Mitä miehellä liikkuu päässä tai miten hän kokee maailman kun ei juurikaan puhu omille lapsilleen?
Ymmärrän jos on introvertti mutta en kykene ymmärtämään että sen vuoksi jää etäiseksi lapsilleen.
Isän suhde lapsiin
Anonyymi-ap
8
243
Vastaukset
- Anonyymi
Osaako miehesi puhua vai onko hankalaa tuottaa ymmärrettävää puhetta kehitysvamman tai mykkyyden takia?
- Anonyymi
Saattaa olla joku äänihuulivaiva nuorena sairastetun nielutippurin jäljiltä🤔
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saattaa olla joku äänihuulivaiva nuorena sairastetun nielutippurin jäljiltä🤔
Voi olla tullut homoilukokeilusta, esim saunassa enon tai muun sukulaimiehen kanssa
- Anonyymi
Jos se ei tykkää lapsista?
- Anonyymi
Ugh ✋🏻 Savumerkkejä ja sympatiaa heille.
- Anonyymi
No voi että.
- Anonyymi
Elämän kohtaloita on monenlaisia. On hyviä ja huonoja.
Tasaisen, turvallisen ympäristön ihminen voi ihmetellä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko2713376Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.1031673- 661233
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra1991067- 571033
Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta
"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:50976- 63961
Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is199871- 42807
- 47782