Miten oot vietellyt viikonlopun?

Anonyymi-ap

Täähän kääntyy kohta iltaehtoon puolelle.

Kävin Pasilassa messuamassa. Löysin muutaman aarteen hyllyyni eikun luettavaa.
Hirveät jonot. Tuli sota-ajan dokumentit mieleen, kun oli niitä jonoja....
Itse taapersin kadun toista puolta.
Illalla sitten biisejä ja en tykännyt yhtään Mikon juontamisesta. Tyrkky.
Toivon Katjan toipumista. Ja toivon, ettei keuhkoissa ole sientä...
Vilma

21

350

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Siivoillessa ja ystävien seurasta nauttiessa on mennyt. Nyt vielä teineille yllätyksenä kävin ostamassa sisustusjuttuja. Uskallan ostaa, kun tiedän suunnilleen heidän makunsa.

    • Karkkilakko loppui ennen aikojaan. Söin suklaata. Omatunto kolkuttaa.
      Hyssss, älä kerro kenellekään! 🤫

      • Anonyymi

        15:11
        No eihän täällä toisten sortumisia päivitellä.
        Mitkään eivät ole niin hyviä kuin päätökset, jotka voi rikkoa vahingoittamatta muita.
        Vilma
        Lapseni oli tässä pikavisiitillä. Lähtivät. Nyt veltto olo.


      • Lainaan itseäni toisesta ketjusta.

        "Jos shakissa olisi folioon käärityt, suklaasta tehdyt nappulat, pelaaminen saisi uuden ulottuvuuden.
        Mokkeri olisi ihan maitosuklaata, mutta upseereista löytyisi jo makuja."

        Tiedä sitten onko tässä ihan liikeideaa vai onko tämä vain suklaanälkäisen houre.


      • Karkkilakko on outo keksintö ja se pitäisi kieltää lailla.
        (söin juuri suklaata)

        ((migreenipäivä))
        (((ai niin jääkaapissa on kolaa ja siitä on apua)))

        ((((olisi ollut tekemistä ulkona, mutta en ole jaksanut))))


      • Gattino kirjoitti:

        Lainaan itseäni toisesta ketjusta.

        "Jos shakissa olisi folioon käärityt, suklaasta tehdyt nappulat, pelaaminen saisi uuden ulottuvuuden.
        Mokkeri olisi ihan maitosuklaata, mutta upseereista löytyisi jo makuja."

        Tiedä sitten onko tässä ihan liikeideaa vai onko tämä vain suklaanälkäisen houre.

        Tuo vaatii täydennyspakkauksia muille nappuloille, mutta kuninkaat voi tehdä syömäkelvottomasta aineesta.


      • buddy-love kirjoitti:

        Karkkilakko on outo keksintö ja se pitäisi kieltää lailla.
        (söin juuri suklaata)

        ((migreenipäivä))
        (((ai niin jääkaapissa on kolaa ja siitä on apua)))

        ((((olisi ollut tekemistä ulkona, mutta en ole jaksanut))))

        Voi sinun migreeniäsi. Kehosi kertoo, että kaipaat lepoa. Ei aina tarvitse olla tehokas ja riehua ulkohommissa. Välillä saa ottaa rennommin.

        Olin toivonut karkkilakon jatkuvan marraskuulle, mutta toisin kävi. Sorruin Snickers patukkaan, sukulakuihin (niitä on täällä laatikollinen) ja sulkaapäällysteisiin kekseisihin. Tahdonvoima loppui kuin seinään. Tämä on todella noloa.

        Kuka viritti ansan? :)


      • Anonyymi kirjoitti:

        15:11
        No eihän täällä toisten sortumisia päivitellä.
        Mitkään eivät ole niin hyviä kuin päätökset, jotka voi rikkoa vahingoittamatta muita.
        Vilma
        Lapseni oli tässä pikavisiitillä. Lähtivät. Nyt veltto olo.

        Lasten vierailun jälkeen voit palkita itseäsi palstailulla. Siinä lepää keho ja mieli. 😁

        Kyllä tuo sortuminen vähän nolottaa. Ei muuta kuin eteenpäin, kohti uusia pettymyksiä. 😊


      • Gattino kirjoitti:

        Lainaan itseäni toisesta ketjusta.

        "Jos shakissa olisi folioon käärityt, suklaasta tehdyt nappulat, pelaaminen saisi uuden ulottuvuuden.
        Mokkeri olisi ihan maitosuklaata, mutta upseereista löytyisi jo makuja."

        Tiedä sitten onko tässä ihan liikeideaa vai onko tämä vain suklaanälkäisen houre.

        Tuo on selvästi suklaan puutostila. Käy pian herkuttelemaan suklaalla ja kohtaus menee hetkessä ohi. 😁🌸🍫


    • Puhuttiin Funeaun kulttuurinurkkauksessa pippelistä.

      Keskustelu oli kiihkeä, ajoittain jopa vulgaari, mutta olin mielestäni asiallinen.
      Aamulla oli kuitenkin suussa pippelin maku.

    • Anonyymi

      Ohhoh,
      Joko olet nukkumassa? Vanhuksilla se alkaa ehtoo aikaisin.

      Sainkin rassattua vain pesät. Into ei riittänyt enää rööreihin.
      Vähän laitoin sitte kovenemaan pesään työnnettävää.

      -keinovaginamies-

      • Anonyymi

        Katalysaattoria torilta. -k


    • Anonyymi

      Tuhlannut aikaa palstailemalla, doom scrollaamalla somea, nukkunut ja syönyt liikaa, rapsutellut kissaa ja pessyt pyykkiä. Keksisin useita mielekkäämpiä tapoja viikonlopun viettoon.

    • Anonyymi

      Paljon on vietelty, mutta keneenkään ei ole tehonnut.

    • Anonyymi

      Liian nopeasti on mennyt, ilman minkäänlaista varsinaista viettelyä.

      - Sheena

    • Anonyymi

      Ketuttaa, kun jumittaa.
      Vilma

    • Anonyymi

      Oon koko viikonlopun pientä pikakyläilyä lukuunottamatta ollut yksin. Ja aivan hirmuinen halipula :( En normaalisti edes oo mikään halailija mut nyt läheisyysvaje on iskenyt ja kovaa! N33

    • Anonyymi

      Kummalla lähdit, kolmosella vai ysillä?

      (hirn)

    • Minulla viikonloppu alkoi perjantaina klo 18 kun menin töhin. Aamulla sitten kotiin ja nukuin muutaman tunnin jotta sain rytmin käännettyä kun vapaat alkoivat. Iltapäivästä käytiin kaverin metsäpalstalla vähän katselemassa kuusia. Vähän on ollut suunnitelmissa josko perataan yksi ojanpenkka ja lahjoitetaan sieltä saadut kuuset huono-osaisille tai vähävaraisille. Täytyy vähän suunnitella tuota ettei kuusimyyjät käy kimppuun.

      Tänään kävin salilla ja kaupassa; kotitöinä siivousta, tiskikoneen käyttöä sekä räystäiden puhdistus. Äsken kuuntelin Liisa Keltikangas-Järvisen luennon siitä miten temperamentti vaikuttaa tyttöjen ja poikien arvosanoihin peilaten heidän osaamistasoon.

      Äsken selailin uutisvirtaa ja ihan niille kilteille ja kunnollisille tuo alla oleva uutinen. Vaikka parisuhde tuntuu utopialta niin ei aina se raha eikä ulkoiset ominaisuudet vaan kun jaksaa sinnikkäästi tehdä hyviä ja oikeita asioita niin saattaa joskus onnistaa; jopa silloin kun sen pitäisi olla vähiten todennäköinen.
      https://yle.fi/a/74-20190296

    • Anonyymi

      Kävit messuamassa??

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      75
      2226
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      133
      1452
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      135
      1445
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      149
      1150
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      105
      987
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      366
      902
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      764
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      714
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      683
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      674
    Aihe