Häneltä et voi mitään salata, etkä Häntä voi huijata!
Jumala näkee sinun valheesi!
38
230
Vastaukset
- Anonyymi
Job 28:24
”Sillä hän katselee maan ääriin, ja näkee kaikki, mitä taivaan alla on,…” - Anonyymi
”Herralle kauhistus ovat valheelliset huulet, mutta teoissaan uskolliset ovat hänelle otolliset.”
Sananlaskut 12:22 - Anonyymi
Silti jotkut niin kuvittelevat.
- Anonyymi
Room. 3:7
Mutta jos minun valheellisuuteni vain lisää Jumalan kirkkautta, kun sen ansiosta hänen totuutensa yhä korostuu, miksi minut sitten tuomitaan syntisenä?- Anonyymi
Jesuiitat ottivat tuon Paavalin periaatteen omaksi tunnuslauseekseen: Tarkoitus pyhittää keinot.
- Anonyymi
Niin näkee valheeni, mutta eipä tee mitään.
- Anonyymi
Etpä näytä siitä välittävän. Irvokkainta asiassa, että leikit palstalla muka uskovaista!
- Anonyymi
Kerro miten Jumala kertoo mielipiteensä nykyisin.
Ei riitä joku raamatun koordinaatti.
- Anonyymi
Kannattaa varoa sellaisia, jotka kutsuvat itseään uskovaisiksi tai Jeesuksen seuraajiksi ja Paavalin ihailijoiksi.
Ap. t. 19:15
mutta paha henki vastasi heille sanoen: "Jeesuksen minä tunnen, ja Paavalin minä tiedän, mutta keitä te olette?"- Anonyymi
Joo kyllä sinua varonkin!
- Anonyymi
Kardiologi ja Tennesseen yliopiston lääketieteellisen tiedekunnan professori Maurice Rawlings oli myös vakaumuksellinen ateisti. Mutta vuonna 1977, kun hän yritti elvyttää kauhusta huutavaa miestä, tapahtui jotain, joka muutti hänen ajattelutapansa. Hän kertoi tapahtumasta Omni-lehdessä:
"Joka kerta, kun potilaan sydän ja hengitys palasivat, hän huusi: ”Olen helvetissä!” Hän oli kauhuissaan ja rukoili minua auttamaan häntä. Pelkäsin kuolemaa... Sitten huomasin hänen kasvoillaan aidon kauhun ilmeen. Hänen ilmeensä oli kauhistuttavampi kuin kuoleman ilme! Tällä potilaalla oli groteski irvistys, joka ilmaisi puhdasta kauhua! Hänen pupillinsa olivat laajentuneet, hän hikoili ja vapisi – hän näytti siltä kuin hänen hiuksensa olisivat nousseet pystyyn. Myöhemmin hän kirjoitti kirjan Beyond Death's Door (Kuoleman portin takana), jossa hän sanoi, että helvetti on todellinen!"
Jumala sanoo meille: ”Olet tärkeä. Otan sinut vakavasti. Valitse hylätä minut – valitse helvetti, jos haluat. Annan sinun mennä.”
Kukaan helvetissä ei voi sanoa Jumalalle: ”Sinä laitoit minut tänne”, eikä kukaan taivaassa voi koskaan sanoa: ”Minä laitoin itseni tänne.”
Te elätte nyt sitä mahdollisuutta että voitte pelastua. Kohta ne mahdollisuudet on ikuisesti käytetty ja muistatte kadotuksessa ne jos ette pelastuneet.
- Anonyymi
Linkit voi sisältää viruksia.
- Anonyymi
Paavali keksi uuden uskonnon. Tekeytyi apostoliksi ja valehteli olevansa nasiiri, niin eksytys on käynnistynyt.
Jeesus oli Juutalainen uskoltaan alusta loppuun asti, eikä perustanut mitään uutta uskontoa.
Ilm. 14:12
Tässä on pyhien kärsivällisyys, niiden, jotka pitävät Jumalan käskyt ja Jeesuksen uskon.
Ei siellä pyhässä kaupungissa uudessa Jerusalemissa ole mitään pakanoiden osastoja, eikä Paavalin nimeä siellä edes mainita.
Ilm. 21:12
Sitä ympäröi suuri ja korkea muuri, jossa oli kaksitoista porttia, ja niitä vartioi kaksitoista enkeliä. Portteihin oli hakattu Israelin kahdentoista heimon nimet. [21:12,13: Hes. 48:31-34]
Ilm. 21:14
Kaupungin muurissa oli kaksitoista peruskiveä, ja niissä oli kaksitoista nimeä, Karitsan kahdentoista apostolin nimet. [Hes. 48:31] - Anonyymi
Jeesusta meidän on uskominen.
Matt. 15:24
Mutta Jeesus vastasi: "Ei minua ole lähetetty muita kuin Israelin kansan kadonneita lampaita varten."- Anonyymi
Nasiirin roolilla sai Juutalaisten luottamuksen.
Ap. t. 18:18
Paavali viipyi Korintissa vielä jonkin aikaa. Sitten hän hyvästeli veljet ja lähti purjehtimaan kohti Syyriaa yhdessä Priscillan ja Aquilan kanssa. Hän oli Kenkreassa leikkauttanut hiuksensa, koska oli antanut uhrilupauksen*. [Kysymys on Vanhan testamentin lupauskäytännöstä, ks. 4. Moos. 6.][4. Moos. 6:18; Ap. t. 21:24]
Apostolin roolilla sai pakanoiden luottamuksen Kreikassa.
1. Kor. 9:2
Jos eivät muut pidäkään minua apostolina, teidän apostolinne ainakin olen. Tehän olette sinetti, joka vahvistaa, että olen Herran apostoli. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paavali viipyi Korintissa vielä jonkin aikaa. Sitten hän hyvästeli veljet ja lähti purjehtimaan kohti Syyriaa yhdessä Priscillan ja Aquilan kanssa. Hän oli Kenkreassa leikkauttanut hiuksensa, koska oli antanut uhrilupauksen*. [Kysymys on Vanhan testamentin lupauskäytännöstä, ks. 4. Moos. 6.][4. Moos. 6:18; Ap. t. 21:24]
Jos eivät muut pidäkään minua apostolina, teidän apostolinne ainakin olen. Tehän olette sinetti, joka vahvistaa, että olen Herran apostoli.Ne Korinton "sinetit" taisivat olla vaan hiprakassa.
1. Kor. 11:21
koska jokainen syö omia ruokiaan, niin että toinen on nälissään ja toinen juovuksissa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos eivät muut pidäkään minua apostolina, teidän apostolinne ainakin olen. Tehän olette sinetti, joka vahvistaa, että olen Herran apostoli.Aquila (kotka) ja Priscilla (muinaisaikojen käärme) olivat Paavalin (pikkumiehen) kavereita. Apostolit ja Korkeimman palvelijat eivät arvostaneet heidän "ammattikuntaansa", koska ainosyntyinen Poika kieltää antamasta vääriä todistuksia lähimmäisistä ja veljistä. Niitä jotka eivät kulkeneet ((suoraa (Pojan)) Tietä) sanottiin kuolleiksi tai rammoiksi tai halvatuiksi. Jotkut olivat vain "sokeita" eli eivät nähneet "ylös" eli eivät tunteneet palvonnan suuntaa, koska juutalaiset olivat hävittäneet kymmenennen käskyn, joka sanoo, että pyhiinvaellus pitää suorittaa ylös Garisiminvuorelle, minne Israelin voideltu Joosua. Joosefin poika, pystytti lain kivet ja Mooseksen välittämän Jumalan käskyn mukaisesti päällysti ne laastilla ja kirjaili niihin huolellisesti lain käskyt. Israel on Jumalan silmäterä, ei Juudea. Siksi evankeliumissa lukee, että Jeesus voiteli ikänsä sokeana olleen silmät ja tämä alkoi nähdä "ylös". Mutta paavalistin on vaikea ottaa vastaan ymmärrystä valossa, koska valo poistaa taikauskon ja tuo taivaan fyysiseen todellisuuteen. Mutta Israelin taivas on ollut fyysisessä maailmassa jo tuhansien vuosien ajan, eikä totuus riipu siitä, mitä joku paavalisti haluaa tai ei halua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aquila (kotka) ja Priscilla (muinaisaikojen käärme) olivat Paavalin (pikkumiehen) kavereita. Apostolit ja Korkeimman palvelijat eivät arvostaneet heidän "ammattikuntaansa", koska ainosyntyinen Poika kieltää antamasta vääriä todistuksia lähimmäisistä ja veljistä. Niitä jotka eivät kulkeneet ((suoraa (Pojan)) Tietä) sanottiin kuolleiksi tai rammoiksi tai halvatuiksi. Jotkut olivat vain "sokeita" eli eivät nähneet "ylös" eli eivät tunteneet palvonnan suuntaa, koska juutalaiset olivat hävittäneet kymmenennen käskyn, joka sanoo, että pyhiinvaellus pitää suorittaa ylös Garisiminvuorelle, minne Israelin voideltu Joosua. Joosefin poika, pystytti lain kivet ja Mooseksen välittämän Jumalan käskyn mukaisesti päällysti ne laastilla ja kirjaili niihin huolellisesti lain käskyt. Israel on Jumalan silmäterä, ei Juudea. Siksi evankeliumissa lukee, että Jeesus voiteli ikänsä sokeana olleen silmät ja tämä alkoi nähdä "ylös". Mutta paavalistin on vaikea ottaa vastaan ymmärrystä valossa, koska valo poistaa taikauskon ja tuo taivaan fyysiseen todellisuuteen. Mutta Israelin taivas on ollut fyysisessä maailmassa jo tuhansien vuosien ajan, eikä totuus riipu siitä, mitä joku paavalisti haluaa tai ei halua.
Paavali veljeili Aquilan ja Priscillan ja Jerusalemin farisealaisen ylipapin kanssa, kun taas Jeesus veljeili tosi israelilaisen Natanaelin ja Marian kanssa ja tultuaan korotetuksi veti perässään paljon populaa pois "maailmasta" Efraimin perintömaalle taivasten valtakuntaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paavali veljeili Aquilan ja Priscillan ja Jerusalemin farisealaisen ylipapin kanssa, kun taas Jeesus veljeili tosi israelilaisen Natanaelin ja Marian kanssa ja tultuaan korotetuksi veti perässään paljon populaa pois "maailmasta" Efraimin perintömaalle taivasten valtakuntaan.
"Teidän täytyy syntyä ylhäältä", sanoi ylhäältä syntynyt Jeesus fariseukselle.
Eikä Jeesuskaan olisi voinut saada Israelista ketään puolelleen, varsinkaan morsianta, ellei sitä olisi suotu ylhäältä, totesi Johannes. Eikä ole parempaa Jeesuksen todistajaa kuin Johannes, ellei Jeesuksen tekoja lasketa mukaan.
- Anonyymi
ALASKASSA TAVATTIIN. PUTIN JA TRUMP JA TRUMP TEKI MINKÄ AIKOI.
Tuo kokouksen sijainti oli vihje mitä tulee tapahtumaan venäjälle, jos rauha ei pian etene.
ALAS KASSA! Venäjän talous on kohtaamassa ensimmäisen kerran sanktioiden vaikutuksen. Kassavajeet lisääntyvät. Alaskirjaukset konkurssipesistä uhkaa koko Venäjän talo utta.- Anonyymi
Ruplia on helppo painaa lisää...
- Anonyymi
Jumalako ei nähnyt Paavalin valheita?
Room. 3:7
Sillä jos Jumalan totuus tulee minun valheeni kautta selvemmin julki hänen kirkkaudekseen, miksi sitten minutkin vielä syntisenä tuomitaan?
Jumala heitti miehen Saatanan haltuun kuritettavaksi koko lopun elämän ajaksi.
Pahaa henkiolentoa ei otettu pois miehestä pyynnöistä huolimatta.
2. Kor. 12:8
Sentähden olen minä kolmasti Herraa rukoillut, että hän läksis minusta. - Anonyymi
Raamatun ilmoituksen mukaan Johannes Kastaja oli viimeinen nasiiri, ei Paavali.
- Anonyymi
Juudaksen tilalle uudeksi 12. Karitsan apostoliksi valitiin Mattias; ei Paavalia.
Apt.1:26 - Anonyymi
Johannes Kastaja oli viimeinen nasiiri.
Luuk. 1:15
Sillä hän on oleva suuri Herran edessä; viiniä ja väkijuomaa hän ei juo, ja hän on oleva täytetty Pyhällä Hengellä hamasta äitinsä kohdusta.
- Anonyymi
Oikea usko on Pyhän Hengen yksi pysyvä ominaisuus: usko,toivo, rakaus, rauha ja ilo. Johannes oli uskossa jo äitinsä kohdussa.
Luuk. 1:41
Ja kun Elisabet kuuli Marian tervehdyksen, hypähti lapsi hänen kohdussansa; ja Elisabet täytettiin Pyhällä Hengellä.
Luuk. 1:44
Sillä katso, kun sinun tervehdyksesi ääni tuli minun korviini, hypähti lapsi ilosta minun kohdussani.
Harhaoppiset lahkolaiset tarkoittavat uskolla käännyttämällä aikaansaatua päänuskoa, psykologista mielentilan liikahdusta, kreikaksi "metanoia". Psykologinen uskontila.- Anonyymi
Agressiivisellä käännyttämisellä ihminen saadaan tulemaan ihan mihin uskooan ja sen alalahkoon tahansa. Varo itsensä uskoon julistaneita ja uskoon käännyttäjiä, jotka sanovat olevansa Jeesuksen seuraajia ja Paavalin peesaajia.
Ap. t. 19:15
mutta paha henki vastasi heille sanoen: "Jeesuksen minä tunnen, ja Paavalin minä tiedän, mutta keitä te olette?
- Anonyymi
Kristityksi kastetulla lapsella on kasteen lahjana saatu Pyhä Henki, uskon Henki.
Siksi Saatana lahkoapureineen vihaa lapsien kastamista kristityksi.
Gal. 5:22
Mutta Hengen hedelmä on: rakkaus, ilo, rauha, pitkämielisyys, ystävyys, hyvyys, usko, hiljaisuus, puhtaus. - Anonyymi
Ettekö te tiedä että tulette tuomitsemaan enkeleitäkin!
Jumala Jeesus Kristus on lihaan tullut!
Rakkaani, kavahtakaa epäjumalia ja epäjumalanpalvelusta. Perkele on kyllä tuhattaituri Raamatun käyttämisessä, mutta tuskin paljoa omaa positiivisia ajatuksia sydämen tilastamme, vaan ainoastaan negatiivisia.- Anonyymi
Paavalilla ei ollut mitään valtaa hänessä asuneeseen Saatanan enkeliin. Sitä ei otettu hänestä pois rukouksista huolimatta.
2. Kor. 12:8
Sentähden olen minä kolmasti Herraa rukoillut, että hän läksis minusta. - Anonyymi
Jumala on eri Persoona kuin Jeesus.
Isä, Poika ja Pyhä Henki ovat Kolme eri Persoonaa, jotka ovat sitoutuneet samoihin Jumalan lakeihin ja käskyisin. Yksi ovat.
Ei ole erikseen mitän lievempiä Pojan lakeja tai Hengen lakeja, kuten usein uskotellaan ihmisiä luopumaan totuudesta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jumala on eri Persoona kuin Jeesus.
Isä, Poika ja Pyhä Henki ovat Kolme eri Persoonaa, jotka ovat sitoutuneet samoihin Jumalan lakeihin ja käskyisin. Yksi ovat.
Ei ole erikseen mitän lievempiä Pojan lakeja tai Hengen lakeja, kuten usein uskotellaan ihmisiä luopumaan totuudesta.Kolmiyhteisen Jumalan kieltäminen, eli Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen erottaminen toistaan erilleen on Perkeleestä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kolmiyhteisen Jumalan kieltäminen, eli Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen erottaminen toistaan erilleen on Perkeleestä.
Kirkon oppi? Ei löydy raamatusta.
Areiopagita joka ilmeisesti oli se jonka Paavali sanoi temmatun kolmanteen taivaaseen ja kuulleen paratiisin sanoja on kirjoittanut kyllä hienosti kolminaisuudesta ja ilmeisesti monet muutkin. En ole vielä tutustunut heidän aarteisiinsa asiaa koskien. Kuinka moni muukaan Suomessa on? Kirkkoisien teokset ovat yhä suomentamatta.
Monta on niitä jotka pyrkii pakottamaan omaan uskoonsa ja sääntöihinsä muita. Eräät jopa miekalla uhaten kuten Islam.
Rauha ja kunnon yhteiskuntasopimus ovat toki tärkeitä, ja joskus menevät uskonnon vapauden edelle. Kuitenkaan ei pitäisi vaatia uskomaan sellaiseen mistä ei ole koskaan kuullukaan , muuta kuin Jumalan itsensä tai hänen lähettiläidensä toimesta. Yhteiskuntasovun ja rauhan tähden. Sillä kaikki mikä on Jumalasta voittaa maailman. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Areiopagita joka ilmeisesti oli se jonka Paavali sanoi temmatun kolmanteen taivaaseen ja kuulleen paratiisin sanoja on kirjoittanut kyllä hienosti kolminaisuudesta ja ilmeisesti monet muutkin. En ole vielä tutustunut heidän aarteisiinsa asiaa koskien. Kuinka moni muukaan Suomessa on? Kirkkoisien teokset ovat yhä suomentamatta.
Monta on niitä jotka pyrkii pakottamaan omaan uskoonsa ja sääntöihinsä muita. Eräät jopa miekalla uhaten kuten Islam.
Rauha ja kunnon yhteiskuntasopimus ovat toki tärkeitä, ja joskus menevät uskonnon vapauden edelle. Kuitenkaan ei pitäisi vaatia uskomaan sellaiseen mistä ei ole koskaan kuullukaan , muuta kuin Jumalan itsensä tai hänen lähettiläidensä toimesta. Yhteiskuntasovun ja rauhan tähden. Sillä kaikki mikä on Jumalasta voittaa maailman.Mikäli kirkkoisien teokset käännetään Suomeksi on selvää että niihin tulee uskoa ja ne muodostaa oman osansa yhteiskuntarauhan ylläpitämiseen. Koska ne käännetään?
Islam on tulossa voimalla 7-77 vuoden ajaksi ainakin. Ja silloin yhteiskunta rauhan perusta lienee yksijumalaisuus. Sen jälkeen 2100 jkr alkaa Vyasadeeva koota veedoja ja mantroja. Silloin on jälleen ehkä mahdollista perustaa yhteiskuntaa kristinuskoon vakaasti.
Mutta asia saattaa mennä puolelta toiselle huopaamiseksi sillä 2400 jkr tapahtuu jälleen muutos yksijumalaisuutta kohden.
Välillä monijumalaisuus ja välillä monoteismi ja välillä Kolminaisuus. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikäli kirkkoisien teokset käännetään Suomeksi on selvää että niihin tulee uskoa ja ne muodostaa oman osansa yhteiskuntarauhan ylläpitämiseen. Koska ne käännetään?
Islam on tulossa voimalla 7-77 vuoden ajaksi ainakin. Ja silloin yhteiskunta rauhan perusta lienee yksijumalaisuus. Sen jälkeen 2100 jkr alkaa Vyasadeeva koota veedoja ja mantroja. Silloin on jälleen ehkä mahdollista perustaa yhteiskuntaa kristinuskoon vakaasti.
Mutta asia saattaa mennä puolelta toiselle huopaamiseksi sillä 2400 jkr tapahtuu jälleen muutos yksijumalaisuutta kohden.
Välillä monijumalaisuus ja välillä monoteismi ja välillä Kolminaisuus.Sulla on menneet puurot ja vellit sekaisin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rauha ja kunnon yhteiskuntasopimus ovat toki tärkeitä, ja joskus menevät uskonnon vapauden edelle. Kuitenkaan ei pitäisi vaatia uskomaan sellaiseen mistä ei ole koskaan kuullukaan , muuta kuin Jumalan itsensä tai hänen lähettiläidensä toimesta. Yhteiskuntasovun ja rauhan tähden. Sillä kaikki mikä on Jumalasta voittaa maailman.Kristillisen vanhojen kirkkojen opit on Jumalasta.
Helluntailaisten opit on Perkeleestä, mitkä sodomiasta vankilaan viedyt miehet toivat Suomeen 192 0-luvulla. (Factatietoa)
- Anonyymi
Silti yrittäjiä on…
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - PerSut tykittää - Vaaralliset tappajat vankilaan jopa loppuelämäksi!!
Entistä rajumpi elinkautinen tulee – Vaaralliset tappajat vankilaan jopa loppuelämäksi Henkirikosten uusijat voidaan ja17622339Some kuhisee Sanna Marinista: "Wau"
Sanna Marinia hehkutetaan. Muun muassa Jodelissa kommentoidaan The Sunday Timesin julkaisemaa kuvaa Marinista. Hän ant759552Sannalla tänään vuorossa The Daily Show
Eli nyt mennään jo satiirin puolelle. Tuohan on vähän kuten Lindströmin ohjelma Suomessa.337534Äärioikeistopurran nukke Petteri Lapanen paniikissa
Kun Suomen historian paras pääministeri antoi vankan lausunnon, kuinka "keskustelu politiikassa on käpertynyt lähinnä va836362SIELTÄ SE TULI: Kepu-Kurvinen: "Emme enää lähde punavihreään hallitukseen"
Nyt muuten nauretaan loppuviikko, että tähänkö kaatui Lindtmanin pääministerihaaveet. "Antti Kurvisen mukaan puolue ei1856024Täysi ryöpytys Sanna Marinille ulkomailla.
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/f699d84f-fa53-4dba-8718-2c395017fc55 Sanna Marinin kirja saa todella tylyn vastaanot445031HS - Sanna Marinin kirja on priimaluokan vedätys!
Kirja-arvio|Toivo on tekoja tulisi ensisijaisesti nähdä maineen rahallisen hyödyntämisen voimaannuttavana merkkipaaluna.1084666Minja Koskelan "istumista" kertovassa uutisessa ei sanottu persuista mitään
eli jälleen kerran äärivasemmistolainen valehtelee, hän kun väittää että juuri persut ovat lähetelleet Koskelalle vähemm1014416Pekka Visuri: "Suomen on aika irrottautua Ukrainan sodasta"
Slava Ukraina-mölinät eivät enää auta. Ukraina on sotansa hävinnyt. Nyt tarvitaan poliittista selvänäköisyyttä, reaalipo912122Marin vetäs lopullisesti maton alta hallitusyhteistyöltä Kepun kanssa
Kurvinen on jo ennättänyt kommentoimaan, ettei Kepu ole koskaan enää kiinnostunut vasemmiston kanssa hallituspaikasta, k821409