Hejsan folks.
Sunnuntaina vietetään klo 14 alkaen Tolsalla Tepsin nousujuhlia yhdessä KTPn kanssa.
Päivän ohjelma.
Klo 13 Portit avataan yleisölle.
Klo 13:15 Joukkueet kentälle lämmittelemään.
Klo 13:55 Kuuluttaja luettelee joukkueiden kokoonpanot
Klo 14 Ottelu alkaa.
Noin klo 15:50 ottelu päättyy
Klo 16 Palloliiton edustaja jakaa TPS joukkueelle plagaatin nousun johdosta ja kukittaa sekä onnittelee nousijajoukkuetta. Seuraa shampanjan suihkuttelua sekä kaiuttimista raikaa Tepsin kannattajalaulut.
Tämän jälkeen Turkulaisten juhlat voivat alkaa kentällä joukkueen kannattajien kanssa.
Ei muuta kuin HUNAJATA HUNAJATA Suomen syksyyn.
TPS Nousujuhlat Tolsa-Areenalla Sunnuntaina klo 14 alkaen.
7
152
Vastaukset
- Anonyymi
Kootepe fanit tulkaa meidän turkulaisten kanssa juhlistamaan nousua. Varaattehan nousuamme varten perinteisen kauden päättävän ilotulituksen ja onnittelu laulun kyytipojaksi grillimaggarat kera sinapin Sitten ensi kaudella voitte kannustaa meitä liigassa, kun itse jauhatte divarissa. Jatkot sitten paikallisessa ktp kuppilassa hunajata hunajata yhdessä kuorossa kailottaen.
- Anonyymi
Kyllä miäkin vanhana KTP heebona jätän Tepsin juhlat väliin ja aion tziigata töllöä kotona Puistolassa.
- Anonyymi
Rehelliset onnittelu vaan TPS seuralle ja kannattajille noudusta Veikkausliigaan.
Toivottavasti Mustonen ja Ikävalko jättävät KTPn pestinsä ja älyävät erota itse.
Nuo 2 Älli ja Tälli ovat suurimmat syypäät KTPn fiaskokauteen.
Joukkue oli huonosti rakennettu ja fiaskon kruunasi ylipalkatut kehäraakit ja ex pelimiehet Tanaka,Riski ja Forssell jotka olivat täysiä susia koko kauden.
Heidän kolmen sopimukset on purettava heti ensi maanantaina.
Kuulin että joukkueella on saunailta varattuna Sunnuntai illaksi.
Minä en noin huonolle joukkueelle kehtaisi edes saunailtaa järjestää. - Anonyymi
Mielummin minä katselen KTPn divarimatseja kuin Veikkausliigan.
Veikkausliigassa KTP on aina heittopussi jossa ainut jännityksemme on että voitammeko vieraissa yhtään matsia ja saadaanko yli 15 pistettä kaudessa.
Divarissa taas ollaan ylempää keskikastia ja jos kaikki menee nappiin niin ollaan siinä nousujoukkuiden paikkeilla sarjataulukossa pitkin kautta.
Kyllä se karu fakta on että KTP ei riitä taso Veikkausliigaan mutta divarissa taas peli kulkee ja otteluita mukava katsoa Tolsalla. - Anonyymi
Tänään se sitten klo 14 koittaa, eli Tepsiläisten juhlapäivä Tolsalla.
- Anonyymi
Ottelu alkoi tasan klo 14 ja 14:03 TPS sirtyi 0-1 johtoon Helenin maalilla.
Yhteistulos on 0-4 tällä hetkellä Turkulaisille. - AnonyymiUUSI
Miten meni järkkärit noin omasta mielestä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kylläpä on nautinnollista taas tämä palstan vassari valitus!
Lähes jokainen avaus on vassareiden kitinää ja valitusta. Eikö se tarkoitakin, että silloin asiat menee maassamme parem492828HS: persujen v. 2015 turvapaikanhakijoista alle puolet töissä
Aikuisina Suomeen tulleista ja myönteisen päätöksen saaneista vain 42 prosenttia oli vuonna 2023 töissä, vaikka he ovat272098- 201775
Helvetistä ei ole paluuta
Kun ihminen laskeutuu kuolleiden maailmaan, kauhujen valtakuntaan ja tuonelan ovet sulkeutuu kiinni, se on karu tunne ku3741329Persut muuten hyväksyvät 2 + 8 mrd. euron maatalous- ja yritystuet
Vaikka molemmat tukimuodot tiedetään haitallisiksi, koska ovat käytännössä pelkkää säilyttävää tukea, eivätkä kannusta k301299- 651263
- 491013
Järjetön Topi-ilta
Lisää tappiota konkurssipesälle. Miten voi olla mahdollidta , että annetaan järjestää tämä. Sorsakoski pyörii haudassaan20989- 45896
Miksi nainen nukut huonosti
Onko sulla jotakin huolia, vai jotakin miestäkö mietit? Vai tunnemaailmassako velloo? Ajatteletko koskaan minua? Paljo65868