Kerroin olevani ahdistunut ja rauhaton. Kukaan ei auttanut. Kyseenalaistivat vain uskoni. En ole oikea uskovainen, kun minulla menee huonosti enkä käy helluntaissa.
Miksi kukaan ei auta?
53
252
Vastaukset
- Anonyymi
https://www.mielenterveystalo.fi/fi/mielenterveyspalvelut
Tuolta löytyy tietoa. - Anonyymi
Miten herjaajat voivat auttaa tai kauheuksien kannattajat. Voit vain olla heidän kanssa samaa mieltä tai et ole mitään.
- Anonyymi
Mikset mene luterilaisen kirkkoherran juttusille.
- Anonyymi
Helluntailiike on Amerikasta 100 v. sitten tuotu paha eksytys ja heresia.
- Anonyymi
Ei niistä amerikan homoherjoista tosiaan paljon apua ole.
Eikä muistakaan herjoista.- Anonyymi
Mene sukupuolen korjaushoitoihin.
- Anonyymi
Jeesus Kristus on koko ajan kanssasi kun turvaat Häneen!0
- Anonyymi
Olen unitaari. Suomessa meitä ei ole montaa.
- Anonyymi
Helluntailaisten teltoilla on ihan eri Jeesukset, mitä Raamatussa puhutaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Helluntailaisten teltoilla on ihan eri Jeesukset, mitä Raamatussa puhutaan.
Raamatussa on toinen Jeesus mainittu varoituksen sanana. Ja toinen henki.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen unitaari. Suomessa meitä ei ole montaa.
Eli Jeesus ei olekkaan Jumala sinulle ?
No, ei ole ihme se, että olet ahdistunut ja rauhaton, kun et ole saavuttanut Jumalan Rauhaa, joka saadaan sydämeen vain Kristuksen sovitustyön kautta ja ansiosta.
Joh. 14:6 Jeesus sanoi hänelle: "Minä olen tie ja totuus ja elämä; ei kukaan tule Isän tykö muutoin kuin minun kauttani. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No, ei ole ihme se, että olet ahdistunut ja rauhaton, kun et ole saavuttanut Jumalan Rauhaa, joka saadaan sydämeen vain Kristuksen sovitustyön kautta ja ansiosta.
Joh. 14:6 Jeesus sanoi hänelle: "Minä olen tie ja totuus ja elämä; ei kukaan tule Isän tykö muutoin kuin minun kauttani.Niin ja minä en itse kuulu hellareihin, mutta olen uudestisyntynyt ja uskon Jumalan Sanaan, joka selvästi sanoo Jeesuksen olevan Jumala.
Ja omasta kokemuksestani voin kertoa sen, että sain Rauhan ja Levon elämääni uudestisyntymässä, sitä ennen minuakin ahdisti kovasti. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joh. 14:6 Jeesus sanoi hänelle: "Minä olen tie ja totuus ja elämä; ei kukaan tule Isän tykö muutoin kuin minun kauttani.Juuri näin hellari toimii. Ei mitään lohtua tai apua. Pelkkää helvetillä pelottelua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juuri näin hellari toimii. Ei mitään lohtua tai apua. Pelkkää helvetillä pelottelua.
Trinitaari toimii noin. Aina helvettiin tuomitsemassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin ja minä en itse kuulu hellareihin, mutta olen uudestisyntynyt ja uskon Jumalan Sanaan, joka selvästi sanoo Jeesuksen olevan Jumala.
Ja omasta kokemuksestani voin kertoa sen, että sain Rauhan ja Levon elämääni uudestisyntymässä, sitä ennen minuakin ahdisti kovasti.Jeesus ei siis ole ihminen? Ihminen on kokonaan eri olento kuin Jumala.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jeesus ei siis ole ihminen? Ihminen on kokonaan eri olento kuin Jumala.
Lue ja usko:
Johannes 1
1 Alussa oli Sana, ja Sana oli Jumalan tykönä, ja Sana oli Jumala.
2 Hän oli alussa Jumalan tykönä.
3 Kaikki on saanut syntynsä hänen kauttaan, ja ilman häntä ei ole syntynyt mitään, mikä syntynyt on.
4 Hänessä oli elämä, ja elämä oli ihmisten valkeus.
14 Ja Sana tuli lihaksi ja asui meidän keskellämme, ja me katselimme hänen kirkkauttansa, senkaltaista kirkkautta, kuin ainokaisella Pojalla on Isältä; ja hän oli täynnä armoa ja totuutta.
Matt. 1:23 "Katso, neitsyt tulee raskaaksi ja synnyttää pojan, ja tälle on annettava nimi Immanuel", mikä käännettynä on: Jumala meidän kanssamme.
Voidaan kääntää myös "Jumala keskellämme" !
Siis Sana, eli Jumala tuli lihaksi ja eli keskellämme ! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juuri näin hellari toimii. Ei mitään lohtua tai apua. Pelkkää helvetillä pelottelua.
Juuri edellä kirjoitin, etten ole hellari !
Enkä ole ketään peloitellut millään, vaan kertonut Tien, jonka kautta itse vapauduin ahdistuksistani ja sain Rauhan sydämeeni, eli Jumalan Rauhan !
Mutta miksi sinä itse väännät kaiken kieroon ?
Omaa pahuuttasi ? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lue ja usko:
Johannes 1
1 Alussa oli Sana, ja Sana oli Jumalan tykönä, ja Sana oli Jumala.
2 Hän oli alussa Jumalan tykönä.
3 Kaikki on saanut syntynsä hänen kauttaan, ja ilman häntä ei ole syntynyt mitään, mikä syntynyt on.
4 Hänessä oli elämä, ja elämä oli ihmisten valkeus.
14 Ja Sana tuli lihaksi ja asui meidän keskellämme, ja me katselimme hänen kirkkauttansa, senkaltaista kirkkautta, kuin ainokaisella Pojalla on Isältä; ja hän oli täynnä armoa ja totuutta.
Matt. 1:23 "Katso, neitsyt tulee raskaaksi ja synnyttää pojan, ja tälle on annettava nimi Immanuel", mikä käännettynä on: Jumala meidän kanssamme.
Voidaan kääntää myös "Jumala keskellämme" !
Siis Sana, eli Jumala tuli lihaksi ja eli keskellämme !VT ei edes mainitse Jeesuksen nimeä.
Jeesus oli ihminen, jonka Jumala vasta kasteessa otti omaksi Pojakseen ja antoi hänelle suuret vallat toimia hänen puolestaan ihmisten maailmassa.
Hepr. 5:5
Niinpä Kristuskaan ei itse korottanut itseänsä ylimmäisen papin kunniaan, vaan hän, joka sanoi hänelle: "Sinä olet minun Poikani, tänä päivänä minä sinut synnytin"; - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
VT ei edes mainitse Jeesuksen nimeä.
Jeesus oli ihminen, jonka Jumala vasta kasteessa otti omaksi Pojakseen ja antoi hänelle suuret vallat toimia hänen puolestaan ihmisten maailmassa.
Niinpä Kristuskaan ei itse korottanut itseänsä ylimmäisen papin kunniaan, vaan hän, joka sanoi hänelle: "Sinä olet minun Poikani, tänä päivänä minä sinut synnytin";Sokea ei vain näe eikä edes halua löytää Totuutta, vaikka se kuinka selvästi kerrottaisiin.
Kirjoitin JO selvästi asiasta edellä.
Ja Jeesuksen aikana ei ollut mitään Uutta Testamenttia !
Johannes Kastaja ja opetuslapset todistivat Jeesuksesta vanhan testamentin kautta ja avulla, eli ns. Kirjoitusten kautta ja avulla !
Mutta kun siis ihminen ei halua kuulla, eikä nähdä totuutta, niin hän sulkee korvansa kuulemasta ja silmänsä näkemästä, kuten tekivät ne Jeesuksen ajan pelastumattomat lakiliiton uskovat, joille pelastus ei kelvannut !
Ja tämä siis oli todella säälittävä yritys sinulta, eikö sinua itseäsi yhtään hävetä ? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
VT ei edes mainitse Jeesuksen nimeä.
Niinpä Kristuskaan ei itse korottanut itseänsä ylimmäisen papin kunniaan, vaan hän, joka sanoi hänelle: "Sinä olet minun Poikani, tänä päivänä minä sinut synnytin";Nimestä vielä, Jeesus nimi tarkoittaa myös jotakin, eli kuten tässä enkeli jo sanoo:
21 Ja hän on synnyttävä pojan, ja sinun on annettava hänelle nimi Jeesus, sillä hän on vapahtava kansansa heidän synneistänsä."
Eli Vapahtaja / Pelastaja.
Ja kuten JO edellä siiis viittasin, niin profetia ensin ja sitten toteutus:
Jes. 7:14 Sentähden Herra itse antaa teille merkin: Katso, neitsyt tulee raskaaksi ja synnyttää pojan ja antaa hänelle nimen Immanuel.
- Anonyymi
Lahkolaisuus on niin outoa touhua,suorastaan saatanallista tekopyhyyttä. En suosittele liittymään niihin lainkaan,heillä on ahdistava ylimielinen asenne ei lahkoon kuuluvia kohtaan.
- Anonyymi
Luonnollinen ihminen ilman Henkeä, saa vain pahaa mieltä aikaan.
- Anonyymi
Parhamissa ja Olsenissa oli rakkauden henki....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Parhamissa ja Olsenissa oli rakkauden henki....
Poikarakkaus peittää syntien paloudetkin.
- Anonyymi
Mutta,mitä sano mustakaapu sakastin?
- Anonyymi
Olet oikea uskovainen vaikka olet välillä ahdistunut. Ei hme että ahdistusta tunnetaan en tiedä miksi sulla on. Minulla jos nyt ei ihan ahdistusta niin olen harmistunut kun ei voi mennä seurakuntaan ovat lähteneet eksytykseen.
- Anonyymi
Ei ole oikea uskova jos ei lähtemättömästi herjaa.
Vain niin voi olla ja pysyy kaidalla tiellä.
Siihen kannattaa panostaa eikä mihinkään muuhun. - Anonyymi
Kyllä on sellaisiakin kristittyjä jotka ovat ilman repivää ahdistusta. Olen sellaisia tavannut. Heillä tietty on sitä perusahdistusta mikä aiheutuu maailman pahuudestä, mutta se ei hallitse heidän tunneelämäänsä, he ovst tavallaan käsitelleet en ja valinneet iloita aina ( niin paljossa määrin kuin se on liharuumiissa mahdollista ).
Sitten tietenkin jos läheinen kuolee niin kyllähän sitä suree, mutta Jumala auttaa kuitenkin joka hetkessä ainakin minua ja näyttää muitakin auttavan.
Itse en oikein vinkumista ymmärrä kun se on ihan pikkuasiasta lähtevää. ( Vinkujien kohtalo erämaassa 40 v aikana Egyptistä lähtiessä Ihanaan Maahan ) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä on sellaisiakin kristittyjä jotka ovat ilman repivää ahdistusta. Olen sellaisia tavannut. Heillä tietty on sitä perusahdistusta mikä aiheutuu maailman pahuudestä, mutta se ei hallitse heidän tunneelämäänsä, he ovst tavallaan käsitelleet en ja valinneet iloita aina ( niin paljossa määrin kuin se on liharuumiissa mahdollista ).
Sitten tietenkin jos läheinen kuolee niin kyllähän sitä suree, mutta Jumala auttaa kuitenkin joka hetkessä ainakin minua ja näyttää muitakin auttavan.
Itse en oikein vinkumista ymmärrä kun se on ihan pikkuasiasta lähtevää. ( Vinkujien kohtalo erämaassa 40 v aikana Egyptistä lähtiessä Ihanaan Maahan )Pitäisikö iloita kun perhe on helvetissä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itse en oikein vinkumista ymmärrä kun se on ihan pikkuasiasta lähtevää. ( Vinkujien kohtalo erämaassa 40 v aikana Egyptistä lähtiessä Ihanaan Maahan )Et varmaan voi ihmistä tuntematta alkaa arvioimaan ja vähättelemään heidän kokemiaan asioita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pitäisikö iloita kun perhe on helvetissä?
Helvetissä ei ole vielä kukaan, mutta kyllä tietenkin saa iloita, kun siitä on käskykin iloita aina, he omalta osaltaan tekivät eläessään valintansa olla ottamatta Herraa Jeesusta vastaan pelastajanaansa. He saavat ansionsa ja valintansa mukaan ketkä helvettiin joutuvat. Heillä kaikilla oli aikanaan eläessään valinnanaikansa. Iloitse itse siitä jos olet ottanut Jeesuksen vastaan pelastajanasi. Kaikki huolet mitä ihmisellä on, jopa nämä painajaismaiset omaisia helvetissä olotilat tulee poistumaan sinua kiusaamasta, jos olet pelastautujien joukkoon kuuluva.
Haluaisitko herjaavia ihmisiä ikuiseen elämään uuteen maahan kiusaamistaan jatkamaan?
Herra Jeesus siniúa auttakoon kivussasi kun mietit jumalattomien sukulaistesi joutumisen viimeiseltä tuomiolta suoraan helvettiin. Mullakin on sellaista toisinaan, mutta se ei hallitse mua vaan pystyn iloitsemaan omasta valinnastani, joka on : KYLLÄ JEESUS, OLE SINÄ IKUISESTI MINUN HERRANI! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Helvetissä ei ole vielä kukaan, mutta kyllä tietenkin saa iloita, kun siitä on käskykin iloita aina, he omalta osaltaan tekivät eläessään valintansa olla ottamatta Herraa Jeesusta vastaan pelastajanaansa. He saavat ansionsa ja valintansa mukaan ketkä helvettiin joutuvat. Heillä kaikilla oli aikanaan eläessään valinnanaikansa. Iloitse itse siitä jos olet ottanut Jeesuksen vastaan pelastajanasi. Kaikki huolet mitä ihmisellä on, jopa nämä painajaismaiset omaisia helvetissä olotilat tulee poistumaan sinua kiusaamasta, jos olet pelastautujien joukkoon kuuluva.
Haluaisitko herjaavia ihmisiä ikuiseen elämään uuteen maahan kiusaamistaan jatkamaan?
Herra Jeesus siniúa auttakoon kivussasi kun mietit jumalattomien sukulaistesi joutumisen viimeiseltä tuomiolta suoraan helvettiin. Mullakin on sellaista toisinaan, mutta se ei hallitse mua vaan pystyn iloitsemaan omasta valinnastani, joka on : KYLLÄ JEESUS, OLE SINÄ IKUISESTI MINUN HERRANI!Herjaavat ihmisetkin ovat ihmisiä ja et päätä kuka taivaaseen pääsee ja kuka ei.
Näyttää olevan herjaamisesta jankuttaminen elämäsi keskipiste. Kuka ja millä tavoin sinua herjataan jos et pysty vastaamaan silloin kirjoituksesi on itsesi ylistystä ja muiden kiusaamista. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Herra Jeesus siniúa auttakoon kivussasi kun mietit jumalattomien sukulaistesi joutumisen viimeiseltä tuomiolta suoraan helvettiin. Mullakin on sellaista toisinaan, mutta se ei hallitse mua vaan pystyn iloitsemaan omasta valinnastani, joka on : KYLLÄ JEESUS, OLE SINÄ IKUISESTI MINUN HERRANI!Onko tuollaisen ihmisen Herra todella Jeesus?
Mun vastaus on 17:47 siihe vastasit herjaamis jankutuksellasi sulle vastataan kannustavasti et osaa ottaa kannustusta vastaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole oikea uskova jos ei lähtemättömästi herjaa.
Vain niin voi olla ja pysyy kaidalla tiellä.
Siihen kannattaa panostaa eikä mihinkään muuhun.Se on sinun valintasi herjaaminen.
Se taas ei ole herjaamista kun sanoo totuuden kun on itse ollut todistamassa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Herra Jeesus siniúa auttakoon kivussasi kun mietit jumalattomien sukulaistesi joutumisen viimeiseltä tuomiolta suoraan helvettiin. Mullakin on sellaista toisinaan, mutta se ei hallitse mua vaan pystyn iloitsemaan omasta valinnastani, joka on : KYLLÄ JEESUS, OLE SINÄ IKUISESTI MINUN HERRANI!Sun kysymys on tyhmä ei taivaaseen pääse syntiä eli ihminen joka pitää synnistänsä kiinni ei sinne pääse.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Herra Jeesus siniúa auttakoon kivussasi kun mietit jumalattomien sukulaistesi joutumisen viimeiseltä tuomiolta suoraan helvettiin. Mullakin on sellaista toisinaan, mutta se ei hallitse mua vaan pystyn iloitsemaan omasta valinnastani, joka on : KYLLÄ JEESUS, OLE SINÄ IKUISESTI MINUN HERRANI!Ikuisesti palavaa helvettiä ei ole olemassakaan.
Paholaisella ei ole mitään valtakuntaa taivaan vieressä, eikä hän ole Jeesuksen kanssahallitsija, vaan hänkin tuhoutuu tulijärvessä.
Raamattu puhuu kadotuksesta aina merkityksessä katoaminen, tuho.
https://siintoensio.wixsite.com/minsida-2
Tulet kenties kerran itkemään nähdessäsi syntisten tuhoutuvan, mutta kyyneleesi kuivataan ja entinen jää pois mielestä, eikä mitään kirousta ole enää oleva, sanoo raamattu.
- Anonyymi
Jos sinua jossain kaltoinkohdellaan: jätä heidät.
Et voi muuttaa heitä.
Mutta voit muuttaa omaa toimintaasi. - Anonyymi
On ihan maallisia terveyspalveluitakin. Ainakin paperilla. Mielenterveysoimistoja, psykologeja, lääkäreitä, vertaistukiryhmiä.
- Anonyymi
Diakonit ja sielunhoitajat on jees. Laitan yhden suosituksen tähän. Ehkä ap saa siitä jotain apua:
Hän voi vaikuttaa pelottavalta vanhoillisista kristityistä, mutta hän on ok.
https://www.youtube.com/watch?v=9gET652KQKw - Anonyymi
Ne antaa pillereitä ja siinä se apu. Omillaan pitää pärjätä arjessa ja pyhäpäivinä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Diakonit ja sielunhoitajat on jees. Laitan yhden suosituksen tähän. Ehkä ap saa siitä jotain apua:
Hän voi vaikuttaa pelottavalta vanhoillisista kristityistä, mutta hän on ok.
https://www.youtube.com/watch?v=9gET652KQKwMasterpiece , oon kattellut n. puoleen väliin! Vaikuttaa aitokristityltä tuo nainen linkissä.
- Anonyymi
Jeesus sanoi "»Ketuilla on luolansa ja taivaan linnuilla pesänsä, mutta Ihmisen Pojalla ei ole, mihin päänsä kallistaisi.»
Koet elämää tuon jälkimmäisen kautta (Ihmisen Pojan). Siitä se tunne tulee. Se tuntuu juuri siltä, että ei ole päätään mihin kallistaisi.
Älä välitä, ahdistuskin kuuluu elämään ja pitää muistaa että Aurinko paistaa aina, vaikka se olisi hetkittäin ja hieman pitemmänkin aikaa, pilviverhon peittämänä.
Kirjoitin tähän omista kokemuksistani. - Anonyymi
Sehän voi olla toisinpäin että ne jotka käyvät voivat huonosti. Ovat tyytyneet tilaansa.
- Anonyymi
Jos lasket minut niihin, jotka kyseenalaistivat uskosi Jeesukseen niin voin vakuuttaa etten minä kuulu heihin. Tiedän että kristitty voi olla hyvinkin alakuloisuujessa kauvankin aikaa. Minulla suruaikaa kesti 3v maallisellisen kristityllisen isästykseni henkensä ja sielunsa poistuttua ruumiistaan.
En kirjoitellut yksinään sulle vaan kuten saarnamiehillä on usein tapana niin näpyttelin enemmänkin yleisesti kaikille evankelijoimismielessä, en sinun uskoasi arvijoijen. Enhän minä tiijä yhjen avauksesi perusteella mikä sinä olet , veikki lanmas vai aito maito.
Jokatapauksessa jaksamista sulle tilanteeseesi, oletpa mikä olet.
Selef Urge - Anonyymi
Auttaisko Sanna sua?
https://www.youtube.com/watch?v=m1hvnguaZOA - Anonyymi
Rom1:18. Pehmoevankeliumit ja viisumikristilliset ei tiedä ahdistuksista mitään.
- Anonyymi
Ps.42:12 Miksi murehdit, minun sieluni, ja miksi olet minussa niin levoton? Odota Jumalaa. Sillä vielä minä saan kiittää häntä, minun kasvojeni apu, minun Jumalani. Ps.43:5 Miksi murehdit, minun sieluni, ja miksi olet minussa niin levoton? Odota Jumalaa. Sillä vielä minä saan kiittää häntä, minun kasvojeni apu, minun Jumalani.
- Anonyymi
Sinulla on luotettava uskonystävä, joka pystyy auttamaan. Mene hänen luokseen, koska apu ei toimi etänä.
- Anonyymi
Ainut ihmisen auttaja on Jeesus ja raamatun sanan kautta hänet löytää.
- Anonyymi
Ps.42:6 Miksi murehdit, minun sieluni, ja olet minussa niin levoton? Odota Jumalaa. Sillä vielä minä saan häntä kiittää hänen kasvojensa avusta. Ps.88:15 Miksi, Herra, hylkäät minun sieluni, miksi peität kasvosi minulta?
- Anonyymi
Sieltä kannattaaki olla poissa.
- Anonyymi
En minäkään ole helluntailainen, vaikka käynkin silloin tällöin heidän kokouksissaan.
Tai oikeastaan olen, koska uskon että ihmiset voivat saada hengellisiä lahjoja.
Kuitenkaan en usko kaikkea mitä he opettavat. Siellä kun on monenlaista opetusta aina saarnaajan mukaan. En usko ikuiseen piinaan, Jumala on rakkaus, ei sadisti!
Parasta on uskoa raamattuun niinkuin siellä on kirjoitettu. Ja jos on epäselviä kohtia, ei niihin tarvitse takertua, koska pelastus on uskon kautta Jeesuksen kuolemaan minun syntieni tähden.
Kiitä Herraa siitä, että saat olla Hänen lapsensa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jalankulkija kuoli. Poliisi etsii mustaa BMW Coupe -autoa, jossa on punertavat vanteet.
Jalankulkija kuoli jäätyään auton alle Joensuussa – kuljettaja pakeni, poliisi pyytää havaintoja https://www.mtvuutiset.2605971Mikä vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?
Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin sinne tyhjään tilaan, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki943549PÄIVÄN PARAS: Nigerialainen haki turvapaikkaa Suomesta, lähti takas huilaamaan
kotimaahansa, koska turvapaikan saaminen kesti niin kauan. Ja tämän kertoo ihan Yle, eikä yhtään toimittaja kyseenalaist1373511Ohjelma "Rikollisjengien Ruotsi" hyvin paljasti jakautuneen maan
eli ns. ruotsalaiset yhdellä puolella, muslimit ja muut kehitysmaalaiset toisella puolella. Siinäkin hyvin näki mitä ma423113Vassarina hymyilyttää vaurastuminen persujen kustannuksella
Olen sijottanut määrätietoisesti osan Kelan tuista pörssiosakkeisiin, ja salkku on paisunut jo toiselle sadalle tuhanne843033Riikka runnoo: Elisalta potkut 400:lle
Erinomaisen hallitusohjelman tavoite 100 000 työllistä lisää yksityisellä sektorilla on kohta saavutettu. Toivotaan toiv1042847Pidennetään viikko 8 päiväiseksi
Ja jätetään työpäivien määrä nykyiseen 5:een. Tuo olisi kompromissiratkaisu vellovaan keskusteluun työajan lyhentämisest172480Pääseekö kuka tahansa hoitaja katselemaan kenen tahansa ihmisen terveystietoja?
"Meeri selaili puhelinta uteliaisuuttaan ja katuu nyt – Moni hoitaja on tehnyt saman rikoksen Tuttujen ihmisten asiat k1132432- 1812062
Vapaa- ajan asunto palanut Haapavedellä
Haapavesi päässyt Iltalehteen Vapaa- ajan asunto palanut 35 neliötä palanut. Missä päin tämä on ollut? Poliisin tutkinn101595