Kuka teistä postasi framille tuon Pink Floydin?
Menen välittömästi kaverin kanssa kahville, sänkyyn ja naimisiin, sillä niin syvältä otti.
Osaan (ehkä) myös työntää rattaita sohjossa.
(narttua)
Kuka
23
348
Vastaukset
- Anonyymi
Mjaa
Hän on varmaan jo kuollut, sillä elämä on kuin perhosen muisti.
Hiljaisuuden hetki perhosille.
(about zwei mitut) - Anonyymi
jaa pink floydia musiikiksi dark side od he moon kai..
itsellä ollut stressiä, mutta niin hommat on nyt hallinnassa sinänsä että, niin.
erittäin koukuttava peli joku Chessmaster 9000 mitä pelannut erilaisia vastustajia vastaan. - Anonyymi
Carlos Valderrama.
- Anonyymi
karloksen kuvakin, pallon pyörittäjä
https://fi.wikipedia.org/wiki/Carlos_Valderrama - Anonyymi
Huomenta.
Muuten ilmoittautuisin,
ellet tietäisi minun olevan jo siellä.
Minä ketään vaaniskele räsyinä sängyilläsi.
🤭 - Anonyymi
Eikä tämä vielä tähän lopu.
Koska minulla (minä) on ystävä, joka leviää pähkinöiksi kuullessaan tämän biisin, niin etuilen tässä häntä, koska olemme ystävyyden tuolla puolen, mutta emme varjoissa.
Siis täysi kymppi. Aivan keskelle taulua.
(😁)- Anonyymi
Pink Floyd
Pink Floyd on helvetin hyvä sanahärdelli jo bändin nimenä.
Minusta näiden kahden sanan substanssi voi olla mikä tahansa. V***u vaikka sirkustemppuja ja hattaraa.
Mutta kun temppuihin lisätään sisältö, niin päät kääntyvät siellä minne mitään ei edes kuulu.
Ihminen (eläin tai kasvi) joka tajuaa tämän biisin, on ihminen (eläin tai kasvi).
Olen aivan palasina. - Anonyymi
Tikkataulussashan on aina tilaus ''päällä''. Kuulemma. -veskastaveto
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pink Floyd
Pink Floyd on helvetin hyvä sanahärdelli jo bändin nimenä.
Minusta näiden kahden sanan substanssi voi olla mikä tahansa. V***u vaikka sirkustemppuja ja hattaraa.
Mutta kun temppuihin lisätään sisältö, niin päät kääntyvät siellä minne mitään ei edes kuulu.
Ihminen (eläin tai kasvi) joka tajuaa tämän biisin, on ihminen (eläin tai kasvi).
Olen aivan palasina.Bändin nimi on otettu kahdesta blues muusikoiden nimistä.
Loistava livebändi. Varsinkin sen jälkeen kun Waters lähti. Eipä nuo gilmourin soololevytkään ole säväyttäneet. Delicate sound of thunder kiertue oli aivan tajuttoman kova.
Division Bell on myös hieno.
- Anonyymi
Try Fancy. -ricottamaasdam
- Anonyymi
Niin
Kuka se teistä oli?
(Ja jos en saa tähän yksinkertaiseen kysymykseeni vastausta, niin päätän lähetyksen tähän).
(naurua)- Anonyymi
Linkitin yhden PF:n kappaleen johonkin lankaan muutama päivä sitten. On the run oli se biisi: https://www.youtube.com/watch?v=G0wOOlwXLgA . Musiikkimakusi on ilmeisen eksperimentaalista suosiva. Enpä usko että tuotakaan kappaletta on aikoinaan keksitty vesiselvänä. - 🍄.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Linkitin yhden PF:n kappaleen johonkin lankaan muutama päivä sitten. On the run oli se biisi: https://www.youtube.com/watch?v=G0wOOlwXLgA . Musiikkimakusi on ilmeisen eksperimentaalista suosiva. Enpä usko että tuotakaan kappaletta on aikoinaan keksitty vesiselvänä. - 🍄.
Koneiden käyntiääniä.
Kyllä, koneiden käyntiäänet liikuttavat sydäntäni, jos kone käy kauniisti.
Tuo kone ei käy kauniisti. 🤭
🦄 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Huh
Tod outo.
Jos pennut käpälöivät kaikkea, niin mitä on.
(hihitystä) - Anonyymi
No mutta minä.
😹
Pantataanko teillä vielä tassut ?
Kyllä tunnen hyvin yösi hetket,
ovat kuin omat.
(otin viikonlopun lomaa) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No mutta minä.
😹
Pantataanko teillä vielä tassut ?
Kyllä tunnen hyvin yösi hetket,
ovat kuin omat.
(otin viikonlopun lomaa)..(pakko selvittää pää)
Se tapahtuu siis päinvastoin. Tuupataan kulttuuria niin paljon sisään, ettei mitään omia ajatuksia jää.
😺 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koneiden käyntiääniä.
Kyllä, koneiden käyntiäänet liikuttavat sydäntäni, jos kone käy kauniisti.
Tuo kone ei käy kauniisti. 🤭
🦄Welcome to machine
Kun Pink Floydin The Wall ilmestyi, pettymys oli syvä.
Yhtye, joka on ollut psykedeelisen ja progressiivisen rockin lipunkantaja, soittaa yhtäkkiä aikuisrokkia.
Alattelin, että nyt äijät on vanhoja.
Meni 10v vuotta ennen kuin myönsin, että The Wall on ehtaa Pink Floydia.
Näin ikä vaikuttaa musiikkimakuun.
Aikuisrock (AOR), 🥱🥱🥱- Anonyymi
kuka kuijn joku mik=)
minulle yuli maksujuttu kun niin nooh... shakkipeliä olen pelnnut hauskaakin.- Anonyymi
Mjuu
Lähettini voi hyvin (toisen uhrasin).
Lisäksi on radalla vielä kaksi hevosta (ja muut normaalit).
(naurua) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mjuu
(naurua)Mjaa
Lautapelit ovat outoja, sillä palikat ovat pieniä, mutta pelialusta loputon.
(hihitystä) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mjuu
(naurua)Strategia
Jos joku pelin osapuolista syöttää lähetin toiselle, niin mitä tapahtuu?
En minä tiedä.
(hirn?
Jos shakissa olisi folioon käärityt, suklaasta tehdyt nappulat, pelaaminen saisi uuden ulottuvuuden.
Mokkeri olisi ihan maitosuklaata, mutta upseereista löytyisi jo makuja.
Nyt tekee mieli suklaata.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - PerSut tykittää - Vaaralliset tappajat vankilaan jopa loppuelämäksi!!
Entistä rajumpi elinkautinen tulee – Vaaralliset tappajat vankilaan jopa loppuelämäksi Henkirikosten uusijat voidaan ja17322309Some kuhisee Sanna Marinista: "Wau"
Sanna Marinia hehkutetaan. Muun muassa Jodelissa kommentoidaan The Sunday Timesin julkaisemaa kuvaa Marinista. Hän ant759522Sannalla tänään vuorossa The Daily Show
Eli nyt mennään jo satiirin puolelle. Tuohan on vähän kuten Lindströmin ohjelma Suomessa.297500Äärioikeistopurran nukke Petteri Lapanen paniikissa
Kun Suomen historian paras pääministeri antoi vankan lausunnon, kuinka "keskustelu politiikassa on käpertynyt lähinnä va816340SIELTÄ SE TULI: Kepu-Kurvinen: "Emme enää lähde punavihreään hallitukseen"
Nyt muuten nauretaan loppuviikko, että tähänkö kaatui Lindtmanin pääministerihaaveet. "Antti Kurvisen mukaan puolue ei1825990Täysi ryöpytys Sanna Marinille ulkomailla.
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/f699d84f-fa53-4dba-8718-2c395017fc55 Sanna Marinin kirja saa todella tylyn vastaanot344986HS - Sanna Marinin kirja on priimaluokan vedätys!
Kirja-arvio|Toivo on tekoja tulisi ensisijaisesti nähdä maineen rahallisen hyödyntämisen voimaannuttavana merkkipaaluna.1084646Minja Koskelan "istumista" kertovassa uutisessa ei sanottu persuista mitään
eli jälleen kerran äärivasemmistolainen valehtelee, hän kun väittää että juuri persut ovat lähetelleet Koskelalle vähemm1014396Pekka Visuri: "Suomen on aika irrottautua Ukrainan sodasta"
Slava Ukraina-mölinät eivät enää auta. Ukraina on sotansa hävinnyt. Nyt tarvitaan poliittista selvänäköisyyttä, reaalipo882088Marin vetäs lopullisesti maton alta hallitusyhteistyöltä Kepun kanssa
Kurvinen on jo ennättänyt kommentoimaan, ettei Kepu ole koskaan enää kiinnostunut vasemmiston kanssa hallituspaikasta, k801377