Mihinkähän ihmeeseen sekin juttu haudattiin? Kuka on siis ääliö, joka poistattelee hyviäkin ketjuja? Mitkä ovat sellaisen ihmisen valtuudet? Käsketäänkö ylläpitoa jostakin ylemmiltä tahoilta käsin ihmislihoissa? Ja jos käskee? Löisitkö pääsi seinään, kun joku käskee? Tai männynkylkeen?
Ja jos ei ylhäältäpäin ihmislihoissa käsketä, mikä on sensuroinnin motiivi?
Täällä on niin paljon paskaa näillä suomipalstoilla ja erilaisia aiheita, aloituksia ja muuta. Lyökää päänne seinään, jos käsketään. Niin, että heräätte.
Emeriitusprofessori Jouko...
5
65
Vastaukset
- Anonyymi
Turha syytellä muita, jos ei itse osaa etsiä. Mitään ei ole poistettu, tässä se ketju on:
https://keskustelu.suomi24.fi/t/19132595/emeritusprofessori-jouko-martikaisen-avoin-kirje-arkkipiispalle-en-voi-enaa-pitaa-sinua-pappis--ja
Ilmaise nyt häpeäsi ja pyydä anteeksi pahoja sanojasi! Mokomakin vanhuudenhöpeeö ja ilkeä ukko!- Anonyymi
Mitä häpeäisin? Sinuako? Vai itseäni? Miksi etsisin, kun olen jo löytänyt. Toisin, kuin lukuisat toiset. Olenko itsekäs? Huolissani? Tosin 8-16, ma-pe. Viikonloput vapaat.
Miksi siis etsisin? Kun olen löytänyt. Sinunkin hyväksi olisi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä häpeäisin? Sinuako? Vai itseäni? Miksi etsisin, kun olen jo löytänyt. Toisin, kuin lukuisat toiset. Olenko itsekäs? Huolissani? Tosin 8-16, ma-pe. Viikonloput vapaat.
Miksi siis etsisin? Kun olen löytänyt. Sinunkin hyväksi olisi.Itseäsi saat hävetä, kun syyttelit muita, hunsvotti! Pyydä nyt anteeksi Jumalalta ja Suomi24:ltä, ja pyri tulemaan uskoon, niin ehkä opit olemaan ihmisiksi!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itseäsi saat hävetä, kun syyttelit muita, hunsvotti! Pyydä nyt anteeksi Jumalalta ja Suomi24:ltä, ja pyri tulemaan uskoon, niin ehkä opit olemaan ihmisiksi!
Oletko sinä syytön?
- Anonyymi
uskonnoissa on hauskaa se että ei ole jutuilla mitään rajaa , kaikki on mahdollista
mutta että ihan tosissaan , ei hupimielessä tai jotain 🤔
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - PerSut tykittää - Vaaralliset tappajat vankilaan jopa loppuelämäksi!!
Entistä rajumpi elinkautinen tulee – Vaaralliset tappajat vankilaan jopa loppuelämäksi Henkirikosten uusijat voidaan ja12914280Äärioikeistopurran nukke Petteri Lapanen paniikissa
Kun Suomen historian paras pääministeri antoi vankan lausunnon, kuinka "keskustelu politiikassa on käpertynyt lähinnä va275908SIELTÄ SE TULI: Kepu-Kurvinen: "Emme enää lähde punavihreään hallitukseen"
Nyt muuten nauretaan loppuviikko, että tähänkö kaatui Lindtmanin pääministerihaaveet. "Antti Kurvisen mukaan puolue ei1545465Onko rajojen kiinnipitäminen ihmisoikeuksien vastaista?
Maahanmuutosta puhutaan usein niin kuin kyse olisi vain numeroista ja rajoista. Kyse on kumminkin ihmisistä, jotka halua2984319HS - Sanna Marinin kirja on priimaluokan vedätys!
Kirja-arvio|Toivo on tekoja tulisi ensisijaisesti nähdä maineen rahallisen hyödyntämisen voimaannuttavana merkkipaaluna.384067"Rauhanomainen" miekkari hesassa: "Eläköön aseellinen vastarinta" - lakana
Kyseessä on Suomen Palestiinalaisten yhdistyksen viime perjantaina järjestämä ”Hiljainen kynttiläkulkue Palestiinalaiste993641Some kuhisee Sanna Marinista: "Wau"
Sanna Marinia hehkutetaan. Muun muassa Jodelissa kommentoidaan The Sunday Timesin julkaisemaa kuvaa Marinista. Hän ant23551Vanhat miehet eivät muista
Niinistö muistaa vain Marinin hölmistyneen ilmeen, mutta ei miksi möllötti sen näköisenä. Vanhanen taas ei muuten vaan223518Monella äärivasemmistolaisella C-paperit armeijasta
Kuinka kävisi sodan tullen noille? Puolustusvoimat huomauttaa, että C-luokituksen saaneiden sijoittumisesta sodan aikan592601Huomenta naiselle
Toivottavasti tiedät, etten ole koskaan tuntenut ketään kohtaan näin voimakkaasti. Olen tietenkin meistä epävarma silti.921387