Nainen aloitteentekijä

Anonyymi-ap

Mitä miehet ajattelevat, jos nainen on aloitteentekijä tutustumisessa?

42

497

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Miehet hyperventiloi ja saa paniikkikohtauksen. Juoksee pakoon ja tärisee piilossaan.

• Anonyymi

Eräs varmaan istui ja itki nurkassa hysteerisenä heijaten itseään ja sai ilmeisesti jonku Tukholma syndrooman.

• Anonyymi

Arvostan, mut samalla arvostan sisälukutaitoakin, ettei tule paljon niitä harha kuteja?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eräs varmaan istui ja itki nurkassa hysteerisenä heijaten itseään ja sai ilmeisesti jonku Tukholma syndrooman.

😆😂

• Anonyymi

Eipä tuo ole haitannut. Ensi kerralla voisi kokeilla toisin päin ja tavallaan kokeillutkin jo.

• Anonyymi

Kysymys on säälittävän patriarkaalinen.

"Mitä miehet ajattelevat?" on sellaisen naisen kysymys, joka ei missään nimessä halua tehdä itsenäisiä päätöksiä vaan miettii aina, mihin kaikkeen "miehet" (mitä tahansa joukkoa se sitten tarkoittaakaan) antavat hänelle luvan.

Minulla on parempi ehdotus:

1. Mieti itse, mitä haluat tehdä elämässäsi. Päätä, haluatko suhdetta ylipäätään. Jos haluat, voit itse päättää, millaisen suhteen haluat.

2. Jos haluat suhteen, mieti tarkasti, millaisen suhteen haluat. Jos suhteen toivottuna osapuolena on mies, harkitse hyvin, hyvin perusteellisesti, haluatko lähestyä epäfeminististä miestä.

Epäfeministinen mies:
      - määrittelee tarkasti millainen nainen (ja mies) saa olla,
      - todennäköisesti kokee asiakseen esittää mielipiteensä ylläolevasta sinulle sekä
      - todennäköisesti kokee asiakseen kontrolloida fyysisiä tai henkisiä piirteitäsi, elämänvalintojasi ja päivittäistä toimintaasi.

Lyhyesti sanottuna: epäfeministinen mies on vankila.

Feministinen mies on tuon kaiken vastakohta:

Feministinen mies:
      - ei koe tarvetta määritellä, millainen naisen (tai miehen) saa olla,
      - ei esitä sinulle sukuelimiin perustuvia mielipiteitä siitä, mitä ihmiset saavat tehdä, sekä
      - todennäköisesti rakastaa fyysisiä ja henkisiä piirteitäsi, elämänvalintojasi ja päivittäistä toimintaasi ja kannustaa sinua olemaan paras versio itsestäsi.

Lyhyesti sanottuna: feministinen mies on yhtä kuin rakkauden ruumiillistuma.

3. Ylläolevista kohdista 1. ja 2. voimme johtaa vastaukseen aloittajan kysymykseen.

Vastauksen ensimmäinen komponentti koskee sitä, mitä miehet ajattelevat:
      - Epäfeministinen mies pitää relevanttina kysymystä siitä, mitä miehet ajatteleavat.
      - Feministinen mies pitää relenvanttina sitä, toimitko itse naisena omien arvojesi mukaisesti.

Toinen komponentti koskee sitä, kuka tekee aloitteen:
      - Epäfeministinen mies on todennäköisesti päättänyt, että nainen ei saa tehdä aloitetta.
      - Feministinen mies etsii elämänkumppania, joka ei käyttäydy sukupuolistereotypioiden mukaisesti. Hänelle ei ole väliä, kuka tekee aloitteen; tärkeintä on molemminpuoleinen elämää rikastuttava kanssakäyminen.

Tiedän: tämä oli hyvä vastaus. Olkaa hyvät.

🦄

• Anonyymi

Feminismi perustuu miesvihaan ja sukupuolten välisen sodan lietsomiseen, naurettava ajatuskin, että olisi olemassa feministinen mies.

• Anonyymi

no voi **ttu mitä p***aa taas kerran!

• Anonyymi

Miehenä ajattelen se on hyvä juttu alfa naaras kyseessä

• Anonyymi

Just noin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Just noin.

Alfa😅👍.

• Anonyymi

Vai alfa. No oman elämäni alfa ainaskin.

Jasu

• Anonyymi

Heh

• Anonyymi

Ihan sama kumpi tekee,kunha tekee.

• Anonyymi

Totta tuokin mutta luulis naisen tekevän kun aloituksen jälkeen nainen nainen se tahtipuikkoja heiluttelee

• Anonyymi

Voihan tulla mieleen että tuossako se tuleva naiseni ja vaimoni on

• Anonyymi

Riippunee miehestä mutta noin peruskysymyksenä missäm maailmassa elät kun kuvittelit että nainen muka aloitteen tekis ei meillä suomessa ainakaan toimi noin kyllä se on nainen jota pitäs liehitellä ja lirkuttaa toki sekin on taito jonka pelimiehet osaa mu niiden kanssa pitäs naisen osata sängyssä muutakin kuin maata aloillaan tai vaihtavat seuraavaan ja itse eivät taas mielellään muuta tekis kun makaisivat aloillaan että nainen hoitaa hommat muutoin kun saattaa tul hiki ja juopon hiki se vasta pahalle haiseekin kun ei verenkierrossa juurikaan muuta ole kun alkoholia

• Anonyymi

Naiset tekee kyllä aloitteita, jos olet riittävän hyvännäköinen ja miellyttävän oloinen, tavallisella läskillä paskaperseellä tilanne on toinen.

• Anonyymi

Hyvä hyvä.
      Paljon helpommin saa sitä mitä tilaa, kun itse tilaa.

-keinovaginamies-

• Anonyymi

Jos ihan tarkkoja ollaan, teknisesti aloitteen tekijän ei tarvitse olla sama henkilö kuin se, joka on kiinnostunut yhteyden muodostamisesta.

Mutta tähänkin liittyy niin paljon jäykkiä sukupuolirooleja, että pääpiirteissään olen samaa mieltä kanssasi.

"Tulin, näin ja tein aloitteen" on hyvä ohjenuora kaikille sukupuolille. Aloitteen tekeminen vaatii toki ennakkoselvityksiä, jotka vaihtelevat parin minuutin tarkkailusta perusteelliseen selvitystyöhön, mutta se on eri asia eikä riipu sukupuolesta.

🦄

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos ihan tarkkoja ollaan, teknisesti aloitteen tekijän ei tarvitse olla sama henkilö kuin se, joka on kiinnostunut yhteyden muodostamisesta.

Mutta tähänkin liittyy niin paljon jäykkiä sukupuolirooleja, että pääpiirteissään olen samaa mieltä kanssasi.

"Tulin, näin ja tein aloitteen" on hyvä ohjenuora kaikille sukupuolille. Aloitteen tekeminen vaatii toki ennakkoselvityksiä, jotka vaihtelevat parin minuutin tarkkailusta perusteelliseen selvitystyöhön, mutta se on eri asia eikä riipu sukupuolesta.

🦄

Mitä sinä siinä säädät?
        Kerrankin täällä kysyttiin jotain miehiltä!

-keinovaginamies-

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä sinä siinä säädät?
        Kerrankin täällä kysyttiin jotain miehiltä!

-keinovaginamies-

se on lähes mies jo itsekin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

se on lähes mies jo itsekin.

Meinasin sanoa samaa.

🦄

• Anonyymi

Hieno juttu, ottakaa tavaksenne :)

• Anonyymi

Ai mitäkö ajattelen siitä? Että nainen etsii helppoa kusetettavaa...tai on sellainen ettei muille ole kelvannut.

• Anonyymi

Eikö pidetä tyrkkynä?

• Anonyymi

• Anonyymi

Enemmän olen kuullut muiden naisten suusta tyrkyksi syyttelemistä, jos olen ollut aloitteellinen miesten suhteen, kuin miehiltä.

• Arvostan kovasti itseeni kohdistuvaa aloitteen tekoa; ja arvostan myös vaikka aloitteen tekijä olisi mieskin.

Kyllähän tuossa kuitenkin joutuu laittamaan itsensä peliin ja ylittää kynnys joka sitten on toisille korkeampi kuin toisilla.

• Anonyymi

Komeat top10 miehet saavat naisilta aloitteita, joten se on heille normaalia.

Tavismiehet eivät saa naiselta aloitetta koko elämänsä aikana, joten olisihan se yllättävää. Ehkä 3I/ATLAS on maailmanlopun merkki tai ufo. Mahdollisuudet on samaa luokkaa.

• Anonyymi

Se on ok, jos nainen on hyvännäköinen.

• Anonyymi

Ei käy, jos nainen on joku feministinatsip*ska.

• Anonyymi

Tuota noin. Kyse on myös naisen oikeuksista. Nuo kaikki vanhat tavat on ajoilta, jolloin mies päätti naisen elämästä. Jos nainen haluaa juuri sellaisen miehen kun haluaa, hän on valmis tekemään aloitteenkin.

• Anonyymi

En tiedä mitä mies ajattelee, jos nainen tekee aloitteen, mutta naisena, joka on toisinaan tehnyt aloitteita, olen saanut useamman kaltaista vastakaikua. Osa on suhtautunut niin kuin olisin liian helppo ja minua saisi sillä perusteella kohdella miten huvittaa. Osan mielestä on ollut hienoa ja poikkeuksellista sekä rohkeaa, että olen tehnyt aloitteen. Osa on ylpistynyt ja leikkinyt kylmää kuumaa leikkiä. Eli riippunee miehestä miten hän suhtautuu ja myös siitä kuinka toivottavana hän kokee aloitteen tekijän.

Tilastojen mukaan naisen aloitteesta alkaneet suhteet ovat keskimäärin kestävämpiä kuin miehen aloitteesta alkaneet. Mutta tilastoto vat tilastoja.

• Anonyymi

Ei ole merkitystä kumpi tekee aloitteen. Mies on kyllä sitten joku kakara jos tällä jotain merkitystä on.

• Anonyymi

Totta, kysehän on oman tahdon ilmaisusta, passiivinen joutuu usein tyytymään siihen mitä annetaan.

• Anonyymi

Miehet ei halua kilttiä ja helppoa naista. Vasta kun tajuavat mitä menettivät alkaa parku perään. Itse en kilttinä ja helppona naisena uskalla luoda mitään parisuhteen tapaistakaan kakslahkeisiin. Ei riitä enää resurssit. Onneksi olen löytänyt muita kiinnostuksen kohteita mihin sijoittaa hellyyteni ja rakkauteni.

• Anonyymi

Minusta se on jopa parempi nykyään.Vaikka moni nainen ei uskalla vaikka haluaisikin.

• Anonyymi

On kiinnostunut ottaa selvää

• Anonyymi

Jos ei ole sopiva jatkoon

• Anonyymi

Toimii varmasti.

• Anonyymi

Seuranhakupalstalla olen tehnyt aloitteen sen perusteella että yhdessäolo voisi olla sopivaa. Joku sama harrastus on hyvä lähtökohta, samoin samantyyppinen asenne elämään. On toiminut.
      Petissä voin myös tehdä aloitteen joskus, jos on tullut tv:stä joku ohjelma, rakkauselokuva vaikka, että halu on herännyt, on sekin toiminut.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. IL - PerSut tykittää - Vaaralliset tappajat vankilaan jopa loppuelämäksi!!

Entistä rajumpi elinkautinen tulee – Vaaralliset tappajat vankilaan jopa loppuelämäksi Henkirikosten uusijat voidaan ja
      Maailman menoa
      129
      14280
    2. Äärioikeistopurran nukke Petteri Lapanen paniikissa

Kun Suomen historian paras pääministeri antoi vankan lausunnon, kuinka "keskustelu politiikassa on käpertynyt lähinnä va
      Maailman menoa
      27
      5908
    3. SIELTÄ SE TULI: Kepu-Kurvinen: "Emme enää lähde punavihreään hallitukseen"

Nyt muuten nauretaan loppuviikko, että tähänkö kaatui Lindtmanin pääministerihaaveet. "Antti Kurvisen mukaan puolue ei
      Maailman menoa
      154
      5455
    4. Onko rajojen kiinnipitäminen ihmisoikeuksien vastaista?

Maahanmuutosta puhutaan usein niin kuin kyse olisi vain numeroista ja rajoista. Kyse on kumminkin ihmisistä, jotka halua
      Maahanmuutto
      298
      4319
    5. HS - Sanna Marinin kirja on priimaluokan vedätys!

Kirja-arvio|Toivo on tekoja tulisi ensisijaisesti nähdä maineen rahallisen hyödyntämisen voimaannuttavana merkkipaaluna.
      Maailman menoa
      38
      4067
    6. "Rauhanomainen" miekkari hesassa: "Eläköön aseellinen vastarinta" - lakana

Kyseessä on Suomen Palestiinalaisten yhdistyksen viime perjantaina järjestämä ”Hiljainen kynttiläkulkue Palestiinalaiste
      Maailman menoa
      99
      3641
    7. Some kuhisee Sanna Marinista: "Wau"

Sanna Marinia hehkutetaan. Muun muassa Jodelissa kommentoidaan The Sunday Timesin julkaisemaa kuvaa Marinista. Hän ant
      Maailman menoa
      2
      3551
    8. Vanhat miehet eivät muista

Niinistö muistaa vain Marinin hölmistyneen ilmeen, mutta ei miksi möllötti sen näköisenä. Vanhanen taas ei muuten vaan
      Maailman menoa
      22
      3518
    9. Monella äärivasemmistolaisella C-paperit armeijasta

Kuinka kävisi sodan tullen noille? Puolustusvoimat huomauttaa, että C-luokituksen saaneiden sijoittumisesta sodan aikan
      Maailman menoa
      59
      2601
    10. Huomenta naiselle

Toivottavasti tiedät, etten ole koskaan tuntenut ketään kohtaan näin voimakkaasti. Olen tietenkin meistä epävarma silti.
      Ikävä
      92
      1387
    Aihe