Hei kaikille, olen uusi tällä palstalla, mutta pakko sanoa, että olen aivan ymmälläni tästä kaikesta. Miksi täällä niin moni valittaa siitä, ettei ole töissä – miksei vain mene töihin? En ymmärrä, miten tämä voi olla niin monelle ongelma.
Siis ihan oikeasti, töissä käymisessä on pelkkiä plussia. Saat rahaa joka kuukausi, ei tarvitse täytellä mitään tukilappuja tai odotella päätöksiä. Päivissä on rytmiä ja tekemistä – ei tarvitse pyöriä kotona miettimässä, mitä tekisi seuraavaksi. Ja ennen kaikkea, työpaikalla tapaa ihmisiä! Sosiaalinen puoli yksin tekee elämästä ihan erilaista kuin se, että istuu yksin kotona päivät pitkät.
En ymmärrä!
Olen aivan ymmälläni tästä kaikesta
Anonyymi-ap
2
66
Vastaukset
- Anonyymi
Trollipellen uudet vaatteet- oireyhtymäinen taas oireilee.
- AnonyymiUUSI
Kokoomuslainen menkää töihin siellä vinkuu ja yrittää syöttää puolueen mantraa "Työttömyys on täysin ihmisestä itsestä kiinni ja mikään muu asia ei tähän voi vaikuttaa"
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näitä venäjä-faneja tuntuu edelleen vaan riittävän - kummallista
ja lähinnä siis ihan suomalaisia. Mitä hienoa ja hyvää he näkevät maassa joka on diktatuuri, maassa jossa ei ole sananv4323644Sanna on pakottaja, domina
Pakotti sadistisessti työttömät hakemaan töitä, josta seurasi hirmuinen työttömyys. Näin on asia, jos uskomme Hesarin k1172692Ulkoistin makuaistini Yleisradiolle
Nyt voimme luottaa siihen, että Virallinen Totuus tekee maistelutyön puolestamme. Me persulandiassa arvostamme priimaa,32411Skodan hankintaan painostaminen toi potkut
Kylläpä on kovat keinot käytössä, kun on yritetty pakottaa hankkimaan Skoda painostuskeinoilla. Kyllä valinnan pitää oll422259Vassarina hymyilyttää vaurastuminen persujen kustannuksella
Olen sijottanut määrätietoisesti osan Kelan tuista pörssiosakkeisiin, ja salkku on paisunut jo toiselle sadalle tuhanne162192Riikka runnoo: Elisalta potkut 400:lle
Erinomaisen hallitusohjelman tavoite 100 000 työllistä lisää yksityisellä sektorilla on kohta saavutettu. Toivotaan toiv232039Niinistö neliraajajarrutteli Natoon liittymistä vielä sodan alettua
Myöntää nyt itsekin, mikä jo aikaisemmin tiedettiin. Marin vei Suomen ja Ruotsin Natoon. "”Myönnän auliisti jarruttelle1941627Pääseekö kuka tahansa hoitaja katselemaan kenen tahansa ihmisen terveystietoja?
"Meeri selaili puhelinta uteliaisuuttaan ja katuu nyt – Moni hoitaja on tehnyt saman rikoksen Tuttujen ihmisten asiat k491574Kokoomus on Suomen kommunistisin puolue
"Hallituksessa on erimielisyyttä siitä, kuinka suuri osa veronkiristyksestä hyvitetään datakeskuksille uudella erillisel751559Kyllä minua hävettää nainen tämä tilanne
niin kuin se teki silloin aiemminkin. Monellakin tasolla ei minulta sopivaa. Herätät minussa vain niin vahvoja tunteita,541455