja ei ole ilmoitettu.
Poliisi otti kiinni kaksi tapahtumaan liittyvää henkilöä.
Kyseinen juna pysähdyksissä asemalla.
Matkustajat kuvailivat brittimedioille, että kun teko alkoi, niin junassa syntyi kaaos. Tekijällä oli suuri puukko. Ihmiset yrittivät paeta ja piiloutua. Jotkut kaatuivat ja jäivät käytäville väkijoukon tallomiksi.
Tekijästä tai tekijöistä ei ole tällä hetkellä paljon tietoa. Britannian poliisi ei ole kertonut mitään kiinniotetuista. Ihmisiä on kehotettu olemaan spekuloimatta asiaa. On kuitenkin sanottu, että kyseessä ”saattaa olla yksittäistapaus”.
Seurataan tilannetta, ken mahtaa olla tekijämies.
Lisäys: Molemmat epäillyt 32- ja 35-vuotiaat ovat Britannian kansalaisia, joista toinen karibialainen ja poliisin mukaan toinenkin on mustaihoinen. - Anonyymi
Vasemmistolaiset raivoavat ja trollaavat!
Ehkä vasemmistossakin on tajuttu, että Suomella ei ole enää varaa nykyiseen julkiseen sektoriin ja rahan kylvämiseen ja tämä aiheuttaa ahdistusta ja siitä pitäisi syyttää jotain, esimerkiksi ahkeria nettoveronmaksajia, jotka kaiken rahoittavat.
Suomessa joutuu myös oikeisto pettymään, koska toiveena olisi järkevä ja kannustava verotuksen taso, mutta siihen ei tulla pääsemään, koska maa on jo ajettu liian syvälle sosialismiin ja rahan jakajia on enemmän kuin sen tienaajia.
Äänestämällä tätä ei enää voi korjata, joten oikaisu tulee vasta seinää päin ajon jälkeen.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Heh, Riikka runnoi Suomen BKT:n miinukselle
Suomi on Riikan irvistysten ansiosta ainoa negatiivisen talouskasvun maa EU:ssa. Ei tästä ainakaan EU:ta voi syyttää, ku305053Sanna vaihteeksi Australian "60 minuuttia" ohjelmassa
Kansanvälinen superstaramme esiintyi tällä kertaa toisella puolen maapalloa esitettävässä ohjelmassa. Kiinnostus on kova671940HihhuIi-Päivi täpinöissään Viktorin tapaamisesta
Eiköhän nyt kaikille ole vihdoin selvää kenen joukoissa tämäkin putinisti seisoo. https://www.iltalehti.fi/politiikka/a1131817Erään T miehen viimeinen aloitus tänne
Moi Olen kirjoittanut täällä säännöllisesti yli 5 vuotta. Kaivannut kuten kuuluukiin, mutta myös unohdellut ja selvitel291714- 1111690
Björn Wahlroos ykkösaamussa nautittavaa kuunneltavaa
Ehdottomasti viisaimpia ja tietävämpiä ihmisiä mitä Suomesta koskaan tullut. Naureskeli viherpiipertäjille jotka ihan p234972- 71911
Yritän saada sinut pois mielestäni ja ajatuksistani nainen
Turhaan. Mitä enemmän yritän, sitä enemmän haluan sinut ja sinua. Miten voitkaan olla niin ihana ja tuntua niin hyvältä.44887Leikitään tavuleikkiä
Millaiset nimitavut muodostuvat jos yhdistät oman etunimesi ensimmäisen tavun ja kaipaamasi ihmisen etunimen ensimmäisen54833- 53792