on ainut hyvä malli., joka tuo terveyden https://www.tv7.fi/arkki/kristityt-yhteiskunnassa/aito-avioliitto-ryn-10-vuotisjuhla-osa-1-2_p103701/
Vastaukset 6
- Anonyymi
Jotkut on koko elämänsä😒kasvavat yhteen ja hoitavat toisensa loppuun asti
Se on jo aika kunnioitettava asia. Oksa taipuu vaan ei katkea - Anonyymi
Linkkejä en availe joten availeppa sinä hieman mitä linkin takaa löytyy.
Tämä on keskustelupalsta joten jos on niin laiska ettei viitsi kirjoittaa mitään niin poistu, ole hyvä! - Anonyymi
Tämä tapaus (linkki) osoittaa, että Jumala tarkoitti avioliiton vain miehen ja naisen väliseksi parisuhteeksi:
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/cec0a421-a083-4724-a9df-fad2358759f5- Anonyymi
Siis sinun jumalasi. Maailman muilla jumalilla voi olla eri ajatuksia.
- Anonyymi
Aito avioliitto, hengelle hupa!
Pari vuotta miunua vanhempi kaverini menetti elämänuskonsa hänen vaiminsa menehdyttyä parin vuoden kotihoidon ja vuoden laitoshoidon jälkeen.
Kookas, kovakuntoinen ukko lopetti harrastuksensa, muuttui poissaolevan tuntuiseksi, kuihtui ja menehtyi itse parin vuoden jälkeen.
Nykytilanteen kehitys näyttää kohdallani saman suuntaiselle.
56:s avioliittopäivä takana.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi5002238Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri35888Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et39844SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht453842- 71828
- 55741
- 44695
Nainen, olet ihanin maan päällä
Ei ole toista. Olet ihanteellinen, kaikkien mittapuitteni täyttymys. Sisäinen kauneutesi sinetöi ulkoisen ja juuri se sa40640Koska tulet minulle näkyväksi
Koska astut piilostasi esiin? Miksi pysyttelet niin kaukana? Etkö voisi tulla päättämään tämän ikävöinnin? Saisin vihdoi40626- 63573